strona 121 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~Mariusz72 / 2017-12-16 20:18
Pamiëtam sieć ERA GSM, jestem z nią od 1998 roku, pamiętam jak musiałem rozwiązać umowę ze względu że straciłem pracę, miałem abonament jak ktoś pamięta był biały niebieski błękitny może coś podkręciłem. Pani z z BOK była bardzo uprzejma chciała znaleźdź wyjście żebym był dalej w sieci nawet to żebym zapłacił po terminie. Miałem nawet tematy sporne , sprawa email ewentualnie telefonów robi swoje. Polecam sieć. Jeżeli chcesz mieć inny telefon i inny abonament trzeba zadzwonić do biura obsługi abonenta i jak macie dar przekonywania cel jest osiągnięty.
-
-
~max26 / 2017-12-13 20:29
Porażka kolejny raz . Nie polecam . Dziś byłem w salonie i jak zawsze przedstawili ofertę a po 15 minutach usłyszałem system nie działa. Zrozumiał bym gdyby było to pierwszy raz ale jest to kolejny raz . Telefony są na firmę żony, a małżonka jest w ciąży i ciągać jej po salonach nie będę . NIE POLECAM . -
~Marsel / 2017-12-04 10:50
T-mobile i usługi biznesowe to dwa słowa z całkowicie różnych biegunów. Firma niekompetentna, w której słowo termin realizacji znaczy tyle co prognoza pogody w Zimbabwe dla Polaków. Jesteśmy firmą, która obsługuje setki klientów i jako operatora internetowego wybraliśmy T-mobile już jakiś czas temu, terminy podłączenia, przełączenia od dotychczasowego operatora były przekładane kilka razy z powodu niedotrzymania terminów przez tą firmę, po tej sytuacji zerwaliśmy umowę. Po kilku latach daliśmy im drugą szansę, która również była bez skutku, lecz tym razem usługa została zrealizowana po kilku miesiącach zwłoki. Kolejnym tematem dla tej firmy miało być przejęcie telefonów stacjonarnych, które mieliśmy u innego operatora. Termin realizacji i wypowiedzenia dotychczasowych umów u starego operatora widniał na 01.12.2017 czyli w ostatni piątek. W tym czasie nie pojawił się nikt. Dziś gdy wszyscy chcieli zacząć pracować okazało się, że nie działają telefony, bo t-mobile zapomniał lub jak stwierdził to kierownik regionalny uznał, że to po prostu pech, że nasza firma spotyka się z taką nieterminowością ze strony T-mobile. Ku przestrodze dla innych przedsiębiorców, unikajcie ich jak ognia WadyNieterminowość, brak profesjonalizmu -
~dorina / 2017-11-22 18:19
Witam. W t-mobile jestem od lat 15. Oto co mnie spotkało po tylu latach. W dniu 27.09.27r. przekazałam do naprawy telefon Lenovo P2. "W tym dniu w godzinach rannych telefon Lenovo P2, który w tym czasie nie był użytkowany nagle zaczął sam pękać. Pojawiające się samoistnie pajączki powstały w okolicach przycisku HOME. W salonie T- Mobile słychać było jeszcze postępujące pęknięcia. Po kilku dniach otrzymałam od państwa informację o nieuznaniu gwarancji ze względu na uszkodzenie mechaniczne. Po przeprowadzonych rozmowach telefonicznych i wymianie maili wyraziłam zgodę na naprawę telefonu przez serwis CTDI PL za gotówkę. Po dwóch miesiącach w rozmowie telefonicznej, konsultant serwisu w bezczelny sposób poinformował mnie, że nie są zobowiązani naprawiać telefonu
w żadnym konkretnym terminie i naprawa może zostać zrobiona nawet za rok.
Poza tym skoro uszkodzeniu mechanicznemu uległ wyświetlacz to dlaczego informują mnie
o tym, że: „urządzenie zdiagnozowane, konieczne było zamówienie dodatkowych części do naprawy, czekamy na dostawę”? Pytanie jakich części?
Dzisiaj dowiaduję się od serwisu producenta, że telefon z uwagi na niedostępność jakiś bliżej nieokreślonych części, nieposiadanych przez producenta????? nie zostanie naprawiony. Czyli po trzech miesiącach mam informację, że uszkodzeniu uległy jakieś bliżej nieokreślone części, naprawy nie będzie a sprzedawca nie czuje odpowiedzialności za sprzedany uszkodzony, tygodniowy sprzęt. Nie polecam...zresztą cisną się na usta gorsze określenia niz tylko ...nie polecam. -
~RaDul34 / 2017-11-19 01:47
Witam. Zasięg tej sieci to jakaś porażka. Żeby porozmawiać przez telefon muszę wychodzić z domu. Na szczęście jeszcze tylko kilka miesięcy i koniec umowy. nie polecam nikomu tej sieci. Wadygłównie brak zasięgu. cena za usługę która nie działa w moim domu. -
~Tosiencja / 2017-11-13 18:37
Fatalny zasięg, brak salonu w najbliższym miasteczku (czyli utrudniony dostęp do oferty i podpisywania umów), bałagan w informacjach o numerach. ZaletybrakWadyzbyt wiele, by brać tego operatora pod uwagę -
~Karolina / 2017-11-11 10:36
Najgorsza sieć że wszystkich. Beznadziejna obsługa klienta. Miałam już różnych operatorów ale żaden nie był tak tragiczny! ZaletyBrakWadyNaciągane klienta
Gdy masz jakieś pytanie dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem -
~Darek / 2017-11-10 12:35
Totalne dno, nikomu nie polecam, same problemy z tą siecią!!!!!!!!! Zaletyżadnych zaletWadysame wady, nieprofesjonalność, słaby zasięg, nieprzejrzysta oferta, wiele by wymieniać -
-
~Paulina / 2017-11-09 16:27
T-mobile-nie polecam. Brałam udział w konkursie właśnie t-mobile, gdzie nagrodą był tablet Lenovo Tab3 8. Ok, pani z t-mobile zadzowniła, oznajmiła że wygrałam tableta. Szkoda tylko, że nie wspomniała, że jedynie raty na tego tableta. 40 zł miesiąc w miesiąc przez 3 lata. Suuuper nagroda. Zawiodłam się bardzo, a już tak się cieszyłam jak laptop miał przyjść pocztą. Czułam się wtedy jak wygrana. Niestety teraz czuje się baaardzo zgorszona, rozczarowana i przegrana. Nagroda chyba im się udała, ale jednak nie taka jaka powinna być. Przegam przed tą firmą. Konsultanci też niczego sobie... Na opowiedzeniu mojej historii dostałam odpowiedź: "no bo wie pani, w tych czasach nie ma nic za darmo" -g*no prawda. Zostałam oszukana. -
~Piotr W. / 2017-11-07 15:16
Pragnę podzielić się pozytywną opinią NT. Biura obsługi klienta T-Mobile tel.na kartę Zostałem szybko i profesjonalnie obsłużony. Polecam wszystkim firmę t-mobile. Dzięki i pozdrawiam Pana Ryszarda. -
~Janusz / 2017-10-27 16:03
Naciagania nie ma końca, przedłużałem umowę przez telefon i niestety. Okazało się że ponoć zawarłem umowę na jakieś bzdurne ubezpieczenie.
. Czuję się naciągany przez pracowników i wciskanie czegoś czego potencjalny klient nie chce.
Rozmawiając z pracownicą wyraźnie podkreslałem,że z uwagi na dwa telefony nie stać mnie na dużo wyższe rachunki i nie chcę nic zmieniać.
Jestem Klientem T-mobile wiele lat, ale to co się obecnie dzieje wykracza wszelkie znamiona normalnego traktowania stałego klienta.Konin -
~Waszka / 2017-10-24 16:57
Myślałam że jestem odosobnionym przypadkiem, a tu takich jak ja na pęczki. T-mobile, to totalna porażka. Jestem u nich blisko 17 lat
Nigdy nie było tak TRAGICZNIE!!!! Nie mam netu, zgłosiłem i czekam... Połączenia z UE pod psem (nie obrazajac psa). Zglosilam, czekam. Oni mają czas... Generalnie, to strzelają sobie w kolano, bo kto zechce mieć z nimi "przyjemność".WadyCała sieć to porażka. -
~NIE T-mobile / 2017-10-10 12:35
Niestety firma t-mobile to naciągacze i oszuści. Korzystałem przez wiele lat z ich usług czego żałuję. Umowy i komunikaty są tak ułożone żeby oszukać i naciągnąć. Nie polecam nikomu takiej nieprzyjemności. od początku byłem w tej firmie teraz mam dość -
~luco / 2017-10-06 13:26
Czekam na kuriera z telefonem ponad tydzień ! Zero informacji i robienie z klienta debila przy abonamencie za 150 pln Nowogard -
~Tomas / 2017-09-29 09:05
NIE POLECAM!!! Płacę za telefon którego nie mam ,gdyż jest w naprawie w serwisie T-mobile dodam że od prawie 2 miesięcy. Porażka... Jezdzę na szwajcarie i jakimś dziwnym trafem wydzwaniają do mnie jakieś dziwne numery akurat wtedy gdy tam jestem(dodam że nigdy nie korzystam w Szwajcarii z telefonu)Ale miałem nie wyłączoną pocztę i się włączała i oczywiscie były naliczane opłaty mimo mojej woli 4.95zł za połączenie. Mało tego , na ostatnim rachunku miałem doliczone sms premium ,które mam od dłuższego czasu zablokowane(podobno) ZŁODZIEJSTWO LEGALNE. Nie polecam
!!!ZaletyPomniejszanie moich finansów.WadySame wady..Jestem klientem od 14 lat.Telefon:samsung,Lg. -
~Monika / 2017-09-25 08:14
Opijajcie T-Mobile szerokim łukiem, oszuści, opłaty z księżyca, pobierają niesłusznie pieniądze z konta za usługi internetowe, bezpodstawnie blokują telefon, czas , aby Rzecznik Praw Konsumenta sprawdził te sieć!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadymilion samo ich istnienie to jedna wielka wada2 lata -
-
~Nika / 2017-09-24 18:25
Omijajcie szerokim łukiem! Dwa razy składałam zamówienie przez internet, w salonie okazało się, że nie ma go nawet w systemie i w dodatku nikt nic nie wie. Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałam! Bardzo nieuprzejmy facet z drwiącym uśmieszkiem ciągle pytał czy na pewno złożyłam zamówienie i czy na pewno w tym salonie i właściwie dlaczego chcę odebrać w salonie, a nie od kuriera (czy przy płatności kartą też pytacie klientów dlaczego właściwie nie chcą płacić gotówką?). Po tym wszystkim usiłował mi jeszcze wcisnąć inną ofertę, mimo że mówiłam, że jestem zainteresowana tą konkretną, którą zamawiałam (2 razy!). Na każdym kroku próbował mi udowodnić, że nie wiem o czym mówię, mimo,że sam nie znał dokładnie oferty i musiał ją sprawdzać przy mnie! Pierwszy raz spotykam się z tak protekcjonalnym i, szczerze mówiąc, bezczelnym potraktowaniem przez sprzedawcę, który teoretycznie jest tam,żeby pomóc klientowi! Nie polecam, można sobie tylko zszargać nerwy i stracić czas. Ja już nigdy nic u nich nie zamówię i będę ostrzegać wszystkich znajomych! ZaletybrakWadytragiczna obsługa klienta! -
~Robson123456 / 2017-09-15 17:09
Wyłączają telefon z ich winy -problemy techniczne a żądają dokonywania opłat, nawet gdy telefon nie działa.
Wpisują na wewnętrzną bazę dłużników, co uniemożliwia zakup telefonu u wszystkich operatorów TC, zaciągnięcie kredytu itd.
Lepiej mieć się na baczności i wybrać innego operatora. -
~Hanna / 2017-09-12 16:03
Chciałabym dac zero gwiazdek, ale się chyba nie da.
uważajcie przy podpisywaniu cesji, umów, sprzedawcy nie pwoiedzą wam jakie są stawki tego, musicie sami wszystko dokładnie przeczytać, nawet jakby za wami stało 30 osób w kolejce, trzeba wszystko dokładnie przeczytać, nie dajdzie się oszukiwać.WarszawaTelefon:Nokia -
~Jacek / 2017-09-11 19:20
Złodziejska firma.Konsultanci oszukują. Przed podpisaniem umowy trzeba czytać dokładnie umowy.Ja nie przeczytałem dokładnie umowy i narazili mnie na koszty prawie 1300 zł. Oni uważają że to nie ich wina że trzeba czytać dokładnie umowy.Najlepiej też nagrywać rozmowy z nimi.Gorąco nie polecam tej firmy.
strona 121 z 129
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »