strona 18 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Lilal / 2023-11-08 15:51
Obsługa tmobile jest bardzo nieprofesjonalna. Konsultant oszukał mnie przy uzgadnianiu umowy. Podał swój prywatny numer na który miałam się kontaktować w sprawie urządzenia. Podał mi cenę, która totalnie się nie zgadza z ceną brutto oraz Netto. konsultant dzwonił do mnie z prywatnego numer, z którego zawarł ze mną umowę. Jest to karygodne. Firma z wieloletnim doświadczeniem oszukuje stałych klientów. Oczywiście moje reklamacje nie zostały pozytywnie rozpatrzone. -
-
~Marcello / 2023-11-07 20:57
Bardzo słaby Internet Zacina się jest opóźnienie i trzeba się caĺy czas łączyć na nowo ZaletyNie maWadyZacinanie, opóźnienie i trzeba się łączyć na nowo co kilka godzin -
~Anka / 2023-11-07 18:09
Ta firma sięgnęła dna, internet mobilny i internet w telefonie od roku praktycznie nie działają, chyba, że pobór 1.39 Mb/s i wysyłkę 0.01Mb/s uznamy za zadowalające prędkości. Nikt się tym nie przejmuje, a ja płacę za coś, czego prawie nigdy w miejscu zamieszkania nie mam. Światłowód nie wchodzi w grę, bo muszę mieć mobilny, a poza tym wolę tego już nie sprawdzać. Żenada, najgorsza sieć w Polsce od jakiegoś czasu. Nie polecam nawet wrogom ZaletyBrakWadyBrak internetu, brak możliwości rozwiązania umowy przed czasem z ich winy, brak jakiejkolwiek zmiany na lepsze od ponad roku mimo ciągłego zgłaszania problemu -
~AG / 2023-11-07 17:55
Omijać szerokim łukiem to beznadziejne różowe gówno,to poprosty nie dziala.Prawie poległa moja firma z tym usługodawcą szok.. ZaletyDnoWady1000000 -
~Ziko / 2023-11-04 13:33
Wyłączenie 3G w T-Mobile to był błąd. Mądrzej podchodzi do tego Orange. Najlepiej pod względem sieciowym jest jednak w Play. -
~Szzz / 2023-11-03 21:26
Internet od dłuższego czasu często nie działa albo bardzo wolno chodzi. Zglaszanie problemu nic nic daje. NIE POLECAM ZaletyBrakWadyWszystkie -
~T mobile ogar sie / 2023-11-03 19:15
Telefony jeszcze okej ale internet to dno co chwilę trzeba resetować co i tak czasami g*wno daje zawiesza się a konsultant mówi żeby odłączyć i podłączyć za 10 minut X D (dalej nie działa) -
~Sram na t mobile / 2023-11-02 21:44
Ścierwo nie operator,oszuści,złodzieje jakich mało ZaletyZeroWadyWszystkie -
-
~Sram na t mobile / 2023-11-02 21:44
Ścierwo nie operator,oszuści,złodzieje jakich mało ZaletyZeroWadyWszystkie -
~Andrzej / 2023-11-02 21:20
Powiem tak,powrót do t mobile to bląd życia,przesrrzegam wszystkich przed tym operatorem,to dno jakich mało,tyle zdrowia i nerwów co mnoe to różowe gówno kosztuje to brak słów,prawie poległem biznesowo przez brak kontaktu,moja firma bardzo na tym ucierpiała. ZaletyZeroWadyBrak nawet 2 zalery,to poprostu nie dziala -
~Andrzej / 2023-11-02 17:50
Oszuści. Naciągacze i złodzieje najgorszy operator -
~Lukasz / 2023-10-31 19:21
Jak się was pozbyć jesteście jak pasożyty okradacie ludzi będę walczyć o zerwanie umowy z wami ale z waszej winy złodzieje co wysyłacie aplikacje co naliczają ZaletyZlodziejeWadyOszuści -
~Alicja / 2023-10-31 19:16
Oferujecie na pół roku darmowe ale okradacie klientów śmiesznymi złodziejskimi aplikacjami z waszych nr.złodzieje mało powiedziane omijac was z daleka jesteście moim koszmarem już nie wspomnę niekompetentnych ludzi hmmmmm może nawet celowi wciskając abonament i ich okradać walki taki wasz cel ZaletyŻadneWadyZłodzieje oszuści -
~Łukasz / 2023-10-30 14:15
Umowa podpisana na internet i telewizję po czym okazuje się że w tej lokalizacji niema światłowodu , mija 2 miesiące i nadal nic , nie mogę zerwać umowy bo zabiorą mi upusty na abonamenty , zwykle złodzieje !!!! ZaletyBrakWadySame -
~Bogdan / 2023-10-30 00:55
Witam.
Piszę aby zmotywować tych wszystkich którzy myślą o wzięciu światłowodu w T-Mobile.
Jestem użytkownikiem czegoś takiego i od samego początku rodzą się same problemy. Już na wstępie nie mogłem zapoznać się z umową gdyż do plików pdf dostarczano mi nieaktywne hasła do ich otwarcia. Potem był problem z podziałem pasm. Co z tego że router był dwupasmowy ( 2,4 i 5 GHz). Skoro żaden mój sprzęt nie rozpoznawał tej pierwszej częstotliwości. No po jakimś czasie poświęconym w biurze obsługi udało mi się ten problem ogarnąć. Ale to była chwila radości gdyż po pewnym czasie znów musiałem interweniować. Potem wynikł następny problem z zalogowaniem się do Portalu Moje WiFi T-Mobile. W umowie miałem odnotowany nr usługi i hasło nadane wstępnie przez operatora. Oczywiście jak zwykle coś musiało być do dupy. Nie mogło zabraknąć problemów w postaci hasła które było odrzucane przez system logowania. I znów dzwoń jak wariat... Wpierw miałem nadzieję że załatwię to szybko z pomocą czatu. Ale gdzie... Złudne nadzieje. Więc następnego dnia dzwonię do nich i przedstawiam swój problem. Mówię że chcę zalogować się pierwszy raz na tą stronę aby móc ustawić swój router według własnych potrzeb bo kanały na których pracują obie częstotliwości są przeciążone tak bardzo że na paśmie 2,4 GHz które już jest uwolnione i tak nie chce się logować część starszych urządzeń. Chciałem też zmienić hasło bo to obecne składa się z kilkunastu cyfr nie do zapamiętania. Nawiązuję rozmowę z panią, której przedstawiam problem tu opisany. Wyjaśniam że próbuję się zalogować z przeglądarki internetowej Google na laptopie i telefonie i że w obu przypadkach ciągle widzę dwie komendy: BŁĘDNE HASŁO oraz SESJA JUŻ WYGASŁA. Za każdym razem to się powtarza. Nadmienię że mam umowę na 2 lata ze światłowodem 600/100 i TV. Co do samego internetu też mogę mieć zastrzeżenia bo jego prędkość nie przekracza ⅔ jego nominalnej prędkości. Ale wracając do tematu: Pani mi mówi że ona nie jest władna nic z tym zrobić. Że muszę dzwonić sam na płatny nr telefonu do działu technicznego. Nawet ładnie mi to wysłała w mailu. Cytuję: Proszę skontaktować się z naszym działem technicznym pod numerem *7242, opłata to 2,46 PLN z VAT za minutę połączenia
Lub pod numerem 708 477 242 koszt połączenia 2,58 PLN z VAT za minutę połączenia.
No ku*wa! To ja w ramach umowy mam ponosić koszty za ich ewidentną winę?! Człowiek ma problem i należy się mu pomoc jak "psu buda" a oni jeszcze chcą wyłudzić pieniądze za kontakt z nimi i rozwiązanie problemu... To trzeba mieć tupet. "Chcesz żeby wszystko ci działało, to płać". Brak mi słów. Uwierzcie że po podpisaniu umowy z nimi ( T-Mobile ). Obudziłem się z ręką w nocniku. Dlatego osobiście nie polecam światłowodu od tego patooperatora dla którego jesteśmy tylko dojną i naiwną krową. Pomyślicie że mam jakąś obsesję. To poczytajcie więcej opinii o T-Mobile oraz porównajcie co oferują nam w Magencie. A co oferują np: swoim ( Niemcom ) czy też choćby Czechom. Zobaczycie jaka jest kolosalna różnica...ZaletyOferta ( ale tylko na papierze).WadyLekceważące podejście do klienta. Ignorancja. -
~Agus / 2023-10-29 20:57
Masakra,porażka nigdy więcej!Jeszcze rok muszę się z bimi mordować -
-
~Oliwier kryszak / 2023-10-29 18:13
Internet niedziała prawie wogole niepolecam szkoda pieniędzy i nerwów -
~Adek / 2023-10-29 14:41
Wykupiony internet bez limitu i bez limitu predkosci. Po miesiacu zmniejszyli predkosc zadlaniajac soe kluczkiem prawnym. I obciazeniem nadajnikow. Ale inne numery na karte mialy w tym samym miejscu wieksza predkosc niz ja na abonament. Po wielu
Skargach przywrocili predkosc. Nie polecamZaletyBeak -
~Lolo / 2023-10-29 07:07
Niemiecka sieć która bierze tylko pieniądze a zasięg ma tylko na reklamach. -
~Stary dziad™ / 2023-10-28 22:59
Górny Śląsk miejscowość Zabrze ,od około 4 miesiecy wyłączyli 3G i efekt jest taki ,że zwykle rozmowy telefoniczne zrzuca z LTE od razu na 2G i efekt jest taki że nieda się normalnie rozmawiać ,trzeba się drzec do słuchawki...mam 2 numer w sieci Virgin teraz to Play i rozmowy są.krystalicznie czyste w HDvoice lecącym na 3G ...w efekcie zrezygnuje z 2 nr w.t-mobile. ZaletyBrakWadyHuj..a jakość rozmów w 2G
strona 18 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »