Konsultanci mają zwyczaj dzwonić pół roku przed zakończeniem umowy. Przedostatnim razem umówiłam się tak na konkretne warunki w konkretnej cenie, ale nie uwzględnił mi w umowie nielimitowanego internetu. Musiałam zgłaszać reklamację i wtedy pomogło.
Przy następnym przedłużeniu umowy, które było na przełomie 2022/2023, to już zobaczyłam największe dno obsługi klienta w całym moim życiu. Nawet w telewizji, w programie typu sprawa dla reportera takiego dna nie widziałam. Umówiłam się z konsultantem na konkretne warunki ponad miesiąc, max trzy przed końcem umowy o abonament. Później się okazało, że moje ustalenia z pracownikiem ich Biura Obsługi Klienta się nie liczą, bo oni mi wysłali maila, którego nazywają Pismem, że do daty, która była ponad miesiąc po tej rozmowie mam wysłać wypowiedzenie starej umowy. Ich pracownik mi powiedział, że nowa już jest zawarta i nic mi nie powiedział, że mam wysłać to wypowiedzenie, aby inna umowa mogła wejść w życie. Do tego mówiłam mu co najmniej dwa razy, że "te nowe warunki, które mi wysłali w mailu są fatalne", "nie ma mowy, żebym się zgodziła na takie" i "głównie dlatego z nim rozmawiam o nowej umowie".
Zgłosiłam reklamację i tym razem dział reklamacji powiedział, że "mogę tylko anulować część umowy, w tym zakresie co właśnie miała wejść w życie, ale nic więcej nie mogą zrobić, bo się nie da". Złożyłam podanie żeby mój abonament za telefon zmienili na ofertę na kartę i planuję od nich uciec. Jeszcze nie wiem czy mi się uda, czy coś jeszcze wymyślą.
Napisałam w mailu z tym podaniem o wypowiedzenie umowy, "aby mi napisali czy jego treść jest jednoznaczna i zrozumiała", choć starałam się pisać najprościej i najbardziej zrozumiale jak można. Mija trzecia doba od czasu kiedy im to wysłałam a oni do tej pory mi nie odpowiedzieli na to moje pytanie. Nie pisałam im obelg itp. Teraz się martwię co będzie dalej, znając ich możliwości.ZaletyZasięg w Warszawie oprócz Aleksandrowa, szybki internet
WadyNieodpowiedzialna, bezkarna, prawdopodobnie słabo nadzorowana obsługa klienta. Pracownicy bronią kolegów zamiast dbać o markę i relacje z klientami. Niewiarygodna i nieodpowiedzialna firma.