Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2581 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2025-01-04 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Sà tzw. Pakiety w telefonach na kartę. Na 30 dni.Firma T-MOBILE POLSKA S.A. Nie wykonuje należycie uslóg. Po za tym twierdzi że nie widzą żadnej różnicy. Pomiędzy 30 dni A 5 dni. Mało tego twierdzi że to jest wina KLIENTÓW. CO YO ZA FIRMA KTORA OSZUKUJE SWOICH KLIENTÓW.NIKOMU NIE POLECAM USŁÓG TEJ FIRMY.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyPROBLEMY Z ZASIEGIEM,TRANSMISJA DANYCH,I PRAWIE CALY CZAS AWARIE LOKALNE LUB GLOBALNE. I TO OCZYWISCIE JEST WINA KLIENTOW. BO ZA CZĘSTO KOXYSTAJA ZE SWOICH PAKIETOW.
  • ~Torrent / 2025-01-02 21:49
    Ocena: 3.67 / 5
    DO WSZYSTKICH FAGASÓW UŻYWAJĄCYCH PRODUKTÓW APPLE (TELEFONY, ZEGARKI I DILDA): JEŚLI COŚ WAM NIE DZIAŁA TO ALBO TO NIE DZIAŁA U DANEGO OPERATORA ALBO (I TO JEST NAJCZĘŚCIEJ) JESTEŚCIE ZA CIENCY W SWOICH ZWOJACH MÓZGOWYCH I KONFIGURACJA DANEJ USŁUGI WYKRACZA POZA WASZE MOŻLIWOŚCI NABYTE W ZAWODÓWCE. CO ZA POLIPY...
  • ~Kosa na kretynów / 2025-01-02 21:42
    Ocena: 4.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: nieuku technologiczny - HD Voice masz tylko na sieci 3G. T-Mobile sieci 3G nie ma od wiosny 2023. LTE Voice działa na innym kodeku i sama ikonka VoLTE oznacza, że połączenia głosowe są w lepszej jakości niż w 2G i wspomnianym HD Voice dla 3G. Dzban.
  • ~Nie zadoeolony / 2025-01-02 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 12 dniach bycia w t mobile wróciłem do poprzedniego opa, fioletowego. Net nie wczytywał dużo stron, telefon nie wytrzymywał dnia. I pusty, bateria. A jakość niby na 4g ale bez info na wyświetlaczu w HD+. Straciłem 70 zł. Nigdy więcej t mobile i na tych nadajnikach.
    ZaletyNet szybki
    WadyBrak HD+ na volte , telefon wytrzymuje max 16g. Nie wczytuje stron
  • ~szj / 2024-12-31 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałem ,że gorszej od play to już nie ma ,ale są też równi ,jak widać z opinii. Dziwi mnie brak reakcji (przez organy RP, MC,UOKiK itp) na skargi,naciąganie, na zło i wyłudzanie nie należnych pieniędzy.Czy to jest jeszcze Państwo Prawa czy tylko mocne propagandowo do WYBORÓW !!!. Samo aktualne rozp. MC mówi o zobowiązaniach klienta , a nic dla równowagi o obciążeniach operatorów za byle jakość ,nie wywiązywanie się z umów ,zapisy abuzywne itp.(tych korpo ze sztabami do obrony ich i nabijania sobie kasy ).Jest to konieczne jak widać ze wpisów klientów ,przecież to im się należy ochrona jako strony słabszej , a nie ich pogrążanie masowo i kierowanie do sądów, na spory na lata !!!. Czy Państwo zapomniało o swoich obietnicach i obowiązkach ,czy czeka do kolejnych wyborów i dopiero będzie " grać na wysokim tonach "???. Wyborcy to też są zobowiązania władzy ?!.
    Zaletyżadne
    Wadyopisane przez klientów
  • ~Anonim / 2024-12-30 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie mogę nic dobrego powiedzieć o operatorze T-mobile. Osoby pracujące w biurze obsługi są tam chyba za kare , nie wiedzą nic, nie potrafią rozwiązać problemów. Jeżeli coś ich przerasta przekierowują na płatne połączenie z działem technicznym. Problemem jest MultiSim , którym tak szczyci się firma... niestety tylko w reklamie wszystko działa rewelacyjnie...w realnym świecie nie ma możliwości wykorzystania tej usługi. Mam okazję się o tym przekonać konfigurując sieć na Apple Watch i ten cudowny komunikat "Nie posiadasz uprawnień do modyfikacji usługi. skontaktuj się z Administratorem Twojego numeru", z którym nie radzą sobie pracownicy działu technicznego .
    NIE POLECAM!!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Stachu / 2024-12-23 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: tak kończy się branie internetu od usługodawcy (tmobile), który nie ma własnej sieci i korzysta (dzierżawi) kabel od firmy trzeciej (orange). W tym łańcuchu szczęścia klient jest na końcu układu pokarmowego. Teraz kobieto plać i płacz.
  • ~wiktoria2873 / 2024-12-23 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !! Piąty dzień czekam na sieć, internetu brak, bo była awaria (T-mobile dzierżawi kable od Orange), awaria usunięta ( brak informacji ). Modem od światłowodu zresetowałam ( nieprzyjemny typek z obsługi polecił mi wsadzić szpilkę w otwór). Diodki zaświeciły, ale ta najważniejsza ( @) nie. No i czekam.. 48 h w dni robocze, a jutro wigilia. Zgłoszenie przyjęte po raz pierwszy 19.12, ale bez potwierdzenia sms. Wczoraj łaskawie przysłał sms. T- mobile strzela sobie w kolano takim traktowaniem klienta...
  • ~NIKGDY WIECEJ T MOBILE / 2024-12-13 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!!!!!!! nigdy więcej nie skorzystam z waszych uslug
    ZaletyNIE MA !!!
    WadyMASE!!!
  • ~Gal Anonim / 2024-12-11 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    T-Mobile to jakieś nieporozumienie, oferują internet roczny niewidoczny, place praktycznie przez całą umowę za nic! Niemałą kwotę, bo 129 zł! Problemów z brakiem internetu nie rozwiązują... Każdy konsultant mówi co innego w danym dniu na temat powodu braku internetu, rozwiązać umowy się nie da, trzeba płacić, już się zastanawiam nad założeniem im sprawy w sądzie za niewywiązywanie się z warunków umowy... Szczerze nie polecam, a T-Mobile powinno mi szkodliwe płacić za nerwy przy stałym braku internetu. Speed test na poziomie 0.12 toż to skandal! Mamy 21 wiek! Obudźcie się i przestańcie tak traktować ludzi, bo tylko klientów tracicie!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej
  • ~Matix / 2024-12-07 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem T-mobile wstydzili by się. Od czasu do czasu coraz częściej zaczynają wyłączać mi internet i osłabiać łączę. A to tylko dla tego że nie chcę płacić więcej w umowie w które zostały jeszcze 2 lata
    WadyKradną
  • ~Joanna / 2024-12-06 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat!!! Jak chcą wcisnąć usługę - pełna kultura. Jak nie wywiązują się z umowy - nie ich wina. Jak wprowadzają klienta w błąd- nie ich wina. Dramat !!! Nie polecam.
  • ~Przemek / 2024-12-05 11:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Słabo słabo i jeszcze raz słabo . Taka duża sieć w T-Mobile cała rodzina tyle czasu że szok jeszcze T-Mobile noe było na rynku a my byliśmy z rodziną jeszcze w sieci era . Ale od momentu T-Mobile z roku na rok porażka nawet firmę otworzyłem i podpisałem z nimi umowę to są non stop problemy jak nie z zasięgiem to z internetem tragedia . Szkoda pisać i męczyć klawiatury na pisanie opinii bo można było by księgę napisać jak nie tom.
    ZaletyZadnych
    WadyOj jest ich tyle że można było by kule ziemska okrążyć z pięćset razy
  • ~Piotr / 2024-12-04 13:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Problemy z odbiorem sprzętu od kuriera gdy nie ma cię w domu,podpisali umowę z DPD i zrobili odbiór osobisty do rąk własnych ( jestem kierowcą i w tygodniu mnie nie ma) a żonie nie wydadzą
  • ~Ja / 2024-12-03 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Kupiłam kartę sim, opłaciłam na miesiąc i tyleż działała. Pojawił się komunikat "Karta nieaktywna". Po zasileniu kwotą 30 złotych nic się nie zmieniło. Interwencja w biurze stacjonarnym, kontakt z biurem obsługi klienta - idą w zaparte. Twierdzą, że to nie ich wina. Kieszonkowe interesy kosztem klientów, nie zwrócą 30 złotych. Dno.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNieuczciwe podejście do klienta
  • ~Malwina / 2024-12-01 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno naciąganie kłamanie. Wszystko ma nie , zasięg dane kontakt z obsługą, stanowczo odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyCeny , zasięg , oszustwo.
  • ~Dorota / 2024-11-27 00:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy każdym przedłużeniu umowy jestem wprowadzana w błąd. Na umowie wyższa kwota ale ma być rabat 20 zł a potem się okazuje, że nie spełniam warunków do rabatu. Ostatni raz się nabrałam, na szczęście druga umowa zaraz się kończy, więc tu dopłacę 25 a zrezygnuję z abonamentu za 55. T-mobile czy Wam się opłaca oszukiwać ludzi? Odradzam stanowczo niejasne umowy.
    Wadyzasięg, nieuczciwość
  • ~Zefir / 2024-11-20 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    T Mobile Przemyśl Kazimierza Wielkiego ......to porażka . Tragiczna obsluga. kierownik bufon jeden .
    Wadytragegia nie idzcie tam
  • ~emil / 2024-11-20 10:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli ktos ma oferte freemix to nie jest oferta na kartę tylko abonament. Za taką pomyłkę jestem stratny 60 zł i kilka dni bez możliwości dzwonienia i wysyłania wiadomości. Banda oszustów. Wycofam wszystkie umowy związane z nimi.
  • ~Piko / 2024-11-16 00:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Połączenia głosowe w ramach sieci 5G (VoNR) nie oferuje żaden operator w Polsce i chyba w całej Europie jest podobnie.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186