Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2523 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marian / 2022-05-02 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecałam tej sieci jest bardzo zła. Jeśli mieszka się 20 km od przekaźnika to nie ma wcale zasięgu sieciowego jeszcze często zawadza baza danych. Nikomu nie polecam tej sieci naprawdę.
    Zaletybaza danych zasięg
    Wady...
  • ~Deabddar / 2022-05-02 00:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuje ze moja mama zostala zrobiona w konia kupila mi laptop i podobno dziala dobrze moja siostra ma taki sam a wiec laptop nie ma funkcji podswietlena klawiatury a moja siostra ma gry dzialaja gorzej i mocniej sie grzeje laptop mojej siostry dziala dobrze jest starszy niz moj lecz moj jest jakis zepsuty sprawdzalem ustawienia takie same reset nic nie podzialal
  • ~awś / 2022-05-01 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    5k pingu cały czas, nie da ogladac anime. Działa jak mucha w smole, nie polecam.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko
  • ~Tobisyl / 2022-05-01 21:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Taka aktualną opinie przeczytałam;
    "Internet od t-mobile do niczego bardzo wolny częste awarie,mają gdzieś klientów,kupiłeś więc płać i się martw do końca umowy bez internetu."
    Zgadzam się w 100%. Dodam, że nie jest wolny, tylko właściwie prawie nie działa. Prawnie zabezpieczeni, klienta maja gdzieś.
  • ~Mariusz / 2022-05-01 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od t-mobile do niczego bardzo wolny częste awarie,mają gdzieś klientów,kupiłeś więc płać i się martw do końca umowy bez internetu.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe awarie,spadki prędkości,ciągłe przeciążenia ich nadajników,zdzierają pieniądze za abonament a nie można normalnie korzystać z ich internetu od t-mobile.
  • ~Bogumiła Zieińska / 2022-04-30 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawedziona firmą.Miałam rozmowę i spisanie umowy mam ją nagraną i miałam zamowiony w umowie za wyznaczoną kwote zegarek smartwotch classic i zapewniony że go dostanę.Przyszedłmi smartwotch dużo tańszy i firma stwierdziła że jak che mogę zerwać umowę.Zero odpowiedzialności.
  • ~BetterOrange / 2022-04-29 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli mając 3mb/s, nie mogę obejrzeć filmu siedząc samemu w domu i sprawdzając jaki mam ping wynosi on 400-500ms więc nie postaraliście się :/
    ZaletyOdradzam każdemu internet z T-mobilu
    WadyNie bierzcie tego internetu!
  • ~Marek / 2022-04-28 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedząc samemu w domu i mając 30mb/s internet się zacina co powoduje spowolnienie mojej pracy. Szkoda :/
    ZaletyBrak
    WadyInternet
  • ~Czesław / 2022-04-27 14:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Dobczyce. Pobieranie w dzień 18-24 Mb/s. Noc 45-48Mb/s. Abonament za 90 zł. Że zniżkami 70. Miałem lte z Posatu.....maks było 2Mb/s.
    ZaletyPrędkość internetu.
    WadyJeszcze nic się takiego Nie wydarzyło.
  • ~dag444 / 2022-04-27 10:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Posiadam telefony w t-mobile jak jeszcze była era. Skuszony Internetem domowym 60 Ms/s bez limitu danych - zakupiłem. Teraz wiem gdzie był haczyk w słowach "bez limitu danych". Po trzech miesiącach użytkowania prędkość spadła do 0,2 - 0,3 Mb/s tym sposobem to ciężko będzie wykorzystać jakiekolwiek ograniczenia. Na zgłoszoną reklamację uzyskałem informację, że firma dla "naszego dobra" ogranicza prędkość abyśmy wszyscy mieli równorzędny dostęp do Internetu i że usługi są na najwyższym poziomie. Przykre, że dla tak znanej firmy 0,3 Mb/s to wystarczający poziom świadczenia usług. Wysłałem również zrzuty ekranu z testem łącza aby przedstawić argumenty na potwierdzenie moich słów (bo w pierwszej odpowiedzi dowiedziałem się, że mała prędkość to moje subiektywne odczucie). Po tym wszystkim otrzymałem informację, że dla działu reklamacji sprawa jest zakończona i kończą ze mną korespondencję.
  • ~H / 2022-04-26 17:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak internetu, obsługa mówi że nawet rachunku nie zmniejszą jak płace za 60mb/s a filmik na yt ledwo co sie ładuje na najmnieszej jakości
  • ~T / 2022-04-25 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam internet stacjonarny adsl u operatora T-mobile od 10 lat, byłem jeszcze w sieci era. Operator obcina mi ostatni prędkość wysłania do 0,2MB/s. Zgłoszenia nic nie dają, operator nie chce rozwiązać problemu. Stałego klienta który płaci rachunki na czas mają gdzieś. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyOperator Dno
  • ~Rafal / 2022-04-25 19:24
    Ocena: 4.00 / 5
    Za 30zl mam 1000 gb na rok plus 15gb standard i 15gb za doładowanie, prędkość raz lepiej raz gorzej ale nie jest żle, kurde co wy jeszcze chcecie, prędkość na fonie pobierania 3-4 Mb czasem lepiej,dla mnie jest to jak najbardziej ok.
  • ~fucktmobile / 2022-04-25 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    internet nie działa. Nic sie na tym scierwie nie da zrobic.
    Zaletybrak.
    Wady800 pingu, brak internetu średnio co 10 minut
  • ~Seweryn / 2022-04-25 00:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Zasięg - 1 na 4 kreski

    Prędkość internetu - z miesiąca na miesiąc coraz gorzej. Najpierw problemy z graniem w sieci, teraz z odtwarzaniem filmów, zaraz w ogóle nie będzie dostępu do internetu.

    Oferta - biorąc pod uwagę cenę i limity internetu, lepiej zmienić na inną sieć, która może nie oferuje cudownego internetu, ale chociaż jest nielimitowany.
    ZaletyMam kłamać??
    WadyWszystko począwszy od oferty, przez wciskanie ściemy przez obsługę, po zasięgi i prędkości łącza internetowego.
  • ~Marian29 / 2022-04-24 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczęło się od problemów ze strefą domową 500m o której nikt nie informuje. Prędkość transferu niestety z miesiąca na miesiąc spada i także potwierdzam że ze zgłoszeniami nic nie jest robione.
    ZaletyBrak
    WadyPrzeciążona sieć
  • ~Magda / 2022-04-23 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze wsparcie w Polsce. wsparcie telefoniczne to wyłącznie idioci głównym celem jest zdenerwowanie klienta. Operator / menedżer, który odbiera połączenie, nie może nic zrobić. Muszę czekać 20 minut, aż złoży sprawę do działu technicznego. To jest jakaś masakra
    "Internet domowy" - nie polecam. Predkosc 0,5 Mb.
    Cały czas T -mobile ogranicza prędkość do 0,5 Mb mimo tego że cały czas znajduje się w tej samej "strefie domowej" jaka jest w umowie. Z takim internetem niemożliwe pracować bo cały czas jest problem z ta "strefa domowa" (500 metrów). Jeśli nadajnik znajduje się na odległości 1 km i więcej, zawsze będziecie mieć ten problem
    Zaletyzadnych
    Wady"Internet domowy" + Strefa domowa 500 metrów.
  • ~edytka103 / 2022-04-23 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeciążona sieć w wielu lokalizacjach gdzie nie ma innej alternetywy. Niestety jedyna sieć z internetem bez limitu. Ukryty lejek po wykorzystaniu 1000gb. Obciążone nadajniki nie są w żaden sposób rozbudowywane.
    Zaletyinternet bez limitu
    Wadycena usługi jakość sieci break reakcji na rosnące obciążenie sieci
  • ~Wlodek / 2022-04-20 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to firma naciagaczy i klamcow najlepiej oszukuja osoby starsze i nie swiadome jak mozna latwo zarobic na ich nieswiadomosci ich kolsuntanci tylko umia naciagac na przedlozanie umow nic nie tlumaczac jezeli potrzeba uswiadomic o wyjazdach i uzywania roamingow klamia a pozniej trzeba placic chorendalne oplaty nigdy wiecej tej firmy bylem tam kilka lat i teraz zrozumialem i ostrzegam nigdy wiecej
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~The Nick / 2022-04-20 16:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultanci T-mobile żyją w alternatywnym Świecie. Od ponad tygodnia w miejscowości, w której od ponad 10 lat działała sieć komórkowa i Internet - EDGE, 3G, UMTS i wreszcie LTE - bezproblemowo można było dzwonić, pracować zdalnie, czy oglądać Netflixa - nagle wystąpiła awaria zasięgu sieci. Non stop "Tylko połączenia alarmowe". Ani Internetu, ani połączeń komórkowych. Zgłosiłem problem techniczny - sprawa miała być rozwiązana w przeciągu dwóch dni roboczych. Niestety - po dwóch dniach dopiero kiedy pojechałem do miejscowości oddalonej kilkanaście kilometrów dalej dostałem smsa, że... nie ma problemu. Ponoć technicy zrobili pomiary i wszystko jest w porządku. Sprawdziłem... nie było. Pierwszy raz od 10 lat serwisanci techniczni nie naprawili problemu. Spróbowałem zgłosić problem ponownie - konsultantka z infolinii poinformowała mnie, że zlecenie techniczne jest zakończone i w grę wchodzi tylko reklamacja. Dzisiaj - pojechałem do innego miasta, bo bez Internetu nie mam warunków do pracy - dostałem odpowiedź, że problem nie jest z winy T-Mobile. tylko z "uwarunkowań urbanistycznych, geograficznych oraz technicznych" i w ramach rekompensaty za - uwaga uwaga - niedziałające wciąż usługi otrzymam 25% rabatu na kolejnej fakturze. Zadzwoniłem na infolinię i tam pani oznajmiła mi, że nic nie da się już zrobić. Nie przyjmą nowego zlecenia technicznego. Alternatywna rzeczywistość to za mało powiedziane.

    Jednocześnie pragnę nadmienić, że:
    - żaden konsultant techniczny nie pojawił się w lokalizacji zgłaszanej usterki
    - nie sprawdzono u klienta, czy problem nie występuje po jego rzekomym rozwiązaniu

    Podsumowując - sieć winę za swoją awarię (konsultantka Orange w tej samej lokalizacji powiedziała, ze jest awaria sieci) i skrajną niekompetencję swoich konsultantów technicznych, próbuje zrzucić na klienta. Zero profesjonalizmu. Odradzam robienie jakichkolwiek interesów z tą firmą.
    Zaletyna papierze bogata oferta
    Wadybeznadziejna obsługa techniczna, niedziałające usługi
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183