Dziekuje za ostrzezenia na temet dzialania t-mobile na terenie Polski. Nie zdecyduje sie wziac uslugi od nich.
Zaletybrak
Wadysame wady
~xTagz_ / 2023-07-16 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Za wszystko trzeba dopłacać, oszukują o prędkości internetu. Obsługa klienta to istni DEBILE
. Bez oferty biznesowej nie można zrobić z routerem NIC. Ani przekierować portów ani NIC.
ZaletyZER0
~WściekłyUzytkownik / 2023-07-16 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem , zdecydowanie nie polecam nikomu
ZaletyNie ma
WadyPrędkość , zasięg , kłamstwa konsultantów
~waterkowyy / 2023-07-15 21:13
Ocena: 1.33 / 5
slaby internet niby mialo bych 50mb/s a jest z 10kb/s nie pozdrawiam, zrobilbym lepsza firme podczas jebania mamuta. Pozdrawian
Zaletynie ma
Wadyza duzo zeby je teraz policzyc
~Mlecyq / 2023-07-15 12:06
Ocena: 1.33 / 5
Konsultancji to zdaje się w znacznej mierze oszuści. Lepiej z nimi nie rozmawiać tylko patrzeć na umowę bo jeszcze będą kłamać. Kupując internet mobilny zapewniano mnie o dobrej jakości, jak się okazało jest słaba. Mimo, że dokladnie mówiłem o miejscu z którego chcę korzystać. Po tym jak was okłamią to potem będą kryć się umową i tyle i nikt nic nie może dalej zrobić. Naciągają. Dodatkowo internet i telefon by działały jednocześnie to kolejne problemy. Nie polecam.
~Jaroslaw / 2023-07-12 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno po 24 latach zmienionomi taryfe bez mojej zgody i wiedzy zauwazylem to przypadkiem zadajac oplat za polaczenia z Wielka Brytania Irlandia Szkocja Gibraltarem itd pisze o rozmowach na polskie nr. tlumaczac sie brexitem kto podpisal umowe do stycznia 2021 nie ma oplat ja podpisalem w 1999 roku a teraz nie moge doczekac sie zwrotu nadplaconego abonamentu 39 zl smiech na sali
ZaletyNie nma zadnych
WadyCala siec t mobile jest wada
~Barbara / 2023-07-11 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci,to jakieś nieporozumienie.Internet jest ale tylko na fakturze do płacenia przez dwa lata,właśnie kończy mi się umowa i nie przedłużam jej,choć zaproponowali mi przedłużenie jej i jakieś oferty abym u nich została ale byłabym głupia zostając u nich.Zmarnowałam z nimi 2 lata i 1680 zł prawie przez ten czas na wiecznie zrywający się internet.Na reklamacje jest jedna odpowiedz wszystko gra lub jeśli napisze pani jeszcze raz raklamację na tę samą usterkę nie będziemy na to zgłoszenie odpowiadać,i to ma być firma która świadczy usługi internetowe.Swego czasu naprawdę była to jedna z lepszych firm świadcząca usługi internetowe,ale to czas przeszły i odeszła do lamusa.Każą tylko płacić za coś czego się nie ma.Naprawdę nie polecam i nie wierzcie na umowę próbną bo to pic na wodę.
ZaletyNie ma żadnych
WadySyf jakich mało.Żenada
~Bonio / 2023-07-11 11:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu domowego LTE, wziąłem na 30 dni testowych by sprawdzić jak to działa w mojej miejscowości. Niestety nie sprawdziło się u mnie (słaby zasięg). Przed upływem 30 dni zwróciłem do działu reklamacji, gdzie dostałem wiadomość, że nie uznają reklamacji i każą mi płacić. Sprawa będzie zgłoszona do rzecznika.
~z Lublina / 2023-07-10 21:50
Ocena: 1.00 / 5
Jestem w t-mobile od 23 lat, od 2000 r., czyli od czasów ery. Od dawna dostawałam SMS-y i e-maile abym wymieniła kartę SIM na nową. Przez telefon załatwiłam sobie nową kartę oraz nowy telefon, tani, prosty, taki jaki mi odpowiada. Kurier dostarczył i kartę SIM i telefon. To było w czerwcu 2023r., w rocznicę 23-lecia w tej sieci. Gehenna zaczęła się 07.07.2023 r. o godz. 6-tej rano jak zniszczyłam starą kartę SIM i włożyłam nową. Telefon z nikim nie łączył, wyskakiwała informacja o zajętych numerach i nikt do mnie nie mógł się dodzwonić, bo też miał informację o moim zajętym numerze, nie dochodzą SMS ani nie wychodzą. Telefon jest ogniwem do logowania do banków,przelewów, do kont Google, odbioru przesyłki itd.....W piątek 07.07.2023 r. byłam na Zana w Lublinie. Przedstawiłam sprawę. Damesa stwierdziła, że telefon jest zepsuty (ten od nich, co mam od dwóch tygodni), bo loguje się do sieci, i z jego winy nie łączy się. Powiedziałam,że sprawdzałam kartę na trzech telefonach. Odesłała mnie do punktu naprawy telefonów, w sumie do prywatnej firmy handlującej telefonami, z nikim nie związanej. Do łajdaków wysłałam kilkanaście e-maili od 07 lipca do dzisiaj, tj.10lipca. Bez odpowiedzi. Po prostu rozpacz. Jutro na gwałt przenoszę numer do innej sieci z wyżej wymienionych powodów.
Zaletyjuż nie widzę
Wadydużo, skoro odchodzę
~klient-niewolnik / 2023-07-10 19:10
Ocena: 2.67 / 5
Kilka tygodni z rzędu internet muli jak Odra po śnięciu ryb. T-mobile ma jedną odpowiedź na zgłoszenia - "sieć jest przeciążona". Więc po co mi taka usługa skoro T-mobile oferuje żenadę nie udostepnienie internetu.
WadyOszukują , nie dotrzymują umowy jakości usługi.
~Stefa / 2023-07-10 17:16
Ocena: 1.00 / 5
NACIAGAJA NA WSZYSTKIE MOZLIWE SPOSOBY.
W dnie 09 czerwca 2023 zawarlam nowa umowę na dwa telefony o łącznej wartości 90 złotych. Tej umowy nie wprowadzono do systemu tylko naliczono mi opłaty z poprzedniej na kwotę ponad 230 złotych w ramach której był też zakup aparatu. Wychodzi na to że mam go dalej spłacać mimo że to już zrobiłam. Obsługa fatalna. Operator naciaga mnie i to nie pierwszy raz
. Poprzednio naliczono mi opłaty za internet którego nie chciałam i za ten za który podczas rozmowy w salonie miałam nie płacić. Końcowo zaplacilam za internet z którego nie korzystałam bo nawet nie wiedziałam że go mam . W salonie zapewniono mnie ze umowa nie obowiazuje.
Do tego rozpoznający reklamację nawet się nie podpisuje bo nie ma na tyle cywilnej odwagi.
ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK
WadyOKLAMYWANIE KLIENTOW I DZIALANIE Z ROZMYSLEM NA ICH SZKODE DLA WLASNEGO ZYSKU .
~Helena / 2023-07-09 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka istnieje jeśli chodzi o obsługę klienta !!!! Naciągacze i Krętacze !!!! uważajcie jak podpisujecie umowy przez telefon !!!! nic się nie zgadza jak przychodzi rachunek w stosunku do tego na co się Państwo umawialiście wcześniej !!!!
Uważajcie na przedstawicieli !!!!!!
ZaletyBrak !!!!
Wadysame !!!!!
~Sxxxx / 2023-07-09 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Sieć T-Mobile jest bardzo niska decyduje się nad zmianą sieci
WadyBrak sieci ciągle przerywa sieć w telefonie
~Queen / 2023-07-06 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Od 2 miesięcy mam zablokowana kartę przez spóźnienie z doładowaniem.
Od miesiąca chodzę do sklepu w moim mieście i proszę o odblokowanie karty. I tak od miesiąca słyszę „ jutro będzie działać „
Płace za usługi których nie mam….
Po prostu żenada.
Nie polecam
ZaletyBrak
WadyOlewanie klienta, niekompetentna obsługa, oszustwa, nie wywiązywanie się z umowy.
~Rick / 2023-07-06 10:36
Ocena: 2.00 / 5
T-Mobile nie ma własnej sieci stacjonarnej. Ponad 80% to usługa na światłowodach Orange (czyli dziadostwo). Reszta to Inea i inni lokalni dostawcy o różnej reputacji. T-Mobile w kwestii stacjonarnej to totalna podróbka. Kupujcie świadomie i czytajcie dokładnie wszelkie umowy bo potem zostanie tylko płacz i lament.
~Aneta / 2023-07-05 15:26
Ocena: 1.00 / 5
oszuści!!! inaczej tego mozna nazwac, przenosze numer, podaje date duzo w przod i co?
i wscineli mi kolejne dziadostwo bo tak. szczegoł ze do dokumenntow, ktore ponoc okreslaja warunki przeniesienia nie mam dostepu bo nie podali hasla! pisze juz ktorys raz i co? hasla nie mam, za to mam dodatkowy abonament ktorego nie chcialam? i co? i nic. jakis nieogarniety konsutant nie znajduje nieprawidlowosci po wnikliwym (IRONIA) przeanazlizowaniu mojej sprawy. jezeli 34 pln wam do szczescia sa potrzebne to ja przezyje. ZLODZIEJE!
ZaletyŻadne!!!!!!
WadyNaciągnęli na dodatkowy abonament!!!!
~Aaa / 2023-07-04 22:30
Ocena: 1.67 / 5
Neostrada internetowa założyli fatalnie reklamacje najpierw uznali potem kazali płacić a internet t telewizja przerywa poraszka złodzieje jedyne co zrobili to wielka dziurę
ZaletyBrak
WadyW środku szafy między wieszakami tona kabli poraszka i niechcący poprawiać a obsługa klienta nic nie pomogla zawiodłam się na całej lini
~Krzysztof, Bożena / 2023-07-04 12:44
Ocena: 5.00 / 5
Ja i moja koleżanka odwiedziliśmy w dniu 3 lipca sklep sieci T-Mobile w Sosnowcu przy ul.Modrzejowskiej 22.
Spotkaliśmy się z miłą i fachową obsługą.
Konsultant,pan Dawid poraz kolejny zasłużył na to aby polecać go innym klientom tej sieci.
ZaletyRzetelność, fachowość, miła obsługa klienta
WadyBrak
~Aleksandra / 2023-07-03 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Internet ktorego nie m, brak mozliwosci wypowiedzenia umowy, mimo braku swiadczenia uslug - czyste szalenstwo
Zaletybrak
Wadywszystkie mozliwe
~Filip benzyna / 2023-07-02 14:03
Ocena: 1.00 / 5
Internet to tragedia od tygodnia nie mam internetu a oni mówią że to mój problem.