strona 38 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~Szymon / 2023-01-30 18:41
Nie do opisania co się dzieje internet bez limitu a praktycznie nic się nie da zrobić nawet wejść na stronę jaką kolwiek bo internet traci zaraz zasięg na samym początku internet działał znakomicie ale od niedawna nie działa w ogóle praktycznie -
-
~Marek / 2023-01-30 11:59
Nie polecam tej sieci załadowałem dzień wcześniej nowa kartę a na drugi dzień było 00,00 pieniądze wydane w błoto
-
~Dzek / 2023-01-29 15:43
Od niedawna próbuje korzystać z internetu mobilnego od T-Mobile w woj. pomorskim , gmina Linia , do nadajnika mam 1 km , PRÓBUJE , bo szybkość pobierania to do 30 Mb/s , natomiast po wykorzystaniu pakietu podstawowego ogólnie BRAK INTERNETU, chwilami uda się otworzyć stronę , ale muszę długo czekać. Owszem , reklamowałem , otrzymałem odpowiedz;" moje utrudnienia wynikają z przeciążenia nadajnika T-Mobile" , dlatego przyznano mi nie cale 5 zł. rabatu tylko przez 3 miesiące. T-Mobile pomimo ze umowy nie realizuje ,to nie chce jej rozwiązać , straszy karami , itp.. INTERNETU ZGODNEGO z UMOWA NIE MAM , bo T-Mobile ma PRZECIĄŻONY NADAJNIK , ale opłaty to ten operator pobiera. OSTRZEGAM WSZYSTKICH Z KORZYSTANIA od T-MOBILE w tym rejonie z internetu , gdyż miedzy innymi NIE REALIZUJE UMÓW , a INTERNET według mnie , /i nie tylko / oferuje zdecydowanie gorszej jakości i w sumie w cenie WYŻSZEJ , w zestawieniu z innymi operatorami świadczącymi takie usługi , przede wszystkim w TYM REJONIE. ZaletyBrakWadyInternet bardzo wolny , kiepskiej jakości, czasami się zawiesza , jak również brak internetu , zwłaszcza po wykorzystaniu podstawowego pakietu, jakby było mało, to Pracownicy zaprzeczają sami sobie , uznają reklamacje , oferują rabat , ale umowy nie chcą rozwiązać za nie należyte realizowanie swojej usługi i dalej POBIERAJĄ OPŁATY. -
~Anna / 2023-01-29 03:22
Od kilku miesiecy codzienne problemy z internetem mobilnym. W biurze obslugi uslyszalam juz, ze zbyt duzo internetu zuzywam dlatego jestem wysylana na koniec kolejki a predkosc ograniczaja mi do 30% a jedna Pani to nawet spytala co ja robie, ze mam takie zuzycie. Pakiet danych niewykorzystany ale nie moge z niego korzystac kiedy chce. Codzienne problemy nazywaja sporadycznymi.
Szok. Pierwszy raz cos takiego mnie spotyka! Jezeli chcecie korzystac z internetu za ktory placicie to serdecznie nie polecam tmobile. Tragedia!ZaletyBrak zalet.WadyNie mozna bez codziennych zaklocen korzystac z internetu za ktory sie placi -
~Andrzej / 2023-01-26 15:34
Bardzo pozytywnie oceniam Konsultanta pana Daniela Stachowiaka pracującego w punkcie sprzedaży CH ETC w Swarzędzu.
Pan Daniel udzielił mi pomocy przy instalacji i uruchomieniu e-sim w smart watch-u .
W dwu innych punktach sprzedaży nie uzyskałem takiej pomocy. -
~Mundek / 2023-01-26 15:30
Bardzo średnia sieć, w ofercie też trudno cudów się dopatrywać. Często się zdarza że giną im przelewy za abonament i blokują usługi na 60 godzin później stwierdzają że się znalazło a ty przez ten czas beż telefonu i nic w zamian. Nie polecam tego operatora traktują klientów jak zło konieczne WadyBrak odpowiedzialności za swoje bledy -
~Adam / 2023-01-26 10:43
Montaż światłowodu to jakaś masakra w tej firmie. Zdecydowanie nie polecam więcej zachodu z nimi niż to warte. Na początku na infolinii wpisali w jednym miejscu zły adres (tylko w jednym podpunkcie) trzeba to było odkręcać. Następnym razem monterzy podłączyli samo gniazdko ale rutera do korzystania z internetu i telewizji już nie wydali bo mają jakąś awarie systemu. Teraz mamy czekać na kontakt z T-mobile kiedy będą mogli zamontować resztę. Oczywiście 2 dni zmarnowane przez błędy T-mobile. Radzę się zastanowić czy chcecie się z nimi użerać... przed zamawianiem usługi ZaletyBrakWadyMontaż usług i użeranie się z obsługą -
~Prawda / 2023-01-25 12:10
Ta siesc to tragedia jestem użytkownikiem tej sieci na karte juz ponad 2 lata to jeszcze zasieg byl w maiare a teraz to tragedia mol jak nie wiem dzwonilem na biuro obsługi klienta to fakt ze obsluga mila ale nic po zatym mieli rozwiazac ten problem ale zaoferowli mi przejście na inna taryfe oczywiście korzystna no to bylo chwile dobrze a teraz znowu koszmar jak tak dalej będzie to zmieniam siec place obecnie 60 zl za dwa nr nie jest to straszny koszt jak na te taryfe co mam ale chyba by pasowlo zeby jakos to chulalo a nie tylko z poczatku zeby zwabic klienta zresztą jeszcze mam taka wygode ze nie jestem z nimi zwiazany zadna umowa tak ze w każdej chwili moge starter sobie zmienic i tak pewnie zrobie ZaletyMila obslugaWadyTa sieć to mol na dzisiejsze czasy -
-
~Aga / 2023-01-25 10:24
Dzięki że już kończą mi się umowy takie machloje robią że szok gorszego złodziejstwa nie widziałem jak tak to pięknie ładnie a co do czego to ręce umywają .... -
~Patryk / 2023-01-24 23:30
Jak dla mnie oszuści. Naliczają jakieś kwoty nie wiadomo skad. Przykładowo subskrybcje gier o których nigdy człowiek nie słyszał. Przy zgłoszeniu reklamacji twierdzą że gry wykupiłem ale tak nie było nawet żadnej informacji na taki temat nie dostałem. Ale to nie wszystkie dziwne opłaty na duże sumy. Przeszedłem do T-Mobile i strasznie tego żałuję bo to najgorsza możliwa sieć. Mam za kartę i tatę za telefon 90zl a pierwszy miesiąc płaciłem prawie 200 a teraz prawie 400zl. Jestem u nich 2 miesiące a już w pierwszym tygodniu żałowałam że to zrobiłem. Śmiech na sali, straszna porażka i życzę tym złodziejom żeby ta sieć padła jak najszybciej i żeby utknęli w długach... ZaletyNie maWadyOszukiwanie. Dokładniej opłaty dodatkowe za coś o czym się nie ma pojęcia pod pretekstem że to nie od nich. Więc jeśli to nie oni okradają to tak dbają o klienta że pozwalają komuś oszukiwać swoich klientów -
~asfgsa / 2023-01-24 22:28
totalne gówno a dalej kozystam bo za rozwiązanie umowy koszta ZaletybrakWadywszystko -
~Oszukana / 2023-01-24 15:26
Firma oszustów! Zachęcają cię do podpisania długotrwałej umowy kłamiąc i obiecując usługi wiedząc ze sa nieprawdziwe. Kiedy chcesz zerwać umowę bo z ich winy nie dotrzymują warunków umowy , wymuszają od ciebie pieniądze i nie zgadzają się na przedterminowe zakończenie kontraktów. Ich pracownicy świadomie okłamują klienta!! Trzymajcie się od tej firmy z daleka. -
~Klient biznesowy / 2023-01-23 22:53
Uwaga - nigdy nie zamawiajcie w sieci usługi internetu mobilnego - ta usługa po prostu nie działa - przynajmniej Warszawa Zachód. ZaletybrakWadyniedziałanie usług t-mobile -
~Mikro / 2023-01-23 15:29
Mam dekoder od nich i po roku czasu zacina się tak że nie idzie nawet samej apki cda odpalić, A gdzie tu dalej, brałem też router Ale z ich kartą to była masakra, wlozylem kartę od playa i śmiga elegancko, router mogę polecić bo działa dobrze ZaletyBrakWadyZasięg i sprzęt -
~IWONA / 2023-01-23 14:34
od prawie roku nie mogę się uwolnić od numeru (najpierw taryfa mix, potem sami zmienili na GO).
zmieniają zasady, nie informują rzetelnie, przedłużają procedurę. złożyłam dwa wypowiedzenia a i tak pobierali mi kasę. jak już przestali pobierać cyklicznie co miesiąc to się okazało, że numer wciąż działa i nie mogę wycofać pozostałych pieniędzy.
Mogę je wycofać dopiero po pół roku od jakiegoś połaczenia - a te podobno było w sierpniu 22, a ja od czerwca nie korzystam, bo już tej karty nie mam i w czerwcu dostałam potwierdzenie odstąpienia od usług. Koszmar. Brak profesjonalizmu, utrudnianie rezygnacji, celowe wprowadzanie w błąd. Omijać szerokim łukiem tę firmę.ZaletyŻADNYCHWadyWSZYSTKO CO ZWIĄZANIE Z OBSŁUGĄ KLIENTA REZYGNUJĄCEGO Z USŁUG. WŁAŚCIWIE DĄŻĄ DO TEGO, BY UNIEMOŻLIWIĆ -
~bogi / 2023-01-22 21:14
bylem.klientem przeszlo 5 lat banda złodziei placilem wysokie faktury wiecznie jakies niedopłaty i na koniec zakończyłem umowy i kary dostalem i tyle
Taka to firma jak umowa sie konczy to są ok udaja milych dzwonia te negatywne komentarze sa jak najbardziej poprawneZaletynie ma wgoleWadyzla obsluga -
-
~Adam / 2023-01-19 22:54
Najgorsza obsługa, są najgorsi na rynku. Wszystkie numery zabieram coś okropnego. ZaletyBrakWadyObsługa fatalna, zawsze mam jakieś problemy z nimi. -
~Michał / 2023-01-19 13:56
Korzystając z usług t mobile przez parenascie lat chyba moge oczekiwac profesjonanego podejscia do sprawy??Czekam od 3 tyg tj 4 stycznia 2023 roku na telefon który zamowilem wraz z umowa. Codziennie jestem zapewniany ze telefon zostal wyslany przez kazdorazowo innego knslultanta. Ten czlowiek z ktorym dogrywalem umowe nie wyraza checi na rozmowe ze mna, wyprostowanie problemu. Mi ma zalezec na umowie z nimi? Place duze rachunki i zarabiaja na mnie, ale chyba to juz koniec współpracy... Zaletybrak !!!!Wadytraktowanie klienta -
~Konrad / 2023-01-19 12:17
Jedna wielka pomyłka . Żona zamówiła na dziś tj 19.01.2023 montaż światłowodu , kazali czekać na kontakt montera pomiędzy 12 a 16 , zadzwoniła na infolinie i okazało się ze dziś przełożyli na 27.02.2023 nie informując o tym . Mało tego to monterzy nie maja takiego obowiązku. To jest kpina jak traktują klienta , aby zrezygnować z zakupu trzeba to uczynić w salonie Tmobile . -
~Beata / 2023-01-18 15:04
N8gdy więcej tej firmy ....tandeta infolinia nie chce łączyć z ludźmi odpowiedzialnymi za usługę...co drugi dzień siada czy raczej wysiada tel.i internet ZaletyŻadnychWadySzystkie co możliwe łącznie z infolinią
strona 38 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »