strona 121 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~Jędrzej / 2016-08-20 19:40
NIE POLECAM. Uważać na pracujących tam konsultantów. Wpisują do umowy inne dane, niż się podaje, z automatu odhaczają na umowie zgodę o udostępnianiu numeru telefonu i danych do przesyłanie reklam i innego spamu. -
-
~dawidos / 2016-08-17 17:36
nigdy nie miałem problemów ani z obsługą klienta, ani z jakimiś astronomicznymi rachunkami. ostatnio korzystam już tylko z ich uproszczonego abonamentu, zasięg mi łapie nawet w trasie, więc nie mogę narzekać. dobra jakość rozmów, stabilny internet, polecam! -
~Moniczka82 / 2016-08-11 15:53
całą rodziną mamy w TM (dzieciaki MIX, my z mężem abonamenty). akurat w mieście jest jeden ich salon, gdzie zawsze coś nam podpowiedzą z ofertą, zasięg jest dobry nawet w podróży, do abonamentów już nie doliczają więcej kosztów, więc póki co przedłużamy umowy już dobrych kilka lat. -
~Dariusz / 2016-08-09 15:47
nigdy mnie nie naciągnęli na hajs, mam zaufany salon sprzedaży, gdzie mi zawsze doradzą, przedłużam u nich umowę regularnie, ostatnio nawet jeden z numerów przeniosłam na abonament, bo fajnie uprościli faktury i nie doliczają zwyżek. moim zdaniem można sobie dopasować ich ofertę pod siebie i być zadowolonym! -
~gosc / 2016-07-06 22:45
T-mobile w pierwszym polroczu stracili 150 tys. abonentow ktorzy sie przeniesli do konkurencji. Wcale nie jestem zaskoczony. W rodzinie przenieslismy numery tel. z tmobile do orange za problemy z oszustwami smsow premium i okradaniem konta. Wystarczy przelozyc karte telefonu do innego telefonu i juz system sam pobierze oplate za przedluzenie konta o miesiac na rok. Nie udalo mi sie tego zareklamowac na infolinii. Zamiast zwrocenia mi pieniedzy zniknela informacja w systemie. Trudnosci z zablokowaniem smsow premium na ktorych tmobile zarabia. Niekorzystne ceny umow. I dlatego ludzie odchodza/ przenosza sie do innej sieci.
-
~Frak / 2016-05-08 09:19
Wystawiam opinie bo wszystko jest ok. Mam to co chciałem mieć. -
~Bude / 2016-05-03 18:27
przeniosłam się do nich ostatnio i dostałam bardzo fajną ofertę z telefonem, wszystko bez limitu. pasuje mi to bardzo, bo sporo dzwonię, piszę. więc narazie jestem zadowolona :) -
~Lukser / 2016-02-27 19:44
Zwykli naciągacze. Poziom obsługi jest taki jak w "firmach" sprzedających garnki. Starsi ludzie stanowią łatwy żer dla tej wspaniałej inaczej firmy. Stanowczo odradzam. Jeżeli ktoś jednak zaryzykuje, to warto skonsultować umowę z prawnikiem zanim się podpisze. Polskie prawo chroni zawsze złodzieja, a nie poszkodowanego. Lepiej dać sobie spokój jeżeli mamy wątpliwości. ZaletyBrakWadyBrak uczciwej informacji, trudny kontakt z infolinią, "sprzedawcy" to zwykli naciągacze - punkt w Zabrzu przy Placu Teatralnym -
-
~Bernard / 2016-02-18 21:06
W Erze i T-Mobile jestem ponad 13 lat.Posiadam u nich 5 usług.Era była super a z T-Mobile miałem tylko jedno spięcie, które trwało prawie rok przez co miałem nawet zmieniać operatora.Jednak w ostatnim czasie zachowali się jak należy i uwzględnili mi tą starą reklamację.Wydaje mi się że ostatnio są lepiej dla klienta ustawieni niż byli wcześniej i coś się zmieniło u nich na lepsze.
Co do ich możliwości technicznych i zasięgu uważam że są najlepszą siecią w Polsce.Nie są idealni jak każdy operator ale mimo wszystko uważam że są najlepsi i szczerze ich polecam pod każdym względem.ZaletyZasięg,stabilność,możliwości techniczne dla każdej usługiWadyCzasami konsultanci się mylą odnośnie regulaminówponad 13lat,280zł -
~Barbara / 2014-12-10 20:00
Byliśmy klientami tej firmy ponad 10 lat, jednak po przejęciu przez T-mobile, jakość świadczonych usług znacznie spadła. Jest drogo, zasięg się pogorszył, obsługa również (BOK - właściwie po co on istnieje? Nawet jak się ktoś jakimś cudem dodzwoni, to i tak nic nie załatwi, a spotka go niemiłe traktowanie, wręcz chamstwo). Kto ma telefon na kartę, ten jakoś funkcjonuje, bo abonament jest porażką. Już pod koniec działalności Ery było źle, stąd też powiedzenie "takie cuda tylko w erze". Ich kampanie marketingowe są kompletnie nietrafione, wręcz odstraszają - dzwoni jakaś nachalna kobieta i natarczywie domaga podania adresu,na który kurier dostarczy nową umowę wraz z tabletem jakiejś badziewnej firmy. Zaletynie maWadycoraz więcejponad 10 lat -
~Na kartę / 2014-07-22 02:51
Generalnie jestem zadowolony, mam ofertę na kartę. Płacę co 3 miesiące 50zł, co wsytarcza na rozsądną ilość połączeń, a co najważniejsze, na 50MB internetu dziennie za darmo. Nie ma problemów z zasięgiem, jedynie na początku wysyłali masę beznadziejnych reklam, i trzeba było z nimi powalczyć tydzień, by przestali to robić. Zaletyniska cenaWadybeznadziejna obsługa klienta, toporna aplikacja na androida4 miesiące -
~maks / 2014-05-16 07:20
Mamy telefony fon w mixie i nie narzekamy! Zasięg dobry. Zaletynie widzęWadynie widzędługo -
~Polak / 2013-09-29 17:06
http://forsal.pl/artykuly/734086,predkosc-internetu-w-polsce-prawo-telekomunikac yjne.html Prędkość minimalna to 8 kb/s -
~A / 2013-04-11 09:12
gość z obsługi klienta: dlaczego nie chce pani podać nr do właściciela telefonu? Moja odpowiedz: po prostu nie chcę. Na moje pytanie do osoby dzwoniącej do mnie (z obsługi klienta): w czym problem? Otrzymuje odpowiedz: Do widzenia. Miłego dnia.
Bezczelność!Wadybezczelni ignoranci z obsługi klientaod 6lat -
~niko / 2012-12-23 20:09
Takiego szajsu jak ta firma w nowej odsłonie nie ma chyba niegdzie na Świecie. Pierwsze "jaskółki" jak to będzie wyglądać były już pod koniec marki era, gdy bezczelnie kradli przez sms-y premium. Teraz jest jeszcze gorzej. Dzierżawią lub sprzedją BTS-y przez co jakość usugi spadła na łeb na szyję, a obsługa klienta to banda ignorantów z wyuczonymi formułkami. Nie chcesz tracić nerwów, to omijaj szerokim łukiem salony t-mobil. Zaletymożna się od nich uczyć jak okradać klientaWadytylko wady6 lat i się pozbyłem -
~tomas / 2012-12-14 04:06
jeżeli wszystkie usługi u obecnego t-mobil działają jak blueconnect pre paid, to tylko pogratulować wyboru. Era kiedyś była wzorem podejścia do klienta, po zmianie na obecną markę, zaczęło się łupienie klientów. przykład -Wszystkich chętnych do zakupu karty w mega promocji przestrzegam(pre paid) - Nie róbcie tego ! To dla ludzi o mocnych nerwach i nieprzeciętnej cierpliwości. Minusy: 1.czas aktywacji pakietu free MB po doładowaniu, to loteria - szczęśliwcy w 24 godziny a pozostali zależne od upierdliwości w telefonach(płatnych połączeniach) do BOU od 24 godz. do 10 dni(tak właśnie DNI) 2.Sesje zrywane co 10-15MB i to jest standard i pisanie dzwonienie w tej sprawie nic nie daje. Max transfer przy poziomie sygnału 98%(prawie idealnym) i pobieraniu jednego pliku to 300KB/s czyli jakieś 3MBit/s w porywach i po 10-15MB zerwana sesja. Zalety - BRAK ! Propozycja rozwiązania - darmowe Aero(niby 512KBit/s ale za to stabilne i godzinowe sesje lub PLAY. T-Mobil ma klientów w głębokim poważaniu. ZaletybrakWadyjedna wielka wadablueconnect ponad 5 lat, zwykły "fon" 12 lat i wystarczy -
-
~jan klag / 2012-11-01 23:25
super obsługa ZaletyniemaWadynie madlugo
strona 121 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »