Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2691 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ciasny Wiesiek / 2023-07-19 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie warta śieć, zasięg słaby albo wogule brak, internet nie działa prawie wogule. T Mobile to oszuści, pięknie to tylko w reklamie. Na zgłoszenia potrafią tylko odpowiedzieć że mają problemy w danym rejonie, ale dwa lata z rzędu to już przesada. Badziewie jak wszystko w tym kraju propagandy i kłamstwa.
    ZaletyMniej jak brak
    WadyOszuści i naciągacze
  • ~Były_użytkownik_sieci / 2023-07-19 16:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo niska jakość usług telekomunikacyjnych, zwłaszcza jeżeli chodzi o korzystanie z Internetu. Początkowo było wszystko w porządku, jednak po przedłużeniu umowy i (przymusowej) zmianie oferty z której korzystam, na rzekomo lepszy, mocniejszy i szybszy Internet (a także zdecydowanie droższy) jakość usług bardzo się pogorszyła - na tyle, że nie można było załadować żadnej strony internetowej innej niż przegladarka. Pomimo składanych kilku reklamacji nic się nie zmieniło, a rozpatrujący zgłoszenia zbywali mnie (oraz inne osoby reklamujące) poprzez stwierdzenie, że to wina przeciążenia sieci, że nadajnik jest naprawiany (od ponad roku) i generalnie wina nie leży po ich stronie. Podsumowując, jakość usług względem ceny jest niska, kolokwialnie "mówiąc" żałosna i żenująca. Pomoc ze strony konsultantów jest praktycznie żadna, bo winę zrzucają na użytkownika. Nie polecam tej sieci, zdecydowanie lepiej udać się do konkurencji (przynajmniej będzie taniej).
    ZaletyBrak
    Wady- Stałym klientom podwyższają koszty niby lepszych ofert, a w rzeczywistości jakość świadczonych usług z każdą nową zawartą umową jest gorsza.
    - Zamiast naprawić problem, zrzucają winę na klienta.
    - Brak rzeczywistej pomocy ze strony konsultantów / obsługi klienta.
    - Cena jest zdecydowanie zbyt wysoka względem jakości usług.
  • ~Ryszard / 2023-07-18 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    T-mobile nie dotrzymuje umów. Jeśli zawierają umowę od 3 marca do 4 kwietnia to w ich mniemaniu już 4 kwietnia usługa jest nieaktywna.
    Nie bardzo wiem jak to określić, miano niekompetencji tutaj chyba nie wystarczy.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Max / 2023-07-18 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,blokuja korzystanie z uslug bedac za granicą,jezeli ktoś wykonuje prace związaną z wyjazdami zagranicznymi blokuja kartę zero internetu. Gorąco nie polecam !!!
    WadySlaby zasieg w Polace jak i w UE
  • ~Borys1 / 2023-07-18 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłacany abonament co miesiąc można go sobie wsadzić w buty,zgłoszenia nie zostają realizowane a gdy do tego dojdzie to wina stoi po stronie abonenta albo nadajnika co go naprawiają już 3lata kpiny ze strony T-Mobile powinni się ludzie zmówić i walczyć o milionowe odszkodowanie.
    ZaletyZły T-Mobile
    WadyBrak zasięgu i internetu
  • ~label / 2023-07-17 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziekuje za ostrzezenia na temet dzialania t-mobile na terenie Polski. Nie zdecyduje sie wziac uslugi od nich.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~xTagz_ / 2023-07-16 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Za wszystko trzeba dopłacać, oszukują o prędkości internetu. Obsługa klienta to istni DEBILE
    . Bez oferty biznesowej nie można zrobić z routerem NIC. Ani przekierować portów ani NIC.
    ZaletyZER0
  • ~WściekłyUzytkownik / 2023-07-16 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem , zdecydowanie nie polecam nikomu
    ZaletyNie ma
    WadyPrędkość , zasięg , kłamstwa konsultantów
  • ~waterkowyy / 2023-07-15 21:13
    Ocena: 1.33 / 5
    slaby internet niby mialo bych 50mb/s a jest z 10kb/s nie pozdrawiam, zrobilbym lepsza firme podczas jebania mamuta. Pozdrawian
    Zaletynie ma
    Wadyza duzo zeby je teraz policzyc
  • ~Mlecyq / 2023-07-15 12:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultancji to zdaje się w znacznej mierze oszuści. Lepiej z nimi nie rozmawiać tylko patrzeć na umowę bo jeszcze będą kłamać. Kupując internet mobilny zapewniano mnie o dobrej jakości, jak się okazało jest słaba. Mimo, że dokladnie mówiłem o miejscu z którego chcę korzystać. Po tym jak was okłamią to potem będą kryć się umową i tyle i nikt nic nie może dalej zrobić. Naciągają. Dodatkowo internet i telefon by działały jednocześnie to kolejne problemy. Nie polecam.
  • ~Jaroslaw / 2023-07-12 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno po 24 latach zmienionomi taryfe bez mojej zgody i wiedzy zauwazylem to przypadkiem zadajac oplat za polaczenia z Wielka Brytania Irlandia Szkocja Gibraltarem itd pisze o rozmowach na polskie nr. tlumaczac sie brexitem kto podpisal umowe do stycznia 2021 nie ma oplat ja podpisalem w 1999 roku a teraz nie moge doczekac sie zwrotu nadplaconego abonamentu 39 zl smiech na sali
    ZaletyNie nma zadnych
    WadyCala siec t mobile jest wada
  • ~Barbara / 2023-07-11 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci,to jakieś nieporozumienie.Internet jest ale tylko na fakturze do płacenia przez dwa lata,właśnie kończy mi się umowa i nie przedłużam jej,choć zaproponowali mi przedłużenie jej i jakieś oferty abym u nich została ale byłabym głupia zostając u nich.Zmarnowałam z nimi 2 lata i 1680 zł prawie przez ten czas na wiecznie zrywający się internet.Na reklamacje jest jedna odpowiedz wszystko gra lub jeśli napisze pani jeszcze raz raklamację na tę samą usterkę nie będziemy na to zgłoszenie odpowiadać,i to ma być firma która świadczy usługi internetowe.Swego czasu naprawdę była to jedna z lepszych firm świadcząca usługi internetowe,ale to czas przeszły i odeszła do lamusa.Każą tylko płacić za coś czego się nie ma.Naprawdę nie polecam i nie wierzcie na umowę próbną bo to pic na wodę.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySyf jakich mało.Żenada
  • ~Bonio / 2023-07-11 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu domowego LTE, wziąłem na 30 dni testowych by sprawdzić jak to działa w mojej miejscowości. Niestety nie sprawdziło się u mnie (słaby zasięg). Przed upływem 30 dni zwróciłem do działu reklamacji, gdzie dostałem wiadomość, że nie uznają reklamacji i każą mi płacić. Sprawa będzie zgłoszona do rzecznika.
  • ~z Lublina / 2023-07-10 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w t-mobile od 23 lat, od 2000 r., czyli od czasów ery. Od dawna dostawałam SMS-y i e-maile abym wymieniła kartę SIM na nową. Przez telefon załatwiłam sobie nową kartę oraz nowy telefon, tani, prosty, taki jaki mi odpowiada. Kurier dostarczył i kartę SIM i telefon. To było w czerwcu 2023r., w rocznicę 23-lecia w tej sieci. Gehenna zaczęła się 07.07.2023 r. o godz. 6-tej rano jak zniszczyłam starą kartę SIM i włożyłam nową. Telefon z nikim nie łączył, wyskakiwała informacja o zajętych numerach i nikt do mnie nie mógł się dodzwonić, bo też miał informację o moim zajętym numerze, nie dochodzą SMS ani nie wychodzą. Telefon jest ogniwem do logowania do banków,przelewów, do kont Google, odbioru przesyłki itd.....W piątek 07.07.2023 r. byłam na Zana w Lublinie. Przedstawiłam sprawę. Damesa stwierdziła, że telefon jest zepsuty (ten od nich, co mam od dwóch tygodni), bo loguje się do sieci, i z jego winy nie łączy się. Powiedziałam,że sprawdzałam kartę na trzech telefonach. Odesłała mnie do punktu naprawy telefonów, w sumie do prywatnej firmy handlującej telefonami, z nikim nie związanej. Do łajdaków wysłałam kilkanaście e-maili od 07 lipca do dzisiaj, tj.10lipca. Bez odpowiedzi. Po prostu rozpacz. Jutro na gwałt przenoszę numer do innej sieci z wyżej wymienionych powodów.
    Zaletyjuż nie widzę
    Wadydużo, skoro odchodzę
  • ~klient-niewolnik / 2023-07-10 19:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Kilka tygodni z rzędu internet muli jak Odra po śnięciu ryb. T-mobile ma jedną odpowiedź na zgłoszenia - "sieć jest przeciążona". Więc po co mi taka usługa skoro T-mobile oferuje żenadę nie udostepnienie internetu.
    WadyOszukują , nie dotrzymują umowy jakości usługi.
  • ~Stefa / 2023-07-10 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    NACIAGAJA NA WSZYSTKIE MOZLIWE SPOSOBY.
    W dnie 09 czerwca 2023 zawarlam nowa umowę na dwa telefony o łącznej wartości 90 złotych. Tej umowy nie wprowadzono do systemu tylko naliczono mi opłaty z poprzedniej na kwotę ponad 230 złotych w ramach której był też zakup aparatu. Wychodzi na to że mam go dalej spłacać mimo że to już zrobiłam. Obsługa fatalna. Operator naciaga mnie i to nie pierwszy raz
    . Poprzednio naliczono mi opłaty za internet którego nie chciałam i za ten za który podczas rozmowy w salonie miałam nie płacić. Końcowo zaplacilam za internet z którego nie korzystałam bo nawet nie wiedziałam że go mam . W salonie zapewniono mnie ze umowa nie obowiazuje.
    Do tego rozpoznający reklamację nawet się nie podpisuje bo nie ma na tyle cywilnej odwagi.
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
    WadyOKLAMYWANIE KLIENTOW I DZIALANIE Z ROZMYSLEM NA ICH SZKODE DLA WLASNEGO ZYSKU .
  • ~Helena / 2023-07-09 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje jeśli chodzi o obsługę klienta !!!! Naciągacze i Krętacze !!!! uważajcie jak podpisujecie umowy przez telefon !!!! nic się nie zgadza jak przychodzi rachunek w stosunku do tego na co się Państwo umawialiście wcześniej !!!!
    Uważajcie na przedstawicieli !!!!!!
    ZaletyBrak !!!!
    Wadysame !!!!!
  • ~Sxxxx / 2023-07-09 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć T-Mobile jest bardzo niska decyduje się nad zmianą sieci
    WadyBrak sieci ciągle przerywa sieć w telefonie
  • ~Queen / 2023-07-06 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Od 2 miesięcy mam zablokowana kartę przez spóźnienie z doładowaniem.
    Od miesiąca chodzę do sklepu w moim mieście i proszę o odblokowanie karty. I tak od miesiąca słyszę „ jutro będzie działać „
    Płace za usługi których nie mam….
    Po prostu żenada.
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta, niekompetentna obsługa, oszustwa, nie wywiązywanie się z umowy.
  • ~Rick / 2023-07-06 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    T-Mobile nie ma własnej sieci stacjonarnej. Ponad 80% to usługa na światłowodach Orange (czyli dziadostwo). Reszta to Inea i inni lokalni dostawcy o różnej reputacji. T-Mobile w kwestii stacjonarnej to totalna podróbka. Kupujcie świadomie i czytajcie dokładnie wszelkie umowy bo potem zostanie tylko płacz i lament.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2691
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187