Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2523 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna Chlebba / 2023-03-15 14:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa w serwisie totalna porażka , jak rezygnujesz z internetu traktują cie jak gówno, zwracałam sprzęt internetowy po rozwiązanej umowie, nie posiadałam oryginalnego pudełka, pan nie chciał przyjąć mi sprzętu, dopiero po awanturze to z łaska zrobil Wroclaw serwis Galeria Dominikanska
    ZaletyZ internetu byłam zadowolona
    WadyObsługa klienta dno
  • ~klient / 2023-03-15 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylkowo dwukrotnie zaplacilam w 2023 r. za fakture w T mobile. Natychmiast zwrocilam sie za posrednictwem mailii, infolinii i czatu o zwrot kwoty z tego tytulu, ponieważ środki te byly przeznaczone na zaplate platnosci u innego dostawcy uslug. Prośby okazały sie bezskuteczne. Bylam takze w punkcie obslugi T mobile w Warszawie w Arkadii, gdzie uslyszalam ze firma ma 30 dni na zalatwienie reklamacji a ponadto nikt nie kazal mi placic dwukrotnie. Arogancja i niekomepencja w obsludze klienta - taka jest moja ocena tej firmy. Zgodnie ze mieniona od 2023 r. ustawa prawo konsumenta - reklamacje powinny byc zalatwiane w ciagu 14 dni, a pracownik tej firmy poinformowal mnie ze maja na to 30 dni. Zwrot otrzymalam ostatniego dnia uplywu czasu rozpatrzenia reklamacji, co w efekcie spowodowalo opoznienie w zaplacie przeze mnie za inna usluge. Dotychczas zawsze placilam za uslugi T mobile natychmiast po otrzymaniu f-ry, nigdy nie bylo opoznien. Rozwazam zmiane operatora ze wzgledu na poziom obslugi klienta.
    ZaletyRozważenie zmiany operatora, gdzie obsluga bedzie na wlasciwym poziomie.
    Wadybrak poszanowania klienta
  • ~Karol / 2023-03-14 20:54
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam ofertę GO! na kartę, polecam, dobra cena, dobry zasięg, szkoda tylko że happy fridays już nie to co kiedyś
  • ~Ani / 2023-03-14 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani nie umie powiedzieć wszystkiego rachunki z kosmosu kolejny miał być już normalnie ale nie znowu o 80 zł większy bo jakieś opłaty o nie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Olo / 2023-03-13 21:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowa podpisana na światłowód 1,5 miesiąca temu. Zgłoszona kolejna awaria i brak odzewu. Id kilku dni brak internetu, a konsultantka sue mnie pyta jaką man oredkość, ile kresek zasięgu i czy mam LTE. To jakaś kpina.
    ZaletyBrak
    WadyCały T-mobile jest wadą
  • ~Andrzej / 2023-03-13 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz co miesiąc 100zl za internet z którego nie da się korzystać
    ZaletyBrak
  • ~dagerotypia / 2023-03-13 11:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciała bym mieć jakąkolwiek opinie na temat internetu i telewizji od T-Mobile, ale od podpisania umowy do teraz nadal nie mam w domu pakietu. Jeszcze bez głównymi problemami, konsultantka w Punkcie źle zaznaczyła dane w umowie i już na starcie dała nam przypadkowo internet o połowę gorszy, "bo ludzie weszli i zrobiło się zamieszanie". Podpisaliśmy umowę w połowie stycznia, mieli przyjechać podłączyć nam światłowód i telewizję, ale już w styczniu kiedy pogoda była okej, usłyszelismy że jest za zimno. To nie było problem, bo jeszcze w lutym mieliśmy internet z Orange. Pogodq od tego czasu kilka razy była świetna, ale sami montażyści przekładali spotkanie. Mieli pojawić się dzisiaj, bo w smsie podkreślałam że czekamy już miesiąc, ale mieli awarie i do teraz nie wiemy kiedy będzie nowy termin. Już drugi nie będziemy mieli internetu, ale jestem tym bardziej zła, że nikt na początku nie poinformował nas, że na podłączenie tyle będzie się czekać, inaczej byśmy coś w między czasie wymyślili. Pani w obsłudze powiedziała, że do dwóch tygodni. No, to chyba inaczej ten czas liczymy.

    Na moją obronę dodam, że chciałam internet u innego operatora, ale rodzice połasili się na ładnie wyglądające warunki umowy.
    ZaletyŁadna pani w obsłudze klienta
    Równie ładnie wyglądające warunki umowy (nadal nam nadzieję że nie tylko na kartce)
    Płatność dopiero od podłączenia kabli, a nie podpisania umowy
    WadyPodstawowe błędy w obsłudze klienta
    Bardzo długie czekanie na montaż podstawowych kabli
  • ~Krzysztof / 2023-03-12 19:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Teraz bardzo krótko bo jest to moja trzecia opinia do tego samego zgłoszenia z dnia 28.02.2023. Od tego dnia nie mogę zalogować się do telewizji magenta dom. Mam internet na światłowodzie który działa dobrze a technicy z tmobile nie mogą poradzić sobie abym mógł normalnie oglądać tv. Zapewnienia sms owe że załatwią sprawę do 03.03,05.03,07.03,09.03 i ostatnie że do 13.03.2023r. Chyba powinienem się cieszyć to narezie ten sam rok.
    ZaletyKonsultanci odbierają zgłoszenia
    WadyKonsultanci nie załatwiają żadnych spraw.
  • ~Tomek / 2023-03-12 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 2 numery i internet domowy w tej beznadziejnej sieci. Internet działał w domu tylko pierwszy miesiąc a później już nie a płacić trzeba a oferta abonamentów na telefon jest chyba dla bogaczy. Lte niby a zasieg traci 5xdziennie. Nie polecam, lepiej poszukać szczescia gdzieś indziej. Nawet CAPTCHA nie chce załadować żebym mógł to udostępnić...
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~J.T / 2023-03-11 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    T-Mobile najgorsze sieć w Polsce mam 0.00B/s dramat
    WadyInternet dramatyczny
  • ~ATOMÓWKA / 2023-03-11 10:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Od lat jestem klientką, nie zaproponowano mi nic godnego uwagi. Mało tego!!!
    Wczoraj tj.10.03.23r. zadzwoniła wredna baba która miała do mnie pretensje że nie chce sobie zostawić drugiego numeru który był służbowy, bezczelnie mówiła że NIE BĘDZIE WIĘCEJ ANI PÓŹNIEJ DZWONIĆ bo nie ma na to czasu. Kompletny brak szacunku do klienta, w niektórych momentach krzyczała wręcz ,że jak sobie źle wypowiem umowę to będe sobie płacić dalej... TO CHYBA BYŁA JAKAŚ FORMA ŻARTU? Test?... brak słów, na obecną chwilę wypowiadam całkowicie umowę z T-MOBILE i nie POLECAM!!!
    Dla potwierdzenia sprawdziłam numer w google i parę komentarzy dotyczyły numeru z którego dzwoniła do Mnie konsultantka, podpisane Wredny Telemarketer T-MOBILE... czyli nie był to pierwszy incydent tej Pani.

    MAM NADZIEJĘ ŻE PRZEŁOŻENI DOPILNUJĄ ŻEBY ZOSTAŁA POCIĄGNIĘTA DO ODPOWIEDZIALNOŚCI.JEJ NR TO 692 917 999 - mam nadzieję że to nie jakiś ogólny i korzysta z niego tylko jedna osoba żeby kierownictwo mogło dojść do tego kogo naprostować. Pierwszy raz w życiu piszę jakąś skarge bo nie miałam takiego przypadku ale w tym momecnie chyba ktoś Pomylił ODWAGĘ z ODWAŻNIKIEM.
    Zachęcam do wgłębnienia się w CV pracowników którzy obsługują u Państwa bo zdaje się że połowa to Ci z zaoczną maturą i z jakichś mega małych miejscowości. Wieśniak ze wsi wyjdzie ale Wieś z Wieśniaka nigdy...
    Zaletyprzykro mi brak jakich kolwiek - nawet zasięg się pogorszył a internet działa jak się zapomni chyba i zaczyna łapać zasięg.
    Wady-BEZCZELNA NIEKOMPETENTA OBSŁUGA.
    -BRAK KWALIFIKACJI DO PROWADZENIA ROZMÓW Z KLIENTEM.
    -BRAK WIEDZY NA TEMAT SWOJEJ PRACY.
  • ~Wiesław 44 / 2023-03-10 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie działa, support ma to w dupie, nie wyzyiazują się z umowy, nie polecam nikomu tego syfu, podczas okresu próbnego działał wszytko ok, po upływie i oficjalnym zawarciu umowy prędkość internetu to 8kb/s a na umowie jest 90Mb/s, i nie to nie literówka, nie 8 megabitów tylko k**** kilobitow, ta sieć to sciek
    Zaletynie ma zalet
    Wadynie działa internet, obsługa klienta to NPC'ty
  • ~Mika / 2023-03-10 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od dwóch tygodni. Na infolinii co telefon podają inną datę usunięcia awarii. ( Podobno awaria nadajników- od dwóch tygodni ) nie polecam !
    WadyBrak internetu
  • ~Jeleń / 2023-03-10 14:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakby chociaż godzinę internet działał i się nie zacinał to może by były dwie gwiazdki. Od dwóch lat się mecze z tym internetem, dzwoniłem zero poprawy, nie polecam.
    WadyZacina się Internet
  • ~Wiktor / 2023-03-10 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    zrezygnowałem z t-mobile 18 02 2023 r zwróciłem się o zwrot nadpłaty i co i nic do tej pory uważajcie na nich jak zechcecie odejść od nich
    Wadytrudności z odzyskaniem swoich pieniędzy i brak odpowiedzi na meile
  • ~Dziaders / 2023-03-10 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dbają o zasięg. W ciągu paru lat nic nie uległo zmianie poza ceną.
    ZaletyU mnie nie ma nic lepszego więc muszę.
  • ~Bartek / 2023-03-09 00:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Dawna Era to teraz nic nadzwyczajnego. Cholernie drogo, a usługi niestabilne na sieci komórkowej (internet). Nie polecam.
    ZaletyFajne kolory reklam
    WadyReklamy to mega ściema
  • ~Ja to ja / 2023-03-09 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    t-mobile to straszny chłam, patrze ceny abonamentu/kart e-sim, a tu ... nic, tylko jesli zamówisz jakies gówno + zegarek, telefon, komputer zaproponuja Ci cenę usługi, reklamowy syf, nieruszyłbym kijem
  • ~Bizon / 2023-03-08 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    T-Mobile idzie mocno na psy w kwestii mobilnego internetu. Orange i miejscami Plus są dużo lepsze. Zdecydowanie sieć przereklamowana.
    Zaletyskończyły się
    Wadyupadek internetu mobilnego. BOK zbywa tajemniczymi awariami bez terminów ich zakończenia. Sieciowa amatorszczyzna.
  • ~Paulina / 2023-03-07 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Przez 2 miesiące prędkość internetu wynosiła 1mb/s (przy takiej predkości nie można nic zrobić, ładowanie strony to wieczność). T-mobile zrzuca winę na zewnętrzen nadajniki, kiedy złożyłam reklamację i zażądałam zwrotu kosztów (musiałam założyć internet w innej sieci). Dzwoniąc wieloktornie na infolinię otrzymałam wiadomość, że nadajniki są obciążone i jest obecnie awaria nad którą pracują. Szkoda mi już czasu, ale wszystkich ostrzegam i polecam internet na kartę bez umowy i w innej sieci, w innym przypadku możecie nie mieć internetu a jeśli macie umowę to i tak musicie płacić.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183