niedawno podpisałem umowę ze względu na spory pakiet Internetu i możliwość dokonywania połączeń międzynarodowcach w roamingu.
NIe jestem zadowolony, ciągle pojawiają się nowe "koszty" a kosultanci mówią co raz to coś innego.
Nie mama możliwości korzytania z WiFi calling, co jest naprawdę dużym krokiem wstecz. Ta oferta to anachronizm.
Zaletyspory pakiet netu / danych, szybki net
WadyNieprawdziwe dane dot oferty przy zawieraniu umowy, brak możliwości korzystania z WIFI do połączeń międzynarodowych, zmienne opinie podawane przez pracowników infolinii, brak możliwości archiwizacji rozmów z pracownikami infolinii. Bezsensownie drogie połączenia międzynarodowe w UE
~Karolina / 2022-03-17 19:49
Ocena: 1.33 / 5
beznadziejny intern. po spóźnieniu z opłatą smsy są blokowane nawet do własnego banku nie można się dostać bo nie przychodzi sms kod
Zaletynie ma
Wadytraci zasięg blokują od razu jak noga sie podwinie i spoźnisz się z opłatą ale, że haczy internet to nikogo nie obchodzi. Na odblokowanie czeka się48 godzin, a piszą że za pół godziny odblokują. Ukryta opłata podczas spisywania umowy dodatkowo ponad 60 zł NIE POLECAM
~Nas / 2022-03-17 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam telefon który był na stanie..
Dostałam e-mail że zamówienie przyjęte, ale przez 2 dni brak wiadomości zwrotnej...
Dziś dostałam e-mail że zamówienie nie może zostać zrealizowane...
Oczywiście wszystko wina Pana który przyjmował zamówienie ????
Nie zrealizował go w danym czasie i telefon wyparował.
ZaletyBrak
WadyWiele.
~Maksior1321 / 2022-03-16 12:32
Ocena: 3.33 / 5
Konsultanci wprowadzają w błąd co potem nie potrafią się wytłumaczyć z tego najpierw obiecują że oferta może być zmieniona wszystko działa ładnie cacy a po kilku dniach okazuje się że jet to nie możliwe bo coś. Obsługa telefonicznie i czasu jest do bani niby się umawia że zadzwoni i wogole a potem milczy brak jakiego kolwek kontaktu. NIE POLECAM
~Karol / 2022-03-15 08:46
Ocena: 1.00 / 5
"Rok internetu za darmo"
Zanim skorzystałem z tego dziadostwa,byłem w taryfie GO gdzie miałem 30 gb za 30 zł, oraz nielimitowane rozmowy i smsy.
Po wybraniu 1200 gb neta wybralem pakiet l w tej samej taryfie GO tylko bez neta bo po vo mi tyle neta na telefonie skoro nie mogę go i tak wykorzystać.
W reklamach to wy możecie sobie pieprzyć bzdury
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Karol / 2022-03-15 08:30
Ocena: 1.00 / 5
"Rok internetu za darmo"
Zanim skorzystałem z tego dziadostwa,byłem w taryfie GO gdzie miałem 30 gb za 30 zł, oraz nielimitowane rozmowy i smsy.
Po wybraniu 1200 gb neta wybralem pakiet l w tej samej taryfie GO tylko bez neta bo po vo mi tyle neta na telefonie skoro nie mogę go i tak wykorzystać.
W reklamach to wy możecie sobie pieprzyć bzdury.
Zaletykotovsky38@gmail.com
Wadykotovsky38@gmail.com
~John / 2022-03-14 22:08
Ocena: 5.00 / 5
Działa i nie ma poukrywanych lejków jak u innych operatorów
ZaletyInternet bez limitu
~Wjkktranbvx / 2022-03-13 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Od grudnia wmawiano mi, że będzie Iphon 12 Pro, a mamy marzec i do tej pory telefonu nie ma w dodatku ciągle pisze że chwilowo niedostępne. Jakoś Play ma te telefony non stop a T-mobile nic. Dzwoniłam dzisiaj do T-mobile i chciałam zrezygnować z abonamentu po czym szanowna pani powiedziała mi, że jak zrezygnuje to będę musiała zapłacić za karę w kwocie 1970 zł. Za co ja się pytam? Za to, że wmówiliście mi coś czego mieć nie będziecie bo i tak nie będziecie mieli tego modelu telefonu, a obiecywanie gruszek na wierzbie nic wam nie da tylko pogorszy waszą opinie. Ściągacie z ludzi tylko pieniądze i to wszystko co robicie. Przez takie coś będziecie tylko klientów tracić ???? Żałuje, że przedłużyłam u was umowę i każdemu znajomemu nie będę polecać waszej firmy ????
ZaletyNIE MA
WadyWSZYSTKIE
~Gdhshdhxjdjjd / 2022-03-12 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet , niby najszybszy najlepszy a w praktyce 770 pingu
ZaletyNie ma
WadyCala siec
~KLIENT / 2022-03-12 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Sieć I t-mobile Boże Wszechmogący uchroń każdego obecnego i potencjalnego klienta sieci t-mobile- samowolnie bez zgody i akceptacji klienta przedłużają umowy podwyższają cenę abonamentu naliczają opłaty z"księżyca" itp.STRZEŻCIE SIĘ SIECI T-MOBILE JEŻELI NIE CHCECIE BYĆ NACIĄGNIĘCI I OSZUKANI.
ZaletyNIE MA TAKICH.
WadyOPISAŁEM W POŚCIE POWYŻEJ
~Cwiara76 / 2022-03-11 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Ponad 2 lata jadę na starej umowie bo jak teraz mi proponują redukcję z 16gb romingu do 11 za cenę wyższa niż obecnie to ręce opadają. Dodam że 20lat w T-Mobile z wcześniejszą jego nazwa.
w 2019 podpisalem umowe do której człowiek / nazwisko moge g.. podac/mi dopisał dodatkowa opcje zwiekszonego internetu o ktory oczywiscie nie prosilem ale kto czyta te robaczki 5 stron maczkiem w więc radzę czytac to im troche poblokuje obsługe/
No i placiłem za to oczywiscie nieswiadomie przez dwa lata nie korzystając z tego ale to nic ale sie okazało jak skonczylem z g.....jami umowe po 2 latach to sie okazało ,że umowa na dodatkowy internet nie została zerwana bo była osobno i dalej mi kazali placic.
Na reklamacje i jasno postawione pytanie czy ich pracownik mi to dopisał czy bylo to sterowane przez centarleę nie odpowiedzieli
never again z tą firemką bo to z...ie i b....ci
Zaletyzadnych
Wadyfirma oszustów
~Eoeo320 / 2022-03-10 01:41
Ocena: 1.67 / 5
Kupiłem internet na kartę i cały czas po 320pingu fajny internet totalnie nie polecam
~Jasiek / 2022-03-09 18:54
Ocena: 1.00 / 5
T-mobile to straszne dziadostwo. Korzystałem z róznych firma ale do tej juz NIGDY nie wróce. Obługa klienta to jakies nieporzoumienie. Internet słaby. Narzucili mi kare za zerwanie umowy, a pozniej nie byli w stanie uzasadnić o co chodzi i co było spowodowane narzuceniem kary w wysokosci 500zł. Banda złodzieji i naciągaczy!!Z róznych sieci komórkowych korzystam prawie 20 lat, ale takich oszustów jeszcze nie widziałem!!
~Supa neta / 2022-03-08 18:02
Ocena: 5.00 / 5
Supa internet chodzi jak sznyta dziecka sie ciesza bo netfliks dziala. Pani komediant powiedziala ze place 10 zl ale place 100 bo jestem biznesmen
Czarnobyl pod reaktorem
ZaletySupa internet. Dziecka sie ciesza. Netflixor dziala ale dziecka plakac wtedy jak my ogladac z zona
Wadyw nocy chodzi jak ciota ale kazdy musi byc ciota w zyciu
~Zniesmaczona / 2022-03-08 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelna panienka z Tmobile stwierdzila ze jesli nie nie jestem zainteresowana jej oferta to MOJA SPRAWA I SIE ROZŁĄCZYŁA
Jak tak mozna rozmawiac z obca osoba, przypominam ze te rozmowy sa nagrywane, wiec ta pani powinna dostac naganę za swoje podejscie do klienta.
Dzien wczesniej mąż dzwonil z wyjasnieniem faktury, jak co miesiac, niekompetencja jest ogromna.
~Modliszka / 2022-03-07 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Witam, dwa lata temu podpisałam umowę na, internet Światłowód,zapomnieli jednak zerwać umowę na stary internet i przez dwa miesiące płaciłam za dwa. Po interwencji w końcu zerwali starą umowę, ale nie wiedząc czemu gdy tylko zaczęła się pandemia, podnieśli abonament o 4zl, oczywiście w tym czasie zero kontaktu z obsługą klienta. Machnęłam na to ręką i po upływie czasu umowy zerwałam ją.Zerwanie nie było łatwe, ponieważ pan w Arkadii siedzący tam za karę i lekceważący klienta usiłował mnie spławić, ale na szczęście pomogła mi infolinia i leniący się pan z wielką łaską przypał rezygnację. Za te dwa miesiące, co płaciłam za dwa internety miałam na spłatę i pani miała przysłać mi link, żebym odzyskała zwrot,niestety link nie dotarł, a aplikacja została zablokowana,więc nadpłata przepadła!! Trzy miesiące zdałam cały sprzęt, a oni teraz mi przysyłają, że brak routera i straszą karą 200 zł.Uważajcie na tych oszustów, stanowczo odradzam internet w tej sieci, studnia bez zna!!
ZaletyŻadnych zalet
Wadycała ta sieć to jedna wielka wada
~Max / 2022-03-06 07:30
Ocena: 1.33 / 5
Witam,
Od okło roku posiadam w domu ruter z T-mobile. Od pewnego czasu zaczął się zawieszać. Średnio raz w tygodniu trzeba go resetować. Dział techniczny, niby po sprawdzeniu, odpisał mi, że "po ich stronie nie ma błędu" i muszę sam sobie sprawdzić kartę SIM. Zapomnieli tylko, że ruter wraz z dodatkową kartą SIM kupiłem od nich i dla mnie jest to jedno urządzenie. Tak postępuje T-mobile. Muszę sam sobie poradzić. Nie bardzo wiem, gdzie mam tą kartę włożyć żeby ją sprawdzić. Chyba spakuję ją razem z tym ruterem i operatorem i wyrzucę do śmietnika.
Tak wygląda obsługa klienta w T-mobile. KATASTROFA
~ANGELIKA / 2022-03-05 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta porażka Pan tłumaczy, że słaby Internet to kwestia "przepustowości". Od kilu miesięcy jest taki słaby, że nie da się z niego korzystać a operator nie robi z tym NIC mimo tego, że problemy były zgłaszane. PORAŻKA!!!!!!!!!!
ZaletyNIC
WadyWSZYSTKO
~Patryk / 2022-03-05 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki istnieje, nie polecam marnowac na to pieniedzy