We wrześniu przedłużałam umowę z TMobile - mam trzy numery (z dzieciakami) i dodałam kolejny.
Miało być wszystko tak samo plus jeden dodatkowy numer.
Od września jest problem z internetem - po przekroczeniu 20 GB odcina moją córkę od internetu.
Cały czas trzeba dokupywać. Złożyłam reklamację, bo wcześniej nie było takiego problemu.
Powiedzieli mi, że już nie mam tej oferty, którą miałam wcześniej - po przedłużeniu umowy już jest inaczej. Ale oczywiście mogę sobie rozszerzyć ofertę i płacić jeszcze więcej.
Powiedziałam Pani, że miało być wszystko tak samo, a pani w słuchawce odpowiedziała mi: "Nie, teraz jest inaczej - nie przeczytała pani całej umowy do końca, zanim pani podpisała???" Szczyt bezczelności. Najwyraźniej robią tak notorycznie.
No cóż - mój błąd, że dałam się naciągnąć na takie takie oczywiste oszustwo. Dziś niestety to jest moje słowo przeciw słowu pani z obsługi w salonie. Dziś płacę już 400 zł miesięcznie.
Od lat miałam abonament w TMobile, ale teraz będę wszystkim odradzać - oszukują ludzi z premedytacją.
ZaletyZero zalet
WadyNaciągactwo - co innego mówi pani w salonie, a co innego daje do podpisania!