Wady100000000000000000000000000000
strona 56 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~coccocococoococc / 2022-05-28 22:47
złodzieje, płacę 250 zł za internet mes i mam 850 KB/s pobierania je*** was różowi -
-
~klienttmobile / 2022-05-28 12:31
Niestety mam obecnie nadajnik jakieś 1000m od swojego domu a i tak internet działa tragicznie filmy nie chca się ładowac a w grach mam po 2000 pingu oby ta firma jak najszybciej upadła. ZaletybrakWadyistnienie -
~Qtaalk / 2022-05-27 23:27
Sieć z najlepszą ofertą i sprzedażą obiecującą złote góry i najgorszą obsługą techniczną która nie istnieje. ZaletyOfertaWadyObsługa techniczna -
~Mateusz Spyrka / 2022-05-27 18:58
Smartwatch Galaxy Wath 4 classic, który niedawno zakupiłem jest z całą pewnością najlepszym jaki do tej pory posiadałem.Dużym pozytywem jest to że można płacić zegarkiem z poziomu nadgarstka.Do tego super wygląda,jest bardzo wygodny, posiada też mechanizm obrotowego pierścienia czy możliwość wymiany paska.Napewno dużym udogodnieniem jest możliwość przeprowadzenia rozmów.Budowa zegarka też bardzo solidna . Jestem naprawdę bardzo zadowolony i każdemu polecam.
#OpinawRamachpromocji. -
~NIGANIGANNIGA / 2022-05-27 18:08
NIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGA ZaletyNIGANIGANNIGAWadyNIGANIGANNIGA -
~NIGANIGANNIGA / 2022-05-27 18:08
NIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGANIGANIGANNIGA ZaletyNIGANIGANNIGAWadyNIGANIGANNIGA -
~Jsjf / 2022-05-26 21:26
Konsultant podczas sprzedaży mimo dostępności oferty uprzedził że internet domowy nie ma sensu. Uprzedził iż dobra prędkość utrzyma się tylko przez jakiś czas do zapchania nadajnika. ZaletyUczciwość konsultanta który odradził ofertęWadyPrzeciążona sieć -
~gerard / 2022-05-25 22:34
Sieć od dłuższego czasu nie jest rozbudowywana. Brak zasięgu lub przeciążony nadajnik to od dłuższego czasu norma i nic w tym kierunku nie jest robione. z miesiąca na miesiąc działa coraz gorzej. Na pewno nie przedłużę umowy. XXI wiek, a ja musze korzystać z pakietu konkurencyjnej firmy, bo na WiFi nie można wejść nawet na FB ! Skandal ZaletybrakWadylejek po 512 gb internetu
brak jakichkolwiek działań i rekacji na przeciążenie sieci -
-
~Menthol / 2022-05-25 20:41
Sprzedaj- zapomnij... Nowym klientom wejdą głęboko tyłem z buziaczkami, ale jak już kupisz to radz sobie sam.. ZaletyNiewątpliwie zaletą jest to, że można przenieść numer do innego operatora -
~Anonim / 2022-05-25 10:58
Złodzieje, ludzie nie bierzcie nawet nic na okres próbny, oszukują na wszystkim jak mogą. ZaletyBrakWadyBardzo duzo -
~Marian2e / 2022-05-24 07:16
Jakość bardzo spadła od obniżenia pasma 2100 do 10 mhz dla lte. Wcześniej długo już było 15 mhz internet znacznie zwolnił. ZaletyBrakWadyZmniejszenie pasma -
~Eee / 2022-05-23 21:35
Polecam fajne pakiety i usługi. Trochę martwię się przedłużeniem umowy ale jak przedłużę to dodam opinie co i jak . Ogólnie polecam Zalety- internetWady- roztargnienie konsultantow -
~tmobile to scierwo / 2022-05-22 21:34
powinni sie wypchac tym scierwem najgorszym, zlodzieje po 1 tlenu po 2 pieniędzy i nerwów człowieka nie polecam kupywac tego gowna cala firma to jedno dno Wadywszystko -
~Anonymous / 2022-05-22 20:33
Odradzam każdemu, kto zastanawia się nad podpisaniem umowy. Strony nie ładują się, a pobieranie czegokolwiek idzie z prędkością mniej niż 1Mb/s. ZaletyŻadneWadyCała ich sieć -
~blacky / 2022-05-22 20:13
Po podpisaniu umowy - internet działa dobrze przez kilka miesięcy. A potem... Od 60 Mbit — daje około 5-10. Na wszystkie pytania od konsultantów otrzymuję tylko „Cały sprzęt działa w trybie standardowym, problem leży po stronie Pana”. Co? Modem nawet nie zmienił swojego miejsca na oknie. I to nie jest jednorazowa sprawa, już prawie 2 miesięcy. Bardzo rzadko udaje się złapać 25 Mb/s (z 60) na speedteście. Kompletna bzdura. Przeszedł z powodu braku limitu-dostałem gó... Zaletypierwsze 2 miesęcyWadybrak internetu -
~Klient T-Mobile Polska S.A siedziba w W / 2022-05-22 13:31
Dla oceny firmy podam taki incydent. 18.01.2022 przesłałem wiadomość e-mail z pismem na boa@t-mobile.pl. W treści podałem że: proszę o rozwiązanie umowy na telefon i numer oraz umowy internetowej. Podałem swoje dane pesel, nr tel, adres. Dodam że pismo wysłałem na polecenie konsultanta. Spisałem co ma być. Umowy kończyły się 20.03.2022 (celowo zrobiłem to dużo wcześniej żeby mieć pewność że się nie spóźnię). Dostałem faktury kolejno marzec - ok no koniec okresu, kwiecie - ok może jakaś należność, MAJ 21.05.2022 - no i rozpocząłem dochodzenie skąd są te faktury. No konsultant w porządku bo otworzył moje pismo, przeczytał no i ustalił że w piśmie brakuje: "Jakich umów to dotyczy" - okay - pismo nie kompletne rozumiem ale tak: od 18.01.2022 mineło kilka miesięcy, po drodzę miałem kilka telefonów żeby mnie namówić do odejścia od rezygnacji (zatem wiedzieli że rezygnuje) i nie otrzymałem ani wiadomość e-mail, ani smsa, ani poczty listownej - że pismo jest nie kompletne, że brakuje danych. Jak się każdy domyśla - celowe/nie celowe - ok. Tutaj zostawiam przestrzeń żebyś przed wyborem tej firmy zastanowił się: czy rzeczywiście super znasz się na prawie i dopilnowujesz każdego szczegółu, czy bez wzoru wypełnienia dyspozycji rozwiązania umowy będziesz wiedział jak to wypełnić, czy jesteś wstanie pilnować konsultantów na infolini i potwierdzać 2x czy to co wysłałeś jest ok - czy trzeba coś zmienić. Jeśli za firmą trzeba chodzić i pytać ich czy jest ok bo nikomu nie chce się dupy ruszyć i odpisać na email - drogi kliencie jakie umowy to dotyczy bo jest pismo ale nie ma podane numerów umów i usług (w idealnym świecie ktoś poda ci gdzie to możesz znaleźć w umowie - lub sam napisze proszę o potwierdzenie czy to dotyczy numeru umowy itp) - czy wolisz jednak poszukać innej firmy dla której takie zachowania nie stanowią wyzwania. Dalej co do oferty. Dawanie czegoś za darmo po to żeby klient został po mimo jego udręki 2 letniej z firmą jest żałosne - oferta nie jest dobra. W sytuacji w której udokumentowano kilka incydentów w związku z dostarczaniem złej jakości usług - powinno się klientowi podarować więcej niż 3 miesiące darmowych usług lub sms dziękujemy za cały okres trwania w t-mobile (nie dziękuję). Obsługa klienta jak powyżej. Dodam że incydenty pod tytułem zasięg, wymiana kart sim i obietnice "zadzwonimy do Pana w ustalonym terminie aby sprawdzić czy konserwacja w Pana okolicy przyniosła porządane rezultaty" są tu na porządku dziennym. Po za tym że obietnice nie są realizowane, wymieniać karty sim można co miesiąc i tak to nic nie da (urządzenia też) i rzekome konserwacje które nic nie dają lub się nie odbyły - nie mam nic więcej do dodania. Trochę to kłopotliwe bo okazuje się że na rynku nie ma niestety dostawcy który chociaż wywiązuje się z umowy (mowa tu także o PLUS aktualnym, PLAY o orange nie wspomnę bo szkoda liter - dobrze że co do orange to był tylko test). Podsumowując: oferta (ogromne koszty urządzeń, i śmieszne limity 0 łącznie dają 0 gwiazdek - szkoda że nie ma takiej opcji, obsługa klienta - oprócz dzisiejszej totalnie nie pro kliencka, Cena/Jakość - nawet nie ma co oceniać bo jakości nie ma wcale a związku z tym nie powinno się za coś takiego zapłacić nawet złotówki. ZaletyKiedyś ten koszmar z nimi się skończy.Wady- Jak już podpiszesz to będą kłopoty
- Nie wiem co musisz zrobić żeby mieć 5g (stać w miejscu jak już się uda złapać)
- Brak rezultatów po konserwacji/albo brak przeprowadzonej konserwacji
- łącze (szkoda liter)
- limity (trzeba się w strzelić w promocję, ale jak dostaniesz limity to zaraz je osiągniesz to pewne)
- Wymiana danych/umowy/administracja (mają aplikację, mają bota z formsem do przypominania, ale żeby coś załatwić w drugą stronę - to pilnuj sobie sam bo nawet jeśli wyślesz czarno na białym to i tak nie wiadomo czy się zgadza - a w związku z tym kontaktu od nich się nie spodziewaj)
- No i najważniejsze w związku z administracją (umowy itp) po mimo że wiedzą że złożyłeś rezygnację bo dzwonią i pytają (no złożył Pan rezygnację ale może 10 lat za darmo w t-mobile przekonana Pana do naszej firmy) to w rezultacie twoje pismo o rezygnacji nie zostanie uwzględnione jeśli zabraknie czegoś (i to byłoby ok - gdyby nie fakt że w sprawie brakujących danych to nie zadzwonią, ale żeby cię nakłonić do pozostania to już tak) Niby wiedzą że rezygnujesz ale przedłużą ci na nieokreślony i cie naliczą bo jednak w piśmie czegoś brakowało a że nie wiedziałeś no to już twój problem -
-
~Darek / 2022-05-22 10:21
Jaki sens ma prędkość internetu max 30 Mbit, przy 5G? ( taryfa M) -
~nsadasdasdasd / 2022-05-21 14:16
słąbiutko nie polecam według mine oszukuja. panie z obslugi swoje porady moga sobie wsadzic w nos, cena do jakosci to jedno wielkie zdzierstwo ZaletyżadneWadywszystkie -
~Magda / 2022-05-20 08:16
Mam wykupiony szybki internet bez limitu ale od dawna jest tak powolny,że bardzo często nie da się z niego korzystać.Mam też problem z połączeniami telefonicznymi w moim domu.Często są przerywane albo nic nie słyszę a mieszkam w mieście wojewódzkim.Na telefonie widać jedną kreskę zasięgu.
Zgłosiłam to kilka razy dzwoniąc na infolinię i stwierdzono,że nie ma żadnych blokad czy awarii a T-mobile miał się ze mną skontaktować w podanym przez niego terminie ale do tego nie doszło.Po kolejnej interwencji dowiedziałam się,że odpowiedź otrzymam za dwa tygodnie…W dzisiejszych czasach nie da się funkcjonować bez internetu!Napisałam skargę ale nie wierzę,że coś to da bo problemem,moim zdaniem,jest zbyt wielu odbiorców a zbyt miało nadajników.Ponadto miałam też kontakt z bardzo nieuprzejmą Panią z infolinii,która zanegowała podawane przeze mnie dane do weryfikacji klienta chociaż były prawdziwe.Była na tyle bezczelna,że powiedziała-chyba dałam Pani wystarczające wskazówki i podniosła głos.Dane były wiarygodne!Kolejni konsultanci nie mieli z tym problemu.Jestem traktowana lekceważąco a firma pobiera pieniądze za usługę,której nie dostarcza w pełni.Jestem klientką T-mobile od czasu Ery ale firma zmusza mnie do zmiany sieci.ZaletybrakWadyFatalny internet,problemy z połączeniami -
~Paulina / 2022-05-18 12:36
Nie polecam kontakt tragiczny, nikt nie odpowiada na wiadomość w sprawie kontaktu. Nie dbają o stałych klientów. W innych firmach oddzwaniają do 24h. Dramat niemowlęcym
strona 56 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »