strona 71 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »
-
~Marek / 2021-10-27 21:09
Dzisiaj, tj.27.X.2021 r. po zakupie artykułów spożywczych w Carrfour na warszawskim Bemowie wszedłem do punktu T-Mobile. Chciałem porozmawiać z tamtejszym Konsultantem o zakupie nowego telefonu i ewentualnej zmianie abonamentu. Punkt T-Mobile zlokalizowany jest tam na parterze, więc w drodze do samochodu na parking, znajdujący się na piętrze, skorzystałem z okazji, że zakupy zakończyłem na tym samym poziome, wszedłem do T-Mobile z wózkiem wypełnionym zakupami. Niestety, nic tam nie załatwiłem, bo zostałem ze sklepu wyproszony. Najpierw kazano mi zostawić wózek przed sklepem. Pouczono mnie jednocześnie, że są przepisy, które zabraniają wjazdu tam wózkami, a druga osoba z obsługi dodała, że nie wolno wjeżdżać wózkiem, bo niszczy się podłoga. Odpowiadając na te uwagi pracowników T-Mobile stwierdziłem, że następnym razem przyjdę z kapciami. Opisuję tę sytuację, aby ostrzec potencjalnych klientów, że aby wejść do tego punktu T-Mobile najlepiej należy mieć ze sobą kapcie. Wtedy nawet buty nie będą niszczyły podłogi. Trzeba zaznaczyć, że uwagi były przekazane w grzecznej formie. Pomimo tego uważam, że propozycja pozostawienia wózka poza sklepem bez opieki jest co najmniej niepoważna, a wyjaśnienie, że niszczy się podłoga, śmieszne. -
-
~Asia / 2021-10-25 17:02
Nie polecam abonamentu z T Mobile. Obsługa klienta jest na najniższym poziomie. Ukradli nam 300 zł bo niby ich zasięg jest tak wspaniały, że nie będąc poza granicami Polski złapał mężowi roaming i naliczyli opłat 300 zł i nie uznali zażalenia bo nie i koniec. Po 2 latach z trzech abonamentów zrezygnowałam. Interent nie działał mi 20 metrów od puszki a jeśli chodzi o abonament w telefonach to mimo, że zakończyliśmy umowę 2 miesiące temu to już 2 miesiąc gdzie przychodzą mi opłaty po 0.18, 0,09 0.86 dzwonię do obsługi a Pan nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego mam takie opłaty i jak długo to jeszcze potrawa baa i perfidnie się rozłącza. Tragedia ! ZaletyŻadnych zaletWadyCiągną kasę nawet po skończonym abonamencie -
~Barszczycho / 2021-10-24 13:44
Totalna porażka, nie polecam tego operatora, powinni już dawno nie istnieć. ZaletyŻadnych zaletWadyInternet, zasięg, obsługa, oferta. -
~Just / 2021-10-22 15:57
Przy pełnej prędkości 300m/s jaką mam w umowie dostaje jedyne 1m/s. Ilość osób w takiej sytuacji używających internetu w jednym momencie to max 1, a i jeszcze ona ma problemy. Mimo składania próśb, częstych wizyt w salonie z modemem, udowadniania swoich racji, mają to gdzieś. ZaletyKończąca się umowa, w końcu się od nich uwolnię.WadyCena do jakości, obsluga -
~Rej / 2021-10-22 13:18
Beznadziejni konsultanci. Nie da się dogadać. Nie kompetencja i mówią raz tak, raz tak. Noc nie wiadomo. WadyNiekompetentni -
~Monika / 2021-10-22 12:46
Ta firma to porażka. Kiedy w końcu ich konsultanci zaczną czytać maila.
Ciagle dzownią a od lat mają do mnie mailować. Dlaczego? Ponieważ nigdy jeszcze konsultant nie zapamiętał na co się umówiliśmy. I co ciekawe jak każę im zweryfikować rozmowę, ktora podobna się nagrywa to okazuje się że akurat ta rozmowa nie nagrała się.
A maile czytają na wyrywki. Zadaje 5 pytań.
Pierwszy konsultant odpowiada na 1 pytanie i 12% drugiego pytania
Drugi konsultant odpowiad ana 4 pytanie, w połowie na 5 pytanie i znowu w 30% na pierwsze pytanie.
itd itp
Naprawdę tak trudno jest przeczytać 5 zdań??????????????????????ZaletybrakWadyobsługa, obsluga, obsluga -
~MJ23 / 2021-10-22 09:36
Podczas przedłużania umowy na stronie internetowej pisało że bede miec 9GB internetu w roamingu, po miesiącu okazało się że mam 6GB.
Co do roamingu nie wiem jak oni to naliczają ze po przeglądnięciu kilku stron internetowych przez kilka dni zniknęło mi 3GB gdzie nie pobierało żadnych aktualizacji... natomiast będąc w Polsce mogę cały dzień siedzieć na YouTube i nawet 1GB nie zużyje.ZaletyZaletą jedt to ze kończy mi się umowa której już nie przedłużęWadySłaby zasięg w DE, dziwne naliczanie pakietów. Telefon przy przedluzeniu umowy z awarią , po serwisie w Digital Care dalej z wadą. -
~Piotr / 2021-10-21 19:46
Fatalna obsługa
Kłamstwo notoryczne przy reklamacjach
Kłamstwo przy ofercieZaletyŻadnychWadyFirma tylko nastawiona na wykorzystanie klienta -
-
~Marzena / 2021-10-21 14:56
O ile w PL sieć funkcjonuje, to poza granicami Unii jestem odcięta od świata. Brak możliwości wykonywania połączeń, brak możliwości połączenia się z moim numerem. Zgłoszenie problemu trzykrotnie w ciągu 2 tygodni i poza smsem o przyjęciu zgłoszenia, żadnych postępów. Telefon głuchy, mimo pełnego zasięgu, a nie przebywam w krajach trzeciego świata ,tylko Szwajcarii. Możnaby pomyśleć, że yo problem z telefonem, ale okazuje się, że znajomi posiadający tmobile mają tu to samo. Słabo, bardzo słabo jak na 21 wiek. -
~Emeryt 49 / 2021-10-19 16:10
Opinia i porada ~?/z 15.10.21jest jedyną drogą konstruktywną. Ja już ostrzegłem 20 znajomych, od 02 10 21do dziś. A zostało mi jeszcze 22 m-ce,wystarczy pomnożyć. ZaletyOszustwoWadySameo -
~? / 2021-10-17 21:16
Mamy nowy domek chcieliśmy podpisać umowę z T Mobile.
Firma jest tak bezczelna, że żąda nadania nr porządkowego domu - spełniliśmy ten wymóg.
Uważamy że jest to bez sensu, jakby nie starczał nr działki(jak zaczynaliśmy procedurę to mieliśmy taki stan prawny, że dysponowaliśmy tylko tym numerem) - postępowanie zaporowe w stosunku do potencjalnego klienta.
Ale dzisiaj mamy już nr domu zaczynamy wypełniać formularz i po chwili przychodzi odpowiedź, że zamówienie nie może być zrealizowane po jakiejś weryfikacji kredytowej???????????
Czy T Mobile ma prawo zachowywać się jak jakiś bank i bada zdolność kredytową klientów.
Przy poziomie płatności 100, 200, 300 zł to jakaś horrendalna pomyłka.
Nawet jak innemu dostawcy będziemy musieli płacić dwa razy tyle to i tak go wybierzemy.
Będziemy naszym znajomym i wszystkim wokół odradzać podpisywanie umowy z T Mobile!!!!!!!!!!!!!!!ZaletyBrakWadyJW -
~TOMASZ / 2021-10-15 23:24
Kiedyś byli dobra firma nie wiem co się z nimi się stało tragiczny internet brak oferty nie wspomnę już o aplikacje jak człowiek się zaloguje to możesz poczytać jaką mają ofertę. ZaletyBrakWadySame wady -
~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje. Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje -
~niezadowolona klientka / 2021-10-11 11:50
umozliwiaja oszustom naciaganie klientow. nagle dodane do mojej faktury jakies aplikacje ktorych nie zamawialam. T-mobile zamiast chronic swoich klientow przed takimi oszustami, to umywa od wszysktiego rece i grozi zablokowaniem mi numeru i kara umowna:)) Na fakturze pojawiaja sie np ubezpieczenia za sprzet (ktorych nie zglaszalam), ale jak sprzet faktuycznie sie zepsuje to znajdzie sie zawsze akurat luka ze tego uszkodzenia to nie obejmuje. Wadybezdyskusyjna machina nastawiona tylko na hajs, nawet jesli jest on wyludzany w sposob do ktorego zglasza sie reklamacje -
~jbctsrobrajl / 2021-10-08 20:38
Naj.ujowszy internet w Polsce. Nie polecam. Wszystkie negatywne opinie z palca się nie wzięły, żadna konkurencja tylko klienci wyurhani przez tą szfabską firmę. ZaletybrakWadycała masa -
~Ramil / 2021-10-05 21:12
Najgorszy Internet!~ Najgorszy Internettttttttttttttttttttttttttttttttt ZaletyNajgorszy Internet!~WadyNajgorszy Internet!~ -
-
~tmobile to gowno / 2021-10-03 16:52
https://www.youtube.com/watch?v=QiMxaIALyFo
no co krótko i na tematZalety nie maWadyhttps://www.youtube.com/watch?v=QiMxaIALyFo -
~Monika / 2021-10-01 18:21
Jesteśmy z mężem pod ogromnym wrażeniem ponieważ po raz pierwszy zostaliśmy bardzo miło obsłużeni przez Pana Huberta! Szczerze polecam Pana Huberta który jest konsultantem w CH M1 w Poznaniu. Szczery,uczciwy i bardzo pomocny, nie naciąga i przede wszystkim doradzi co zrobić żeby było dobrze! ZaletyBardzo miła atmosfera i profesjonalne podejście do klientaWadyBrak -
~Matt* / 2021-10-01 10:18
Nie kupuj od t-mobile nic. Nie zamierzam tutaj bawić się w obiektywizm. Poprostu nie kupuj i już. Nawet nie testuj. Zmarnujesz 2 lata. Wiele razy już zastanawiałem się czy nie zapłacić kary i nie odejść. W kluczowych dla mnie momentach albo prędkość albo zasięg albo koniec limitu były przeszkodą do pracy lub oglądania euro online. Dla takiej firmy jakość to nie powinien być żaden problem. Głównym problemem jest jakość dostawcy usług. Prędkość nie zależnie od urządzenia mi 11 ultra, hp-k (nowy sur-f, ssd, nowy moduł wifi) jest bardzo niska. Przez cały okres użytkowania. Po mimo prób optymalizacji hp-ka która nastawiona jest na max wydajność, nie ma poprawy. Z resztą tak duża firma nie powinna się kojarzyć z myślą o dodatkowych działaniach które mają poprawić jakość usługi. W dużym skrócie to na czym najczęściej ci zależy to zasięg w telefonie - czyli bardzo słaby (mi 11 ultra to nie jest przestarzały telefon dlatego nikt nie wmówi mi że to wina mojego sprzętu), czy internet śmiga i czy mogę na niego liczyć w każdej sytuacji. Przeglądarka działa i wyszukuje i to by było na tyle, bo na wyniki wyszukiwania trzeba czekać (a tel mam odchudzony do max, stale odśmiecany + updaty na bieżąco) no i limit. W telefonie akurat ciężko go wykorzystać no ale skoro prędkość jest taka jaka jest to odpuszczasz sobie korzystanie z niego. Co do internetu mobilnego w domu - dramat prędkość, dramat limit. No i telefon od reklamodawców. Wcześniej miałem play i miałem spokój. Tylko podpisałem t-mobile kilka dni potem zaczęły się dziwne telefony. Nie kupuj bo będziesz kląć od samego początku. Niby można się do tego przyzwyczaić że jest aż tak źle ale po co. Prawe mówiąc to nie wiem czy jakaś firma wgl ma dobry zasięg i prędkość aktualnie na rynku. Ważna rada. Testuj każdego dostawcę przed podpisaniem umowy. Minimum miesiąc, wszędzie jak się da i ile się da za nim na 2 lata coś podpiszesz (tyczy się internetu stałego, mobilnego i usług do telefonu). Przez cały okres (1,5r) nikt nie zadzwonił żeby spytać mnie czy obecna jakość usług jest zadowalająca. Po co pytać skoro wiedzą jak jest. W reklamie można pościemniać że jest super. Ostatni raz nie kupuj t-mobile. Resztę testuj do max terminu jaki daje dostawca obciążając sieć max jak się da, filmy, transmisje, serwisy tv, stream-opór. Większość nowych sprzętów to pociągnie bo parametry we flagowcach są na wysokim poziomie. Tylko tak zweryfikujesz czy dostawca dostarcza chłam czy jest usługa jest na zadowalającym poziomie. (dla zainteresowanych pracuje na mi 11 ultra i surface book 3 512 ssd. Z początkiem jak wyjdzie s pro 8 z wifi 6 - będę miał dowody że t-mobile sprzedaje badziew) ZaletyŻadnych. Bo to że istnieje firma to nie jest zaleta. Mają rzeszę klientów w tym rzeszę niezadowolonych i tych którzy ich źle wspominają po odejściu ciesząc się z tego że się pozbyli problemu (czyt. t-mobile) - covid nie jest wytłumaczeniem bo akurat t-mobile przez niego ma jeszcze więcej kasy. Szkoda że nie idzie za tym jakość i inwestowanie w technologie. Aby jak najwięcej zarobić nie dając w zamian usługi która jest na wysokim poziomie za który płacisz.WadyW skrócie zasięg; prędkość, internet mobilny w domu - limit(w połowie miesiąca już go nie mam) - czyli wszystko co najważniejsze w mobilności. -
~Zbigniew / 2021-09-30 17:19
Chciałem Bardzo podziękować Pani która obsługiwała w dniu 30.09.2021 w salonie T-Mobile w Chrzanowie przy ul. Trzebińskiej 40 . Jedyna osoba w powiecie która zna się na swojej robocie naprawdę obsługa na wysokim poziomie i szybko i sprawnie i po prostu Chciała pomóc w innych punktach PORAŻKA .Tak więc polecam ten salon i Panią Sylwie nazwiska nie podam .Jest Pani DE-BEST
strona 71 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »