strona 42 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~Danuta / 2023-03-17 18:00
Dzień dobry. Dzisiaj ponownie odwiedziłam salon T mobile w Auchanie przy ul Wieniawskiego w Wałbrzychu. Pan Marcin jest profesjonalistą w tym co robi.Jestem zachwycona pomocą którą mi okazał i gorąco polecam ten punkt.Oby wszyscy konsultanci byli tacy mili i pomocni . Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam -
-
~Tomek / 2023-03-17 11:58
Mam umowę 6cio miesięczną w TMobile,i niemogę doczekać się końca,nie przedłużam ze względu na NIEZADOWOLENIA. Płacę 64.98pln. A powinienem płacić 18.50pln.bo na tyle wyceniam w/w operatora. W umowie jest wyszczególnione że internet nielimitowany 5G,a w niektórych miejscach niemam nawet Lte. Według Mnie to z byt duża sprzedaż ofert zadecydowała spadek jakości. Dobrze że niewiązałem się na 24miesiące.....bo bym tego BARDZO żałował. Też reklamowałem problemy,lecz to pomogło w 10%. Zalety6cio miesięczną umowa,na sprawdzenie operatoraWadyWysoka Cena abonamentu,Bardzo często brak 5G -
~Akcb3 / 2023-03-17 08:01
Po zgłoszeniu prędkość internetu znacznie wzrosła
Konsultant 602900000 dał mi także rabatZaletyRabat od ręki na infoliniiWadyBrak -
~Ku_przestrodze / 2023-03-16 21:00
Najgorszy internet na terenie kraju. T-mobile posiada punkty - wyspy dostępu do internetu LTE/5G. Niestety posiadam u nich usługę Internetu domowego oraz biznes Magenta. Internet na w obydwu usługach działa ze średnią prędkością 5 MB/s (modem 5g zte + iphone 13pro). Zostaje wyłącznie droga prawna pozwu cywilnego. T-mobile potwierdza niemożliwość dostarczania Internetu w obszarze od Warszawskiego Ursusa po Pruszków z powodu saturacji węzła i co Pan nam zrobi. Jeśli nie wyobrażacie sobie tego to zapraszam do T-mobile.
-
~Joanna Chlebba / 2023-03-15 14:57
Obsługa w serwisie totalna porażka , jak rezygnujesz z internetu traktują cie jak gówno, zwracałam sprzęt internetowy po rozwiązanej umowie, nie posiadałam oryginalnego pudełka, pan nie chciał przyjąć mi sprzętu, dopiero po awanturze to z łaska zrobil Wroclaw serwis Galeria Dominikanska ZaletyZ internetu byłam zadowolonaWadyObsługa klienta dno -
~klient / 2023-03-15 09:47
Pomylkowo dwukrotnie zaplacilam w 2023 r. za fakture w T mobile. Natychmiast zwrocilam sie za posrednictwem mailii, infolinii i czatu o zwrot kwoty z tego tytulu, ponieważ środki te byly przeznaczone na zaplate platnosci u innego dostawcy uslug. Prośby okazały sie bezskuteczne. Bylam takze w punkcie obslugi T mobile w Warszawie w Arkadii, gdzie uslyszalam ze firma ma 30 dni na zalatwienie reklamacji a ponadto nikt nie kazal mi placic dwukrotnie. Arogancja i niekomepencja w obsludze klienta - taka jest moja ocena tej firmy. Zgodnie ze mieniona od 2023 r. ustawa prawo konsumenta - reklamacje powinny byc zalatwiane w ciagu 14 dni, a pracownik tej firmy poinformowal mnie ze maja na to 30 dni. Zwrot otrzymalam ostatniego dnia uplywu czasu rozpatrzenia reklamacji, co w efekcie spowodowalo opoznienie w zaplacie przeze mnie za inna usluge. Dotychczas zawsze placilam za uslugi T mobile natychmiast po otrzymaniu f-ry, nigdy nie bylo opoznien. Rozwazam zmiane operatora ze wzgledu na poziom obslugi klienta. ZaletyRozważenie zmiany operatora, gdzie obsluga bedzie na wlasciwym poziomie.Wadybrak poszanowania klienta -
~Karol / 2023-03-14 20:54
Mam ofertę GO! na kartę, polecam, dobra cena, dobry zasięg, szkoda tylko że happy fridays już nie to co kiedyś -
~Ani / 2023-03-14 13:57
Pani nie umie powiedzieć wszystkiego rachunki z kosmosu kolejny miał być już normalnie ale nie znowu o 80 zł większy bo jakieś opłaty o nie nie polecam ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Olo / 2023-03-13 21:12
Umowa podpisana na światłowód 1,5 miesiąca temu. Zgłoszona kolejna awaria i brak odzewu. Id kilku dni brak internetu, a konsultantka sue mnie pyta jaką man oredkość, ile kresek zasięgu i czy mam LTE. To jakaś kpina. ZaletyBrakWadyCały T-mobile jest wadą -
~Andrzej / 2023-03-13 18:44
Płacisz co miesiąc 100zl za internet z którego nie da się korzystać ZaletyBrak -
~dagerotypia / 2023-03-13 11:56
Chciała bym mieć jakąkolwiek opinie na temat internetu i telewizji od T-Mobile, ale od podpisania umowy do teraz nadal nie mam w domu pakietu. Jeszcze bez głównymi problemami, konsultantka w Punkcie źle zaznaczyła dane w umowie i już na starcie dała nam przypadkowo internet o połowę gorszy, "bo ludzie weszli i zrobiło się zamieszanie". Podpisaliśmy umowę w połowie stycznia, mieli przyjechać podłączyć nam światłowód i telewizję, ale już w styczniu kiedy pogoda była okej, usłyszelismy że jest za zimno. To nie było problem, bo jeszcze w lutym mieliśmy internet z Orange. Pogodq od tego czasu kilka razy była świetna, ale sami montażyści przekładali spotkanie. Mieli pojawić się dzisiaj, bo w smsie podkreślałam że czekamy już miesiąc, ale mieli awarie i do teraz nie wiemy kiedy będzie nowy termin. Już drugi nie będziemy mieli internetu, ale jestem tym bardziej zła, że nikt na początku nie poinformował nas, że na podłączenie tyle będzie się czekać, inaczej byśmy coś w między czasie wymyślili. Pani w obsłudze powiedziała, że do dwóch tygodni. No, to chyba inaczej ten czas liczymy.
Na moją obronę dodam, że chciałam internet u innego operatora, ale rodzice połasili się na ładnie wyglądające warunki umowy.ZaletyŁadna pani w obsłudze klienta
Równie ładnie wyglądające warunki umowy (nadal nam nadzieję że nie tylko na kartce)
Płatność dopiero od podłączenia kabli, a nie podpisania umowyWadyPodstawowe błędy w obsłudze klienta
Bardzo długie czekanie na montaż podstawowych kabli -
~Krzysztof / 2023-03-12 19:34
Teraz bardzo krótko bo jest to moja trzecia opinia do tego samego zgłoszenia z dnia 28.02.2023. Od tego dnia nie mogę zalogować się do telewizji magenta dom. Mam internet na światłowodzie który działa dobrze a technicy z tmobile nie mogą poradzić sobie abym mógł normalnie oglądać tv. Zapewnienia sms owe że załatwią sprawę do 03.03,05.03,07.03,09.03 i ostatnie że do 13.03.2023r. Chyba powinienem się cieszyć to narezie ten sam rok. ZaletyKonsultanci odbierają zgłoszeniaWadyKonsultanci nie załatwiają żadnych spraw. -
~Tomek / 2023-03-12 15:46
Mam 2 numery i internet domowy w tej beznadziejnej sieci. Internet działał w domu tylko pierwszy miesiąc a później już nie a płacić trzeba a oferta abonamentów na telefon jest chyba dla bogaczy. Lte niby a zasieg traci 5xdziennie. Nie polecam, lepiej poszukać szczescia gdzieś indziej. Nawet CAPTCHA nie chce załadować żebym mógł to udostępnić... ZaletyBrakWadyObsługa klienta -
~J.T / 2023-03-11 19:29
T-Mobile najgorsze sieć w Polsce mam 0.00B/s dramat WadyInternet dramatyczny -
~ATOMÓWKA / 2023-03-11 10:00
Od lat jestem klientką, nie zaproponowano mi nic godnego uwagi. Mało tego!!!
Wczoraj tj.10.03.23r. zadzwoniła wredna baba która miała do mnie pretensje że nie chce sobie zostawić drugiego numeru który był służbowy, bezczelnie mówiła że NIE BĘDZIE WIĘCEJ ANI PÓŹNIEJ DZWONIĆ bo nie ma na to czasu. Kompletny brak szacunku do klienta, w niektórych momentach krzyczała wręcz ,że jak sobie źle wypowiem umowę to będe sobie płacić dalej... TO CHYBA BYŁA JAKAŚ FORMA ŻARTU? Test?... brak słów, na obecną chwilę wypowiadam całkowicie umowę z T-MOBILE i nie POLECAM!!!
Dla potwierdzenia sprawdziłam numer w google i parę komentarzy dotyczyły numeru z którego dzwoniła do Mnie konsultantka, podpisane Wredny Telemarketer T-MOBILE... czyli nie był to pierwszy incydent tej Pani.
MAM NADZIEJĘ ŻE PRZEŁOŻENI DOPILNUJĄ ŻEBY ZOSTAŁA POCIĄGNIĘTA DO ODPOWIEDZIALNOŚCI.JEJ NR TO 692 917 999 - mam nadzieję że to nie jakiś ogólny i korzysta z niego tylko jedna osoba żeby kierownictwo mogło dojść do tego kogo naprostować. Pierwszy raz w życiu piszę jakąś skarge bo nie miałam takiego przypadku ale w tym momecnie chyba ktoś Pomylił ODWAGĘ z ODWAŻNIKIEM.
Zachęcam do wgłębnienia się w CV pracowników którzy obsługują u Państwa bo zdaje się że połowa to Ci z zaoczną maturą i z jakichś mega małych miejscowości. Wieśniak ze wsi wyjdzie ale Wieś z Wieśniaka nigdy...Zaletyprzykro mi brak jakich kolwiek - nawet zasięg się pogorszył a internet działa jak się zapomni chyba i zaczyna łapać zasięg.Wady-BEZCZELNA NIEKOMPETENTA OBSŁUGA.
-BRAK KWALIFIKACJI DO PROWADZENIA ROZMÓW Z KLIENTEM.
-BRAK WIEDZY NA TEMAT SWOJEJ PRACY. -
~Wiesław 44 / 2023-03-10 20:54
internet nie działa, support ma to w dupie, nie wyzyiazują się z umowy, nie polecam nikomu tego syfu, podczas okresu próbnego działał wszytko ok, po upływie i oficjalnym zawarciu umowy prędkość internetu to 8kb/s a na umowie jest 90Mb/s, i nie to nie literówka, nie 8 megabitów tylko k**** kilobitow, ta sieć to sciek Zaletynie ma zaletWadynie działa internet, obsługa klienta to NPC'ty -
-
~Mika / 2023-03-10 17:21
Brak internetu od dwóch tygodni. Na infolinii co telefon podają inną datę usunięcia awarii. ( Podobno awaria nadajników- od dwóch tygodni ) nie polecam ! WadyBrak internetu -
~Jeleń / 2023-03-10 14:25
Jakby chociaż godzinę internet działał i się nie zacinał to może by były dwie gwiazdki. Od dwóch lat się mecze z tym internetem, dzwoniłem zero poprawy, nie polecam. WadyZacina się Internet -
~Wiktor / 2023-03-10 13:04
zrezygnowałem z t-mobile 18 02 2023 r zwróciłem się o zwrot nadpłaty i co i nic do tej pory uważajcie na nich jak zechcecie odejść od nich Wadytrudności z odzyskaniem swoich pieniędzy i brak odpowiedzi na meile -
~Dziaders / 2023-03-10 12:52
Nie dbają o zasięg. W ciągu paru lat nic nie uległo zmianie poza ceną. ZaletyU mnie nie ma nic lepszego więc muszę.
strona 42 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »