Internet działał dobrze przez pierwsze 30 dni. Konsultant potwierdził że usługa ma wtedy wyższy prioritet i finalnie trzeba się spodziewać niższych prędkości. Jednak z równo 90Mb/s zrobiło się w porywach do 5 max. potwierdzam fakt co osoby wcześniej po 3 telefonach w ciągu jednego dnia konsultant ma obowiązek przydzielić rabat na usługę.
ZaletyBrak
WadyZakłamany okres testowy
~Virginia / 2023-02-25 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Jak najdalej od tej sieci .....Nie mam dostępu do internetu płacę słone rachunki ....za nic ...Nie ma zasięgu w mojej miejscowości chciałam zerwać umowę, niestety po podpisaniu jestem w D...eUmowa 36 miesięcy Na infolini mi powiedział, że dla nich kasa ma być a to że nie ma zasięgu to już nie ich sprawa
ZaletyZadnych
WadyWszystkie
~człowiekzzadupia / 2023-02-25 18:38
Ocena: 2.67 / 5
Oferta jest w miarę ok, cenowo też nie wypadją źle. Wszystko byłoby ok gdyby nie ich szybkość naprawiania usterek związanych z siecią
ZaletyOptymalnie działający internet na wielkopolskim zadupiu
WadyCzekam już dwa tygodnie na naprawienie suterki która powinna być ogarnięta góra w 3 dni.
~Damik / 2023-02-24 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Internet mobilny to jakaś masakra miesiac po okresie próbnym mozna powiedziec przestal dzialać a jak juz zadziala to zamula poniżej 2 MB
kontakt z BOK beznadziejny
~Wiesław / 2023-02-24 19:48
Ocena: 1.67 / 5
Zablokowany pakiet internetowy. Twierdzą, że wykorzystano 10 MB. Tak naprawdę wykorzystano niecałe 8 MB. Od kilku miesięcy straszenie zbliżającym się wyczerpaniem limitu i sugerowanie zakupu dodatkowego pakietu. W tym miesiącu po prostu zablokowanie pakietu. Zgłaszam sprawę do Centrali w Niemczech. Wykorzystam znajomości. Niech zrobią z nimi porządek.
ZaletyPołączenia telefoniczne.
WadyInternet i kontakt z polskim biurem obsługi.
~Szczepan / 2023-02-24 18:55
Ocena: 1.00 / 5
Od 1.5 miesiąca jestem w stałym kontakcie z biurem obsługi klienta posiadam Interent bez limitu do 90mb stała prędkość przelotowa jest do 5mbs nikt w firmie nie widzi w tym najmniejszego problemu ponieważ nie narusza to warunków umowy. Fakt ze nie idzie wejść nawet na witrynę typu Onet? Nie istotne nasi technicy się tym zajmą. Fakt przeciążenia sieci? Taka decyzja biznesowa musi się Pan pogodzić. Z całego serca nie polecam
~kinkpin / 2023-02-23 20:33
Ocena: 1.00 / 5
15 lat w T-Mobile wcześniej era po wprowadzeniu nielimitowanej transmisji nie da się już nic odtwarzać. jeszcze 1 rok umowy i żegnam się po tylu latach. MasakrA
~jpp2 / 2023-02-23 01:53
Ocena: 1.00 / 5
Internet koło Warszawy porażka, totalny szrot rodem z Niemiec, obsługa tragiczna. Wziąłem na próbę online a koszty rezygnacji naliczają spore jak za 5 dni testowania, nigdy więcej t-mobile.
Zaletyżadne
Wadysame wady
~Maska / 2023-02-22 20:28
Ocena: 3.00 / 5
9 km od centrum Białegostoku internet 2 mb/s Odradzam T-Mobile komukolwiek
~Anka / 2023-02-22 15:21
Ocena: 4.00 / 5
Beata niech ciebie twój gach dopieści bo tmobile już niedaje rady. Zdecyduj się co chcesz bo skoro w wadach piszesz, że sieć już nie daje rady to po cholerę Ci lepsze warunki ofertowe??? Pogubiłaś się kobieto totalnie.
Zaletywszędzie jest podobnie
Wadykażda sieć ma jakieś wady
~Beata / 2023-02-22 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Tak konsultantka T mobile próbuje utrzymać klienta.
Propozycja nie do odrzucenia.
Pismo z maila dotyczące reklamacji.
Potwierdzam również ,że ma Pani możliwość rozwiązania Umów dla w.w numerów. Jeśli podejmie Pani taką decyzję niezbędne jest wysłanie pisma rezygnacyjnego zawierającego własnoręczny podpis właściciela numeru, wraz z danymi osobowymi oraz numerem którego sprawa dotyczy. Umowa ulega rozwiązaniu po upływie 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
Z poważaniem
Anna Dolata
Konsultant ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
T-MOBILE POLSKA S.A.
ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
telefon +48602900000
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele w ostatnim czasie. Sieć nie daje rady że świadczeniem usługi
~Kubi / 2023-02-20 17:28
Ocena: 1.00 / 5
T-Mobile to najgorsza sieć w historii Telekomunikacji. Po złożeniu pierwszej reklamacji odpisują że na pozostałe nie będą już odpisywać i sprawa jest zamknięta mimo ze jest awaria za awarią. Każdego wieczora internet nie działa, a w niedzielę klikajcie narody. Mam internet domowy LTE 60Mb/s zmieniony na 30 bo tej prędkości nigdy nie osiągnął.
ZaletyBrak
WadyWszystko.
~Kaczy / 2023-02-19 23:36
Ocena: 2.67 / 5
Nigdy nie myślałem, że to napiszę ale w mojej okolicy (Marki) pod względem jakości internetu mobilnego Plus wyprzedził TMOBILE. Co za spektakularny upadek lidera.
ZaletyŁadne reklamy
WadyDegradacja sieci mobilnej
~tim / 2023-02-18 22:20
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje i tyle. internet nie chodzi jak powinien. Ten internet jest tragiczny
Wadynajgorszy internet jaki miałem
~Gosia / 2023-02-18 17:50
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo jestem zadowolona.Pan z salonu na galeria bałtyckiej rzeczowy,konkretny,bardzo sprawnie nam poszlo.Przyszlam jako osoba towarzysząca a i tak zaoszczędziłam ,pakietem rodzinnym.
ZaletyNiższe rachunki
WadyBrak
~Użytkownik t mobilajzer / 2023-02-16 12:26
Ocena: 1.00 / 5
internet do kitu. naprawta to bo nie idzie zagrac z ziomkiem w bed wars
Zaletyzalety? hahaha nie ma
Wadyoczywiście że są
~Użytkownik t mobile / 2023-02-16 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie można nawet nic na necie zrobić ponieważ cały czas albo wywala strone albo sie nie wczytuje.NIE POLECAM
Zaletybrak
Wadytak
~MatiBorro / 2023-02-14 20:09
Ocena: 1.00 / 5
BEZ LIMITU OFERTA BEZ JEBANEGO LIMITU?
pisałem do nich wiele razy za każdym razem inna odpowiedź
raz ze oferta bez limitu zwalnia po limicie xDDD
raz ze awaria która trwa już rok
WadyBez limitu xDDDDDD
~Doświadczona / 2023-02-14 19:54
Ocena: 2.67 / 5
Konsultanci mają zwyczaj dzwonić pół roku przed zakończeniem umowy. Przedostatnim razem umówiłam się tak na konkretne warunki w konkretnej cenie, ale nie uwzględnił mi w umowie nielimitowanego internetu. Musiałam zgłaszać reklamację i wtedy pomogło.
Przy następnym przedłużeniu umowy, które było na przełomie 2022/2023, to już zobaczyłam największe dno obsługi klienta w całym moim życiu. Nawet w telewizji, w programie typu sprawa dla reportera takiego dna nie widziałam. Umówiłam się z konsultantem na konkretne warunki ponad miesiąc, max trzy przed końcem umowy o abonament. Później się okazało, że moje ustalenia z pracownikiem ich Biura Obsługi Klienta się nie liczą, bo oni mi wysłali maila, którego nazywają Pismem, że do daty, która była ponad miesiąc po tej rozmowie mam wysłać wypowiedzenie starej umowy. Ich pracownik mi powiedział, że nowa już jest zawarta i nic mi nie powiedział, że mam wysłać to wypowiedzenie, aby inna umowa mogła wejść w życie. Do tego mówiłam mu co najmniej dwa razy, że "te nowe warunki, które mi wysłali w mailu są fatalne", "nie ma mowy, żebym się zgodziła na takie" i "głównie dlatego z nim rozmawiam o nowej umowie".
Zgłosiłam reklamację i tym razem dział reklamacji powiedział, że "mogę tylko anulować część umowy, w tym zakresie co właśnie miała wejść w życie, ale nic więcej nie mogą zrobić, bo się nie da". Złożyłam podanie żeby mój abonament za telefon zmienili na ofertę na kartę i planuję od nich uciec. Jeszcze nie wiem czy mi się uda, czy coś jeszcze wymyślą.
Napisałam w mailu z tym podaniem o wypowiedzenie umowy, "aby mi napisali czy jego treść jest jednoznaczna i zrozumiała", choć starałam się pisać najprościej i najbardziej zrozumiale jak można. Mija trzecia doba od czasu kiedy im to wysłałam a oni do tej pory mi nie odpowiedzieli na to moje pytanie. Nie pisałam im obelg itp. Teraz się martwię co będzie dalej, znając ich możliwości.
ZaletyZasięg w Warszawie oprócz Aleksandrowa, szybki internet
WadyNieodpowiedzialna, bezkarna, prawdopodobnie słabo nadzorowana obsługa klienta. Pracownicy bronią kolegów zamiast dbać o markę i relacje z klientami. Niewiarygodna i nieodpowiedzialna firma.