strona 57 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Nodixu / 2022-08-21 21:16
Jestem załamany… wziąłem telefon IPhone X od T-mobile baba mówiła ze one są nowe itd zamówiłem ten telefon a tu taka niespodzianka: telefon przyszedł w pudełku T-mobile gdzie pisało na nim „telefony odnawiane i używane” załamałem się.. po kilku miesiącach spadł mi i ekran się wylał oddałem go na gwarancje po czym przyszedł bez śrubek (zauważyłem to w domu) zaczął się cholernie grzać i teraz po kilku miesiącach zaczął się rozklejać i druga bateria dolna zaczęła puchnąć gdzie mam 92% kondycji.. Po prostu TRAGEDIA nie polecam -
-
~Art / 2022-08-21 20:05
Najgorsza złodziejska sieć jaką znam. Polecam trzymać się z dala. Nie jasne naliczane dodatkowe płatności. Z miesiąca na miesiąc coraz wyższe rachunki. Wyjechałem na wakacje poza strefę UE wsiadając do samolotu wprowadziłem telefon w tryb samolotowy włączyłem dopiero po powrocie ze y nie korzystać z roomingu. I tak mi naliczyli dodatkowo opłaty. Całe szczęście kończy mi się umową której już nie przedłużę. Są inni operatorzy może nie idealni ale z pewnością uczciwsi ZaletyBrakWadyNieuczciwość -
~Karina / 2022-08-21 18:46
Jedna z najgorszych sieci jakie miałam, abonament z nielimitowanym internetem i dobrą prędkością a nic nie chodzi jak powinno. Aplikacje, z których najczęściej korzystam nic nie ładują albo bardzo wolno, messenger potrafi wysyłać 5min jedną wiadomość. Nie wspomnę o udostępnianiu internetu na komputer, gdzie na tym szczególnie mi zależało biorąc ofertę bez limitu w T-mobile, żeby móc spokojnie pracować zdalnie. Przy reklamacji zagrozili mi karą pieniężną za zerwanie umowy. Dostałam nową kartę na spróbowanie, która i tak nic nie dała. Prosiłam o zmniejszenie kosztów lub zmianę abonamentu skoro i tak wszystko chodzi beznadziejnie, ale niestety mogę o tym zapomnieć. Bardzo żałuję, że się do nich przeniosłam, ponieważ nawet nie próbują pomóc klientowi, żeby był zadowolony. NIE POLECAM SIECI T-MOBILE, POZDRAWIAM -
~Anna / 2022-08-21 14:59
Jestem z tym śmiesznym operatorem już jakiś czas. Ostatnio przy przedłużeniu umowy wcisnęli mi numer i oczywiście doliczyli opłaty. Informowałam tego śmiesznego konsultanta ze nie jest mi ten numer potrzebny. Przy złożeniu reklamacji i rezygnacji z numeru którego s zasadzie nie mam ( kartę zniszczyłam i wywaliłam do śmieci ) opłaty złodzieje pobierają . NIE POLECAM ZaletyBrakWadyObsługa, złodziejstwo, oszustwo, naciąganie -
~Marcysia / 2022-08-19 14:50
Internet na kartę co raz bardziej wolny. Niestety nie polecam tego operatora , usługi drogie niezadawalające. W porównaniu do ich niemieckiej matki Tmobile.de jakość PL usług żenująca...
WYNIK SPEED TEST #338380650
PING
opóźnienie w ms
50
DOWNLOAD
pobieranie w Mb/s
8.73
UPLOAD
wysyłanie w Mb/s
0.05
....Porównaj swój wynik......
Prędkość pobierania
Internet światłowodowy
226.9 Mb/s
Internet domowy
106.1 Mb/s
Internet mobilny
41.3 Mb/s
Twój wynik
8.73 Mb/s
...............................................Porównaj swój wynik...........
Prędkość pobierania
Internet światłowodowy
226.9 Mb/s
Internet domowy
106.1 Mb/s
Internet mobilny
41.3 Mb/s
Twój wynik
8.73 Mb/s
Opóźnienia (ping)
Internet światłowodowy
11 ms
Internet domowy
23 ms
Internet mobilny
34 ms
Twój wynik
50 ms
ZaletyMiła obsługaWadyBardzo wolny Internet w ofertach na kartę -
~Kacper / 2022-08-19 00:15
Mam ofertę na kartę, zasięg sztos, za 30 zł 130 GB na miesiąc, a Internet się kumuluje, polecam -
~Ktosia / 2022-08-18 16:44
Koszmar już żałuję, że dałam się mówić na zmianę operatora -
~waldek44844 / 2022-08-17 15:40
Internet domowy to porażka , rano dobry , a potem tragedia ..szukają awarii na odległość ! ni z tym nie robią ! ZaletybrakWadybrak chęci naprawy -
-
~artur / 2022-08-16 21:45
masakra mam najdroższy pakiet internetu stacjonarnego a działa jakbym miał najtańszy szajs
400kb/s pobierania w piku 1mb/s w dodatku obsługa klienta na masakrycznym poziomie i nikomu nie polacem tego syfuZaletybrakWadycałokształt -
~Bartosz / 2022-08-16 12:00
Stanowczo odradzam zakup tego niemieckiego gówna. To oszuści. Nic w tej sieci nie działa poprawnie a obsługa klienta to łajdactwo w czystej postaci. -
~Michał / 2022-08-16 09:22
Polecam omijać uslugi T-Mobile LTE szerokim łukiem. O ile 5G działa naprawdę dobrze, to 2,4G więcej nie działa, niż działa ????
Od roku czasu wieczne problemy z siecią. Na infolinii przełączanie na oślep, bez możliwości dalszego przekierowania - trzeba dzwonić kilkukrotnie zanim ktoś połączy z działem technicznym.
Jestem bardzo rozczarowany i w najblizszym mozliwym terminie przenoszę usługi innego operatora ????…Zalety5GWady2.4G -
~Mati / 2022-08-16 00:36
Beznadziejna obsługa klienta internet działa tak że nie działa ZaletyBrakWadyWszysko
Nie działa poprostu -
~Konseek / 2022-08-15 18:41
XDDDDD TA FIRMA TO NAJGORSZE GÓWNO JAKIE WOGOLE ISTNIEJE SWIATLOWOD MA JUZ BYC MONTOWANY OD 5 MIESIECY DATY MONTOWANIA SA CALY CZAS PRZEKLADANE, PODCZAS GRANIA NIE ZNACZY TO NIE JEST GRANIE I ODPOCZYNEK TYLKO MĘCZARNIA BO GRANIE NA STAŁYM 100 PINGU W PODSKOKACH DO 1100 PINGU TO NIE JEST GRANIE. JAK JUZ 2 OSOBY KORZYSTAJĄ Z INTERNETU TO ZWALNIA ON TAK ZE NIE MOZNA ODPALIC PRZEGLĄDARKI. WIĘKSZEGO GÓWNA NIE WIDZIAŁEM ZA KILKA DNI ZMIENIAMY INTERNET I NIE BĘDZIEMY WKONCU PLACIC TYM ZLODZIEJOM ZaletyXDDDDDDWadyWSZYSTKO -
~MONIKA / 2022-08-15 18:06
Nie polecam sieci T-mobile!
Dnia 11.08.2022r wjeżdzając z Polski do Niemiec automatycznie sieć przestała działać na 3 telefonach.
Zostaliśmy odcięci od świata i do dnia 15.08.2022r. nadal nie działa a T-Mobile nie potrafi zlokalizować przyczyny.
Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
Wcześniej jeździłam na Play i problemu nigdy nie było.
T-mobile nie wie co jest powodem wiecznie odpisują, że nadal pracują nad sprawą a że trwa ona tak długo to widocznie jest ona trudna pytając na czacie w aplikacji kiedy usterka zostanie usunięta dostaje odpowiedź nie wiemy.
Minęło już ponad 60 godzin od zgłoszenia i nadal nic.
Na szczęście jechała z nami osoba która miała kartę w sieci Play i mogliśmy dojechać na nawigacji w docelowe miejsce. Po dojechaniu również na szczęście mogłam korzystać z WIFI bo nie ma innej możliwości połączenia się z T-mobile, ponieważ aplikacja działa tylko kiedy mamy dostęp do internetu a połączyć się telefonicznie z infolinia nie mogłam bo wyskakiwał komunikat niezarejestrowane w sieci.
Dlatego radzę szerokim łukiem omijać T-mobile na kartę.
Nie wspomnę, że gdyby coś się stało z autem na trasie nie miałabym jak zadzwonić na assistanse. Więc brawo dla sieci T-mobile.
Dopisze, że roaming telefony miały włączone ale okazało się,że były blokady. Zakupując usługi w salonie mówiłam, że za tydzień wyjeżdżam i potrzebuje internet. Nikt nie wspomniał, że muszę coś odblokować samemu w aplikacji.
Ale mimo zdjęcia blokady przez operatora nadal internetu brak i tylko połączenia alarmowe.
Zawiodłam się bardzo.
Oczywiście już wysłałam przez email wypowiedzenie umowy z winy operatora bez ponoszenia jakich kolwiek kar umownych i wracam do Play. -
~Lalunia / 2022-08-15 11:03
Złodzieje?!!!
Okradają z pieniędzy
Konsultanci to banda idiotów, nic nie wiedzą -
~jbctmobile / 2022-08-14 20:35
j3bane studenciaki pracuja w tym tmobile nic nie potrafia zrobic z tym ch00jowym polaczeniem Zaletynigdy nie byloWadyw ch00j -
-
~Xgrafcio 69 / 2022-08-14 12:24
Banda idiotów zza biurka nie potrafią naprawić jakości mojego chujowego internetu.... -
~ania / 2022-08-13 21:24
po wielu e-mailach przysłali mi nową sim przez DHL. Ze względu na brak powiadomienia mailowego od biuro obsługi klienta, telefonu i SMS-a od kuriera DHL nie otrzymałem karty SIM i musiałem zapłacić 39zł Kuriera DHL. Wadynieodpowiedzialna obsługa klienta -
~TomekK / 2022-08-13 14:49
Wysłanie emaila na ich internecine stanowi problem, a oni twierdzą że wszystko jest ok. Nie polecam korzystać z usług tej firmy. ZaletyBrakWadykoszmarne działanie usług -
~ZALKA / 2022-08-12 14:53
Jestem w T-mobile od lat. Podpisuję się pod wszystkimi negatywami - oszuści i naciągacze. Uważajcie, co podpisujecie, bo i tak odwrócą kota ogonem i wcisną wam droższy abonament za tę samą usługę. Co innego mówią, co innego przysyłają. Nie ma mowy o odwołaniu. Nie słuchają klienta. Z umową najlepiej najpierw iść do prawnika. Serio. Wykołowali mnie już drugi raz, pomimo że słucham, co się do mnie mówi i to rozumiem. Przysyłają nagrania z rozmowy telefonicznej, ale pomimo że na nagraniu jest co innego, oni twierdza swoje. Nie szanują wieloletniego klienta. NIGDY WIĘCEJ !!! WadyOSZUŚCI
strona 57 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »