Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~di_carlo / 2022-09-28 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłem przed chwilą w sprawie reklamacji faktury i „bardzo miły ” pan po prostu bezczelnie mi się rozłączył. Poprosi brawo ON. Nigdy więcej T-Mobile za wasze podejście do klienta.
  • ~Hwtmobile / 2022-09-28 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówn0, gówn0 i jeszcze raz to samo. Zasięg z dnia na dzień coraz to Orszy. Internet domowy tak kiepski po 3 latach że Netflix nie chce się uruchomić. Jest poprostu klęska dna. Oby kierow Ika 9 mm poczęstowali
  • ~Robekskub / 2022-09-28 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, obsługa klienta na najniższym poziomie.
    Naciągacze.
  • ~Faza / 2022-09-24 22:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem w sieci era jak na tamte czasy ok. Po wykupieniu zostałem w t-Mobile. Teraz jestem na kartę bo w DE mam vodafone. Kupiłem iPhone dualsim. Ale druga karta tylko esim wchodzi nie ma miejsca na normalna sim. Idę do salonu chce w esim ???? niestety sieć tak zacofana technicznie ze nie maja takiej . Po 20 latach muszę kartę wyrzucić albo chodzić z dwoma telefonami. Dodam ze w Orange i plusie problemu niema.
    ZaletyIntrnet
    WadyZacofanie technologiczne
  • ~zi3i / 2022-09-24 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultanci wprowadzają świadomie w błąd nakłaniając na droższą ofertę abonamentową
    Zalety- brak
    Wady- brak prawdy i niezgodne praktyki sprzedażowe !! Zalecam bardo rozwagę i ostrożność
  • ~N1oks / 2022-09-22 19:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet nie wart swojej ceny w mojej okolicy jak pan z obsługi klienta mówi jest przeciążenie internetowe i może być przeto problem z Internetem ale gdy przesyłam czy pobieram jest na tyle słaby że potrafi przerwać w dowolnym momencie i się nie pobiera nie polecam. PS ms wynosi co najmniej 70
    Wadysłabi internet t-mobile
  • ~Robert / 2022-09-20 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałem od wielu lat telefon w lycamobile a tam jest prepaid i skusiło mnie żeby przenieść do Tmobile oferta na prepaid jest naprawdę bardzo dobra, bo dostajemy 15 GB + 15 GB za doładowanie 30 zł i extra 120GB miesięcznie przez rok. Skusiło mnie konkretnie, że ten internet na pewno będzie szybszy niz w lycamobile no bo to w końcu jedna z większych sieci i macierzysta. No i tak było internet działał dobrze, a przynajmniej w miejscu gdzie mieszkam i się przemieszczam. Ale problem zaczął się wtedy gdy rozmawiałem z moim znajomym gdy rozmowa była złej jakości i co której słowo było słyszane. Na początku śmiałem się z kumpla, że musi w końcu wymienić telefon. A ma stary jeden z pierwszych smartphonów samsunga. I tak kojarzyłem ten fakt, ale on mi mówi, że ma tak tylko ze mną. I zacząłem wtedy bardziej drążyć temat, zacząłem przekładać karty do innych telefonów, żeby mieć pewność że to nie u mnie w telefonie problem. I było bez różnicy, a okazało się również że i z innymi te połączenia były jakieś przytłumione i różnie z tym było. Zadzwoniłem więc na infolinię i zgłosiłem ten problem. Pani wszystko odnotowała i powiedziała, że do 60godzin będzie odpowiedź w tej sprawie. W oczekiwaniu na odpowiedź sprawdziłem te moje telefony na karcie innej sieci. I wtedy nabrałem pewności, że coś faktycznie jest nie tak u mnie na moim numerze. Nadeszła odpowiedź po tygodniu w której było napisane. Po wnikliwej analizie nie stwierdzono usterki po stronie tmobile i zalecają wysłanie telefonu do serwisu. A Mówiłem im, że sprawdzałem na 3. Także postanowiłem przenieść mój numer z powrotem tam gdzie miałem i teraz nie mam żadnych problemów. Działa wszystko dobrze.
    ZaletyOferta
  • ~Szymon / 2022-09-19 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję że wziąłem internet z umową z T-Mobile. Mieszkam na wsi. Zasięg mega słaby, a zapytałem się w lokalnym salonie to anteny w pobliżu nie mają zamiaru zakładać. Teraz jestem uwięziony kiepskim internetem i kiepskim zasięgiem do końca umowy. Cudownie po prostu. A niby na mapce zasięgu był u mnie T-Mobile. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyJ/w
  • ~Jokeradi / 2022-09-19 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Słaba pomoc telefoniczna. Internet działa po godzinie 17:00
    ZaletyJak działa to jest w miare dobrym internetem
    WadyBrak internetu slaba pomoc
  • ~Dickssla / 2022-09-18 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem opcje na kartę za 25 zł 15gb plus rozmowy i smsy bez limitu. We wtorek kupiłem i aktywowałem pakiet w czwartek miałem głuchy telefon ja mogłem do mnie "abonent jest poza zasięgiem czy podobne info" zgłosiłem w salonie po intrewencji Pana z t mobile przyszedłsms że serwis pracuje nad ustreka. Po godzinie telefon znów działał w obie strony w piątek od wczesnego popołudnia dejavou ja mogę do każdego dzwonić do mnie nikt ani nawet smsy nie dochodzą. Zgłosiłem na infolinii mają usunąc problem minęły cztery godziny i nic. Trzeciej szansy nie dostaną zapłaciłem za 15gb jak naprawią zużyję swoje 15gb netu na filmy i muszę i potne kartę nożyczkami i do kosza... PORAŻKA człowiek się tylko kompromituje czekając na telefon jak to miałeś przecież wyłączony aparat... Próbowałem się dodzwonić! T mob to jakiś joke
    ZaletyZero
    WadySieć to głuchy telefon co drugi dzień
  • ~janxv2 / 2022-09-18 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużo problemów technicznych. Numer firmowy nie działał 4 dni a po "uruchomieniu" logował się jedynie w paśmie 3G. Zgłaszane problemy były zbywane. Obsługa nie miła zbywająca klienta firmowego. Przeniosłem numer do innego operatora i problem zniknął. + chamska obsługa na infolinii
    ZaletyBrak
    WadyChamska obsługa
    Ukryty lejek po 512 gb danych
  • ~Niezadowolona / 2022-09-18 11:17
    Ocena: 2.33 / 5
    NIE POLECAM !!! MAMY XXI wiek i człowiek musi siedzieć przed domem żeby normalnie mógł pogadać, nie wspominając o LTE, które w domu kompletnie nie działa. Problemy związane z internetem rozwiązywane po półtora miesiąca. DRAMAT
    ZaletyBRAK
    WadyPEŁNO
  • ~firma / 2022-09-18 09:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Dużo problemów technicznych. Numer firmowy nie działał 4 dni a po "uruchomieniu" logował się jedynie w paśmie 3G. Zgłaszane problemy były zbywane. Obsługa nie miła zbywająca klienta firmowego. Przeniosłem numer do innego operatora i problem zniknął.
    Zaletybrak
    Wadyciągłe problemy techniczne, nie działające usługi, wmawianie klientowi że wszystko działa. Obsługa biznesowa za czasów PRL.
  • ~Krzysztof. / 2022-09-17 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta na Mixa. Ostatnie doładowanie i zamiast 30zł to doładowałem 300zł. 3 Miesiące Pisania Wniosków. 10 Emaili. I Nie Oddali Złodzieje. Przeniosłem Numer do INNEJ sieci.Nie Dam Złodzieja ani złotówki więcej. NIE POLECAM SIECI T MOBILE. Internet jeszcze mam ale będę rezygnował. Bo mając router w salonie, wchodzę do toalety i zasięgu nie ma. Porażka.
    WadyDrogie. Za wszystko kasują jeśli nie masz żadnej umowy z nimi podpisane.
  • ~Sledz29 / 2022-09-16 23:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet od samego początku ma ogromne opóźnienia,nie zbliża się nawet do "przewidywanej" prędkości. Dno i wodorosty .wieczne problemy z prędkością oraz opóźnieniami.
    ZaletyBrak
    WadyNon stop problemy
  • ~Andrzej / 2022-09-16 16:31
    Ocena: 1.67 / 5
    W Golubiu 83316, mieliśmy do kwietnia br, doskonały odbiór internetu. Od kwietnia nie mamy żadnego odbioru. Na pytanie w Kościerzynie kiedy będzie poprawa odbioru panowie są mocno zdziwieni tym pytaniem. Obsługa biura musi wiedzieć jaki jest zasięg i co się stało że w mojej okolicy nie mamy zasięgu.
  • ~Iwi / 2022-09-15 12:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka, przeszłam z Play do T-Mobile i jestem bardzo zawiedziona, zasięg jest porażający, jest tak słaby, że czasem nawet olx nie chce mi się załadować, albo sms wysłac.
    ZaletyNiby tania oferta na kartę
    WadySzajowy zasięg, odradzam.
  • ~Klientka / 2022-09-15 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo!!! Najgorsza firma z jaką miałam okazję współpracować, przedłużanie umowy to jakiś cyrk. Przy przedłożeniu umowy za Internet, przysyłają zepsuty router (z kawałkiem karty sim w środku) jako nowy. Po zgłoszeniu na infolinii jeden mówi, że poreklamacyjny, drugi żę na pewno nowy. Wysłaliśmy router z reklamacją na drugi dzień to wysyłają faktury za naprawę. Po opłaceniu faktury, co tydzień przychodzi jakaś nowa na 28-30 zł, nie wiadomo za co. Nawet nie mają jednej wersji kłamstwa dla klienta, każdy mówi co innego. OMIJAĆ szerokim łukiem. Banda złodziei
    Zaletybrak
  • ~mateusz pawłowski / 2022-09-14 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    chciałem przedłużyć umowę jest 6 miesięcy do końca 3 dni czekałem na potwierdzenie pytałem się wcześniej że już można ale konsultant że nie można 1 konsultant że idzie potem drugi że nie nie polecam t-mobile pujdę gdzieś indziej
    Zaletybrak
    Wadybrak wiedziy
  • ~Kikichua / 2022-09-13 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo często sa problemu z siecią komórkowa i internetem
    ZaletyZero
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186