strona 28 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Bonio / 2023-07-11 11:27
Nie polecam internetu domowego LTE, wziąłem na 30 dni testowych by sprawdzić jak to działa w mojej miejscowości. Niestety nie sprawdziło się u mnie (słaby zasięg). Przed upływem 30 dni zwróciłem do działu reklamacji, gdzie dostałem wiadomość, że nie uznają reklamacji i każą mi płacić. Sprawa będzie zgłoszona do rzecznika. -
-
~z Lublina / 2023-07-10 21:50
Jestem w t-mobile od 23 lat, od 2000 r., czyli od czasów ery. Od dawna dostawałam SMS-y i e-maile abym wymieniła kartę SIM na nową. Przez telefon załatwiłam sobie nową kartę oraz nowy telefon, tani, prosty, taki jaki mi odpowiada. Kurier dostarczył i kartę SIM i telefon. To było w czerwcu 2023r., w rocznicę 23-lecia w tej sieci. Gehenna zaczęła się 07.07.2023 r. o godz. 6-tej rano jak zniszczyłam starą kartę SIM i włożyłam nową. Telefon z nikim nie łączył, wyskakiwała informacja o zajętych numerach i nikt do mnie nie mógł się dodzwonić, bo też miał informację o moim zajętym numerze, nie dochodzą SMS ani nie wychodzą. Telefon jest ogniwem do logowania do banków,przelewów, do kont Google, odbioru przesyłki itd.....W piątek 07.07.2023 r. byłam na Zana w Lublinie. Przedstawiłam sprawę. Damesa stwierdziła, że telefon jest zepsuty (ten od nich, co mam od dwóch tygodni), bo loguje się do sieci, i z jego winy nie łączy się. Powiedziałam,że sprawdzałam kartę na trzech telefonach. Odesłała mnie do punktu naprawy telefonów, w sumie do prywatnej firmy handlującej telefonami, z nikim nie związanej. Do łajdaków wysłałam kilkanaście e-maili od 07 lipca do dzisiaj, tj.10lipca. Bez odpowiedzi. Po prostu rozpacz. Jutro na gwałt przenoszę numer do innej sieci z wyżej wymienionych powodów. Zaletyjuż nie widzęWadydużo, skoro odchodzę -
~klient-niewolnik / 2023-07-10 19:10
Kilka tygodni z rzędu internet muli jak Odra po śnięciu ryb. T-mobile ma jedną odpowiedź na zgłoszenia - "sieć jest przeciążona". Więc po co mi taka usługa skoro T-mobile oferuje żenadę nie udostepnienie internetu. WadyOszukują , nie dotrzymują umowy jakości usługi. -
~Stefa / 2023-07-10 17:16
NACIAGAJA NA WSZYSTKIE MOZLIWE SPOSOBY.
W dnie 09 czerwca 2023 zawarlam nowa umowę na dwa telefony o łącznej wartości 90 złotych. Tej umowy nie wprowadzono do systemu tylko naliczono mi opłaty z poprzedniej na kwotę ponad 230 złotych w ramach której był też zakup aparatu. Wychodzi na to że mam go dalej spłacać mimo że to już zrobiłam. Obsługa fatalna. Operator naciaga mnie i to nie pierwszy raz
. Poprzednio naliczono mi opłaty za internet którego nie chciałam i za ten za który podczas rozmowy w salonie miałam nie płacić. Końcowo zaplacilam za internet z którego nie korzystałam bo nawet nie wiedziałam że go mam . W salonie zapewniono mnie ze umowa nie obowiazuje.
Do tego rozpoznający reklamację nawet się nie podpisuje bo nie ma na tyle cywilnej odwagi.ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEKWadyOKLAMYWANIE KLIENTOW I DZIALANIE Z ROZMYSLEM NA ICH SZKODE DLA WLASNEGO ZYSKU . -
~Helena / 2023-07-09 23:08
Najgorsza sieć jaka istnieje jeśli chodzi o obsługę klienta !!!! Naciągacze i Krętacze !!!! uważajcie jak podpisujecie umowy przez telefon !!!! nic się nie zgadza jak przychodzi rachunek w stosunku do tego na co się Państwo umawialiście wcześniej !!!!
Uważajcie na przedstawicieli !!!!!!ZaletyBrak !!!!Wadysame !!!!! -
~Sxxxx / 2023-07-09 17:30
Sieć T-Mobile jest bardzo niska decyduje się nad zmianą sieci WadyBrak sieci ciągle przerywa sieć w telefonie -
~Queen / 2023-07-06 15:19
Żenada. Od 2 miesięcy mam zablokowana kartę przez spóźnienie z doładowaniem.
Od miesiąca chodzę do sklepu w moim mieście i proszę o odblokowanie karty. I tak od miesiąca słyszę „ jutro będzie działać „
Płace za usługi których nie mam….
Po prostu żenada.
Nie polecamZaletyBrakWadyOlewanie klienta, niekompetentna obsługa, oszustwa, nie wywiązywanie się z umowy. -
~Rick / 2023-07-06 10:36
T-Mobile nie ma własnej sieci stacjonarnej. Ponad 80% to usługa na światłowodach Orange (czyli dziadostwo). Reszta to Inea i inni lokalni dostawcy o różnej reputacji. T-Mobile w kwestii stacjonarnej to totalna podróbka. Kupujcie świadomie i czytajcie dokładnie wszelkie umowy bo potem zostanie tylko płacz i lament. -
-
~Aneta / 2023-07-05 15:26
oszuści!!! inaczej tego mozna nazwac, przenosze numer, podaje date duzo w przod i co?
i wscineli mi kolejne dziadostwo bo tak. szczegoł ze do dokumenntow, ktore ponoc okreslaja warunki przeniesienia nie mam dostepu bo nie podali hasla! pisze juz ktorys raz i co? hasla nie mam, za to mam dodatkowy abonament ktorego nie chcialam? i co? i nic. jakis nieogarniety konsutant nie znajduje nieprawidlowosci po wnikliwym (IRONIA) przeanazlizowaniu mojej sprawy. jezeli 34 pln wam do szczescia sa potrzebne to ja przezyje. ZLODZIEJE!
ZaletyŻadne!!!!!!WadyNaciągnęli na dodatkowy abonament!!!! -
~Aaa / 2023-07-04 22:30
Neostrada internetowa założyli fatalnie reklamacje najpierw uznali potem kazali płacić a internet t telewizja przerywa poraszka złodzieje jedyne co zrobili to wielka dziurę ZaletyBrakWadyW środku szafy między wieszakami tona kabli poraszka i niechcący poprawiać a obsługa klienta nic nie pomogla zawiodłam się na całej lini -
~Krzysztof, Bożena / 2023-07-04 12:44
Ja i moja koleżanka odwiedziliśmy w dniu 3 lipca sklep sieci T-Mobile w Sosnowcu przy ul.Modrzejowskiej 22.
Spotkaliśmy się z miłą i fachową obsługą.
Konsultant,pan Dawid poraz kolejny zasłużył na to aby polecać go innym klientom tej sieci.ZaletyRzetelność, fachowość, miła obsługa klientaWadyBrak -
~Aleksandra / 2023-07-03 21:48
Internet ktorego nie m, brak mozliwosci wypowiedzenia umowy, mimo braku swiadczenia uslug - czyste szalenstwo ZaletybrakWadywszystkie mozliwe -
~Filip benzyna / 2023-07-02 14:03
Internet to tragedia od tygodnia nie mam internetu a oni mówią że to mój problem. ZaletyZero zaletWadyWszystko -
~Aleksandra / 2023-07-01 23:16
Internet i zasięg masakra! To jakaś kpina żeby w ogóle opierać za to opłaty! Jestem klientem już od 5 lat albo i dłużej i jak co roku internet i zasięg w miejscowości nadmorskiej jest na poziomie zero! Tłumaczenie od t mobile? Ktoś się podpina pod ich nadajnik! I co roku ta sama śpiewka! Guzik mnie to już obchodzi! Nie mam już slow na tak beznadziejnego dostawce i takie podejście do klientów! Nie polecam nikomu! ZaletyŻadneWadyCiągły brak zasięgu i internetu -
~Thomas / 2023-07-01 19:43
Internet najwolniejszy świecie
Internet jest tak słaby że nawet wejście na t.moliile zajmuje 7 minutZaletyŻadnaWadyInternet dno -
~Kuba / 2023-07-01 19:40
Najgorszy internet ze wszystkich sieci.
Otwarcie no.poczty można iść zjeść obiad i tak się strona nie otworzyZaletyCenaWadyInternet najwolniejszy świata -
-
~Lena / 2023-07-01 13:36
Oszuści!!!Oszukują cię w umowie, zdając sobie sprawę, że nie znasz języka i nie dają ci umowy. Następnie żądają pieniędzy za cały okres spłaty i przekazują Twoje dane firmie windykacyjnej -
~wiatr / 2023-07-01 01:22
światłowód od t mobile nie daje rady wszystko tnie i wywala ZaletybrakWadywszystko -
~Yadwiga / 2023-06-30 15:47
Masakra totalna,internet to nieporozumienie jakieś. Już nie będę w to dalej brnąć, bo szkoda nerwów i pieniędzy. Za brak internetu powinni obniżać abonament, bo to nie jest incydentalne, ostatnio to jest normą. Usługi nie są dostarczone, to za co płaci klient? ZaletyBrak , nic mi nie przychodzi do głowyWadyJakość usług za które płacimy -
~Wojtek / 2023-06-30 12:35
Internet nie chodzi ciągle pisze brak internetu a jest opłacony WadyInternet nie działa ciągle pisze brak internetu
strona 28 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »