Trzymać się od dziadów z daleka. Złodziejskie stawki - spóżnisz sie kilka dni z rachunkiem blokują i każą sobie płacić 70 zł. Nigdy więcej... ***** t-mobile
NIE POLECAM!!!
NIE POLECAM!!!
NIE POLECAM!!!
Zaletyzero
Wadyzrobili sobie źródło zarobków ze spóźnionych płatności
~Użytkownik 11 / 2021-11-14 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Straszna obsługa klienta. We wrześniu poszedłem do T-mobile w sprawie Internetu światłowodowego, ponieważ się przeprowadzilem. Najgorsze jest To!, że kazali mi podpisać umowę na 100 zlotych miesięcznie, bo wtedy nie było "monterów", powiedzieli, że zadzwonią jak się pojawi... nie pojawił się, nie zadzwonili. Dobrze, że nie podpisałem, bo straciłbym 300 zlotych na najgorszego Operatora. Ostatnio poszedłem znów, pani znów kazala mi ten syf podpisać, powiedziała, że zadzwoni, bo w dniu dzisiejszym nie montuje Internetu. Minęły 2 tygodnie i nic, jeżeli przez 2 tygodnie nie ma "montera" w pracy na nawet jeden dzień. Przez 3 miesiące próbuje pracować na Internecie z telefonu udostępniając sobie na laptopa. W połowie miesiąca już się skończył, chodź jest napisane, że NA CALY MIESIAC NIELIMITOWANY. Mieszkam w centrum otoczony wielkimi wierzowcami, które mają świetny Internet i mój sygnał nie przebija się przez sygnał innych internetow z biurowców. Jak mówię, obsługa klienta jest jak w najgorszej najtańszej restauracji gdzie kelner pracuje za karę. Nie polecam nie bierzcie ich oferty.
ZaletyBrak.
WadyObsługa Klienta itp z mojej opinii
~szajs / 2021-11-14 18:38
Ocena: 1.00 / 5
znowu nie dzila ten szajs, predkosc internetu nizsza 10 razy od deklarowanej.
Zaletykiedys nie dzialal 2-3 razy w miesiacu
Wadyteraz 2-3 razy w miesiacu dziala
~pisior / 2021-11-14 16:04
Ocena: 1.33 / 5
co chwile odcina internet nie polecam
predkosci dziadowe
ogl to cienko chodzi od poczatku umowy
Zaletybrak
Wadynie nadaje sie do grania
~Michał / 2021-11-14 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodzieji i oszustów pieniądze pobierają za usługi których nie są wstanie dostarczyć... Nie polecam biuro obsługi dno i wodorosty oni tam nic nie wiedzą nigdy i nie potrafią pomóc kpina
WadyTylko wady
~Marineskone / 2021-11-14 15:25
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Co +/- 1,5 minuty odcina dostawę internetu, a dzwoniąć do centrum obsługi klienta mówią, że wszystko jest w porządku. Mam nadzieję, że osoby zajmujące się dostawami pakietów świetnie się bawią przy opieprzaniu się. Pozdrawiam z rodzinką.
Zaletybrak
Wadytragiczny internet
~Agata / 2021-11-09 15:37
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny internet, pomoc w trakcie problemów również tragiczna. Zainteresowanie klientem tylko jak chcą przedłużyć umowę. Żenada
~Nie zadowolony klient / 2021-11-07 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Internet z tej sieci jest tragiczny ciagle traci zasięg , Ping skacze od 70 do nawet 2k . Nie polecam tracić pieniędzy na takie oszustwo
ZaletyBrak
WadyCała oferta tej firmy
~Bolo / 2021-11-07 07:32
Ocena: 2.00 / 5
Sieć t-mobile jest siecią która nie posiada wrecz ofert na przedłużenie umowy, są one gorsze niż dla nowego klienta, zasięg średni, co do rozliczeń za abonament to maskra, ostro się ludzi robi w trąbę na zakupie u was rzekomo urządzeń bez procentu, gdzie rata zostaje spłacona, a abonament do końca zobowiązania nie jest pomniejszony o tą kwotę,nie potraficie również naliczać abonamentu, nigdy więcej waszych usług i odradzę każdemu kto mógłby nawet o was pomyśleć przedstawiając żelazne dowody na wasza nieuczciwość
ZaletyZasieg
WadySystem naliczania abonamentu, oferty dla wieloletnich abonentów
~peter / 2021-11-06 20:13
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Już kiedyś T-Mobile siadało, później trochę lepiej a teraz znowu. Najbardziej wk... mnie ich niby 5G. Zamówiłem bo myślałem że błyskawica a prędkości mniejsze niż 4G :/ ODRADZAM
Zaletybrak
Wadyza długo wymieniać
~Bożena / 2021-11-06 10:03
Ocena: 3.00 / 5
Od jakiegoś czasu mam ciągle problemy z funkcjonowaniem tej sieci. Doszło do nieporozumień z moimi znajomymi ponieważ okazało się, że nie dochodzą ich wiadomości lub na odwrót - ja nie potrafię wysłać komunikacji do nich. Niektóre z tych wiadomości pojawiły się u adresata czy u mnie z trzy tygodniowym opóźnieniem! Nie potrafię również połączyć się z aktywnymi i aktualnymi nr niektórych z moich znajomych pomimo, że oni umieją do mnie dzwonić (operator odpowiedział mi pobieżnie, że nie ma takiego nr!!! pomimo, że na bilingach widać, że nr ten się ze mną kontaktuje). Obecnie trwa (prawie miesiąc) reklamacja ale rozważam przeniesienie nr do innych sieci z których wcześniej korzystałam a nigdy nie miałam żadnych problemów!
Odradzam.
WadyBłędy w sieci. Długie rozpatrywanie reklamacji.
~Agnieszka / 2021-11-05 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie co podpisujecie!!! Bo to co mowi konsultant nie ma nic wspólnego z tym co podpisujecie. A co do obsługi klienta zero poszanowania jakby pracowali za kare
ZaletyZadnych
WadyCo innego mówią co innego w umowie
~idol / 2021-11-05 09:57
Ocena: 1.00 / 5
Firma która z nikim się nie liczy ,bogowie jak w czasie wojny
~Piotr / 2021-11-02 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć u mnie w miejscowości nie działa. Chciałem zerwać umowę bo nie mogę korzystać ale oni twierdzą że usługę świadczą tylko nie ma zasięgu. Porażka. Słaby zasięg słaba sec, słaby internet.
ZaletyBrak zalet
WadySłaby, zasięg,brak internetu, chodzi jak kupa
~Marcin / 2021-11-02 10:44
Ocena: 1.67 / 5
przenosząc numer do T-mobile czekam już 4 dni na aktywacje numeru. Odwiedzając punkty oraz dzwoniąc na infolinie dostaje informacje ze w ciągu 24 godzin numer będzie aktywny. po 4 dniach dostaje informacje ze przeniesienie numeru bedzie trwało jeszcze tydzień. To oznacza ze tydzień mój numer jest nieaktywny.
Tak beznadziejnej sieci jeszcze nie spotkałem. Nie życze nikomu.
Zaletybrak
Wadyobsługa, przepływ informacji
~kobrinni / 2021-11-01 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem od 20lat i żałuje tego. Kiedyś na rynku była jedna z najlepszych firm ,a teraz to co oni wyprawiają to wielka żenada. Czy można upaść tak nisko do takiego poziomu ,widocznie tak. Po namowie konsultanta podpisałem nową umowę z ofertą promocyjną. To był błąd. Koszty mieli spaść, a wzrosły o 20 procent. Dodali za dodatkową opłatę sprzęt który niepotrzebny ,ale można wykorzystać. Wciśnięcie na siłę karty ,za którą trzeba płacić 30 zeta przez 24 miesięcy ,to był szczyt ,bo to oferta promocyjna. Ludzie uważnie słuchajcie konsultanta i czytajcie co podpisujecie ,bo oszuka ,a dowiecie się o tym. Ni można nic naprawić takie przepisy firmy . Życzę im powodzenia w szybkiej upadłości.
Zaletybrak
Wadysame wady
~Xxx / 2021-10-31 21:32
Ocena: 1.33 / 5
Żałosne,przeniosłam numer do t-mobile ze względu na kusząca ofertę z telefonem. Wszystko fajnie tylko po podpisaniu umowy paninformoeali ze za 2 dni będzie kurier z telefonem. Po tygodniu dzwonie i dowiaduje się ze Pani sprzedała mi telefon którego nie posiadają i mozlowe ze będzie dopiero za 2 miesiące, tylko szkoda ze nikt nie raczył mnie o tym poinformować.
WadyObsługa
~Heabia Romero / 2021-10-30 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Minis 109 dłuższą hukowa sieć nie polecam do luftu
ZaletyBrak nie polefam
WadyZaluj że wziel mnu Ewa nr
~DDD / 2021-10-28 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka, nie dziala siec komorkowa bez powodu
Zaletynic
Wadywszystko
~Magda / 2021-10-28 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Klientem jestem od 20 kilku lat. Następuje przedłużenie umowy przez BOA. Wszystko ładnie pięknie ustalone. Przyjeżdża kurier a tu szok. Konsultant samowolnie zmienił taryfę na najniższą a żeby miesięczne opłaty pasowały to wcisnął mi smarta wraz z kredytem do spłaty i harmonogramem spłat przez 25 miesięcy. Odstępuję od umowy. Za kilka dni telefon z działu utrzymania klienta. Przepraszają i w ramach tego abonament 30 zł. Przysięga że już będzie dobrze, ręczy głową. Oferta dobra, to godzę się. Mija okres rozliczeniowy, wpływa pierwsza faktura do zapłaty i kolejny szok - 215 zł zamiast 30. Dzwonię do BOA, nikt nic nie wie, mają gdzieś jakiś błąd, nie wprowadzono rabatów. Reklamacja przyjęta, otrzymuję sms że opłaty zostały wyprostowane. Ale nie mam faktury więc kolejny tel. do BOA - dajcie fakturę bo chcę zapłacić. Kolejny zonk - mamy 14 dni na jej wydanie. Ręce opadają. Miara przebrała się. Odstępuję od zawartej umowy na odległość a aktualną wypowiadam. Składam skargę do UOKiK. Opis i tak skrótowy. Wszystko zmieniło się (na gorsze) gdy przestała istnieć Era.
ZaletyChoćbym chciał, to nie ma ani jednej.
WadyNie mam tyle czasu, by wszystkie wypisać. Konsultanci - wszyscy do UP szukać nowej pracy.