WadyPrzerywanie rozmów o rozłączanie
strona 48 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~Kacper / 2022-10-20 15:38
Rozłancza połączenia i wyrkcje rozmów przerywa -
-
~Piptr / 2022-10-18 15:59
K...y i złodzieje i nic więcej
500m7n jest w apce za darmo na uk a teraz mi wpajają że to karta dla Ukraińców i ja dostałem za darmo jak ja ja kupiłem w żapce i mam paragon
W h..a walą. -
~FuckyouTmobile / 2022-10-17 22:16
Nienawidzę tmobile z całego serca. Korzystam od czasu tak tak i żałuję. Kolejna umowa na pewno z innym operatorem. -
~Andrzej / 2022-10-17 10:34
Otrzymałem ofertę od T-Mobile do skrzynki pocztowej światłowód już od 40 zł.Zadzwonilem do przedstawiciela pod nr 784969741 i dowiedziałem się że ta ofera jest do bloków, a że nie miał tej do domów to zostawił tą. Oczywiście dla mnie jest dużo wyższa. Myślałem że era naciagactwa się skończyła, ale niestety nie WadyNaciagacze -
~Maciej / 2022-10-16 19:33
Oferta GO bez szału.Brak LTE 2600...Jak przeciążony bts sieć 5G znika ... Brak całkowitego pokrycia zasięgu 5G w Rzeszowie... ZaletyPod bts jak jest LTE 2600 wyniki bardzo dobreWadyNiestabilny i dziurawy zasięg sieci 5G -
~jebac t mobile / 2022-10-16 18:08
słaby interent werw3er EFWWEFWEF wfgk.WEBFJKwegfiGWIOFHB Zaletyweofhow3erQW3brakWadyWI;Ekażda -
~Sławek / 2022-10-16 12:58
zmieniłem ofertę na kartę bez limitu 25zł na 20zł nastąpiła zmiana w ofercie konsultant zapewniał że otrzymam GB zgodnie z ofertą przed zmianą po doładowaniu konta okazało się nie prawdą, nie otrzymałem żadnej informacji zgodnie z regulaminem o zmianie w ofercie biuro obsługi udziela błędnych informacji. -
~Ich hasse verfickte Betrüger / 2022-10-13 19:25
Nie dalbym zadnej gwiazdki, tu musze.
robienie ludzi w ch....a w bialy dzien i w zza stolika sprzedajacego. Mialem karte na internet, chcialem tylko kozystac z neta w malym ruterku, kiedy tylko jestem w delegacji. Najpierw ze karta bedie wazna do listopada, pozniej ze musze do taryfy GO, a puzniej ze musze placic miesiecznie...ja sie pytam czego wy k...a nie rozumiecie do ch...a pana. ile razy musze to w punkcie opowiadac. zostalo jak zostalo a prawie 200 zeta, zostalo zaj...ne z karty w przeciagu 45min ogladania netflixa. 80lat temu tez to przechodzilismy, ze wszystko co mielsimy musielismy zaborcom oddaac, ale 80lat pozniej????? ch...a sie zmienilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
~Roman / 2022-10-11 19:37
Bardzo niedoświadczona obsługa, prosiłem o nową kartę, dali nowy №, dzwonie do nich, przełączają na Ukraińców. -
~.... / 2022-10-10 22:35
Ok wszystko ale jak jest zablokowanie telefonu to jak mam skontaktować się z biurem obsługi to jest totalna katastrofa . Powinniście mieć darmowy kontakt po blokadzie nie można się dodzwonic. Dodam że dodanie tego jest niby anonimowe ale e-mail trzeba dać -
~EM / 2022-10-10 15:24
Centrum miasta, a prędkość internetu 0,7 mb/s. Pracownicy w salonie kłamią i obiecują cuda na kiju. W odpowiedzi na reklamację umywają od wszystkiego ręce i nie biorą za to odpowiedzialności. Liczy się tylko ilość podpisanych umów, a pracownicy w salonach mogą wymyślać co chcą, bo w końcu rozmowa nie jest nagrywana. Podobno ktoś używa w okolicy urządzenia do wzmacniania sygnału, termin gdzie mieli to rozwiązań minął i też umywają od tego ręce. PING niemal 10 000. Internetu nie mogą używać dwie osoby, bo kompletnie nic nie działa, ale oczywiście to nie ich problem. Internet został zmniejszony do 30 mb/s, bo i tak nawet tyle nie wyniesie. Według t-mobile prędkość nawet 0,001 mb/s będzie świadczeniem usług 24/7, to nic, że internetu nie można używać, ale jest i to starczy. Oczywiście umowy też nie można rozwiązać wcześniej, chociaż w salonie obiecywali coś innego.
Pracownicy przyjmowani są z ulicy. Jedynymi wymogami, by dostać pracę jest umiejętność kłamania i brak szacunku do ludzi. Na infolinii nie chcą przyjmować reklamacji. W salonie można milion razy powiedzieć, że to ma być reklamacja, a i tak zrobią zgłoszenie techniczne. W ten sposób częściowo blokują możliwość złożenia reklamacji i tworzą wymówkę jak już uda się ją złożyć.ZaletyBRAK -
~Radek / 2022-10-09 13:31
T-Mobile ma system, który ustala cenę dla stałych klientów, nie może zejść poniżej dotychczasowej oferty czyli jak płaciłeś abonament 45 zł to nie możesz płacić mniej, to jest nie dopuszczalne, wiem, ze mają gdzieś klientów indywidualnych i teraz to wyraźnie widać. -
~Tom / 2022-10-09 09:59
Bardzo dragon Bardzo nie mila obdluga praciwnicy stale zerkaja na zegatek nic nie chca,wyjasnic ZaletyBrakWadySamw -
~Jacoll / 2022-10-07 11:54
To nie T-Mobile jest złe tylko nie którzy pracownicy punktów sprzedaży nie wiedzą co robią i upierają się że wszystko jest dobrze chociaż popełniają błędy przez niewiedzę . Podczas zawierania umowy popełniła pani aż 3 błędy których nie mogę wyjaśnić bo według tej pani wszystko jest dobrze a reszta gada bzdury. Jeśli problem się nie rozwiąże będzie reklamacja. -
~turtle / 2022-10-05 18:01
Monter zamowiony na czwartek, nie przyjechal bo osoba na ktora byla umowa nie mogla byc dostepna przy odbiorze montazu internetu (pomimo posiadania pelmomocnictwa, oraz w punkcie powiedziano ze mozna tak zrobic). nastepny termin montera: sroda nastepnego tygodnia. W srode rano dostalem sms-a ze monter przyjedzie dopiero w sobote z niewiadomych przyczyn. skandal Wadydlugie oczekiwanie na uslugi(np. wykonanie przez osobe z t-mobile telefonu do montera i ponowny kontakt ze mna zajal im 2 dni)
niedopowiedzenia -
~magentatv / 2022-10-04 20:11
Jedno wielkie oszustwo, obiecywanie tv pełny pakiet na 2 lata za darmo a okazuje się że za 95 pln jest tylko rok a potem ok 150 pln za miesiąc jak sie chce pełny pakiet. +tv od dnia dzisiejszego ponownie nie działa konsultanci potwierdzają też problemy z przepustowością sic! na internecie światłowodowym ZaletyBrakWadyPrzeciążona sieć na światłowodzie (xd)
niedziałająca tv
dekoder magenta tv to nieporozumienie -
-
~Y / 2022-10-03 13:26
Pracownicy oszukują klientów oferując coś innego niż w rzeczywistości.
Montażysta przez 3 tygodnie nie dotarł nawet nie raczył zadzwonić.
Gdzie te Wasze Nowe Standardy???? O których mówicie łącząc się na infolinię???
PorażkaWadyKłamią, brak kontaktu, brak szybkiej reakcji -
~Ghaj / 2022-10-02 22:51
T- mobile zwykli odzuści. Wg mapy zasięgu, u mnie w miejscowości powinien być pełny zasięg zarówno internetu jak i sieci komórkowej. Niestety nie ma ani jednej kreski zasięgu. Masakra jakaś. WadyBrak zasięgu
Brak internetu -
~Xxx / 2022-10-02 14:38
Słaby internet po wyłączeniu 3G. Na LTE działa wolniej niż na 3G ZaletyTanio, 30zł 30gb,yt i Netflix nie liczone do transferu, promocja na rok 100gb miesięcznie za darmoWadySłaby internet, często nie działa -
~Artur / 2022-09-30 08:40
TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH JAK NAJDALEJ !!!
NARESZCIE!!! Uwolniłem się od tej złodziejskiej firmy której pracownicy wprowadzają w błąd a następnie nie chcą go nareperować. Przez dwa lata płaciłem za dwa numery które od pierwszego dnia nie były używane.
W jednym z oddziałów podpisałem umowę która (wedle zapewnień pracownika będzie rozwiązana się jeśli nie przejdzie cesja przeniesienia numerów) Cesja nie przeszła, umowa nie została rozwiązana. Pomimo wszelkich kontaktów z oddziałem i pism do BOK ZOSTAŁEM OLANY PRZEZ przedstawicieli TMOBILE.
Tak więc żegnam ozięble z odrobiną ironii.
Niech wam ziemia lekką będzie ;)
strona 48 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »