Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2632 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2023-11-29 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ponieważ nie potrafią się przyznać do błędów z internetem mobilnym. Nie mam zasięgu antena świeci na czerwono i muszę korzystać dodatkowo z innej sieci. T- mobile twierdzi,że mój zasięg jest świetny nikt im nie zgłasza problemów i kończą postępowanie reklamacyjne.
    ZaletyBrak
    WadyNie potrafią przyznać się do tego ,że nie mam zasięgu internetu i że to jest z ich winy.
  • ~M. / 2023-11-29 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu kto zamierza jechać za granicę. Naciągają. Abonament z roamingien a ceny z kosmosu. Plus gnębią wiadomościami o naliczaniu opłat za coś z czego człowiek nie korzysta.
  • ~Tomson / 2023-11-29 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów . To banda oszustów rachunki co miesiąc coraz większe . Nie wiadomo z kąd . Pozdrawiam.
    ZaletyBrak
  • ~Agnes / 2023-11-28 09:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Wczoraj doladowałam konto za 30 zł i znikło nic nie mam. Gdzie kasa poszła tego nie wiadomo serwis T-Mobile sprawdza bo złożyłam wczoraj reklamację do miesiąca trzeba czekać...
    ZaletyBrak słów
    WadyNie mam nic ani neta ani połączeń
  • ~KotBudowlaniec / 2023-11-27 21:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Drogi i gówniany internet, więcej druczków prawnych niż przy adopcji ukraińskiego dziecka. Nie polecam
    Zaletyciężko znaleźć
    Wadywszystko
  • ~Max / 2023-11-26 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały miesiąc czekam na naprawę internetu, za każdym razem piszą, że jest awaria, ale muszę zapłacić pełną kwotę
  • ~Dorcia / 2023-11-26 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana i naciągnięta mam nadzieję że moja reklamacja po odsłuchaniu rozmowy zostanie uwzględniona.To że mają swoją sprzedaż to nie znaczy żeby oszukiwać i naciągać ludzi.Nigfy więcej nie przedłużę umowy telefonicznie.Zawiodlam się a to odbija się na całej firmie,kogo tam zatrudniają.
  • ~moniaa / 2023-11-26 08:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy internet jaki miałam co dzień awaria a jak dzwonisz na infolinię żadnej pomocy . Po 3 telefonie pan do mnie , że mu się w systemie świeci , że internet jest a mi nie odbiera więc nie wiem .
    ZaletyMocno podnosi ciśnie dla osób z niskim ciśnieniem odpowiedni
    WadyWieczne Awarię brak pomocy na infolinii
  • ~Ostry / 2023-11-25 23:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Do PiotraP. Żadna firma nie zrobi wyjątku bo byłby to precedens, który zostałby bezlitośnie wykorzystany przez m.in. takich jak Ty.
  • ~Misiek / 2023-11-25 20:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba jakość internetu mobilnego. W Warszawie TP nawet ok 2-6Mbps w dół i 1500ms pingu. Masakra. Jak zgłosicie problemy na infolinię to dostaniecie zawsze takie samo info - przeciążenie sieci xD Nie warto i tyle chyba że antena akurat świeci wam prosto w okna i po testach okaże się że udaje się wyciągnać chociaż te marne 90Mbps tak dumnie szastane w ofercie.
    Zaletycena i teoretyczny no limit internetu w niektorych pakietach
    WadyDramatyczny poziom obslugi klienta. Zero reakcji na zgłoszenia alboodpowiedzi na odwal się
  • ~PiotrP. / 2023-11-25 12:57
    Ocena: 4.00 / 5
    90 letni mąż kupił w abonamencie na doładowanie za 35 zł miesięcznie telefon dla swej żony przebywającej w Domu Opieki.Zeby móc porozmawiać, utrzymywać kontakt.Tydzien czasu po zawarciu umowy, stan zdrowia żony pogorszył się na tyle, że nie jest w stanie używać, posługiwać się telefonem. Zakup stał się całkowicie bezużyteczny. Telefon był de facto nieużywany. Dla męża koszt doładowań jest znaczący i duży. T - mobile nie zgadza się rozwiązanie umowy. Giganta telekomunikacyjnego nie stać ba okazanie życzliwości i pomocy prawie wiekowemu mężczyźnie. Zupełny brak empatii, wyniki finansowe są dla firmy najważniejsze. Przykre!!
  • ~Nicko / 2023-11-23 22:05
    Ocena: 3.00 / 5
    UKE nie ma kompletnie nic do tego. Pozew zbiorowy musi iść do sądu ale w pierwszej kolejności lepiej sprawę zgłosić do UOKiK.
  • ~Marek / 2023-11-23 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Może razem wspólnie jak tu to i napiszmy do uokik@uokik.gov.pl Zawalczmy
    ZaletyBrak
    WadyKompletne dno
  • ~Nigdy wiecej / 2023-11-23 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie tego gowna codziennie jest problem z pollaczeniem inaczej łączy się ale bez internetu śmiechu warta firma
  • ~Pan ktoś / 2023-11-23 15:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferty internetu mobilnego ze sztucznym ograniczeniem maksymalnego pobierania to jest w ramach prawa telekomunikacyjnego jawne nie tyle oszustwo ale bazowanie na niskiej wiedzy konsumentów. Mając zwykłą kartę SIM zazwyczaj nie mamy żadnych ograniczeń czyli w jednym miejscu możemy mieć 100 Mbp, a w drugim 10 Mbp. Wszystko zależy od stanu sieci w danym miejscu. A taki nieświadomy klient podpisze umowę na internet z routerem i ograniczeniem np. 40 Mbp, i zaczyna się problem bo ma głównie "stacjonarnie" 5 Mbp. Oczywiście wszystko jest klarownie napisane w szczegółach oferty i niestety nic z tym nie można zrobić. Świadomy konsument raczej nie wybiera umów internetowych na mobilnym internecie. Pomijam tych co muszą ale są świadomi ułomności takiej formy internetu.
  • ~Technik / 2023-11-23 14:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Do tego nygusa, który chce mieć gwarancje prędkości w internecie mobilnym: w internecie mobilnym nie może być żadnych gwarancji bo ograniczeniem jest sama technologia radiowa. Załóż sobie stałkę to będziesz bliższy ideału. Prezes ma rację. Twój przykład to z jednej strony dowód na absolutny brak wiedzy u ciebie, a z drugiej przykład jak operatorzy komórkowi zbijają kasę na takich jak Ty. Amen.
  • ~Prezes / 2023-11-23 14:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: ośmieszasz się na potęgę przed wszystkimi. W tym swoim rozumku myślisz, że jak masz wykupioną opcję do 60 mega, to masz mieć prędkości zbliżone do górnej wartości??? Oszalałeś??? Jedyną opcją, którą operator gwarantuje to, że nie przekroczysz górnej granicy pobierania. A to czy masz 5 mega czy 55 mega nikogo NIE OBCHODZI, bo wszystkie prędkości są zależne od wielu czynników, o czym jest mowa w regulaminie promocji. Nie "umisz" czytać ze zrozumieniem. Co za wstyd. Nie brnij w ten temat dalej. Dokształć się.
  • ~Nie zadowolony / 2023-11-22 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Pana Prezes jesteś Pan nie doinformawany bo T Mobile w internecie ma pakiety do 20Mb/s do 40Mb/s do 60 Mb/s do 90Mb/s jak i bez ograniczeń które znacząco się różnią w transmisji prędkości więc jak kolego ma do 20Mb/s pakiet a otrzymuje 10Mb/s a drugi ma bez ograniczeń za bardzo dużą kwotę powyżej 100 zł na mc a też otrzymuje tylko 10Mb/s to poco jest ten podział na różne prędkości to poco.jest dokonywany wybór płatności i prędkości tylko poto że jak ktoś chce to może dużo płacić i nic oprócz większej faktury z tego niemiec więc pytam poco ten podział prędkości z różnymi kwotami za transmisję szybkość jak wszyscy mają 10Mb/s a różnica tylko w oplatach


    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Reza / 2023-11-22 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie zgadzajcie się na przedłużenie umowy przez telefon naciągacze przysyłają nowy numer z nowym telefonem .a gdy zauważycie przekręt po jakimś czasie to po ptokach.
    ZaletyZero
  • ~Marta / 2023-11-22 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłam swój numer do T-Mobile kilka lat temu , namówiłam bliskich na zmianę sieci na T-Mobile. Niestety sieć ta okazała się nie rzetelna , zostałam wprowadzona w błąd , zostałam bez środków na koncie , bez pakietów minut , poinformowano mnie grzecznie ,że mogę doładować konto i dzwonić korzystając ze środków na koncie , jakby T-Mobile cofnęło się w czasie o 20 lat gdzie abonamenty były puste i każda minuta rozmowy słono kosztowała .
    Brawo T-Mobile. Proszę zatrudniać konsultantów którzy będą zgodnie z prawdą informować klienta nie wprowadzać w błąd. Na szczęście , jak to zawsze informujecie przed rozmową , wasze rozmowy są nagrywane więc i wasz błąd został zarejestrowany . Pozdrawiam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2632
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.84, ilość opinii: 1169
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187