ZaletyBrak
strona 72 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~zazenowanyuzytkownik / 2022-02-10 21:54
Internet trzeba stale resetować, ponieważ nie działa, obsługa nie wymieni routera bez zgody na następną umowe. Megabajty nadzwyczaj szybko znikają, obsługa powiedziała że internet kradną sąsiedzi, natomiast sąsiadów nie mamy. -
-
~Rainbow / 2022-02-10 21:22
Internet działa wolno
Obsługa nie pomaga
Nic nie działa dobrze -
~. / 2022-02-10 17:20
Po raz kolejny zostałam źle poinformowana przez pracownika infolinii ... Nie wiem czy osoby , które mnie wtedy obsługiwały były nie poinformowane zgodnie z ich aktualna ofertą . Nie wnikam w to jak wygląda rekrutacja i jakie są wymagania co do potencjalnego pracownika i jakie cele stawia sobie firma , ale uważam że powinna skupić się również na zadowoleniu klientów , którzy korzystają z ich usług .... jakby nie było to dzięki nim prosperują. Z tego co można znaleźć w internecie nie wszyscy są zadowoleni z jakości usług i mowie też o jakości i zasięgu internetu , który ostatnim czasie daje do życzenia ...
Komentarz ma na celu zwrócenie uwagi firmy na fakt , że to nie zawsze złe obsłużenie wynika z nie wiedzy bądź braku kompetencji pracownika , ale może z faktu , że nie pilnujecie , aby wasi pracownicy zapewnili odpowiedni poziom obsługi . Tyle co do złego informowania swojego klienta. Gdyby firma wymagała takich sytuacji by nie było - tyle w temacie złego informowania klienta . Czasem może on zwyczajnie nie wiedzieć o czymś , a wy powinniście dopilnować by takie sytuacje nie miały miejsca . Jeśli chodzi o zasięg internetu to mógłby być lepszy biorąc pod uwagę , że nie mieszkam na odludziu internet "w ostatnim czasie " (jeśli tak to można nazwać) zawodzi chyba , że firma ma nijakie podejście do swojej działalności . -
~Tom / 2022-02-07 09:09
od ponad roku jestem przypisany do zbiorowego zgłoszenia problemu, dzwoniąc na infolinię zostaje poinformowany ze w moim rejonie jest problem a po ponownym zgłoszeniu dostaje sms że wszystko działa i nie ma problemu,
coś takiego jak internet domowy nie istnieje, to zwykłe pudełko z migającymi diodami
ZaletyBRAKWadytrzeba płacić za usługę której nie ma -
~Klosowski / 2022-02-05 21:09
Mam Internet Domowy 90mb/s wszystko było by okej gdyby nie to że chodzi bardzo słabo rano fajnie mam ponad 100mb/s ale co z tego jak od 10/11 godziny Internet spada do 3mb/s oczywiście jest to już od ponad 3 miesięcy wielkokrotne skargi nic nie pomagają całkowicie olewają tą sprawę ZaletyBRAK!!WadyWszystko!
Obsługa która cię tylko zlewa
Cena bardzo wysoka lecz jakości żadnej -
~gołdzi / 2022-02-05 14:24
klamcy zło zło nie polecam niema o czym pisać. tragedia Wadywszystko -
~Ewa / 2022-02-04 16:45
Internet domowy działa bardzo słabo, Dokupiony pakiet danych włączy się do 24 godzin, ale opłata za usługę to od razu???? ZaletyBrakWadyCały internet w T-Mobile, obsługa klienta -
~Ktoś~~ / 2022-02-04 13:40
Powiem tyle że T-Mobile oszukuje z internetem mam 100gb na routerze i nawet tydzień nie minął a już go nie ma xd
Moja koleżanka też tak miałam kiedyś starczał jej na miesiąc a teraz nie starcza nawet na tydzieńZaletyKiedyś T-Mobile był fajnyWadyOszukują z internetem -
-
~Seolilo / 2022-02-04 00:24
Ciągły brak internetu i brak zasięgu..Komunikat BRAK SIECI wyskakuje kilkanaście razy dziennie i ciężko w ogóle złapać sieć. Czekam na koniec umowy i przechodzę do innej sieci.Nie da się tak normalnie funkcjonować.Nie wspomę juz o tym,że jadąc za granicę ale do Unii ,nie ma w ogole internetu. -
~Klient / 2022-02-03 10:06
Na obsłudze jedyne co można usłyszeć to że oni problemu nie widzą i koniec pomocy, Internet nadal nie działa. Router oddany na gwarancje, zwrot z notatką że u nich działał. Karta sim -też problemu nie widzą. ZaletyNie znalezione.WadyOkropna obsługa w punktach. -
~Maro / 2022-02-02 16:07
Jestem bardzo zawiedziony . Od kilku lat jestem w tej sieci i mam abonament telefoniczny plus internet . Od kilku tygodni w porannych godzinach jest brak internetu i nie mogę się połączyć . Zadzwoniłem dziś koło południa na infolinię aby to wyjaśnić ale niestety przełączano Mnie od Judasza do Kaifasza i nie uzyskałem ani odpowiedzi ani nikt Mi nie pomógł. Potraktowano Mnie jak śmiecia który co miesiąc opłaca abonament na czas. Żenada do potęgi " N " . -
~Adam / 2022-02-02 12:21
Konsultanci w salonie T-Mobile nie byli oryginalni. Pojechali najprostszym możliwym banałem:
- Bardzo nam przykro, system nam nie działa.
- Aha... a kiedy będzie działać?
- Niestety nie wiemy, ale na pewno dzisiaj to już go nie naprawią.
Jutro i pojutrze pewnie też.WadyNiechęć do pracy poza wypisaniem umowy. Nie polecam salonu w Kaliszu na ul. Mlynarskiej. Kaliniec. -
~ooo / 2022-02-01 20:40
Byłem w Tmobile parę lat ale stwierdziłem, że za drogo. Przeniosłem się do tańszej sieci no i mam internet tylko w mieście, zasięg kiepski. Fakt mam teraz w innej sieci trochę taniej, lecz jakość usług jest tragiczna. Chętnie się przeniosę do T, jak skończy mi się tam umowa. Zaletydla mnie okWadynie wiem -
~skyeq / 2022-02-01 18:38
cały czas ping w grach wacha się pomiędzy 1000 a 500 aby zagrać w jakąś grę musisz wstawać o 3 w nocy a przestawać grać o 5 rano aby ping wynosił 100/200 ZaletynicWadycała firma -
~Anonimowo / 2022-02-01 13:57
Internet się zacina w skrócie jest do dupy jak za taką kwotę można sobie zakupić coś lepszego oporowo nie szanuje t-mobile i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług ping w grach 1000 serwerownie to nie wiem gdzie oni trzymają nie polecam ZaletybrakWadyWszystko cała ta firma się nadaje to zamknięcia -
~Kler / 2022-01-30 11:48
Czat na żywo. Zapytanie o haslo do routera. Odpowiedz: jest na routerze.
- brak pytania o nazwe routera
- odeslanie na platna infolinie (dzial techniczny 2,80/minute !!!)
- gdyby konsultant Aleksander mial wiedzę, ze to alcatel - może umiałby podać uniwersalne haslo: admin
- brak pozegnania na czacie - po prostu zamknal czat
Pisalam za mamę (77 lat). I cale szczescie. Odpowiedz znalazlam w sieci.Zaletyoceniam czat: dostęp w weekendWadybrak profesjonalizmu konsultanta; brak elementarnej wiedzy; oplata za kontakt z dzialem technicznym 2,80/minute -
-
~Justyna / 2022-01-30 10:00
Ogólnie jestem w T-Mobile od niedawna ale już zdążyłam sie poirytowac. Internet oraz wszystko inne działa bez zarzutu. Oferta przed świętami-była gazetka w której były opisane różne promocje,idąc po abonament wybrałam taki telefon do którego powinnam dostać wagę,opaskę i słuchawki Xiaomi . Pan z T-Mobile nawet nie wiedział że ta promocja na ten telefon jest,gdy zwróciłam uwagę to rzekomo promocja już się skończyła. Gdzie był zapisek że promocja jest do wyczerpania zapasów? ZaletyInternet działa bez zarzutu w porównaniu do innych sieci.WadyBrak precyzyjnych ofert i ludzi którzy wiedzą o tym. -
~viko / 2022-01-29 21:41
Po dwóch latach od zakończenia współpracy z firmą, przesłali mi wezwanie do zapłaty za usługi w dodatku bezpodstawnie naliczone. Dobrze, że miałem sms w telefonie, że moja wcześniejsza reklamacja do naliczonych tychże opłat została uznana... ale kto w dzisiejszych czasach trzyma sms przez dwa lata, chyba tylko doświadczony innymi przykrymi sytuacjami, które spotkały w tej byłej już dla mnie sieci. Konsultanci aroganccy, niekompetentni. Masakra, nie polecam. Zaletynie dostrzegamWadycałokształt -
~Anonim / 2022-01-28 13:25
Najgorsza Sieć na tej planecie, nie pomagają na infolini, co chwile są problemy techniczne przy ktoryhch nawet google nie działa. ZaletyNie maWady-problemy
-duży ping
-bardzo słąba infolinia
-"Nielimitowany Internet" jest bardzo ale to bardzo słąby -
~Bond / 2022-01-28 11:53
T-Mobile ma w umowie zaznaczoną opcję ,o płatności kary za spóźnienie w opłacaniu abonamentu tj. ok 5zł.Oczywiście , mowa jest o spóźnieniu kilkudniowym, bo przy dłuższym wyłączają telefon. Przed podpisaniem umowy oczywiście kary tej mi nie naliczali, ale już natychmiast po podpisaniu zaczęli mi naliczać. Nikt oczywiście nie informował o tym wcześniej .
I coś co jest skandaliczne w czasach pandemii- straszenie wyłączaniem telefonu w czasie gdy jest on ,dla wielu osób, jedynym sposobem kontaktowania się ze światem zewnętrznym a przede wszystkim z opieką medyczna. Cóż -pieniądze ponad wszystko. To jest ostatnia umowa ,którą podpisałam z tą firmą
strona 72 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »