Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2570 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Supa neta / 2022-03-08 18:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Supa internet chodzi jak sznyta dziecka sie ciesza bo netfliks dziala. Pani komediant powiedziala ze place 10 zl ale place 100 bo jestem biznesmen



    Czarnobyl pod reaktorem
    ZaletySupa internet. Dziecka sie ciesza. Netflixor dziala ale dziecka plakac wtedy jak my ogladac z zona
    Wadyw nocy chodzi jak ciota ale kazdy musi byc ciota w zyciu
  • ~Zniesmaczona / 2022-03-08 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelna panienka z Tmobile stwierdzila ze jesli nie nie jestem zainteresowana jej oferta to MOJA SPRAWA I SIE ROZŁĄCZYŁA
    Jak tak mozna rozmawiac z obca osoba, przypominam ze te rozmowy sa nagrywane, wiec ta pani powinna dostac naganę za swoje podejscie do klienta.
    Dzien wczesniej mąż dzwonil z wyjasnieniem faktury, jak co miesiac, niekompetencja jest ogromna.
  • ~Modliszka / 2022-03-07 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, dwa lata temu podpisałam umowę na, internet Światłowód,zapomnieli jednak zerwać umowę na stary internet i przez dwa miesiące płaciłam za dwa. Po interwencji w końcu zerwali starą umowę, ale nie wiedząc czemu gdy tylko zaczęła się pandemia, podnieśli abonament o 4zl, oczywiście w tym czasie zero kontaktu z obsługą klienta. Machnęłam na to ręką i po upływie czasu umowy zerwałam ją.Zerwanie nie było łatwe, ponieważ pan w Arkadii siedzący tam za karę i lekceważący klienta usiłował mnie spławić, ale na szczęście pomogła mi infolinia i leniący się pan z wielką łaską przypał rezygnację. Za te dwa miesiące, co płaciłam za dwa internety miałam na spłatę i pani miała przysłać mi link, żebym odzyskała zwrot,niestety link nie dotarł, a aplikacja została zablokowana,więc nadpłata przepadła!! Trzy miesiące zdałam cały sprzęt, a oni teraz mi przysyłają, że brak routera i straszą karą 200 zł.Uważajcie na tych oszustów, stanowczo odradzam internet w tej sieci, studnia bez zna!!
    ZaletyŻadnych zalet
    Wadycała ta sieć to jedna wielka wada
  • ~Max / 2022-03-06 07:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam,
    Od okło roku posiadam w domu ruter z T-mobile. Od pewnego czasu zaczął się zawieszać. Średnio raz w tygodniu trzeba go resetować. Dział techniczny, niby po sprawdzeniu, odpisał mi, że "po ich stronie nie ma błędu" i muszę sam sobie sprawdzić kartę SIM. Zapomnieli tylko, że ruter wraz z dodatkową kartą SIM kupiłem od nich i dla mnie jest to jedno urządzenie. Tak postępuje T-mobile. Muszę sam sobie poradzić. Nie bardzo wiem, gdzie mam tą kartę włożyć żeby ją sprawdzić. Chyba spakuję ją razem z tym ruterem i operatorem i wyrzucę do śmietnika.
    Tak wygląda obsługa klienta w T-mobile. KATASTROFA
  • ~ANGELIKA / 2022-03-05 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta porażka Pan tłumaczy, że słaby Internet to kwestia "przepustowości". Od kilu miesięcy jest taki słaby, że nie da się z niego korzystać a operator nie robi z tym NIC mimo tego, że problemy były zgłaszane. PORAŻKA!!!!!!!!!!
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • ~Patryk / 2022-03-05 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki istnieje, nie polecam marnowac na to pieniedzy
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWadą jest ten internet
  • ~Alina / 2022-03-04 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko jest załatwić konkretne sprawy, łapanie za słówka wydaje się być ulubioną metodą obsługi klienta.
    Moja historia kosztowała mnie sporo nerwów i czasu. Nie polecam.
  • ~Nikt ważny / 2022-03-03 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic mi nie chce chodzić zawiesza się nic więcej nie dodam zmienia operatora
  • ~Joasia / 2022-03-02 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniali do mnie, żebym przedłużyła umowę. Chciałam to przemyśleć, zobaczyć, przeczytać coś gdzieś o warunkach. Koleś który ze mną rozmawiał chyba nie miał pojęcia co robi. Dopiero w mailach mogłam zobaczyć cennik usług. Człowiek naściemniał mi, że o przedłużaniu umowy nie znajdę publicznie żadnych informacji. Wcisnął mi jakiś szajs w źle przeliczonych ratach i jeszcze więcej internetu za który nie chcę płacić, bo tyle nie potrzebuję, ale mi nagadał, że nie mogę inaczej. Wiele rzeczy mi nawciskał. Porządnie przesadził i chciałabym go ponieść do odpowiedzialności, bo to było skandaliczne. Męczył mnie i udawał, że ma jakieś pojęcie na temat tego co robi. Główne jego teksty to "inaczej się nie da" i "ta oferta jest najkorzystniejsza". Z reguły jestem wyrozumiała i jeden błąd bym wybaczyła, ale po telefonie okazało się, że wszystko błyskawicznie mi przeklinał na inną umowę. Mówiłam, że nie stać mnie teraz na jakieś większe wydatki i nie chcę się pisać na coś o czym za wiele nie wiem. Powiedział, że pierwszy podwyższony rachunek otrzymać powinnam "może w kwietniu, albo jeszcze później". Już w lutym widziałam w aplikacji dwukrotnie wyższy rachunek. Ponadto nikt mi słowem nie wspomniał, że nie mam prawa do sprzedaży telefonu, co najbardziej motywowało moją zgodę. Nie widziałam tego nawet w mailach, a zobaczyłam to dopiero na fakturze. Teraz mam niepotrzebny sprzęt, niepotrzebny internet, a roaming w Niemczech praktycznie nie istnieje.
    ZaletyInternet działa na terenie Polski
    WadyNie mam internetu w Niemczech. Obsługa to jakiś żart. Sama mogłabym być na takim stanowisku, skoro chyba żadnych kompetencji nie potrzeba
  • ~Seaman / 2022-03-02 20:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga! Meczli mnie, zebym przedluzyl umowe. Mamili wieksza paczka internetu. skusilem sie, blad!!! Wczesniej w UK mialem jakies 9 GB internetu gratis ale po przedluzeniu zmienione sa zasady i trzeba ekstara za roaming placic!!! Na starej umowie nie musialem!!!! Znow wydymali, nie pierwszy raz! babeczka w salonie zapewniala, ze sie nic nie zmieni co do roamingu, przedluzenie umowy a nie nowa umowa! Klamia, robia starych klientow w bambuko!!! Nie polecam ich!!! Wiele razy juz mnie niemilo zaskoczyli. Sciemniaja a dowiadujesz sie prawdy po podpisaniu za kilka tygodni jak ci rachunek przysla!!!! Nie polecam!!! Tragedia!!!!
    ZaletyNiewiele
    WadyWiekszosc!
  • ~Artur / 2022-03-02 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety stalo się tak że podpisałem umowę na świadczenie usług przez T-mobile dla mojej firmy i na numery firmowe, co najmniej 3 razy w miesiącu od początku trwania umowy muszę zgłaszać problemy z internetem, działa wolno, lub nie działa. Tak w skrócie można opisać to gówno. Nie polecę nikomu.
    ZaletyNielimitowany internet tylko z pozoru
  • ~Użytkownik / 2022-03-01 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero gwiazdek powinno być,szajs,gorszej sieci nigdy nie miałem!
    ZaletyZero
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Slava / 2022-03-01 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopóki wszysczy operatory Wsperają Ukraine i jest mozliwoszcz dzwonić do ukrainy bez opłat T mobile Poberał pienendzy bez zastanowienia . 0 Gwiazd nie polecam!!!
  • ~Malina / 2022-02-28 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w sieci niestety dwa lata, internet przez cały ten czas nie działał. Po dodzwonieniu się na infolinie zawsze słyszałem że jest przeciążenie sieci. Dodatkowo dostałem karteczke od Pani sprzedającej oferte "internet bez ograniczeń nigdy nie zwolni". Jednak jak się potem dowiedziałem nie ma czegoś takiego jak internet bez ograniczeń
    WadySieć do wyrzucenia odradzam podpisywania umowy
  • ~JEeras / 2022-02-28 15:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma masakra, namawiali do zakupu Samsunga Galaxy S22 Ultra, słuchawki w prezencie itd.
    Okazało sie że słuchawki sie nie należa,i co propozycja rekompensaty w wysokości 30% wartości słuchawek mega sciema, TMobile widać, ze niemiecka firma, szkoda gadać
  • ~alan / 2022-02-27 18:24
    Ocena: 2.00 / 5
    WASZ INTERNET DO DO DUPY I TYLE zxcf lkj.shdegrfhjsdgcfuyhjsdguikfdchsekd
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadyW NIC NIE DA SIE GRAC BO PING TO 120 STAŁE
  • ~Joker / 2022-02-27 12:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Tragedia, przenosiłem numer, miał być aktywny od 24.00, minęło pół następnego dnia a numer nadal nieaktywny, zostałem uziemiony. Dowiedziałem się tylko tyle że na następny dzień powinien już być aktywny. To jakaś kpina - 48 godzin bez życia.
    ZaletySą dość dobre w zależności od oferty
    WadyCałkowita niewiedza, kiepska aplikacja mobilna, brak informacji o awarii - tak długiej a o przeprosinach można tylko pomarzyć
  • ~gówno nie net / 2022-02-24 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka może być. Internet w 150 tysięcznym mieście przez ostatni miesiąc waha się od 0.1 do 0.8, czasem pojawi się 2mb, ale to jest mega rzadko. Najgorsze gówno jakie może być. Nie polecam
    Zaletybrak
    WadyGówniany zasięg, gówniana prędkość internetu, gówniana sieć, przy nowych umowach oszukują i doliczają dziwne dodatkowe koszty
  • ~Fifo / 2022-02-23 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 23.02 chciałem zakupić telefon w TMobile oczywiście na spółkę. Po weryfikacji wyszło, że spółka ma wpisy. Poświęciłem czas i pieniądze okazało się, iż nie ma żadnych wpisów. Poszedłem do salonu z dokumentami aby przedstawić i podpisać umowę. Jakiś debil z działu weryfikacji powiedział, że wymagana jest kaucja. Spółka ma Ok 200 tys przychodu miesięcznie.
    Odradzam strata czasu i tak klientów biznesowych maja w dupie
    ZaletyBrak
    WadyNie Polecam!
  • ~Televivi / 2022-02-23 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Internet działa jak trzeba tylko odświętnie. Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.02, ilość opinii: 1011
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185