piszą że podwoją kwote doładowania do 150 zł nic , internet to jakiś żart, obsługa fatalna jedni mówią że mogę przenieść numer drugi że nie a to w tym samoym salonie , maskara najgorsza sieć , tylko potrafią kłamać i naciągać masakra
Zaletynic
Wadynaciąganie klientów , kłamliwe oferty
~Marzena / 2018-04-26 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Istna droga przez mękę. Nie chce mieć nic wspólnego z tą siecią. Aby dochodzić swoich racji musiałem korzystać z pomocy Biura Ochrony Praw i Konsumentów. Obsługa telefoniczna to już istna parodia nie wspominając jaki burdel mają w papierach. Kpina!
~Grzesiek / 2018-04-22 23:19
Ocena: 5.00 / 5
Jak czytam te opinie to wydaje mi się ze to opinie sponsorowane, albo to pisali idioci. Jak umie się czytać lub słuchać ze zrozumieniem ofert to nic nas nie zaskoczy. Do tego zadajemy konkretne pytania i uzyskujemy odpowiedzi, a wszystko się nagrywa. W razie czego odsyłamy bez wyjaśnień, bo mamy na to 14 dni. Jestem u nich od 19 lat i jakoś mnie w trabe nie zrobili. Jak konsultant widzi ze wiemy o co pytamy tzn ze jesteśmy świadomi to nie próbuje nas kiwac.
ZaletyZasięg i ceny telefonów.
WadyNic szczególnego.
~krycho / 2018-04-18 20:19
Ocena: 1.33 / 5
14.04.2018 złożyłem zamówienie na internet reklamowany jako: "Wyprzedaż weekendowa - nielimitowany internet domowy za 9zł na start". W poniedziałek pani poinformowała o wysyłce routera z kartą SIM do trzech dni. Zamiast tego, otrzymuję maila z informacją o kolejnym zamówieniu na internet za 199zł na start złożonym przeze mnie. Jest to nieprawda i próba oszustwa. Nie składałem takiego zamówienia i nie raczą odpowiedzieć skąd te drugie zamówienie. Takim działaniem T-mobile sugeruje wyłudzenie danych osobowych i spekulacje. Ostrzegam przed takimi praktykami przyszłych klientów. Dziękuję najwyższemu, że nie doszło do podpisania umowy.
~Monikka / 2018-04-18 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Zrobiłam chyba najgorszy błąd chcąc przejść do tej sieci!!! Zgodziłam się na ofertę z telefonem za 1zł. A jak przyszło co do czego to DHL przysłał mi smsa że mam przygotować prawie 1500zl za przesyłkę ze sklepu tmobile!!!! Kpina!!! Oczywiście wszystko się zgadza bo rzekomo jest awaria ale nikt nie jest w stanie udzielić sensownego wyjaśnienia i niewiadomo kiedy to będzie wyjaśnione. Dostałam adres mailowy do... specjalisty w tmobile który nawet nie raczy odpisać na maila!!! Zaraz kończy mi się umowa u mojego operatora. Paczki nie przyjęłam i jestem nadal bez umowy. Na pewno tego tak nie zostawię????
~Krzystof / 2018-04-18 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Poczynając od trudności z zalogowaniem na konto przynależące do oferty a kończąc na wyjątkowo bezczelnym traktowaniu klientów przez konsultantów dzwoniących sprzedać ofertę... Moja ocena, trzymajcie się daleko od T-Mobile
Zaletyw zasadzie brak
Wadywolny internet, niegrzeczni konsultanci, problemy z logowaniem na konto T-Mobile
~Góral / 2018-04-13 16:23
Ocena: 1.00 / 5
T-mobile proponuje ofertę transmisji danych LTE bez limitu za 10 zł miesięcznie jako dodatek do zwykłej taryfy internetu . Niestety jest to naciąganie klientów , ponieważ w rozmowie telefonicznej pracownicy firmy zapewniają iż oferta ta nie ma żadnych ograniczeń , a faktycznie okazuje się iż po przekroczeniu 100 GB miesięcznie internet zwalnia do 2 MB (czyli praktycznie nie da się z niego korzystać ) . Przy reklamacji pracownicy twierdzą iż w ofercie nie ma limitu ściągania danych lecz tylko ograniczenie prędkości . Jest to jawna kpina z klientów firmy ( spróbujcie ściągać dane z prędkością 2MB -powodzenia ) .
Ostrzegam przed T-mobile i jej praktykami !!!
~silwester 1 / 2018-04-13 14:40
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza sieć .Z daleka od takiej firmy ,która nie honoruje własnych dokumentów tworzonych przez własnych pracowników.Jak to dziś usłyszałem mam rację w 100% ale tofirmy nie interesuje i na uruchomienie nr.telefonu na kartę mam czekać następne 24h.Na pytanie kto pokryje moje straty usłyszałem to nas nie obchodzi.Także z daleka od Nich i w miarę ostrzegać znajomych.silwester1
~Bea / 2018-04-12 07:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć w Polsce. Totalni kłamcy przy zawieraniu umow. Brak poszanowania klienta,pieknie tylko w reklamie. Nie polecam.Przyłączenie do sieci 0 zł w fakturze 50 zł. Placi się za telewizyjne reklamy a nie jakość usług.
ZaletyBrak zalet.
WadyKlauzulę abuzywne w umowach.Ukryte opłaty.
~Zbigniew / 2018-04-05 13:59
Ocena: 1.00 / 5
T- Mobile to najgorszy operator sieci komórkowych pod słońcem jaki może być, nie wywiązują się z umowy, ponieważ mam rodzinę za granicą w Szwajcarii,i nie tylko, i nie mogę wysyłać do nich sms-ów, ze Szwajcarii ( dziwne to ) dochodzą a ode mnie do Szwajcarii nie,wszędzie mogę wysyłać do całej Europy oprócz Szwajcarii,a miesiąc wstecz dochodziły,( jeszcze dziwniejsze ) na zgłaszany problem reagują bardzo ale to bardzo opieszale nie powiadamiając klienta, płacę systematycznie a ze strony T-Mobile spotyka nas klientów takie niespodzianki. Reklamy mają w telewizji na swój temat cudowne a okazuje się że jest to jedno wielkie bagno. Ostrzegam nowo wstępujących klientów żeby omijali tą sieć z daleka, bo są dużo lepsze sieci.Ja już jestem klientem od samego początku, jeszcze jak była stara Era to wszystko było OK. A teraz dno!
ZaletyŻadnych
Wady100% wad
~zbigniew / 2018-04-04 06:27
Ocena: 2.33 / 5
oferty tylko na papierze reklamowym. a jak się podpisze umowę to już niema nic.słaby internet, w punktach t-mobile okłamują ,żeby naciągać klienta na jak najwyższe koszta, a w zamian dać mu jak najmniej. Podejście do klienta to my mamy rację a nie klient
Zaletybrak
Wadynic dla stałych klientów tylko płać
~Ddz / 2018-03-31 10:24
Ocena: 1.00 / 5
T mobile to bagno najgorsza siec jak jest na rynku..to co oni wyprawiaja w glowie sie nie miesci i zawsze jedna odpowiedz ..problem globalny.. przestrzegam wszystkich
ZaletyZero
WadyWszystkie mozliwe
~Andrzej K. / 2018-03-29 19:01
Ocena: 3.00 / 5
Postanowiłem przenieść 2 numery na kartę z Play do T-mobile. Są mi ważne bo używam ich ok. 10 lat.
Na stronie internetowej T-mobile zachęcają "Przenieś numer do T-Mobile, zobacz jakie to proste"
Wypełniłem formularze do każdego z numerów osobno, wysłałem i po dwóch dniach kurier dostarczył papiery do podpisu i dwie nowe karty sim.
16 marca miałem być już w T-mobile. Tak jednak się nie stało.
Poszedłem więc do "Salonu T-mobile" wyjaśnić sprawę. Pokazałem papiery. W salonie dowiedziałem się, że kurier jeszcze nie dostarczył dokumentów (PO 2 TYGODNIACH.) Kazali napisać jeszcze raz przeniesienie, że niby jutro już będą numery przeniesione. Nie zostały przeniesione.
Po dwóch dniach zachodzę do "Salonu" z prośbą o wyjaśnienie. Wzruszają ramionami i "Napiszemy jeszcze raz" jutro już numery zostaną przeniesione. Nie zostały przeniesione. Po dwóch dniach poszedłem ponownie. Ta sama "bajka"
Poszedłem po raz czwarty. Chcieli zrobić to samo ale tym razem zapytałem ich czy robią sobie ze mnie kpiny?
Odpowiedzieli mi, że coś w systemie się zawiesiło i to ja ponoszę winę bo to ja załatwiałem przez internet, a potem przez "salon"
Z bardziej arogancką bezczelnością chyba jeszcze się nie spotkałem. W końcu dotarło do mnie, że to nie są uczciwi doradcy tylko dobrze wyszkoleni naciągacze.
Do dziś numery nie zostały przeniesione. Rozważam możliwość rezygnacji z ich "usług"
Numery chciałem przenieść ze względu na zasięg. W moim miejscu zamieszkania T-mobile ma o wiele lepsze LTE.
Zaletyzasięg
Wadynierzetelne informacje
~Hela / 2018-03-29 00:53
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe problemy z zasięgiem. Brak odpowiedzi na wiadomości od prawie tygodnia, mało korzystna oferta, olewanie klienta na każdym kroku - to tylko kilka czynników nakłaniających do przejścia do innej sieci. Totalnie nie polecam.
ZaletyBrak
~kimas / 2018-03-21 17:14
Ocena: 1.67 / 5
Koszmarny zasięg. W reklamach chwala sie że maja najleoszy zasieg a to nieprawda. W miescie Gdańsk mam 1- max 2 kreski. Podczas gdy w tym samym telefonie u innego operatora mam 3-4. Załosne. Internet LTE ok 15 mbps a u konkurenta 31...
Wadyzasięg
~Klient bzh / 2018-03-19 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Po doładowaniu konta usługa nie została przedłużona . Co więcej dali mi super ofertę 120Mb !!!! Za 9 zł. Bez mojej zgody. Konsultant był nie miły i twierdzi no go samo się pani wklikalo. Naprawdę szkoda mi firmy ze ma takich beznadziejnych konsultantów którzy na pytanie co teraz możemy zrobić - odpowiadają to proszę zmienić sobie sieć . Daleka z nimi pójdziecie!!! Żenada a nie firma
~Halina / 2018-03-19 19:19
Ocena: 2.33 / 5
Zadzwonił do mnie pan z nową ofertą przedłużenia umowy. Oferta była dość dobra więc zgodziłam się na podpisanie nowej umowy. Po rozłączeniu rozmowy sprawdziłam zaoferowany telefon i okazało się że parametry podane przez konsultanta są niezgodne z rzeczywistymi parametrami tego telefonu. Odrazy zadzwoniłam do konsultanta i poinformowałam o zaistniałej sytuacji i mojej rezygnacji z przedłużenia umowy. Wysyłka miała być wstrzymana, miał do mnie zadzwonić z wyjaśnieniami konsultant z którym ustalałam warunki. Konsultant nie zadzwonił za to dostałam wiadomość o idącej do mnie przesyłce.Zadzwoniłam ponownie na co usłyszałam żeby paczki nie odbierać słowa przepraszam nie usłyszałam. Nie polecam kontaktów z konsultantami tej firmy rzetelność i profesjonalizm na bardzo niskim poziomie.
~Precz z t-mobile / 2018-03-19 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma w Polsce! Od kilku miesięcy są z nimi same problemy! Żadnych umów przez telefon - dzwonią, ustalam z nimi nową umowę i nowy telefon, który wcale do mnie nie doszedł. Ustaliłem więc nową umowę bez telefonu, która jak się potem okazało z niewiadomych przyczyn wcale niezostała wprowadzona!Przyznali mi 50 za to zł reklamacji, której jeszcze nie uwzględnili w fakturach! Przy nowej umowie okazuję się, że płacę 35 zł więcej (choć pytałem się czterokrotnie i w działach obsługi i telefonicznie ile dokładnie będę płacił), która ponoć wynika z jakiejś umowy lojalnościowej. Rzekomo miałem zawartą w poprzedniej umowie i której nie wypowiedziałem (bo nie miałem pojęcia, że muszę zrobić coś takiego). Gdy to zrobiłem obowiązuje mi okres 2 miesięcy do rozwiązania, w reklamacji oczywiście niejasna, z niczego nie wynikająca odpowiedź. Mają stałego klienta, który jest z nimi 17 lat w głębokim poważaniu, oszukują na każdym kroku, trzeba uważnie śledzić każdy fragment faktury. Nie poleciłbym ich nawet najgorszemu wrogowi, uciekajcie od nich jak najdalej!
Zaletybrak
Wadyoszustwo, niekompetentna obsługa, brak wprowadzanych umów, lekceważenie stałego klienta, wciskanie ludziom kiczowatych ofert na każdym kroku
~Rydrych / 2018-03-18 22:01
Ocena: 1.67 / 5
Nachalne oferty mailowe - drogie, mierne pakiety usług.
Mój syn zachwalał T-Mobile pod niebiosa usiłując przekonać mnie do zmiany operatora, a po dwóch
okresach abonamentu nie chcielibyście (dla zdrowia własnych uszu)słuchać jego opinii
A te reklamy telewizyjne T-Mobile - miodzio....od razu rzuca się w oczy "gruba sprawa"
....trochę zdrowej samooceny w pogoni za mamoną....(jak będę miał lat 70+ na pewno nie odwiedzę plaży nudystów)....chyba, że w tym show chodzi o "wypasione oferty"
Zaletyotrzymane oferty - zero
Wadyotrzymane oferty - drogo za mirnotę
~Voyager / 2018-03-17 17:05
Ocena: 1.33 / 5
Mój błąd.Telefon na firmę jako jedyny do kontaktu z klientami.Na wizytówkach,reklamach itd.Niestety nie da się dodzwonić na mój nr.Dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu,firma codziennie przynosi z tego tytułu straty nie wspomnę już o reputacji.Ja dzwonić mogę,do mnie nawet nie wybierze numeru.