Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2693 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kropa / 2019-02-10 13:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika,że nie należy robić interesów z T-Mobile. Telefon otrzymałam w innym kolorze niż zamawiałam. Ponieważ jest na firmę nie mogę go wymienić, złożyłam reklamację która ma być rozpatrywana przez 30 dni!
    Po 2 tyg. od podpisania aneksu do umowy okazało się , że internet z 12 G spadł do 2 o czym oczywiście nie było mowy przez telefon. Przez dwa lata będę płaciła "frycowe" ale po wygaśnięciu umowy na pewno zrezygnuję z tej firmy bo rozumiem , że firma aprobuje metody sprzedaży stosowane przez swoich konsultantów. Konsultanci T-Mobile to żenada- każdy mówi co innego a zdarzają się aroganccy.
    Podsumowując :nigdy więcej T-Mobile
    Zaletyoferta taka sama jak u innych
    WadyArogancja i brak kompetencji, agresywna sprzedaż
  • ~oberiba / 2019-02-05 22:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Wystrzegajcie się przedłużania lub zawierania umowy z handlowcem przez telefon. Ja dałem się wrobić. Nowa oferta MIX na kartę z telefonem nie miała się podobno różnić, od poprzedniej za wyjątkiem zwiększenia ilości doładowań. Przez dwa miesiące nie mogłem zalogować się na konto, aby to sprawdzić. Jak już się zalogowałem po 2 miesiącach to okazało się, że ilość doładowań wzrosła o 20 (zamiast6), darmowe minuty i SMS zniknęły(pojawiły się limity). Strona się zawiesza, zero kontaktu elektronicznego, mail, czat. Byłem wcześniej klientem Ery i T-mobile, ale takiego dzadostwa jak obecnie to nie spotkałem.
  • ~Jan Poszkodowany SKOCZÓW / 2019-02-05 22:04
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE ŻYCZĘ NIKOMU! Sytuacja Salony w SKOCZOWIE.
    Obsługa nie powiem, może i miła. Ale na tym kończą się pozytywne strony i aspekty mojej współpracy z tym operatorem.
    Obiecywane były w razie słabego zasięgu dodatkowe wzmacniacze, jak również wiele innych obietnic, które miałyby gwarantować najlepsze usługi wśród operatorów.
    Po przeniesieniu ok 20 numerów z Playa do T-mobile, po miesiącu rozpoczął się dramat z zasięgiem (jego prawie całkowitym brakiem), wielokrotne interwencje u przedstawiciela kończyły się bezradnym rozkładaniem rąk "Nic nie możemy zrobić...".

    Czujemy się całkowicie oszukani, ignorowani i lekceważeni.
    Mimo bardzo złego poziomu usług, nie ma możliwości zerwania umowy z operatorem.
    W salonie zostaliśmy poinformowani, że mają tak skonstruowane umowy, że klient nie ma żadnej możliwości walki o swoje, żadnego prawa dyskusji czy reklamacji.

    OSTRZEGAMY WSZYSTKICH! My w miarę możliwości uciekamy z powrotem do PLAYa.
    ZaletyMiła dla oka obsługa.
    WadyDuże obietnice i zapewnienia - bez pokrycia,
    poziom świadczonych usług ( brak zasięgu)
    podejście do klienta, brak możliwości dyskusji i reklamacji
  • ~gość / 2019-02-05 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chodzi o obsługę klienta to porażka... Brak informowania podczas podpisywania umowy o wszystkich szczegółach oferty, dopiero w trakcie korzystania z usług okazuje się, iż jest zupełnie inaczej niż to co usłyszeliśmy w salonie. Poziom obsługi telefonicznej poniżej poziomu, 4 na 5 konsultantów w żaden sposób nie umie udzielić wyczerpującej odpowiedzi na zadawane pytania, jedynie wymijająco udziela ogólnych informacji próbując wprowadzić w błąd. Nie wiem czy to celowe zagranie czy po prostu niewiedza a raczej głupota osób tam pracujących. Ogólnie porażka. Z niecierpliwością oczekuję na koniec umowy. A odnośnie możliwości korzystania z ich serwisu internetowego nie będę się wypowiadać. Błąd wczytywania strony przy 90% prób zalogowania się, a pozostałe 10% i tak w trakcie korzystania kończą się fiaskiem. Ogólnie nie polecam!
  • ~rzymia / 2019-02-02 09:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Awaria 2019. Podają w komunikaci że mogą występować utrudnienia w dostępie do Internetu, przesyłania SMS, itp. a ja jestem bombardowany SPAM SMS. To jak to jest z tą łącznością w T-Mobile?. Po 20 latach powiem NIE!!!. By by
    WadyTylko liczy się pieniądz
  • ~rys / 2019-02-01 09:09
    Ocena: 1.67 / 5
    próbują wyłudzić pieniądze wystawiając zawyżone faktury.Konsultanci mili ale efektów żadnych.Nie polecam
    Zaletybrak
  • ~Agata / 2019-02-01 01:14
    Ocena: 3.00 / 5
    ciekawe czy pożar w warszawie skłoni was do niewyciągania wniosków ws rachunków nie wykonanych usług. pewnie nie. za co jako korporacja przeprosicie...? jakby nie był tematu... ale miejcie na uwadze, że mimo waszej straty ktoś właśnie poniósł stratę w zaistniałej sytuacji...
  • ~Ajcila / 2019-01-31 12:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Po podpisaniu umowy wszystko ładnie pienie, po roku trwania umowy DRAMAT! BRAK możliwości połączenia, wyskakuje komunikat "brak sieci komórkowej", internet tylko H+, gdzie miał być LTE, to na telefonie. Odnośnie modemu internetowego : cały czas gubi zasięg. Pojawia się czerwona kontrolka... Strony otwierają się z ledwością. Dzwoniąc na infolinię, dowiedziałam się że mają 60h na naprawę danego błędu. I co? Nic. Jak było tragicznie tak jest nadal... Nie wiem się z tą siecią dzieje... Nie polecam ????????
    Zalety...
    WadyZasieg
    Internet
  • ~Wiem / 2019-01-30 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Narzucają kary, nie informując klienta... żenada zablokowali mi kartę z powodu kradzieży( tak przynajmniej mój ex powiedział) kiedy chciałam duplikat to nawet nikt nie poinformował mnie ze muszę odebrać w ciągu 7 dni w salonie. Mówiąc ze przebywam za granica mimo wszystko nikt nie poinformował... uwaga! Po pół roku po zakończeniu umowy dostałam karę umowna za nie odebranie karty! W kwocie 300zl!!!! A co najlepsze Pani z salonu T- mobile w Ł•mzy powiedziała mi w grudniu ze mam nadpłatę 90zl, czekałam aż mi zwrócą ale się nie doczekałam.... w tym dniu również napisałam reklamacje i w uzyskanej odpowiedzi dostałam ze muszę karę zapłacić i noe mam żadnej nadpłaty! Obłęd mogę bardzo dużo napisać ale chciałabym tylko ostrzec przed oszustami.
    ZaletyBrak
    WadyNa infolini pracują nie kompetentne osoby, każdy mówi co innego.
  • ~Joooo / 2019-01-26 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści. Przez 5 miesiecy wyciągnęli ode mnie 200 zl przez błąd systemu, mimo reklamacji mam problem, aby je odzyskać. Konsultanci piszą kolejne reklamacje i ładnie mówią a efektów brak. Jestem bardzo zawiedziona tą siecią. Moja pierwsza umowa i napewno ostatnia.

    ZaletyByla cena, niestety system ja podniósł
    WadyBrak kompetencji pracowników
  • ~Janusz / 2019-01-16 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedstawiajac oferte przy podpisaniu umowy zapomnieli dodac wazny fakt , że po skonczeniu sie pakietu internetu jaki jest w umowie nie ma możliwości dokupienia dodatkowego pakietu. Szkoda że dowiaduje sie o tym po fakcie .
  • ~Ewaaaaaaa / 2019-01-15 15:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Po prostu złodzieje. Umowa na 24 doładowania, doładowywane częsciej niż 1 raz na miesiąc zeby mieć to z głowy. Niestety po wykonaniu ostatniego doładowania po prostu wyłączyli mi wszystko, 5 miesiecy wcześniej niż powinni. CHAMSTWO!!!!
    ZaletyDobry zasięg
    WadyOszustwo z rachunkami
  • ~ologgg / 2019-01-15 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    To tak. Chciałem z nimi podpisać umowę, ale.... jestem uczulony na pewne rzeczy i uczulam tez przyszłych klientów. Otóż w reklamach i na stronce www jest oferta no limit za 50 zł miesięcznie. Jednak nigdzie nie pisze że za przeniesienie numeru z innej sieci należny dopłacić do tmoblile 20 zł (chyba że mówimy o tańszym abonamencie to wtedy 50 zł), a za niewyrażenie zgody na inwigilacje kompletną - TAK, TAK - kontrola przeglądanych stron www, komunikatorów, stron bankowych, kontrola aplikacji na telefonie itd itp (dosłownie każdy ruch na fonie o co przynajmniej pytają uczciwie) - dodatkowe 5 zł do KAŻDEJ faktury!!! Chcesz mieć choć trochę prywatność - płacisz 55 zł + 20 zł za przeniesienie numeru :)
    Moim zdaniem kompletna kpina. Zrezygnowałem.
  • ~Marek / 2019-01-14 14:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chamska obsługa oszukują klienta na każdym kroku. Nigdy więcej tej niemieckiej sieci.
    ZaletyZadne
    WadySame
  • ~ba / 2019-01-10 00:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam telefon na kartę. Dziś poszłam zawrzeć nową umowę, bo chcę za 25 zł miesięcznie jakąś swobodę, żebym nie musiała ciągle doładowywać telefonu. Umowa jest na 2 lata i mogę trochę więcej dzwonić niż przy standardowym doładowaniu na kartę. W salonie obsługa fatalna. Pani chciała mi wcisnąć nowy telefon, nowy numer, bo za wszystko ma dodatkową kasę, ale ja mam dwa telefony i po co mi jeszcze trzeci. Kobieta była niemiła i mnie poganiała, bo nic finansowo nie zyskała na mojej wizycie. Najpierw wyłączyli mi telefon po zawarciu nowej umowy i po dacie migracji doładowałam telefon i nadal mam wyłączony. Bałagan jest u tego operatora. To już nie ten sam t-mobile, ale jakaś prowizorka nastawiona na łupienie klienta. Mają gdzieś lojalność klienta i liczy się tylko nowy klient, bo im się statystki poprawiają. Moje pytanie, kiedy włączycie mi mój doładowany telefon, bo teraz łamiecie umowę zawartą ze mną.
    ZaletyBrak ich
    WadyBałagan, pośpiech, brak informacji i czasy "króla ćwieczka"
  • ~Malina / 2019-01-07 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie drobna rzecz ale takie drobne rzeczy świadczą i jakości i klasie firmy. 14 grudnia przedłużałem umowę na 3 numery w salonie T-Mobile w Złotych Tarasach w Warszawie. Dostałem Samsunga A7 i dodatkowo kupiłem etui do niego za 59 zł. Przy zakupie pytałem się specjalnie czy jak nie będzie się podobać to czy mogę zwrócić. Tak-mam na to dwa tygodnie. Wracam ze świątecznego wyjazdu i idę zwrócić etui 28 grudnia. Pan Robert, który podpisywał ze mna umowę coś grzebie w kompie i twierdzi, że nie może bo jego szefowej nie ma i nie ma autoryzacji do zwrotu. Bierze mój telefon i mówi, że idzie na urlop ale przekaże sprawę szefowej aby załatwiła jak ona wróci z urlopu. Czekam....
    31 grudnia dostaje SMS przez samym zamknięciem salonu abym nie zdążył nic zrobić....
    "...Witam. Robert T-mobile Złote Tarasy.
    Rozmawiałem z kierowniczka w sprawie zwrotu etui. Niestety nie będzie to możliwe ze względu na zbyt długi czas od czasu sprzedaży . Mineło więcej niż 2 tygodnie.
    A poza tym życzę Panu wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam...."

    Idę dziś do salonu aby wyjasnić sprawę...Pana Roberta nie ma a kierowniczka do której poszedł wyjaśnić sprawę na zaplecze inny pracownik nawet nie wyszła do mnie powiedzieć przepraszam i po prostu mnie zlała. Najpierw twierdziła, że etui nie można zwrócić, po tym, że minęło ponad 2 tygodnie a na końcu, że zamknęli już zeszły rok i nie wiedzą dlaczego Pan Robert wprowadził mnie w błąd i mam z nim załatwiać sprawe...w skrócie oszuści i krętacze...

    Kasy nie zwrócili...i zachowali sie jak dziady. Życzę prezesom T-Mobile więcej takich pracowników...mam u nich 6 numerów...będę po kolei przenosił je do innego operatora...

    Pozdrawiam wszystkich oszukanych...
    ZaletyBrak
    WadyOszukują
  • ~Waldemar / 2019-01-04 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy telekomunikacyjnej nikomu nawet Panu Prezesowi .Prawnicy T-Mobile tak pisza umowe dla klijenta aby sie nie zorietowal ze podpisuje na siebie pewne kary jakie wynikaja na koncu umowy.Dzialaja jak zorganizowana grupa przestepcz w swietle prawa. Nie dajcie sie wiecej oszukiwac.
  • ~RYCHO / 2019-01-02 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    To złodzieje oszusty i kanciarze telefon złożyłem do reklamacji w czerwcu tamtego roku kasował mi numery nowy
    teraz dostałem pismo że to uszkodzenie z mojej winy a jeszcze pobili wyświetlacz i zwalają na mnie DNO NIE FIRMA
  • ~Skryty / 2018-12-31 14:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostatnio dostalem rachunek 200 zl ktory rozlozylem a 4 raty konsultant powiedzial ze nastepna faktura bedzie kolo 140 zl odebralem dzis fakture a oni nie dość że podwyszyli kwotę a karty już od miesiąca nie używam to jeszcze przyszło że mam zapłacić całość tego rachunku który a raty był rozłożony miałem dobrą opinie o t mobile ale teraz wiem że zacierają z ludzi pijawki
    ZaletyŁatwa obsluga
    WadyKanciarstwo
  • ~Anonim / 2018-12-30 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pewnego dnia miałem bardzo dobrą opinię na temat sieci t mobile.Podpisalem nawet umowę na dwa numery z tym operatorem, namowilem znajomych na ta siec, jednak wszystko się zmieniło po wizycie w salonie t mobile w galerii w Kędzierzynie Koźlu. Została mi przedstawiona oferta gdzie sprzedawca informując mnie o nowej kwocie abonamentu nie poinformował mnie ze mówi o wartości netto mimo że występuje jako klient prywatny. Dlaczego tak mi to zostało przedstawione? Dlatego że w późniejszej rozmowie jak dzwoniłem z pretensjami powiedział że dobrze wiedział że jakby mi to przedstawił uczciwie czyli poinformował o cenie bez vat to ja bym tego nie wziął.Jeszcze dodał ze to jest taka polityka firmy i to klient ma być czujny na takie haczyki. Jak wcześniej wspomniałem jest to moja kolejna umowa licząc w tej sieci i innych i jeszcze nigdy nie zostałem tak nieuczciwie potraktowany. Jeszcze od żadnego konsultanta nie słyszałem takiego tłumaczenia ze wszystkie oferty są podawane w netto a jeśli klient zażąda to dopiero wtedy oblicza się cenę brutto. Totalna bzdura tyle razy odwiedziłem sieci różnych operatorów ale pierwszy raz słyszę takie kłamstwo. Jak można tak kłamać ludzi. Do samej sieci nie mam nic tylko ostrzegam uważajcie przed takimi naciagaczami bo ja się wkopałem na 3 lata i albo płacić albo kara. Jeszcze mam nadzieje na pozytywną odp. z działu reklamacji. Pozdrawiam
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187