Dziwne ale jak cokolwiek pada to zasięg tmobile wariuje. Problem dotyczy wsi i małych miasteczek. Mam karty Play, Orange i tam tego problemu nie ma. Wiadomo, że latem piorun pierd....nie ale tu mowa o zwykłych opadach. Nie polecam.
ZaletyVoLTE, Wi-Calling
Wadyzasięg
~Lul / 2023-03-21 07:36
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta na wysokim poziomie.
Zdaje sobie sprawę ze konsultanci nie maja wpływy na awarie sieciowe
~Ambroży Kleks / 2023-03-20 23:16
Ocena: 5.00 / 5
Wspaniała sieć????wspaniały zasięg????najszybszy internet????i najlepsze biuro obsługi????pozdrowienia dla Pana Krzyszofa D. z HL Warszawa????
~dawid p / 2023-03-20 22:22
Ocena: 1.00 / 5
internet nie działa , co za kanał , nie PODPISUJCIE Z NIMI UMOW , zycze bankructwa
~Dominik / 2023-03-20 20:45
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam tego gówno najgorszy internet na świecie ciągle zacina
ZaletyCena
WadyWszystko
~Tomasz / 2023-03-20 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Syf,syf i jeszcze raz syf. 3anteny w promieniu kilometra i cięgle przerywa. Trochę deszczu spadnie ,wiatr zawieje i brak sieci. Tyryryryr t mobile.
ZaletyCena
WadyLekki wiatr, deszczyk i nie ma netw
~Pan T / 2023-03-20 14:52
Ocena: 1.00 / 5
TYLKO DLATEGO JEST JEDNA GWIAZDKA BO NIE MOGĘ DAC IM NA MINUS. Internet po ruterze to ostatnie dno, brak odpowiedzi na zgłoszenie i reklamację SYF.
~Piotr / 2023-03-18 08:43
Ocena: 4.00 / 5
Po zmianie operatora na T-Monbile, bardzo źle działa internet, w miejscach gdzie dobrze działał u poprzedniego operatora. Potwierdza się to na trzech telefonach, które mamy w abonamencie. Jeśli nie poprawicie działania internetu, skończy się bieżąca unowa i pa pa ????
PS. Nawet teraz, kiedy próbuje zamieścić swoją opinię, internet odmawia współpracy...
ZaletyNiska cena
WadyBardzo słaby internet
~D HERMES / 2023-03-17 22:42
Ocena: 1.00 / 5
internet t mobile nie działa , płace za usługę ktora nie istnieje , winą za to obarcza sie mnie . ZYCZE UPADKU
~Danuta / 2023-03-17 18:00
Ocena: 5.00 / 5
Dzień dobry. Dzisiaj ponownie odwiedziłam salon T mobile w Auchanie przy ul Wieniawskiego w Wałbrzychu. Pan Marcin jest profesjonalistą w tym co robi.Jestem zachwycona pomocą którą mi okazał i gorąco polecam ten punkt.Oby wszyscy konsultanci byli tacy mili i pomocni . Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam
~Tomek / 2023-03-17 11:58
Ocena: 1.00 / 5
Mam umowę 6cio miesięczną w TMobile,i niemogę doczekać się końca,nie przedłużam ze względu na NIEZADOWOLENIA. Płacę 64.98pln. A powinienem płacić 18.50pln.bo na tyle wyceniam w/w operatora. W umowie jest wyszczególnione że internet nielimitowany 5G,a w niektórych miejscach niemam nawet Lte. Według Mnie to z byt duża sprzedaż ofert zadecydowała spadek jakości. Dobrze że niewiązałem się na 24miesiące.....bo bym tego BARDZO żałował. Też reklamowałem problemy,lecz to pomogło w 10%.
Po zgłoszeniu prędkość internetu znacznie wzrosła
Konsultant 602900000 dał mi także rabat
ZaletyRabat od ręki na infolinii
WadyBrak
~Ku_przestrodze / 2023-03-16 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet na terenie kraju. T-mobile posiada punkty - wyspy dostępu do internetu LTE/5G. Niestety posiadam u nich usługę Internetu domowego oraz biznes Magenta. Internet na w obydwu usługach działa ze średnią prędkością 5 MB/s (modem 5g zte + iphone 13pro). Zostaje wyłącznie droga prawna pozwu cywilnego. T-mobile potwierdza niemożliwość dostarczania Internetu w obszarze od Warszawskiego Ursusa po Pruszków z powodu saturacji węzła i co Pan nam zrobi. Jeśli nie wyobrażacie sobie tego to zapraszam do T-mobile.
~Joanna Chlebba / 2023-03-15 14:57
Ocena: 2.67 / 5
Obsługa w serwisie totalna porażka , jak rezygnujesz z internetu traktują cie jak gówno, zwracałam sprzęt internetowy po rozwiązanej umowie, nie posiadałam oryginalnego pudełka, pan nie chciał przyjąć mi sprzętu, dopiero po awanturze to z łaska zrobil Wroclaw serwis Galeria Dominikanska
ZaletyZ internetu byłam zadowolona
WadyObsługa klienta dno
~klient / 2023-03-15 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Pomylkowo dwukrotnie zaplacilam w 2023 r. za fakture w T mobile. Natychmiast zwrocilam sie za posrednictwem mailii, infolinii i czatu o zwrot kwoty z tego tytulu, ponieważ środki te byly przeznaczone na zaplate platnosci u innego dostawcy uslug. Prośby okazały sie bezskuteczne. Bylam takze w punkcie obslugi T mobile w Warszawie w Arkadii, gdzie uslyszalam ze firma ma 30 dni na zalatwienie reklamacji a ponadto nikt nie kazal mi placic dwukrotnie. Arogancja i niekomepencja w obsludze klienta - taka jest moja ocena tej firmy. Zgodnie ze mieniona od 2023 r. ustawa prawo konsumenta - reklamacje powinny byc zalatwiane w ciagu 14 dni, a pracownik tej firmy poinformowal mnie ze maja na to 30 dni. Zwrot otrzymalam ostatniego dnia uplywu czasu rozpatrzenia reklamacji, co w efekcie spowodowalo opoznienie w zaplacie przeze mnie za inna usluge. Dotychczas zawsze placilam za uslugi T mobile natychmiast po otrzymaniu f-ry, nigdy nie bylo opoznien. Rozwazam zmiane operatora ze wzgledu na poziom obslugi klienta.
ZaletyRozważenie zmiany operatora, gdzie obsluga bedzie na wlasciwym poziomie.
Wadybrak poszanowania klienta
~Karol / 2023-03-14 20:54
Ocena: 4.67 / 5
Mam ofertę GO! na kartę, polecam, dobra cena, dobry zasięg, szkoda tylko że happy fridays już nie to co kiedyś
~Ani / 2023-03-14 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Pani nie umie powiedzieć wszystkiego rachunki z kosmosu kolejny miał być już normalnie ale nie znowu o 80 zł większy bo jakieś opłaty o nie nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Olo / 2023-03-13 21:12
Ocena: 2.00 / 5
Umowa podpisana na światłowód 1,5 miesiąca temu. Zgłoszona kolejna awaria i brak odzewu. Id kilku dni brak internetu, a konsultantka sue mnie pyta jaką man oredkość, ile kresek zasięgu i czy mam LTE. To jakaś kpina.
ZaletyBrak
WadyCały T-mobile jest wadą
~Andrzej / 2023-03-13 18:44
Ocena: 1.00 / 5
Płacisz co miesiąc 100zl za internet z którego nie da się korzystać
ZaletyBrak
~dagerotypia / 2023-03-13 11:56
Ocena: 1.50 / 5
Chciała bym mieć jakąkolwiek opinie na temat internetu i telewizji od T-Mobile, ale od podpisania umowy do teraz nadal nie mam w domu pakietu. Jeszcze bez głównymi problemami, konsultantka w Punkcie źle zaznaczyła dane w umowie i już na starcie dała nam przypadkowo internet o połowę gorszy, "bo ludzie weszli i zrobiło się zamieszanie". Podpisaliśmy umowę w połowie stycznia, mieli przyjechać podłączyć nam światłowód i telewizję, ale już w styczniu kiedy pogoda była okej, usłyszelismy że jest za zimno. To nie było problem, bo jeszcze w lutym mieliśmy internet z Orange. Pogodq od tego czasu kilka razy była świetna, ale sami montażyści przekładali spotkanie. Mieli pojawić się dzisiaj, bo w smsie podkreślałam że czekamy już miesiąc, ale mieli awarie i do teraz nie wiemy kiedy będzie nowy termin. Już drugi nie będziemy mieli internetu, ale jestem tym bardziej zła, że nikt na początku nie poinformował nas, że na podłączenie tyle będzie się czekać, inaczej byśmy coś w między czasie wymyślili. Pani w obsłudze powiedziała, że do dwóch tygodni. No, to chyba inaczej ten czas liczymy.
Na moją obronę dodam, że chciałam internet u innego operatora, ale rodzice połasili się na ładnie wyglądające warunki umowy.
ZaletyŁadna pani w obsłudze klienta
Równie ładnie wyglądające warunki umowy (nadal nam nadzieję że nie tylko na kartce)
Płatność dopiero od podłączenia kabli, a nie podpisania umowy
WadyPodstawowe błędy w obsłudze klienta
Bardzo długie czekanie na montaż podstawowych kabli