ZaletyBRAK
strona 47 z 137
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~Natalia / 2023-02-08 18:11Ocena: 1.00 / 5
Stały klient i obecnie oferta to jakaś porażka. Dzisiaj otrzymałam telefon z ofertą to obsługa chamska i bezczelna. Zmieniam operatora. -
-
~Anna / 2023-02-08 18:05Ocena: 1.00 / 5
-internet słaby
-zasięg to porażka
-utrudniony kontakt
-kwota na jakość wysoka
-tłumaczą się tym, że na internecie komórkowym za dużo osób korzysta (czytaj jedna osoba)ZaletyBrakWadyWszystko -
~Klient / 2023-02-08 14:53Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niekompetentni konsultanci, oszukują, uspokajają, odsyłają, a problem nadal zostaje nie rozwiązany. Zmieniłam adres zamieszkania, musiałam zerwać umowę i podpisać nową. Poinformowano mnie że wcześniejsza umowa będzie anulowana automatycznie po podpisaniu nowej. Później przychodzą rachunki za dwie umowy, jak dzwonie wyjaśnić sytuację dostaje odpowiedź że umowa została rozwiązana a to tylko dopłaty, bo została rozwiązana w połowie miesiąca. W następnym miesiącu kolejne faktury, dostaje maila że jak nie napiszę odstąpienia, to wyślą mi router z powrotem i naliczą mi karę. Na infolinii odsyłają mnie do biura, do którego zaniosłam ruter, bo to oni wprowadzili mnie w błąd. Zero odpowiedzialności. Wcześniej dwa lata prosiłam o poprawienie błędu w nazwisku do faktury, poprawiają, a i tak wszystko zostaje jak było. Przez słaby zasięg włączył się mi roaming w Hełmie, naliczyli mi 400 zł za internet w roamingu, złożyłam reklamację, która została rozpatrzona negatywnie. T-Mobile to przykład nieuczciwej firmy, która olewa i utrudnia życie klientom. ZaletybrakWadynieuczciwy usługodawca -
~KiK / 2023-02-08 13:01Ocena: 2.33 / 5
Od pół roku toczę z T-Mobile nierówną walkę seriami reklamacji ich usług. Rozpatrzenie reklamacji uznam za wykonane kiedy t-mobile aktualizuje mapę swojego zasięgu i przestanie kłamać w reklamach jakoby miała najlepszy w Polsce. Mieszkam 15 km od centrum Łodzi, o zasięgu jakiegokolwiek G można zapomnieć bo nawet LTE słabo przędzie. Wymiana kart, telefonów i modemów guzik zmienia. Ale rezygnacja z internetu na kartę t-mobile i przejście do play to był strzał w dziesiątkę. Czyli można, nawet w centrum Łodzi, wywiązać się z umowy z klientem. W ramach któregoś kolejnego zgłoszenia konsultantka zaproponowała mi obniżenie abonamentu.... ale go nie obniżyła....
Jednym zdaniem: reklama nie czyni cudów jeśli jest pusta, nie polecamZaletyżadnych cech szczególnych na tle innych dostawcówWadykiepski zasięg, przejście przez systemy reklamacji to jakaś golgota a koniec końców i tak do niczego nie prowadzi -
~Piotr / 2023-02-07 11:39Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to jakiś dramat. Na infolinii jak i na czacie pracują ludzie którzy nie rozumieją co się do nich mówi/pisze. Powtarzają jak automaty jakieś regułki bez sensu i nie na temat. rok temu nie miałem telefonu stacjonarnego przez 2 miesiące. Pani mi tłumaczyła, że jest to spowodowane zagłuszaniem przez wojsko !!! i nic z tym nie zrobią - nadajnik w Łodzi :) telefon mobilny działał bez problemu. Telefon stacjonarny nie działał, ale trzeba było płacić :) Dzisiaj chcę fakturę za doładowanie telefonu, a oni nie wiedzą jak to wystawić. Odsyłają mnie do zewnętrznej firmy chociaż wpłata robiona u nich na stronie. Przelew zrobiony w T mobile za pośrednictwem Przelewy24, a oni mi każą brać fakturę z Bluemedia (skany czatów do wglądu). To jakaś paranoja. Jedna z Pań nawet nie wiedziała że obsługują przelewy 24. Godzina czasu na infolinii wysłuchałem muzyczek na cały rok, byłem przełączany od Pani do Pani. DRAMAT ZaletybrakWadysame -
~Katarzyna B. / 2023-02-07 11:16Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta- dramat. Niedouczenie, niegrzeczni panowie, sądząc po sposobie wysławiania się z wykształceniem zawodowym. Nikt nic nie wie, kwitnie człowiek na linii. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego z działem reklamacji - nawet konsultanci twierdzą,że dział reklamacji nie ma własnego numeru telefonu buhahahahaha
Można się z nimi porozumieć jedynie emailem- ja na rozwiązanie mojej sprawy czekałam 3 miesiące !! i tylko po mojej wizycie u prawnika sprawa wreszcie drgnęła ! -
~daro / 2023-02-06 10:37Ocena: 1.00 / 5
t-mobile juz dawno powinno nieistniec powinni ta siec zlikwidowac ZaletynieWadytak -
~daro / 2023-02-06 10:31Ocena: 1.00 / 5
plus ma najlepszy internet i szybki uciekajcie z t-mobile do plusa ja jestem w plusie 16 lat i jestem bardzo zadowolony jest promocja na abonament a t-mobile niema zadnej promocji i jest wolny internet jest to dziadowska siec uciekajcie z tej sieci lkienci i przechodzcie do plusa ja jestem bardzo zadowolony z plusa jest pod wzgledem internetu najszybszy internet od t-mobile ZaletynieWadytak uciekajcie z t-mobile do plusa nawed w koszęcinie niema zasięgu przenoscie t-mobila do plusa -
-
~Ken / 2023-02-04 15:20Ocena: 3.33 / 5
Radzymin koło Warszawy. Od około miesiąca problemy z internetem mobilnym. Dzwonione, pisane do BOK. Oni wiedzą, że jest awaria ale nie są w stanie podać kiedy będzie jej koniec. I tak bujamy się już w nowym miesiącu czyli lutym. Czas rozważyć przeniesienie numeru. Szkoda, że tak to wszystko się kończy. Zaletyoferta i obsługa klientaWadystan mobilnej sieci i chaos w dziale technicznym -
~jt / 2023-02-03 16:06Ocena: 1.00 / 5
Internet albo jest fatalny albo go nie ma w ogóle ogólnie nie da sie nic zrobić wszystko ładuje sie po 10 minut filmiki na youtube 144p pasuje ladowac z 30 min zeby poszedł o grac jakich kolwiek mozna zapomniec nie polecam nikomu -
~Tomek / 2023-02-02 17:50Ocena: 5.00 / 5
Mam t-mobile na kartę od 2 lat i sporadycznie są problemy; internet działa bardzo dobrze, nigdy poniżej 100mb/s. Za 9 dni kończy mi się pakiet darmowego internetu 1200gb na rok, więc teoretycznie cały skumulowany pakiet powinien wygasnąc, a tu prosze; sms, że przedłużają mi możliwość wykorzystania tego pakietu o kolejny rok. Brawo! ZaletyDobry zasięg
Niski ping internetu i przyzwoita prędkość
W zasadzie od 2 lat żadnych problemów
Za 30zł/m-c mam internetu do końca życiaWadyPodczas burzy brak dostępności usług przez kilka h; ale to zależy chyba od stacji bazowej i działającego tam systemu zapasowego energii. -
~Kuba / 2023-02-01 21:27Ocena: 2.00 / 5
Internet masakra gdzie byś nie był to praktycznie nie dziala ZaletyW obecnej chwili brak jakichkolwiek zaletWadyCoraz słabszy zasięg i internet -
~Kazek / 2023-02-01 19:41Ocena: 2.33 / 5
Chyba im się w głowach po przewracało od ilości klientów internet kiedyś dobrze brykał a teraz jest porażka nie polecam szkoda nerwów -
~Maro1233 / 2023-02-01 19:03Ocena: 2.33 / 5
Kupiłem prepaid 1200 Gb na rok. Z początku internet działał dobrze, ale ostatnio to jakaś tragedia. Trzeba będzie wrócić do Play ZaletybarkWadysłaby internet -
~Jebać tmobsraj / 2023-02-01 15:38Ocena: 1.00 / 5
Mieli mi chuje zamontować światłowód, już kilka razy zmienili termin bez powiadamiania mnie. Burdel syf i gówno a nie operatorzy. Zero profesjonalizmu. Nie polecam nikomu ZaletyNie ma zaletWadyCałe tmobsraj do wyjebania -
~Monika / 2023-01-31 18:59Ocena: 3.33 / 5
Oferta na kartę fajna, dużo internetu, ale co.z tego jak mało gdzie prócz dużego miasta jest zasięg? Trzeba było miestety wrócić do Play. Zasięg PORAŻKA!!!!!! ZaletyCenyWadyZasięg -
-
~Szymon / 2023-01-30 18:41Ocena: 1.67 / 5
Nie do opisania co się dzieje internet bez limitu a praktycznie nic się nie da zrobić nawet wejść na stronę jaką kolwiek bo internet traci zaraz zasięg na samym początku internet działał znakomicie ale od niedawna nie działa w ogóle praktycznie -
~Marek / 2023-01-30 11:59Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci załadowałem dzień wcześniej nowa kartę a na drugi dzień było 00,00 pieniądze wydane w błoto
-
~Dzek / 2023-01-29 15:43Ocena: 1.00 / 5
Od niedawna próbuje korzystać z internetu mobilnego od T-Mobile w woj. pomorskim , gmina Linia , do nadajnika mam 1 km , PRÓBUJE , bo szybkość pobierania to do 30 Mb/s , natomiast po wykorzystaniu pakietu podstawowego ogólnie BRAK INTERNETU, chwilami uda się otworzyć stronę , ale muszę długo czekać. Owszem , reklamowałem , otrzymałem odpowiedz;" moje utrudnienia wynikają z przeciążenia nadajnika T-Mobile" , dlatego przyznano mi nie cale 5 zł. rabatu tylko przez 3 miesiące. T-Mobile pomimo ze umowy nie realizuje ,to nie chce jej rozwiązać , straszy karami , itp.. INTERNETU ZGODNEGO z UMOWA NIE MAM , bo T-Mobile ma PRZECIĄŻONY NADAJNIK , ale opłaty to ten operator pobiera. OSTRZEGAM WSZYSTKICH Z KORZYSTANIA od T-MOBILE w tym rejonie z internetu , gdyż miedzy innymi NIE REALIZUJE UMÓW , a INTERNET według mnie , /i nie tylko / oferuje zdecydowanie gorszej jakości i w sumie w cenie WYŻSZEJ , w zestawieniu z innymi operatorami świadczącymi takie usługi , przede wszystkim w TYM REJONIE. ZaletyBrakWadyInternet bardzo wolny , kiepskiej jakości, czasami się zawiesza , jak również brak internetu , zwłaszcza po wykorzystaniu podstawowego pakietu, jakby było mało, to Pracownicy zaprzeczają sami sobie , uznają reklamacje , oferują rabat , ale umowy nie chcą rozwiązać za nie należyte realizowanie swojej usługi i dalej POBIERAJĄ OPŁATY. -
~Anna / 2023-01-29 03:22Ocena: 1.00 / 5
Od kilku miesiecy codzienne problemy z internetem mobilnym. W biurze obslugi uslyszalam juz, ze zbyt duzo internetu zuzywam dlatego jestem wysylana na koniec kolejki a predkosc ograniczaja mi do 30% a jedna Pani to nawet spytala co ja robie, ze mam takie zuzycie. Pakiet danych niewykorzystany ale nie moge z niego korzystac kiedy chce. Codzienne problemy nazywaja sporadycznymi.
Szok. Pierwszy raz cos takiego mnie spotyka! Jezeli chcecie korzystac z internetu za ktory placicie to serdecznie nie polecam tmobile. Tragedia!ZaletyBrak zalet.WadyNie mozna bez codziennych zaklocen korzystac z internetu za ktory sie placi
strona 47 z 137
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
