strona 46 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
-
~Jacoll / 2022-10-07 11:54
To nie T-Mobile jest złe tylko nie którzy pracownicy punktów sprzedaży nie wiedzą co robią i upierają się że wszystko jest dobrze chociaż popełniają błędy przez niewiedzę . Podczas zawierania umowy popełniła pani aż 3 błędy których nie mogę wyjaśnić bo według tej pani wszystko jest dobrze a reszta gada bzdury. Jeśli problem się nie rozwiąże będzie reklamacja. -
-
~turtle / 2022-10-05 18:01
Monter zamowiony na czwartek, nie przyjechal bo osoba na ktora byla umowa nie mogla byc dostepna przy odbiorze montazu internetu (pomimo posiadania pelmomocnictwa, oraz w punkcie powiedziano ze mozna tak zrobic). nastepny termin montera: sroda nastepnego tygodnia. W srode rano dostalem sms-a ze monter przyjedzie dopiero w sobote z niewiadomych przyczyn. skandal Wadydlugie oczekiwanie na uslugi(np. wykonanie przez osobe z t-mobile telefonu do montera i ponowny kontakt ze mna zajal im 2 dni)
niedopowiedzenia -
~magentatv / 2022-10-04 20:11
Jedno wielkie oszustwo, obiecywanie tv pełny pakiet na 2 lata za darmo a okazuje się że za 95 pln jest tylko rok a potem ok 150 pln za miesiąc jak sie chce pełny pakiet. +tv od dnia dzisiejszego ponownie nie działa konsultanci potwierdzają też problemy z przepustowością sic! na internecie światłowodowym ZaletyBrakWadyPrzeciążona sieć na światłowodzie (xd)
niedziałająca tv
dekoder magenta tv to nieporozumienie -
~Y / 2022-10-03 13:26
Pracownicy oszukują klientów oferując coś innego niż w rzeczywistości.
Montażysta przez 3 tygodnie nie dotarł nawet nie raczył zadzwonić.
Gdzie te Wasze Nowe Standardy???? O których mówicie łącząc się na infolinię???
PorażkaWadyKłamią, brak kontaktu, brak szybkiej reakcji -
~Ghaj / 2022-10-02 22:51
T- mobile zwykli odzuści. Wg mapy zasięgu, u mnie w miejscowości powinien być pełny zasięg zarówno internetu jak i sieci komórkowej. Niestety nie ma ani jednej kreski zasięgu. Masakra jakaś. WadyBrak zasięgu
Brak internetu -
~Xxx / 2022-10-02 14:38
Słaby internet po wyłączeniu 3G. Na LTE działa wolniej niż na 3G ZaletyTanio, 30zł 30gb,yt i Netflix nie liczone do transferu, promocja na rok 100gb miesięcznie za darmoWadySłaby internet, często nie działa -
~Artur / 2022-09-30 08:40
TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH JAK NAJDALEJ !!!
NARESZCIE!!! Uwolniłem się od tej złodziejskiej firmy której pracownicy wprowadzają w błąd a następnie nie chcą go nareperować. Przez dwa lata płaciłem za dwa numery które od pierwszego dnia nie były używane.
W jednym z oddziałów podpisałem umowę która (wedle zapewnień pracownika będzie rozwiązana się jeśli nie przejdzie cesja przeniesienia numerów) Cesja nie przeszła, umowa nie została rozwiązana. Pomimo wszelkich kontaktów z oddziałem i pism do BOK ZOSTAŁEM OLANY PRZEZ przedstawicieli TMOBILE.
Tak więc żegnam ozięble z odrobiną ironii.
Niech wam ziemia lekką będzie ;)
-
~di_carlo / 2022-09-28 19:18
Dzwoniłem przed chwilą w sprawie reklamacji faktury i „bardzo miły ” pan po prostu bezczelnie mi się rozłączył. Poprosi brawo ON. Nigdy więcej T-Mobile za wasze podejście do klienta. -
-
~Hwtmobile / 2022-09-28 19:12
Gówn0, gówn0 i jeszcze raz to samo. Zasięg z dnia na dzień coraz to Orszy. Internet domowy tak kiepski po 3 latach że Netflix nie chce się uruchomić. Jest poprostu klęska dna. Oby kierow Ika 9 mm poczęstowali -
~Robekskub / 2022-09-28 14:28
Tragedia, obsługa klienta na najniższym poziomie.
Naciągacze. -
~Faza / 2022-09-24 22:40
Byłem w sieci era jak na tamte czasy ok. Po wykupieniu zostałem w t-Mobile. Teraz jestem na kartę bo w DE mam vodafone. Kupiłem iPhone dualsim. Ale druga karta tylko esim wchodzi nie ma miejsca na normalna sim. Idę do salonu chce w esim ???? niestety sieć tak zacofana technicznie ze nie maja takiej . Po 20 latach muszę kartę wyrzucić albo chodzić z dwoma telefonami. Dodam ze w Orange i plusie problemu niema. ZaletyIntrnetWadyZacofanie technologiczne -
~zi3i / 2022-09-24 18:21
Konsultanci wprowadzają świadomie w błąd nakłaniając na droższą ofertę abonamentową Zalety- brakWady- brak prawdy i niezgodne praktyki sprzedażowe !! Zalecam bardo rozwagę i ostrożność -
~N1oks / 2022-09-22 19:38
Internet nie wart swojej ceny w mojej okolicy jak pan z obsługi klienta mówi jest przeciążenie internetowe i może być przeto problem z Internetem ale gdy przesyłam czy pobieram jest na tyle słaby że potrafi przerwać w dowolnym momencie i się nie pobiera nie polecam. PS ms wynosi co najmniej 70 Wadysłabi internet t-mobile -
~Robert / 2022-09-20 09:45
Miałem od wielu lat telefon w lycamobile a tam jest prepaid i skusiło mnie żeby przenieść do Tmobile oferta na prepaid jest naprawdę bardzo dobra, bo dostajemy 15 GB + 15 GB za doładowanie 30 zł i extra 120GB miesięcznie przez rok. Skusiło mnie konkretnie, że ten internet na pewno będzie szybszy niz w lycamobile no bo to w końcu jedna z większych sieci i macierzysta. No i tak było internet działał dobrze, a przynajmniej w miejscu gdzie mieszkam i się przemieszczam. Ale problem zaczął się wtedy gdy rozmawiałem z moim znajomym gdy rozmowa była złej jakości i co której słowo było słyszane. Na początku śmiałem się z kumpla, że musi w końcu wymienić telefon. A ma stary jeden z pierwszych smartphonów samsunga. I tak kojarzyłem ten fakt, ale on mi mówi, że ma tak tylko ze mną. I zacząłem wtedy bardziej drążyć temat, zacząłem przekładać karty do innych telefonów, żeby mieć pewność że to nie u mnie w telefonie problem. I było bez różnicy, a okazało się również że i z innymi te połączenia były jakieś przytłumione i różnie z tym było. Zadzwoniłem więc na infolinię i zgłosiłem ten problem. Pani wszystko odnotowała i powiedziała, że do 60godzin będzie odpowiedź w tej sprawie. W oczekiwaniu na odpowiedź sprawdziłem te moje telefony na karcie innej sieci. I wtedy nabrałem pewności, że coś faktycznie jest nie tak u mnie na moim numerze. Nadeszła odpowiedź po tygodniu w której było napisane. Po wnikliwej analizie nie stwierdzono usterki po stronie tmobile i zalecają wysłanie telefonu do serwisu. A Mówiłem im, że sprawdzałem na 3. Także postanowiłem przenieść mój numer z powrotem tam gdzie miałem i teraz nie mam żadnych problemów. Działa wszystko dobrze. ZaletyOferta -
~Szymon / 2022-09-19 22:01
Żałuję że wziąłem internet z umową z T-Mobile. Mieszkam na wsi. Zasięg mega słaby, a zapytałem się w lokalnym salonie to anteny w pobliżu nie mają zamiaru zakładać. Teraz jestem uwięziony kiepskim internetem i kiepskim zasięgiem do końca umowy. Cudownie po prostu. A niby na mapce zasięgu był u mnie T-Mobile. Nie polecam. ZaletyŻadneWadyJ/w -
~Jokeradi / 2022-09-19 18:19
Słaba pomoc telefoniczna. Internet działa po godzinie 17:00 ZaletyJak działa to jest w miare dobrym internetemWadyBrak internetu slaba pomoc -
-
~Dickssla / 2022-09-18 22:07
Kupiłem opcje na kartę za 25 zł 15gb plus rozmowy i smsy bez limitu. We wtorek kupiłem i aktywowałem pakiet w czwartek miałem głuchy telefon ja mogłem do mnie "abonent jest poza zasięgiem czy podobne info" zgłosiłem w salonie po intrewencji Pana z t mobile przyszedłsms że serwis pracuje nad ustreka. Po godzinie telefon znów działał w obie strony w piątek od wczesnego popołudnia dejavou ja mogę do każdego dzwonić do mnie nikt ani nawet smsy nie dochodzą. Zgłosiłem na infolinii mają usunąc problem minęły cztery godziny i nic. Trzeciej szansy nie dostaną zapłaciłem za 15gb jak naprawią zużyję swoje 15gb netu na filmy i muszę i potne kartę nożyczkami i do kosza... PORAŻKA człowiek się tylko kompromituje czekając na telefon jak to miałeś przecież wyłączony aparat... Próbowałem się dodzwonić! T mob to jakiś joke ZaletyZeroWadySieć to głuchy telefon co drugi dzień -
~janxv2 / 2022-09-18 19:29
Dużo problemów technicznych. Numer firmowy nie działał 4 dni a po "uruchomieniu" logował się jedynie w paśmie 3G. Zgłaszane problemy były zbywane. Obsługa nie miła zbywająca klienta firmowego. Przeniosłem numer do innego operatora i problem zniknął. + chamska obsługa na infolinii ZaletyBrakWadyChamska obsługa
Ukryty lejek po 512 gb danych -
~Niezadowolona / 2022-09-18 11:17
NIE POLECAM !!! MAMY XXI wiek i człowiek musi siedzieć przed domem żeby normalnie mógł pogadać, nie wspominając o LTE, które w domu kompletnie nie działa. Problemy związane z internetem rozwiązywane po półtora miesiąca. DRAMAT ZaletyBRAKWadyPEŁNO -
~firma / 2022-09-18 09:54
Dużo problemów technicznych. Numer firmowy nie działał 4 dni a po "uruchomieniu" logował się jedynie w paśmie 3G. Zgłaszane problemy były zbywane. Obsługa nie miła zbywająca klienta firmowego. Przeniosłem numer do innego operatora i problem zniknął. ZaletybrakWadyciągłe problemy techniczne, nie działające usługi, wmawianie klientowi że wszystko działa. Obsługa biznesowa za czasów PRL.
strona 46 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »