najgorszy internet jaki widziałem gdy jest pakiet działa bardzo dobrze ale jak pakiet się wyczerpię to z 30 mb/s spada do 0,03 mb/s tragediaaaaaaaaaa
Zaletynie ma
Wadygdy pakiet się wyczerpię z 30 mb/s spada do 0,03 mb/s
~Tadeusz / 2022-02-16 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Po doładowaniu konta na kartę 100zł stan konta 0,00 ważność przedłużona o miesiąc. Uwaga na złodziei.
~Naiwna / 2022-02-16 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Byłam klientką T-Mobile przez około 10 lat. Pół roku temu przeprowadziłam się do Stanów, ale byłam na tyle lojalna firmie, że postanowiłam zatrzymać polski numer z nimi i płacić 50zł miesięcznie za numer, który bym używała tylko raz do roku (naiwna ja). Jednak T-Mobile tak bardzo nienawidził faktu, że nie mieszkam w Polsce, że mnie naciągnęli na 350zł za roaming (którego nie ma opcji, żebym zużyła, bo mam tutaj amerykański numer telefonu, który używam). I oczywiście nie wysłali mi ANI jednej wiadomości, że jakiś limit internetu zostanie niedługo przekroczony. Po cichu czekali do dnia faktury i wtedy we mnie rzucili całą kwotą :)
ZaletyBrak
WadyJeżeli dużo podróżujesz, natychmiast zmień numer z T-Mobile, bo cię tak naciągną, że się nie pozbierasz ;)
~Najlepszy Samsung / 2022-02-16 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Konsultant informuje o promocji przy zakupie telefonu na zwrot 600zł od Samsunga i utrzymanie kwoty za internet, potem wszystko się okazuje nieprawdą. Dział reklamacji przyznaje rację skardze i proponuje zwrot 150zł netto i obniża o 5zł cenę internetu. To jest bardzo słabe, bardzo.
~pati / 2022-02-16 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, oszuści! co innego konsultant obiecuje a co innego później wklepuje!
~pseudoraper / 2022-02-15 17:34
Ocena: 1.00 / 5
ten internent ssssieeeee pale mocarnie nie polecma.
Zaletynie ma
Wadymilion
~Kolo24 / 2022-02-14 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Lidzie niedawajcie się nabrać na ta nowa technologie 5G bo to jest oszustwo ,Wziolem 5G płace dwa razy drożej a to chodzi gorzej jak 4g dużo gorzej jak lte
~WLdi / 2022-02-13 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Hapi widać do niczego, dziś aktywowałem super dvd, myślałem, że otrzymam katalog na 5 dni do oglądania filmów, po rozmowie z konsultantem okazało się, że mogę oglądać nfiks i podobne po rejestracji w tych ofertach płatnych ale internet z tmobile za darmo, żenada i oszustwo, dlaczego ? Internet opłacam z kablówki a mam płacić za vod z filmami. Tmobole to oś uści
ZaletyNie ma
~Agnieszka / 2022-02-13 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze gowno jakie moze byc nie polecam
Przeprowadziłam się do kudowy gdzie praktycznie nie mam zasięgu, co um zgłosiłam a oni ze nie mają na to wpływu... no coment
ZaletyNie ma zalet beznadziejna oferta
WadyMało internetu
Duży abonament
Problemy z zasięgiem
~Toja / 2022-02-12 09:22
Ocena: 1.00 / 5
Totalnie nie polecam... Świecie przekonana że 300 gb będę miała do dyspozycji oni mi nagle wyjeżdżają z pakietem nocnym i dziennym. A najlepsze jest to że 100 jest w ciągu dnia a od 1 do 8 rano 200 no porażka. W dodatku gdy zużyje się dzienny to nocny nie działa.. Nie polecam. Dobrze ze umowa tylko na pół roku.
ZaletyŻadnych zalet nie ma
WadyOszuści
~Klaudia Z / 2022-02-12 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, umowa na 2 lata napisali ze wygasa w tym i w ty dniu a nagle do zapłaty przychodzi faktura. Ba, złożyłam wypowiedzenie i sobie dodali jeszcze jeden miesiąc do zapłaty złodzieje. Zastanówcie się, utrudniają rozwiązanie umowy
~Justyna / 2022-02-12 00:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Po 20 latach współpracy z T-mobile za czasów tak tak
Jestem z tą firmą,!!!
kiedyś bylo lepiej ,lecz dzisiaj to totalna porażka !!!
Za nim podpiszcie umowę dobrze się zastanówcie!!@
WadyNIE polecam
~Patryk / 2022-02-11 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Z dzieckiem się lepiej dogadam niż z ta firma nie polecam żenada pracują tam jacyś idioci dzwoniąc na infolinie zajmują się czymś innym niż klijetem
~raan78 / 2022-02-11 14:58
Ocena: 3.67 / 5
T Mobile wchodzi w 5G, a technicy każą mi się przełączyć na 2G/3G ze względu na zasięg.
Dramat. W miastach ok ale poza nimi nigdy T-Mobile.
~Krzysiek / 2022-02-11 06:23
Ocena: 1.00 / 5
Od 29 stycznia nie mam internetu w domu ani w telefonach. Od dwoch tygodni zglaszam problem codziennie i za kazdym razem slysze inna odpowiedz. Kazdy k9nsultant mpwi ze po jutrze ma byc awaria usunieta. Kazdy jolejny twierdzi ze tamten klamal i awaria bedzie usunieta nasteonego dnia. Dzwonie znowu i sie dowiaduje ze nie ma zadnej awarii. Kolejny twierdzi ze wichury ktorych nie bylo spowodowaly identyczna awarie wszystkich nadajnikow w okolicy. Kupilem internet na karte i startowke do rozmow w play i wszystko smiga jak nalezy. Rozwiazuje umowe z tmobile jak tylko sie da najpredzej. Nie polecam. Nigdy juz nie dam sie zlapac na oferte tych oszustow. Kiedys internet dzialal naprawde stabilnie i szybko ale teraz speedtest na poziomie 0,2Mb/s
ZaletyBrak
WadySame wady
~zazenowanyuzytkownik / 2022-02-10 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Internet trzeba stale resetować, ponieważ nie działa, obsługa nie wymieni routera bez zgody na następną umowe. Megabajty nadzwyczaj szybko znikają, obsługa powiedziała że internet kradną sąsiedzi, natomiast sąsiadów nie mamy.
ZaletyBrak
~Rainbow / 2022-02-10 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Internet działa wolno
Obsługa nie pomaga
Nic nie działa dobrze
~. / 2022-02-10 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny zostałam źle poinformowana przez pracownika infolinii ... Nie wiem czy osoby , które mnie wtedy obsługiwały były nie poinformowane zgodnie z ich aktualna ofertą . Nie wnikam w to jak wygląda rekrutacja i jakie są wymagania co do potencjalnego pracownika i jakie cele stawia sobie firma , ale uważam że powinna skupić się również na zadowoleniu klientów , którzy korzystają z ich usług .... jakby nie było to dzięki nim prosperują. Z tego co można znaleźć w internecie nie wszyscy są zadowoleni z jakości usług i mowie też o jakości i zasięgu internetu , który ostatnim czasie daje do życzenia ...
Komentarz ma na celu zwrócenie uwagi firmy na fakt , że to nie zawsze złe obsłużenie wynika z nie wiedzy bądź braku kompetencji pracownika , ale może z faktu , że nie pilnujecie , aby wasi pracownicy zapewnili odpowiedni poziom obsługi . Tyle co do złego informowania swojego klienta. Gdyby firma wymagała takich sytuacji by nie było - tyle w temacie złego informowania klienta . Czasem może on zwyczajnie nie wiedzieć o czymś , a wy powinniście dopilnować by takie sytuacje nie miały miejsca . Jeśli chodzi o zasięg internetu to mógłby być lepszy biorąc pod uwagę , że nie mieszkam na odludziu internet "w ostatnim czasie " (jeśli tak to można nazwać) zawodzi chyba , że firma ma nijakie podejście do swojej działalności .
~Tom / 2022-02-07 09:09
Ocena: 2.00 / 5
od ponad roku jestem przypisany do zbiorowego zgłoszenia problemu, dzwoniąc na infolinię zostaje poinformowany ze w moim rejonie jest problem a po ponownym zgłoszeniu dostaje sms że wszystko działa i nie ma problemu,
coś takiego jak internet domowy nie istnieje, to zwykłe pudełko z migającymi diodami
ZaletyBRAK
Wadytrzeba płacić za usługę której nie ma
~Klosowski / 2022-02-05 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Mam Internet Domowy 90mb/s wszystko było by okej gdyby nie to że chodzi bardzo słabo rano fajnie mam ponad 100mb/s ale co z tego jak od 10/11 godziny Internet spada do 3mb/s oczywiście jest to już od ponad 3 miesięcy wielkokrotne skargi nic nie pomagają całkowicie olewają tą sprawę
ZaletyBRAK!!
WadyWszystko!
Obsługa która cię tylko zlewa
Cena bardzo wysoka lecz jakości żadnej