Dziękuję Pani Agnieszce z numeru 224133333 za pomoc
po wielu próbach udało się rozwiązać problemy z internetem
Zaletyszybki kontakt bez kolejki
Wadytrudny do odnalezienia numer do pomocy technicznej od światłowodu (224133333)
~szymon / 2023-08-01 12:37
Ocena: 1.00 / 5
co można powiedzeć wielkie gówno w tygodniu 100 pingu to cud a w weekend 300
Zaletynic
Wadywszytko
~Dawid / 2023-08-01 00:08
Ocena: 2.00 / 5
Od 6 miesięcy walczę z prędkością w telefonie i dostaje odpowiedź:Dzień dobry Sprawdziliśmy zgłoszony przez Ciebie problem. Okoliczne nadajniki pracują prawidłowo, a lokalizacja objęta jest zasięgiem naszej sieci. Świadczona usługa działa zgodnie ze specyfikacją oraz Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. Z uwagi na bardzo duże użycie danych, czyli intensywne korzystanie z Internetu nadajniki w okolicy mogą być obciążone i dlatego prędkość Internetu chwilowo może być obniżona, sytuacja ta ma miejsce kiedy zbyt wielu abonentów próbuje uzyskać dostęp do sieci. Obecne zużycie na wskazanym numerze to 77 GB co powoduje znaczne obciążenie sieci i przyczynia się no ograniczenia ruchu na usłudze. Pozdrawiam, Iza - Zespół ObsłTechnicznej. Internet nie limitowany do 30mb/s jest porażka ja mam nie więcej niż 10mb/s to jest kpina totalna i do tego wmawianie ze i do tego wmawianie ze urzylem tyle NO PRZECIEŻ PŁACĘ ZA NIELIMITOWANY INTERNET! NIE Polecam.
ZaletyBrak!
WadyPrędkość i smsy z działu technicznego na odczepne wszystko działa i u nas wszystko jest prawidłowo.
~Tomek / 2023-07-31 23:47
Ocena: 4.33 / 5
Przeniosłem się do oferty na kartę, dużo internetu, zasięg dobry, jak na razie jestem zadowolony. Aplikacja też ok. Obsługa w salonie bez szału, długo trwał proces przeniesienia, ale może tak trafiłem po prostu.
~Pikolo / 2023-07-31 22:17
Ocena: 1.00 / 5
Płacę najdroższy chyba rachunek na świecie 70 zł za mniej niż 1mb/s. Brak odpowiedzi na zgłoszenia. Konsultant w rozmowie powiedział, że pogorszyła się jakość Internetu, ponieważ przyłączyli do sieci więcej klientów. Tylko, że ja praktycznie z 20Mb/s mam teraz nawet 0,25 Mb/s. Ping czasem sięga 520. Tyle w temacie.
ZaletyBrak
WadyBardzo słaba szybkość Internetu, praktycznie to częściej go nie mam.
~Joanna / 2023-07-30 08:45
Ocena: 3.00 / 5
Ogólnie mam w TMobile internet od 3 lat, i do tej pory nie narzekałam jakoś, jednak od ponad tygodnia nie mam w ogóle zasięgu. Co kontaktuję się z Obsługą Klienta to słyszę że awaria, że technicy już pracują, że Pani mi zakłada ticketa, czy tam dodaje mój numer do już istniejącego, dziękujemy za zgłoszenie, milego dnia. I tak w kółko i nic się nie poprawia. Doprawdy zastanawiam się czy te Panie faktycznie gdziekolwiek przekazują moje zgłoszenie czy tylko tak sobie gadają żeby zbyć człowieka ://
~Jolka- Jolka / 2023-07-27 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Każdemu odradzam T-Mobile. Zasięg w wykonywaniu połączen i Internetu jest tragiczny. Technicy nie potrafią rozwiązać problemów. W salonie nikt nie pomoże tylko odprawia z kwitkiem. A wysoki Rozwiązuje umowe w odpowiednim czasie. Piszę tą opinie drugi raz bo nie mogę jej wysłać przez brak zasięgu
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyZasieg w połączeniach i internecie!!!! Wysokie rachunki za abonament.
~Foster J / 2023-07-27 13:23
Ocena: 2.00 / 5
Nie wiem co się dzieje z tym operatorem ale widać coraz większe dziadostwo
Zaletybrak
Wadyobsługa, jakość Internetu, jakość urządzeń
~Marcin / 2023-07-26 22:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet to totalne dno, gówno jakich mało. Ani grać ani oglądać filmy bo ping wynosi 600+
NIEPOLECAM
Zaletyniema
Wadywszystko
~Marlena11 / 2023-07-26 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa to dramat ktokolwiek komplementy jest tylko pod nr 224133333 (numer bezpłatny)
ZaletySzybki kontakt pod nr podanym przez pracownika salonu
WadyBrak
~Ala / 2023-07-25 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na rachunki z T-mobile. Przy zawieraniu nowej umowy na sprzęt nie informują, że na danym nr telefonu są do spłacania raty. W rachunku widnieje informacja, że do zapłaty rata 25 z 25 po czym na kolejnym rachunku nagle pokazuje się rata 26 z 25. Dziwne rzeczy pierwszy raz spotykam się z takimi zapisami. Ewidentnie ukrywają faktyczny czas spłaty rat za dany sprzęt. Na rachunku masz informację, że płacisz ostatnią ratę a w kolejnym rachunku znów rata do zapłaty. Umyślne wprowadzanie klienta w błąd o ilość rat zapłaconych oraz końcu ich płatności.
~Maciej / 2023-07-24 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem namówiony na abonament internetowy,podobno super wydajny jakościowo. Niestety jest taka lipa że nie mam wcale internetu,tzn jest 0.68mb/s. Dla mnie osobiście to fatalny wybór internetu. Bardzo nie polecam. W informacji sms od tej firmy z działu technicznego przeczytałem że sieć jest przeciążona. O 6 rano 0 12 w południe o 3 nad ranem internet nie działa. Może faktycznie firma jest przeciążona skargami od klientów. Nie polecam,a zatem odradzam jaką kolwiek współpracę. Z tmobile.
ZaletyŻadnych zalet
WadySame wady. Dużo wad.
~sdasd / 2023-07-24 19:46
Ocena: 1.67 / 5
bardzo nie polecam tego internetu mega slaby mega wolny 0.30 mb/s xdddddddddddddddddddddddd
Zaletynic
Wadywszystko
~Ed / 2023-07-24 04:22
Ocena: 1.00 / 5
Dzięki za zamieszczone opinie. Pomogły podjąć właściwą decyzję. Spadać ..... Jeszcze nie zapomniałem o powiększeniu opłaty za faktury pomimo obowiązującej umowy na niższą cenę.
Widać, że nic się w tym syfie nie zmienia, pomimo upływu lat...
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Michał / 2023-07-23 19:43
Ocena: 1.00 / 5
To najgorsza sieć jaką znam, mam 3 km do anteny zasięg trzy kreski LTE a prędkość Ping 153ms i prędkość 2,4. Brak możliwości połączenia, trzeba stać przy oknie lub wyjść na dwór, jeb….ł was, kończę z tą gównianą usługą przechodzę do konkurencji bo od kilku lat tylko obiecujecie i kasę wyłudzanie za coś czego nie jesteście wstanie dotrzymać.
ZaletyŻadnej
WadyWszystko
~Darek / 2023-07-23 17:15
Ocena: 2.00 / 5
Witam. Mam internet domowy na kartę w t-mobile wszystko było dobrze dopóki nie oddałem routera do serwisu który jest na gwarancji. Router kilka razy dziennie potrafił gubić sygnał lub WiFi. Po oddaniu do serwisu ci nie stwierdzili żadnej usterki i chcieli oddać mi router bez naprawy bądź wymiany. Routera nie odebrałem i nie oddałem urządzenia zastępczego który z początku działał dobrze ale teraz zauważyłem że zrobił się znaczenie wolniejszy. Podejrzewam że internet został specjalnie zwolniony aby zmusić mnie abym odebrał mój router który nie został naprawiony bo od momentu w którym odomielem odbioru minęło już ok 2 miesiące a punkt t mobile w którym zostawiłem router milczy.
~Niedoszły klient / 2023-07-22 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Tak kuriozalna sytuacja. Chciałby zostać klientem Heya 01 ….ale T-Mobile ma chyba inne zdanie bo od ok 1,5roku nie może usunąć telefonu z który chcę przenieść ze swojej bazy danych. Tym samym przy próbie przeniesienia dostaje komunikat :
Numer nie może być przeniesiony ponieważ jest już aktywny w sieci T-Mobile
Nadmienię, że korzystam z tego numeru od 2 lat w innej sieci.
Rozmawiałem z konsultantem który obiecywał załatwienie sprawy przez dział techniczny już chyba z 5 razy…. niestety bez efektu. Zaczynam to traktować hobbistycznie…natomiast nie chciałbym się zdziwić w przyszłości, że T-Mobile skomplikuje mi jeszcze życie w jakiś sposób zarządzając moim numerem wszak jest aktywny u nich.
~Maciej32 / 2023-07-22 09:10
Ocena: 1.00 / 5
Swiatłwód a rozłacza co parę sekund a pobieranie nie przekracza 2Mb/s
~Łukasz / 2023-07-21 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Oszusci i nie mówią wszystkiego co ma byc potem na fakturce pokazuja ile jest do zaplaty
ZaletyNie ma
WadyKlamstwa
~Bartos, / 2023-07-21 13:51
Ocena: 2.33 / 5
Wszystko było fajnie i szybko jak chciałem do nich przejść, gorzej z odejściem. Odstąpiłem od umowy z powodu gorszego zasięgu niż w Orange. Powiedziano mi w punkcie jak mam to zrobić po czym usunięto mój numer. Po iternwencji zapewniono mnie ze numer odzyskam w ofercie na karcie ale po 48h bezskutecznie, w drugą stronę numer mogli przenieść w 3h. Nie polecam bardzo!