Polecam omijać uslugi T-Mobile LTE szerokim łukiem. O ile 5G działa naprawdę dobrze, to 2,4G więcej nie działa, niż działa ????
Od roku czasu wieczne problemy z siecią. Na infolinii przełączanie na oślep, bez możliwości dalszego przekierowania - trzeba dzwonić kilkukrotnie zanim ktoś połączy z działem technicznym.
Jestem bardzo rozczarowany i w najblizszym mozliwym terminie przenoszę usługi innego operatora ????…
Zalety5G
Wady2.4G
~Mati / 2022-08-16 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa klienta internet działa tak że nie działa
ZaletyBrak
WadyWszysko
Nie działa poprostu
~Konseek / 2022-08-15 18:41
Ocena: 1.00 / 5
XDDDDD TA FIRMA TO NAJGORSZE GÓWNO JAKIE WOGOLE ISTNIEJE SWIATLOWOD MA JUZ BYC MONTOWANY OD 5 MIESIECY DATY MONTOWANIA SA CALY CZAS PRZEKLADANE, PODCZAS GRANIA NIE ZNACZY TO NIE JEST GRANIE I ODPOCZYNEK TYLKO MĘCZARNIA BO GRANIE NA STAŁYM 100 PINGU W PODSKOKACH DO 1100 PINGU TO NIE JEST GRANIE. JAK JUZ 2 OSOBY KORZYSTAJĄ Z INTERNETU TO ZWALNIA ON TAK ZE NIE MOZNA ODPALIC PRZEGLĄDARKI. WIĘKSZEGO GÓWNA NIE WIDZIAŁEM ZA KILKA DNI ZMIENIAMY INTERNET I NIE BĘDZIEMY WKONCU PLACIC TYM ZLODZIEJOM
ZaletyXDDDDDD
WadyWSZYSTKO
~MONIKA / 2022-08-15 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam sieci T-mobile!
Dnia 11.08.2022r wjeżdzając z Polski do Niemiec automatycznie sieć przestała działać na 3 telefonach.
Zostaliśmy odcięci od świata i do dnia 15.08.2022r. nadal nie działa a T-Mobile nie potrafi zlokalizować przyczyny.
Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.
Wcześniej jeździłam na Play i problemu nigdy nie było.
T-mobile nie wie co jest powodem wiecznie odpisują, że nadal pracują nad sprawą a że trwa ona tak długo to widocznie jest ona trudna pytając na czacie w aplikacji kiedy usterka zostanie usunięta dostaje odpowiedź nie wiemy.
Minęło już ponad 60 godzin od zgłoszenia i nadal nic.
Na szczęście jechała z nami osoba która miała kartę w sieci Play i mogliśmy dojechać na nawigacji w docelowe miejsce. Po dojechaniu również na szczęście mogłam korzystać z WIFI bo nie ma innej możliwości połączenia się z T-mobile, ponieważ aplikacja działa tylko kiedy mamy dostęp do internetu a połączyć się telefonicznie z infolinia nie mogłam bo wyskakiwał komunikat niezarejestrowane w sieci.
Dlatego radzę szerokim łukiem omijać T-mobile na kartę.
Nie wspomnę, że gdyby coś się stało z autem na trasie nie miałabym jak zadzwonić na assistanse. Więc brawo dla sieci T-mobile.
Dopisze, że roaming telefony miały włączone ale okazało się,że były blokady. Zakupując usługi w salonie mówiłam, że za tydzień wyjeżdżam i potrzebuje internet. Nikt nie wspomniał, że muszę coś odblokować samemu w aplikacji.
Ale mimo zdjęcia blokady przez operatora nadal internetu brak i tylko połączenia alarmowe.
Zawiodłam się bardzo.
Oczywiście już wysłałam przez email wypowiedzenie umowy z winy operatora bez ponoszenia jakich kolwiek kar umownych i wracam do Play.
~Lalunia / 2022-08-15 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje?!!!
Okradają z pieniędzy
Konsultanci to banda idiotów, nic nie wiedzą
~jbctmobile / 2022-08-14 20:35
Ocena: 1.00 / 5
j3bane studenciaki pracuja w tym tmobile nic nie potrafia zrobic z tym ch00jowym polaczeniem
Zaletynigdy nie bylo
Wadyw ch00j
~Xgrafcio 69 / 2022-08-14 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Banda idiotów zza biurka nie potrafią naprawić jakości mojego chujowego internetu....
~ania / 2022-08-13 21:24
Ocena: 1.00 / 5
po wielu e-mailach przysłali mi nową sim przez DHL. Ze względu na brak powiadomienia mailowego od biuro obsługi klienta, telefonu i SMS-a od kuriera DHL nie otrzymałem karty SIM i musiałem zapłacić 39zł Kuriera DHL.
Wadynieodpowiedzialna obsługa klienta
~TomekK / 2022-08-13 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Wysłanie emaila na ich internecine stanowi problem, a oni twierdzą że wszystko jest ok. Nie polecam korzystać z usług tej firmy.
ZaletyBrak
Wadykoszmarne działanie usług
~ZALKA / 2022-08-12 14:53
Ocena: 2.67 / 5
Jestem w T-mobile od lat. Podpisuję się pod wszystkimi negatywami - oszuści i naciągacze. Uważajcie, co podpisujecie, bo i tak odwrócą kota ogonem i wcisną wam droższy abonament za tę samą usługę. Co innego mówią, co innego przysyłają. Nie ma mowy o odwołaniu. Nie słuchają klienta. Z umową najlepiej najpierw iść do prawnika. Serio. Wykołowali mnie już drugi raz, pomimo że słucham, co się do mnie mówi i to rozumiem. Przysyłają nagrania z rozmowy telefonicznej, ale pomimo że na nagraniu jest co innego, oni twierdza swoje. Nie szanują wieloletniego klienta. NIGDY WIĘCEJ !!!
WadyOSZUŚCI
~Dorota / 2022-08-12 13:02
Ocena: 1.00 / 5
Firma oszukająca klientów.Pod pretekstem zrewifikowania umowy po tygodniu podkładają umowe do podpisania i zmieniają abonamenty na wyższe.
WadyOszuści
~Mich / 2022-08-12 12:46
Ocena: 3.00 / 5
Przeszedłem do T-Mobile kilka dni temu i jestem trochę rozczarowany. Nie przychodziły smsy na telefon. Po wykonaniu niezbędnych czynności jak wyłączenie funkcji czatu, ręcznym wpisaniu nr centrum SMS, wielokrotnym restartowania telefonu nic nie pomogło. Konsultant stwierdził że jest jakaś blokada usług SMS przed pierwszym doładowaniem i niby to wyłączył. Potem okazało się że nadajnik w mojej okolicy ma awarie i niektóre usługi mogą nie działać prawidłowo do czasu naprawy która trwa od 27 lipca. Po wyjeździe z domu i po korzystaniu z innego nadajnika zaczęły przychodzić niektóre smsy. Jednak do teraz nie doszły wszystkie. Znajomi wysyłają i nie dochodzą. Zastanawiam się czy to jest normalne? Inna sprawa, czy w aplikacji mobilnej można dodać kolejne numery jeśli pierwszy należy do innej osoby z rodziny. Konsultant twierdzi że nie a mi się udało to zrobić, przecież nie można mieć kilku aplikacji na każdy numer telefonu. W Play jest podziel na właścicieli imię i nazwisko w w t- mobile tego nie ma. Kolejna sprawa, jakaś pani wydzwania jak przebiegła wizyta i obsługa w salonie T-Mobile. Czy to jest konieczne?
ZaletyZasięg
WadyProblem techniczny z SMS
~Magentowapantera / 2022-08-10 20:41
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna sieć w całym pakiecie magenta dom bez limitu awarii znowu nie działa tv (3 awaria od miesiąca użytkowania) „nielimitowany” internet w telefonie do 30Mb/s osiàga realnie 5 i zwalnia po wykorzystaniu 64gb dopiero konsultant w salonie potwierdził to ograniczenie
ZaletyBrak
WadyUkryty lejek
Brak tv
~Mateusz / 2022-08-08 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Jestem wieloletnim klientem t-mobile, ale to jak mnie oszukali przy kontynuowaniu umowy, przechodzi moje najśmielsze oczekiwania. Ostatni abonament wzięty wraz z telefonem na okres 3 lat. Pół roku przed końcem umowy skontaktowałem się telefonicznie z t-mobile w celu kontynowania nowej umowy. Wielokrotnie podczas rozmowy podkreślałem, że chcę ją na okres 2 lat, bo 3 to jednak za dużo. Wszystko super, oferta ok. Umowa podpisana, zadowolony sobie płacę co miesiąc, aż raz pojawił się problem z fakturą, dane przestały się zgadzać, więc problem zgłosiłem do obsługi. Jest to w trakcie wyjaśniania. Jednak, jak zacząłem szczegółowo przeglądać fakturę, która składa się z 7 stron, zauważyłem że płacę raty za telefon. Problem polega na tym, że jest tam informacja o 36 ratach. Po zgłoszeniu problemu, otrzymałem informację, że na nagranej rozmowie, słychać że godzę się na takie warunki. Jest to rzecz jasna, kłamstwo. Poprosiłem zatem o nagrania wszystkich rozmów przed kontynuowaniem umowy i co? Dostałem jedno nagranie na którym wyraźnie słychać, że CHCĘ UMOWĘ NA 3 LATA. Wielokrotnie podczas rozmów podkreślałem, że NIE chcę na 3 lata. Reasumując, dowodem na zawarcie umowy 3 letniej, jest zmodyfikowane i sfałszowane nagranie. W życiu bym nie pomyślał, że taka firma dopuści się takiego oszustwa, tym bardziej stałemu klientowi. Co śmieszniejsze, kiedy już owa firma zmodyfikowała nagranie, nie pomyślała o drobnym szczególe. Na podrobionym nagraniu mówię, że chcę umowę na 3 lata, a końcowo co otrzymałem? Abonament na 2, a telefon na 3. Ktoś naciągnął mnie na płacenie większej ilości rat za telefon. Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. Dla mnie ta firma, to zwykli oszuści i uciekam z niej najszybciej, jak to będzie tylko możliwe.
WadyOszuści
~Karol S. / 2022-08-07 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo szkoda że wasz internet nawet nie wystarcza zeby obejrzeć filmy w rozdzielczości 1080p nie polecam. Myślę ze za takie pieniadze jakie place znajdziecie o wiele lepszy internet. Super bajki mówią wasi pracownicy "Bez problemu na internecie może siedzieć 5 osób"
ZaletyBrak
WadyInternet, pracownicy na infolini jak i w sklepach stacjonarnych.
~Emil / 2022-08-07 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Wróciłem do sieci T-mobile po paru latach przerwy po zapowiedziach że zasięg mają lux. Nie stety drugi raz dałem się namówić na związanie się z tą siecią. Na pewno to jest mój ostatni raz kiedy u nich jestem. W mojej ocenie najgorsza sieć jeżeli chodzi o zasięg. Totalna porażka. Odradzam wszystkim którzy myślą przejść do nich, powiem tak każda sieć aby nie ta.
ZaletyBrak jakich kolwiek zalet
WadySą, same wady a przede wszystkim i najważniejszym zasieg
~juhuncs / 2022-08-06 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Gorszego internetu niz tmobile nie znajdziecie w polsce
ZaletyPiekne historyjki sprzedawcow
WadyInternet do dupy, zasiegu prawie wogole nie ma w GDANSKU. Internet LTE a 3G laduje sie przez caly czas XD
~Monika / 2022-08-06 12:37
Ocena: 1.00 / 5
Zakończyłem pewna umowę, ale T- mobile nie przyjęło daty jej rozwiązania, więc ponowilem. Przez to czas mi się przesunął, i zamiast miesiąc czekam 2 miesiące aby przejść na pakiet mix. A przez ten czas mam baaardzo drogie SMS i połączenia.
Będę myślał o rezygnacji z sieci T-mobile a przejdę na inna sieć, bardziej ufna i wiarygodną
ZaletyNie ma
WadyZa drogo, i przekręty przez członków sieci T-mobile
~Wiesława / 2022-08-05 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Doszłam do tego,że konsultant podpisujący że mną aneks do kolejnej umowy dopisał mi 20zł za nr stacjonarny,którego nie posiadam i nr tel na kartę,której na szczęście nie aktywowałam.Tylko na bieżącym aneksie t mobile zarobiło na mnie ok.400zł...a gdyby tak poszukać dalej? ŚWIŃSTWO...koniec,po tylu latach z nimi.ZłODZIJE i tyle.
ZaletyŻadnych
WadySame wady...złodziejstwo to pkt 1.
~Acik70 / 2022-08-05 14:05
Ocena: 1.50 / 5
Starsza osoba, długoletni klient z ograniczoną możliwością poruszania się, otrzymywała wiadomości i telefony od T-mobile, że musi wymienić bezpłatnie kartę startową na nowszy model. W końcu udała się do punktu w Tarnowskich Górach. Tam kertę jej wymienili, ale po pewnym czasie okazało się, że pieniądze uciekają jej z konta nawet gdy rodzina dzwoni do niej. Mało tego! Za nieudane połączenie też płaciła ok. 1 zł. Po reklamacjach telef. poradzono jej aby zmieniła taryfę na "GO" bo coś nie tak z aktualnym nr. Wobec takiej ignoranci kupiliśmy nowy starter w Play. T-mobile ma jednego klienta mniej!