strona 36 z 132
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Aldona / 2023-05-05 15:25
Miałam problem z kartą esim od 1 05 23 nikt nie umiał mi pomóc infolinia średnia pomoc salon w Rudzie Śląskiej beż komentarza dopiero Bardzo miły pań z salonu w Silesię Center Katowice w 5 minut uruchomił telefon bardzo dziekuje Panu Damianie za pomoc jestem wdzięczna a firmie gratuluję takiego pracownika -
-
~agnieszka / 2023-05-03 21:12
nie mam nawet siły się już produkować :)
PING 50, pobieranie 1.50 Mb/s i UPLOAD 0.38 Mb/s
nie da się nic obejrzeć, bo o ile nie zaicna co minutę to jedna wielka pikseloza na ekranie.
Filmy czasem nawet w 160p nie chodzą
Jak tylko umowa dobiegnie końca już nigdy nie wrócę do nich.ZaletyżadnychWadyw ch** wybulonej kasy na rzekomo lepszy router który dalej chodzi z prędkością pobierania 1,5 Mb/s -
~jebactmobile / 2023-05-03 21:08
gorszego nie ma jak możecie to omijajcie te wszystkie pozytywne opinie to są ludzie którym zapłacili żeby nie mieli opinii 1/5 ZaletynicWadywszystko -
~Edek / 2023-05-03 15:49
Za free nie do za akceptowania, puki nie odmulą ! ZaletyZrezygnowałemWadyStracona kasa ! -
~aw2e212312 / 2023-05-01 20:08
tmobile weźcie naprawcie ten internet a nie w chja lecicie z klientami -
~Mac / 2023-05-01 08:54
T-Mobile ma problem z szybkoscia internetu - np.w Pabianicach nie można otworzyć strony w niektorych godzinach,bo z powodu dużej ilości klientów na jednym nadajniku jest zbyt duże przeciążenie!!! Reklamacja zgłoszona w 2022 i dalej jest problem!!! -
~Radosław / 2023-04-29 20:35
Totalnie nie wiem po co płacić za łącze, skoro działa jakby nie było płacone od roku -
~W1ck / 2023-04-29 17:10
Internet co chwile przestaje działać od 7 miesięcy pomoc techniczna mówi o ,,awarii" która nie istnieje ZaletyJebanie klientówWadyJebanie klientów -
-
~water / 2023-04-29 16:30
te internety nie dzialaja mam 300 pingu w grze a wykupiony pakiet na 50mb/s nic nie dziala jak nalezy Wadyslaby internet, slaba obsluga, jeszcze raz slaby internet i obsluga serdecznie nie polecam -
~arti / 2023-04-28 19:47
Walka o sygnał a właściwie o jego jakość
Trwa to od lat
Niestety nic się nie zmienia
Ciagle tzw.dziury sygnałowe
W mojej obecnej lokalizacji mam sygnał na poziomie 1 kreski!!!!!!!!ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Gość / 2023-04-28 09:20
Nie polecam omijać!!!!! Na przód wysyłane przypomnienia o zapłacie jak faktury płacone dużo wcześniej,,zapłaciłam fakturę napisali że zaksięgowane po czasie było że nie dopłatą 2 zł wmawiano mi że ja zmieniłam kwotę zamieniłam fakturyitd do dziś nie wiem za co te 2 zł ,obsługa na ,czat,,fatalna nie miła ,,,,fatalna ODRADZAM !!!!!!!!!! ZaletyBrakWadyNie umieją przyznać się do winy nie ma słowa przepraszsm -
~Gruby / 2023-04-27 19:12
filip w nie szanuje prezentow na urodziny w tym wypadku byl to Krupnik (wódka) -
~Beta / 2023-04-27 17:16
Punkt w Rawie Mazowieckiej.
Tragedia kompetencja Pan ( zwłaszcza Pani w czarnych długich włosach i tipsami ) .... przebieg sytuacji: przeniesienie numeru który wogole nie został przeniesiony a zostały naliczone koszty po Pani zle zaznaczyla na umowie .po próbie poprawy miało być dobrze a ewidentnie nie zrobiła nic konsultując ale z infolinia . Na koniec sprawa zgłoszona w sobotę ( ale powiedziała że mnie nie obsluży 40 min do zamknięcia cytuje zadozwonie do Pani w poniedziałek) a Pani to następnego tygodnia tzn czwartek nie zrobiła nic . Wizyta w punkcie okazała sie fatalna bo Pani zaskoczona ze mnie widzi i nie przyznała się o mojej wizycie w sobotę. Kompetencja tej Pani wiele do życzenia. Sama sporządziła źle umowę i nie umiała się przyznać i przeprosić że pomyłka......ZaletyŻadneWadyObsługa klienta chamska i wulgarna -
~mirr / 2023-04-27 06:41
Również przeszedłem od innego operatora do tych oszustów o nazwie T-Mobile, przenosząc dwa nr tel. i dodatkowo zamawiając internet mobilny, aby ustrzec się wolnego transferu internetu dokupiłem abonament do 200 mb/s.
Dziesiątki reklamacji odrzuconych kłamią bezczelnie, że nadajniki w konserwacji tak wyuczyli konsultantów, aby klienta, który dzwoni spławić. Mobilny internet, z którym jeździłem po całym moim mieście to max od 5 do 25 mb/s, ale chętnie sprzedali mi do 200 mb/s to nawet nie jest 10%. To jest bandycki operator, który sprzedaje swoje usługi, oszukując klientów. Nadajniki i cały sprzęt mają zapewne tak archaiczne, że sieć jest tak obciążona, która uniemożliwia korzystanie z internetu prawie o każdej porze dnia. Tłumaczą, że mobilny internet jest mobilny i mogę korzystać w innej lokalizacji ciekawe, w jakiej, jak testowałem w cały mieście i prędkość była max w najlepszym miejscu na nowoczesnym routerze 20 mb/s.
A przed podpisaniem umowy dokładnie sprawdzałem zasięg oraz sprawdzał to w salonie gość i stanowczo twierdził, że jest ok. Ale nie mówią, że sieć jest tak przeciążona, że internetu nikt praktycznie nie będzie miał. I tak oszukują ludzi między innymi ja tak dałem się załadować, pomimo że z przekorności wziąłem abonament do 200 mb/s, płacąc dwa razy tyle za tę opcję niż standardowy do 30 mb/s. A tak ja wyżej pisałem w całym mieście jak testowałem jest może 20 mb/s w porywach.
Państwo też wam nie pomorze, bo te twory jak UKE są z nimi zbratowane i są tylko po to aby brać wysokie uposażenia, a nic nie interweniują. Tylko sąd pozostaje, ale tam zapewne też trafi się na sędziego, który przybije ich rację.
Klient, który u nich kupi usługę jest sam z problemem skazany na min 24 miesiące tragedii internetowej i żaden organ państwa mu w tym nie pomoże, bo wszędzie ręka rękę myje, oni o tym wiedzą, że klient wszędzie się odbije i tak oszukują w majestacie prawa.
-
~Ewerson / 2023-04-27 00:33
Absurd. Brak wsparcia w nowej technologii VoLTE dla telefonów starszej generacji. Brak informacji przed podpisaniem umowy. Konsultanci zwłaszcza mężczyźni odzywają się w sposób bezczelny i arogancki. Transmisja danych wyłącza się kilka razy w ciągu doby, a ponad to światłowód znika przynajmniej dwa razy dziennie. -
~Daniel / 2023-04-26 18:51
Po podpisaniu nowej umowy prędkość kiepska jak tak dalej będzie to przechodzę gdzie indziej ZaletyBrakWadySłaba prędkość -
-
~JANUSZ / 2023-04-24 11:22
Codziennie problemy z internetem mobilnym. Non stop zgłaszam problemy z internetem mobilnym. Do dziś brak światłowodu ZaletyBrakWadyTragiczny Internet mobilny -
~Andrzej / 2023-04-23 10:26
nie polecam tej firmy, nie respektują warunków umowy . Jeszcze do niedawna miałem dostęp do billingów wszystkich numerów na koncie obecnie obecnie nie mam takiej możliwości !!!~a po rozmowie z konsultantem usłyszałem że udostęnią tylko 4 miesiące !!!! UOKIK powinien się im do dupy dobrać ZaletybrakWadysame -
~onlinemaster / 2023-04-23 01:48
poniższe opinie pisane chyba hurtowo na zamówienie konkurencji bo ja mam i chwalę sobie usługi tego operatora, polecam spróbować i ocenić samemu, zawsze możesz zmienić, przeniesienie numeru to kilka dni. Zaletyzasięg, jakość usługiWadysupport na infolinii trochę słaby, ale korzystałem tylko raz więc może trafiłem na nowicjusza -
~Grobokop / 2023-04-21 16:09
Ta firma to jakaś kpina, zasięg śmiechu warty, pakiety z ilością internetu wystarczały jakieś 8 lat temu i na koniec wisienka na torcie po skończonej umowie bez podpisywania aneksu i przejściu do innej sieci firma chce nałożyć karę w wysokości 700 zł za zerwanie umowy której nie było... Omijać szerokim łukiem ten syf.
strona 36 z 132
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »