Polecam światłowód telewizję jeśli ktoś ma zdrowe nerwy i chce je popsuć.
ZaletyKształt urządzenia
WadyZrywa połączenie telewizję trzeba załączać po kilka razy nieraz proces ten trwa godzinę
~kacper / 2023-06-12 21:56
Ocena: 1.67 / 5
internet od nich to tragedia, download zwalnia do 0,48MB/s????????? to juz w 2002 roku lepszy internet byl. nie polecam
Zaletybrak
Wadywszystko
~gronazy / 2023-06-09 20:02
Ocena: 1.00 / 5
na moim terenie był bardzo słaby zasięg i przerywało rozmowy, zadzwoniłem na infolinie i okazało się, że znają już problem; dostałem nawet potwierdzenie zgłoszenia awarii, po miesiącu na fakturze była opłata za połączenie z konsultantem! wniosek: nie skarż się bo zapłacisz, ciekawe jaki maja zysk jak np. 1000 osób z terenu awarii zadzwoni
~Hanna / 2023-06-09 16:48
Ocena: 5.00 / 5
Otrzymałam konkretne informacje które mnie interesowały.
ZaletyBardzo dobry, miły, pomocny konsultant. Bardzo dziękuję za pomoc.????
WadyŻadnych wad.
~iskariota / 2023-06-09 12:58
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy internet w polsce nie nadaje sie do niczego a zwlaszcza do grania mam nadzieje ze zbankrutuja
Zaletynie ma
Wadyslaby internet gowniana aplikacja i obsluga
~Madzia / 2023-06-07 21:59
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia nigdy więcej ślimak szybciej chodzi kasę biorą nie wiem za co masakra
ZaletyŻadnych telefon gaśnie sam w trakcie pisania
WadyWszystko
~Henrietta / 2023-06-07 12:02
Ocena: 1.00 / 5
T-Mobile to tragedia od podpisania z nimi umowy miałam same problemy przez dwa miesiące musiałam płacić dwa abonamenty za starą nieaktualną umowę i za nową zawartą 30.06.2021.po kilku wizytach w punkcie obsługi udało się to w końcu wyprostować chociaż kosztowało mnie to dużo nerwów pozatym internet działał kiepsko dlatego postanowiłam zgodnie z terminem miesięcznego wypowiedzenia uwolnić się od T-Mobile niestety okazało się że nie jest to takie proste miałam umowę z tą firmą zawartą do 30.06.2023.zgodnie z regulaminem wypowiedziałam umowę miesiąc wcześniej ale nic z tego bo w wypowiedzeniu umowy nie zawarłam numeru telefonu dlatego zaraz po otrzymaniu od nich informacji udałam się do punktu obsługi klienta gdzie uzupełniłam numer telefonu na drugi dzień otrzymałam informację że z przykrością stwierdzają ale moja umowa będzie rozwiązana dopiero 27.07.2023.zamiast 30.06.2023.ta pazerny firma bezprawnie przedłużyła mi umowę o prawie miesiąc żeby jeszcze wyłudzić te marne 50 zł. za abonament właśnie wybieram się do adwokata ja im tego nie odpuszczę 50 zł.to żadne pieniądze ale nie pozwolę się oszukiwać !!!!!
~Anka / 2023-06-05 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Jestem w tej sieci niestety od kilku lat.. ich urządzenia nie docierają do wszystkich miejsc nawet w centrum Polski. Kończę bo bo nie robią z tym z nic i już mam dość biegania do siatki albo poza drogę żeby odebrać telefon żenada dość i koniec płacenia za coś co nie istnieje dość
~K / 2023-06-05 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Firma, oszukuje klientów!!! Tylko tyle mam do napisania. Szkoda słów. Dwa razy próbowałam zawrzeć korzystną dla siebie umowę, niestety zarówno na infolinii jak i w sklepie oszukano mnie. Nie przedstawia się dodatkowych opłat. Potem dopiero na fakturze wychodzi prawdziwy koszt usługi.
Zaletynie ma
Wadysame
~harnas / 2023-06-04 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka internet tak wolno chodzi, że ślimak może go przegonić. Zgłaszasz problem od kilku miesięcy i ciągle słyszysz przepraszamy nadajnik przeciążony. To postawcie drugi.Nasprzedawali usług a sieć nie wyrabia. Nie polecam szukajcie innych.
ZaletyBrak
WadySame
~bnv / 2023-06-04 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Naprawicie kiedys ten smieszny internet? Odpalam przegladarke i mam 7000 pingu? To jakis zart? Normalny internet jest po 1 w nocy, ale nie bede czekal do tej godziny, od 2 miesiecy tak jest a gowno z tym robicie jest jeszcze gorzej bo jak bylo te 500 pingu to chociaz dalo sie obejrzec netflixa a teraz nawet fb sie nie da odpalic zart
Zaletyyhym
Wadywszystkie, totalne gowno
~NieInteresujsie / 2023-06-03 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Internet totalne gówno nie polecam tego, wysoki ping dzwonienie na infolinie nic nie daje gdyż nic totalnie nie robią z tym a mówią że zrobią. Masakra z tym nie bierzcie tego ludzie
~Artur / 2023-06-02 19:52
Ocena: 3.67 / 5
Niestety już tyle lat męczę się z era a później t Mobile
Przez kilkadziesiąt lat problem z zasięgiem
Przepraszają i nic nie robią
Wyczuwam pazerność finansową gdyż nie rozwijają i nie wzmacniają sygnału
Ciagle są dziury sygnałowe, w obecnej przebywam i niestety stwierdzają ze jest problem i nic nie robią
Tragedia, mieni się najlepszym i najszybszym
Niestety tak nie jest
Jak się zgłasza problem to maja to w gdzieś
Są tak wielcy ze pojedyncze zgłoszenia nie maja znaczenia
ZaletyZadnych
WadyZasięg do ntej potegi
~Step / 2023-06-02 13:12
Ocena: 2.00 / 5
Jedną gwiazdkę za kaucję))))))))))))))))))))))))....................!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,))))))))))))))))!
ZaletyNok
WadyDużo
~XDD / 2023-06-02 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet w polsce gorszego nigdy nie miałem ciągle internet EDGE i przesył 0,7mb
ZaletyXDDDDDDDD żadnych
WadyCiągle internet EDGE
Zero prędkości
Niestabilność
~Krzysztof i Bożena / 2023-05-31 16:27
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 31.05.br odwiedziliśmy sklep T-Mobile w Sosnowcu przy ul.Modrzejowskiej 22 i podczas załatwiania usługi spotkaliśmy się z rzetelną,fachową i miłą obsługą u konsultanta pana Dawida.
Polecamy w/w sklep jako długoletni użytkownicy sieci T-Mobile.
Mam oferte ze swiatlowodem 300 na 300 niestety ktos z tmobile nie umie liczyc i mam jedynie 14 MB/s ktore spada w kazdej grze multiplayer dodam ze czekalem na zamontowanie swiatlowodu od tmobile ponad 6 miesiecy
Zaletyzadnych
Wadywszystko
~Villemo / 2023-05-30 20:28
Ocena: 1.00 / 5
12 KWIETNIA 2023 r. kupiłam w Salonie T-Mobile w Galerii Cuprum Arena w Lubinie telefon Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G. Wcześniej miałam zawartą umowę na dwa numery telefony. 12 kwietnia przy kupnie nowego telefonu zrezygnowałam z jednego z numerów telefonu. Pan, który mnie obsługiwał powiedział, że wszystko jest już załatwione i z mojej strony nic nie muszę już robić. w tym samym miesiącu przyszła faktura pierwsza wiadomo, że większa. W maju znowu przyszła większa kwota do zapłaty na 194 zł. Trochę mnie to zaniepokoiło. Zadzwoniłam na infolinię i okazało się, że Pan z T-Mobile nie przesłał tego 12 kwietnia mojej rezygnacji z tego drugiego numeru telefonu i nadal muszę płacić za dwa numery, w tym za numer, którego nie używam. Złożyłam w dniu 18 maja br. rezygnację z tego drugiego numeru telefonu, ale niestety okazało się, że jest 30 dniowy okres wypowiedzenia i znowu będę musiałą zapłacić 194 zł za telefon. Niestety Pan z T- Mobile nie przekazał mi tej mojej rezygnacji z 12 kwietnia i nie mogę jej przesłać. Gdy się pytałam co z moją rezygnacją konsultanta z T- Mobile, u którego kupiłam telefon ciągle słyszę wymijające odpowiedzi. Byłam zapewniona, że jest wszystko załatwione a tu niestety nie było tak do końca. Jestem bardzo zawiedziona obsługą klienta w Salonie T- Mobile w Galerii Cuprum Arena w Lubinie.
~Rozczarowany / 2023-05-30 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Zawarłem umowe telefonicznie. Na realizacje czekałem 2msc gdzie miała odbyć się instalacja światłowodu w następnym tygodniu. Osoby na infolinii niekompetentne i nieodpowiedzialne. Zaczynaja umowe lecz jej nie potrafią doprowadzić do końca. Swiatlowod podłączony ale problem z pasmem i laptop nie widzi sieci. Infolinia zgłosiła problem do działu technicznego, max 30dni na rozwiązane problemu, „robimy to w 14” po 34 dniach nikt nic nie wie.
~kar / 2023-05-30 16:35
Ocena: 1.00 / 5
CZYTAJCIE UMOWY DO SAMEGO KOŃCA - WSZYSTKIE DROBNE DRUCZKI, BO CO INNEGO MÓWI OBSŁUGA, A CO INNEGO JEST W DOKUMENCIE!
We wrześniu przedłużałam umowę z TMobile - mam trzy numery (z dzieciakami) i dodałam kolejny.
Miało być wszystko tak samo plus jeden dodatkowy numer.
Od września jest problem z internetem - po przekroczeniu 20 GB odcina moją córkę od internetu.
Cały czas trzeba dokupywać. Złożyłam reklamację, bo wcześniej nie było takiego problemu.
Powiedzieli mi, że już nie mam tej oferty, którą miałam wcześniej - po przedłużeniu umowy już jest inaczej. Ale oczywiście mogę sobie rozszerzyć ofertę i płacić jeszcze więcej.
Powiedziałam Pani, że miało być wszystko tak samo, a pani w słuchawce odpowiedziała mi: "Nie, teraz jest inaczej - nie przeczytała pani całej umowy do końca, zanim pani podpisała???" Szczyt bezczelności. Najwyraźniej robią tak notorycznie.
No cóż - mój błąd, że dałam się naciągnąć na takie takie oczywiste oszustwo. Dziś niestety to jest moje słowo przeciw słowu pani z obsługi w salonie. Dziś płacę już 400 zł miesięcznie.
Od lat miałam abonament w TMobile, ale teraz będę wszystkim odradzać - oszukują ludzi z premedytacją.
ZaletyZero zalet
WadyNaciągactwo - co innego mówi pani w salonie, a co innego daje do podpisania!