Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Villemo / 2023-05-30 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    12 KWIETNIA 2023 r. kupiłam w Salonie T-Mobile w Galerii Cuprum Arena w Lubinie telefon Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G. Wcześniej miałam zawartą umowę na dwa numery telefony. 12 kwietnia przy kupnie nowego telefonu zrezygnowałam z jednego z numerów telefonu. Pan, który mnie obsługiwał powiedział, że wszystko jest już załatwione i z mojej strony nic nie muszę już robić. w tym samym miesiącu przyszła faktura pierwsza wiadomo, że większa. W maju znowu przyszła większa kwota do zapłaty na 194 zł. Trochę mnie to zaniepokoiło. Zadzwoniłam na infolinię i okazało się, że Pan z T-Mobile nie przesłał tego 12 kwietnia mojej rezygnacji z tego drugiego numeru telefonu i nadal muszę płacić za dwa numery, w tym za numer, którego nie używam. Złożyłam w dniu 18 maja br. rezygnację z tego drugiego numeru telefonu, ale niestety okazało się, że jest 30 dniowy okres wypowiedzenia i znowu będę musiałą zapłacić 194 zł za telefon. Niestety Pan z T- Mobile nie przekazał mi tej mojej rezygnacji z 12 kwietnia i nie mogę jej przesłać. Gdy się pytałam co z moją rezygnacją konsultanta z T- Mobile, u którego kupiłam telefon ciągle słyszę wymijające odpowiedzi. Byłam zapewniona, że jest wszystko załatwione a tu niestety nie było tak do końca. Jestem bardzo zawiedziona obsługą klienta w Salonie T- Mobile w Galerii Cuprum Arena w Lubinie.
  • ~Rozczarowany / 2023-05-30 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłem umowe telefonicznie. Na realizacje czekałem 2msc gdzie miała odbyć się instalacja światłowodu w następnym tygodniu. Osoby na infolinii niekompetentne i nieodpowiedzialne. Zaczynaja umowe lecz jej nie potrafią doprowadzić do końca. Swiatlowod podłączony ale problem z pasmem i laptop nie widzi sieci. Infolinia zgłosiła problem do działu technicznego, max 30dni na rozwiązane problemu, „robimy to w 14” po 34 dniach nikt nic nie wie.
  • ~kar / 2023-05-30 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    CZYTAJCIE UMOWY DO SAMEGO KOŃCA - WSZYSTKIE DROBNE DRUCZKI, BO CO INNEGO MÓWI OBSŁUGA, A CO INNEGO JEST W DOKUMENCIE!
    We wrześniu przedłużałam umowę z TMobile - mam trzy numery (z dzieciakami) i dodałam kolejny.
    Miało być wszystko tak samo plus jeden dodatkowy numer.
    Od września jest problem z internetem - po przekroczeniu 20 GB odcina moją córkę od internetu.
    Cały czas trzeba dokupywać. Złożyłam reklamację, bo wcześniej nie było takiego problemu.
    Powiedzieli mi, że już nie mam tej oferty, którą miałam wcześniej - po przedłużeniu umowy już jest inaczej. Ale oczywiście mogę sobie rozszerzyć ofertę i płacić jeszcze więcej.
    Powiedziałam Pani, że miało być wszystko tak samo, a pani w słuchawce odpowiedziała mi: "Nie, teraz jest inaczej - nie przeczytała pani całej umowy do końca, zanim pani podpisała???" Szczyt bezczelności. Najwyraźniej robią tak notorycznie.
    No cóż - mój błąd, że dałam się naciągnąć na takie takie oczywiste oszustwo. Dziś niestety to jest moje słowo przeciw słowu pani z obsługi w salonie. Dziś płacę już 400 zł miesięcznie.
    Od lat miałam abonament w TMobile, ale teraz będę wszystkim odradzać - oszukują ludzi z premedytacją.
    ZaletyZero zalet
    WadyNaciągactwo - co innego mówi pani w salonie, a co innego daje do podpisania!
  • ~Klient / 2023-05-30 16:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Pakiet internet domowy M według umowy do60mb/s a jest zaledwie 1.5mb/s
  • ~Art / 2023-05-28 22:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem wieloletnim klientem, ale to co się dzieje z tym dostawcą od dłuższego czasu to jakieś nieporozumienie. Internet domowy pod Wrocławiem fail, internet w telefonie fail, nikt nie jest w stanie podać daty usunięcia awarii, naliczają abonamenty za nie działającą usługę.I tak w kółko.
    Nie rekomenduję podpisywania umów z T-Mobile.
    ZaletyTeoretycznie dobra oferta
    WadyNic nie działa zgodnie z oczekiwaniami i warunkami w umowie. Zdarzyła się też przymusowa podwyżka abonamentu w nowej umowie, a czas na wypowiedzenie umowy ze względu na jednostronną zmianę warunków przypadał na okres wakacji. Gdy z nich wróciłem i dowiedziałem się o podwyżce, było za późno, żeby to zrobić. Więc z etyka T-Mobile też jest na bakier.
  • ~Andrzej / 2023-05-28 21:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć schodzi na psy , kolejna rozmowa z konsultantem bezczelność nie zna granic prosząc o pomoc w wył . kodu pin na karcie sim uzyskałem odpowiedź że albo zapłacę 2 pln za min albo dział obsługi mi nie pomoże bo nie jest po to aby zbawić świat . Karta nie nadaje się do użycia z kodem pin do routera . Parę dni wcześniej konsultant mnie skrzyczał pomimo tego że siec mnie oszukała i wył jeden z nr nie poinformowała że na pozostałych które istniały wcześniej stracę dostęp do internetu w formie nieograniczonej. Tragedia i żenada nigdy więcej dziadostwa
    Zaletybrak
    WadyBezczelna momentami chamska obsługa na infolinii o której jak mniemam wie operator bo już po zakończonej rozmowie nie wysyła ankiet dot. obsługi
  • ~Dan / 2023-05-28 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Jestem klientem już dosyć długo,ale tym razem szala się przegięła i do końca roku daję wypowiedzenie 4 numerów. Nie polecam bo im dłużej są na rynku tym bardziej im się w d...ch przewraca. Klienta mają za nic byle kasę wyciągnąć a abonamenty mają kosmiczne ceny w porównaniu do innych firm.
    ZaletyŻadnych
    WadyNie dbanie o klienta
    Wieczne problemy które ciężko rozwiązać i czasowo trwa to bardzo długo
  • ~Kinga / 2023-05-27 13:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Dwukrotnie próbowałam zamówić usługę internetu za pośrednictwem pan wybierak. za pierwszym razem nikt od wybranego operatora się ze mną nie skontaktował, za drugim razem konsultantka w ogóle nie miała pojęcia w sprawie jakiej oferty dzwonię, następnie powiedziała, że oferta widoczna na pan wybierak nie istnieje. Radzę zaktualizować oferty przekazywane pośrednikom. Kompletnie zniechęciło mnie to do zostania kiedykolwiek klientką t-mobile.
  • ~Aneta / 2023-05-27 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Juz gorszej sieci od tmobile chyba nie ma.brak internetu brak zasięgu ciagle się wiesza nigdzie zadzwonic nie wspomnie o korzystaniu z przeglądarki.vivat 5g????????????.a rachunki chca zeby placic i nic nie odlicza z ich powodu bo ciągle jest u nich okey a w pobliżu awaria i nie wiedzą kiedy usuną.
    ZaletyPrzez 3 miesiące działał jak obiecali ale limit po 3 miesiącach się konczy????????????
    WadyInternet,zasieg
  • ~Tom / 2023-05-27 02:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop zrywające połączenia. Non stop zanikający dźwięk podczas połączeń u obu stron. Internet działający w Krakowie ze średnią prędkością kilkudziesieciu KILOBITÓW na sekundę. Supernet video, który jest jednym wielkim oszustwem - oglądanie aplikacji z pakietu pobiera wiecej bajtów niż bez supernet. Aplikacja, która nie działa nawet kilkadziesiąt godzin w tygodniu przez prace serwisowe, a działa coraz gorzej. Chamska obsługa infolinii. Regularne odmawianie przyjęcia reklamacji na infolinii. Przekonywanie, że nowe taryfy są lepsze, choć w rzeczywistości są droższe i gorsze. I tak dalej właściwie bez końca. Żadnych plusów. To zwykli oszuści.
    ZaletyŻadnych.
    WadyAbsolutnie wszystko - zasięg, połączenia, internet, infolinia, aplikacja, salony, ceny... wszystko
  • ~Marian / 2023-05-26 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internet bardzo bardzo slaby mimo ze duzo place.
    Zaletybrak
    Wadywolny
    slaby
    czesto sie wylacza
  • ~Marek / 2023-05-25 22:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wyłączeniu 3G ( HDSPA ) zasięg LTE w wielu miejscowościach w okolicy Wrocławia i Świdnicy nie występuje.
    Totalna ignorancja ze strony T-Mobile na zgłaszane problemy, mają wytłumaczenie że wiedzą że tam niema zasięgu ale nie planują rozbudowy sieci. ODRADZAM!
    ZaletyDziała dobrze jak jest full zasięg LTE
    Wadyogromne problemy z zasięgiem LTE
  • ~Jajo1973 / 2023-05-25 17:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka totalna. Zasugerowałem sie nielimitowanym internetem i przeszedłem z Orange ???? co z tego że nielimitowany jak muli totalnie.
    ZaletyNielimitowany internet
    WadyBardzo słaby zasięg
  • ~Karolina / 2023-05-25 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego operatora. Od początku trwania umowy brak zasięgu, z uslug w ogóle nie można korzystać. Operator nic sobie z tego nie robi, a faktur nadal są wystawiane. Obsługa Klienta to jakiś dramat. Najgorszy operator ze wszystkich.
  • ~Ryszard / 2023-05-23 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przy podpisywaniu umów z t-mobile. Prawie zawsze oferta pracowników T-Mobile jest wyższej cenie niż można uzyskać online w aplikacji - pracownicy mieli prowizję od każdej podpisanej umowy?
    WadyKonsekwencji niesolidność pracowników
  • ~TomT / 2023-05-22 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Salon T-Mobile w Śremie
    Rozmawiam po raz drugi z kobietą która się nie przedstawiła temat do załatwienia wymiana karty SIM W telefonie moje 88 mamy. Całkowity brak profesjonalizmu i pomocy w załatwieniu sprawy. wykonałem dwa telefony w dniu dzisiejszym i w piątek w zeszłym tygodniu brak pomocy w załatwieniu sprawy przyjechałem do punktu obsługi bo mnie mężczyzna który stwierdził że nie mam upoważnienia okazało się że Upoważnienie mam od pięciu lat a osoba nie potrafiła zapytać ani o mój numer dowodu osobistego ani o mój numer pesel nie potrafiła sprawdzić tego faktu i sprawa nie została załatwiona osoby takie nie powinny pracować w takim punkcie działają na szkodę firmy T-Mobile
  • ~Kalosz / 2023-05-22 12:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka porażka porażka porażka porażka porażka
  • ~kalosz / 2023-05-22 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    SZKODA SŁÓW,ZERO KONTAKTU Z KLIENTEM. Kontaktowałam się w sprawie doładowanego konta, gdyż nie dostałam internetu. Nie dostałam odzewu ani pomocy, porażka.
  • ~nkjdbudsgsu / 2023-05-20 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    nic nie działa. po co mi światłowód z t-mobile skoro internet w telefonie z play działa lepiej. przyjechałam do do domu licząc że w końcu będę miała dobry internet a tu nawet filmik na yt na najniższej jakości ledwo działa. bez sensu
    Zaletyjak jest dobrze to jest dobrze
    Wadynie działa od 2 dni i moge sobie go w d wsadzić
  • ~Skazany / 2023-05-20 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    do dupy slaby nie polecam mam nadzieje ze zbankroyoja
    Zaletyzadnych dobrych slow o tym gownie
    Wadywady sa takie ze ta firma istnieje
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186