Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2523 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej / 2021-11-29 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zły bo internet nie polecam najgorszy internet , dość T-Mobile do kosza.....
    ZaletyNic..
    WadySłabo internet
    Lipa zasięga
  • ~Jerzy / 2021-11-28 21:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Dlaczego nie odpowiada na skargi żaden pracownik z T-Mobile?
    ZaletyNajszybciej można podpisać umowę.
    WadyNajbardziej nie zrozumiana
  • ~Anna / 2021-11-28 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze perfidni w dodatku.Miałam telefon w mixie za jedną niezapłaconą ratę w wysokości 35 zł naliczyli mi karę 1000 zł.Sprawa niestety jest u komornika.Nikt nie raczył nawet zadzwonić i przypomnieć ze jeszcze jedna rata została do zapłacenia.Z dala od tego guwna nie polecam nikomu.
  • ~Ko2 / 2021-11-27 20:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo zły internet nie polecam najgorszy internet
  • ~Xyz / 2021-11-27 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa 100 pingu nie polecam. Najgorszy możliwy internet, a do tego bardzo drogi
    ZaletyNic
    Wady100 pingu
    Oszukana prędkość pobierania
  • ~Hlor Andrzej / 2021-11-27 08:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Kiedy im powiedziałem że jestem bezdomny i chcę komórkę ale taka żeby oni za nią płacili wyrzucili mnie z lokalu. (0..0)
    Zaletydostałem kawę
    Wadybyła zimna
  • ~joncia / 2021-11-26 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze popsuł mi się telefon nie chcieli mi dać nowego za darmo
    Zaletybrak
    Wadycena
    drogi abonament
    złej jakości sprzęt
  • ~Organek / 2021-11-25 06:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się w 100% z m~~~ po podpisaniu przedłużenia umowy internet spada do 20% całkowita ignorancja opinii,jestem klientem od 18 lat ostatni raz podpisałem z tymi dzbanami umowę.
    WadyBrak zasięgu Świnoujście
  • ~mmm / 2021-11-24 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie doceniają stałych klientów, kombinują , dwa miesiące czekałam na podłączenie internetu światłowodowego, dwa terminy, raz dostałam wiadomość że nie będzie podłączenia bo sąsiad nie wyraził zgody na przekop, co było nieprawdą, a kolejnym razem że ja złożyłam rezygnację dzień przed planowaną instalacją co też było totalnym absurdem. Na dodatek ograniczono mi internet bezprzewodowy który opłacam.
    Zaletyobecnie brak
    Wadybrak kontroli nad pracownikami
  • ~Aron / 2021-11-23 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczyli mi odsetki za nieterminowe wpłaty tylko dlatego, że mają 48h na zaksięgowanie przelewu. Wpłaciłem kwotę 2 dni przed terminem płatności, ale że 31 to niedziela, to zaksięgowali przelew dopiero 2 i oczywiście naliczyli odsetki. Nie chodzi mi o kwotę odsetek, tylko traktowanie klienta. To jest ich problem kiedy zaksięgują i jakie mają procedury.

    Nie polecam tej firmy za nieuczciwość wobec klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do klienta.
  • ~Ftmobile / 2021-11-22 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. Od wielu msc jestem oszukiwany na transfer internetu (szybkosc i predkosc pobierania jest zenujaco niska), ktory jest zenujaca niski i nie jestem w stanie nic zrobic. Najgorsza siec ha tfu
    ZaletyBrak
  • ~Majowamarta / 2021-11-22 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kategorycznie. Oszukał mnie handlowiec na infolinii. Gdy przyszła umowa na telefon, okazało się że od drugiego roku mam płacić po 100 zł miesięcznie, o czym mi nie powiedział. Kobieta z działu obsługi nie potrafiła prawidłowo udzielić mi informacji na temat procedury odstąpienia od umowy. Straciłam gromadę czasu i nerwów, w tym dwie niepotrzebne wizyty w salonach. Teraz mam czekać do 30 dni na zwrot gotówki wręczonej kurierowi. Uważam, ze dyby mieli trochę honoru, przynajmniej przyspieszyliby procedurę bo w końcu oszukał mnie ich pracownik. Ale gdzie tam! Gdy przychodzi co do czego, potrafią tylko przepraszać. Trzymajcie się z daleka od tej firmy!
    Zaletybrak
  • ~FatMat / 2021-11-22 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Himalaje niekompetencji. Jedną z moich kart potrafili zarejestrować na DRUGIE IMIĘ, a numer PESEL wpisali "z czapy", przez co weryfikacja właściciela przez infolinię była niemożliwa, za to wycieczka do salonu konieczna.
    W salonie też niespodzianka, T-Mobile nie honoruje dokumentów w pace mObywatel, przez co konieczna była powtórna wizyta w salonie. Ciemnogród jak za króla Ćwieczka.
    ZaletyBrak
    WadyCały zbiór, z czego najistotniejsze to niekompetencja, zacofanie i słaby zasięg nadajników.
  • ~Szynkay / 2021-11-20 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa. Internet nie działa. Internet nie działa. Internet nie działa.
    ZaletyBrak.
    WadyInternet nie działa.
  • ~czarnkow / 2021-11-20 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tmobile to najgorszy internet jeszcze nigdy niemiałem takiego internetu. zwykli naciągacze. mówili żebym kupił nowy router żeby internet szybciej działa. działa gorzej nie polecam tego szajsu t mobile to złodzieje
    Wadynajgorszy internet zwykle naciagalstwo gowno i tyle/ nei polecam naciagneli mnie na ruter ktory miał być szybszy zwykle gowno t mobile to najgorszy internet
  • ~Marigold / 2021-11-20 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłam nr z innej sieci. I marze żeby umowa jak najszybciej się skończyła. Nigdy więcej tej sieci. Poprzednią umową byla na mame więc chciałam żeby przepisano umowę na mnie ,owszem Pani w punkcie wszystko załatwiła. Szkoda tylko, że po dwóch dniach musiałam iść na poprawę danych, bo coś tam pomyliła. Ok poszłam, później byłam jeszcze raz na kolejnej poprawce po czym po kilku miesiącach okazało się że owszem umowa jest na moje imię i nazwisko ale na pesel mamy. Że swoim dowodem nie załatwię nic. Na pytanie w punkcie co mam z tym zrobić facet bardzo nieprzyjemnie na mnie naskoczyl. I powiedział że jak sobie chce prostować to mam sobie dzwonić do biura obsługi. Zadzwoniłam na szczęście Pani mi pomogła. Już mi się nie chce pisać o jakości internetu i wiecznym braku zasięgu choc zapewniano mnie ze wszystko będzie ok.
    Odradzam ta sieć. Szkoda nerwów I pieniądzy
    ZaletyBrak
  • ~Buszmennt / 2021-11-19 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłem do biura obsługi klienta, klient odebrał i nie wiedział co ma mówić, w końcu powiedział że się zorietuje i oddzwoni. Czekam już dobę i nikt nie dzwoni. Totalna olewka na klienta
  • ~Marek / 2021-11-18 18:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Syf podejście jak inni czyli wprowadzają nowe oferty ale stali klienci nie mogą z nich skorzystać dopiero po wygaśnięciu umowy, dwa reklamują że u niech nie zwalnia nawet po wyczerpaniu limitów taki ch.......j owszem zwalniało do 5 mb i to było ok bo mam 80 ale od 3 miesięcy zwalnia do 0,78 mb to syf ..... Mieszkam w trudnym terenie dookoła las i innego jak LTE nie mogę założyć ale nigdy więcej tego syfu
    WadyZwalanie internetu do poniżej 1 mb mimo że reklamują że nie zwalnia zgodzę się że zwolni z 80 do 5 mb ale nie do 0,97 można przeglądarki nie można otworzyć
  • ~Stefan / 2021-11-18 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W sytuacji gdy sieć radiowa jest mocno obciążona, Klient może odczuwać degradację prędkości transmisji danych. W momentach braku pełnego obciążenia nadajnika prędkość w żaden sposób nie jest ograniczana.
    Jako Operator zarządzamy ruchem w sieci tak, aby zoptymalizować ogólną jakość usługi dla wszystkich Abonentów. Stosujemy środki, których celem jest wspieranie efektywnego wykorzystania sieci, a które zapobiegają osiągnięciu lub przekroczeniu pojemności udostępnionego łącza. Skutkiem tego może być np. pogorszenie poziomu świadczenia sygnału, które odczuwać będą okresowo niektórzy użytkownicy osiągający wysoki transfer.
    Niestety mechanizm sterowania ruchem jest stosowany do wszystkich ofert, w związku z tym zmiana na inny pakiet nie uchroni nas przed przejściowymi niekorzystnymi sytuacjami na nadajnikach.

    JEDEN WIELKI SYF !
    prędkośc poniżej 1 Mbps, po chwile popracowałem...katastrofa i kpina.
    Wadyprędkość
  • ~Adam / 2021-11-17 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.
    Przed zakupem konsultantka obiecywała że śmiało można brać prędkość do 90mb bo widzi, że jest zasięg. Dodatkowo namówiła nie za dopłatą na modem 5g bo "może się połączy na 5g i wtedy prędkości najwyżej się obetnie do tych 90 ale będzie działać."
    W rzeczywistości prędkość w godzinach 16:30- 22:00 200KB - 2mb, a na wsparciu tłumaczą że to normalne bo BTS przeciążony - szkoda że tego nie sprawdzają na etapie zawierania umowy. Ponad to się okazało że zostałem naciągnięty bo internet mobilny jest tylko w LTE nawet posiadanie modemu 5g nic nie da.
    Przestrzegam przed T-mobile.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183