Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2608 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2018-09-05 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Serdecznie dziekuje za długoletnią współpracę z T-Mobile za która zostałem ukarany 300zł karą za to, że T-mobile nie zapewnił zasiegu w mojej miejscowości
    Zalety-brak
    Wady-brak zasiegu
  • ~ANNA / 2018-09-03 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam kartę w tej właśnie sieci. Usiłuje uruchomić nr; coś okropnego. Połączenia są tylko wychodzące. Połączenia przychodzące tylko z sieci T-mobile. Wykonałam już 9 rozmów z infolinią . Za każdym razem ten sam efekt. Czyli bez efektu :_( Za każdym razem jak dzwonie tłumacząc problem jestem odprawiana z kwitkiem. Zgłoszone jest do działu technicznego proszę czekać.....Straciłam już nie małą sumkę na takie połączenia bo dzwonie z innej sieci. Szkoda tylko czasu , pieniędzy i nerw. Pozostaje mi spróbować u innego operatora. W żadnym wypadku nie polecam kupna u tego operatora nr telefonu, który i tak nie działa.
  • ~Aleksander / 2018-09-02 17:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Internet czasami bardzo dobry czasami bardzo słaby 3g lepsze od lte żenada, chodź jest całkiem niedaleko ich odbiornik to internet jest słaby może czasami na dwa tygodnie jest bardzo dobry, tłumaczyli się że naprawiają odbiorniki i że internet będzie słaby po naprawach się to zmieniło na jakieś dwa miesiące i potem znowu był słaby próbowałem zmieniać z lte na 3g i okazało się że 3g jest lepszy od lte prędkość pobierania 12-14mb, uznałem niech tak będzie i po kilku dniach zmieniałem internet na lte nie zmieniało się. po kilku miesiącach znowu był dobry internet lte i tak się zmieniało to aż do teraz (2.09.2018) lte działa troszeczkę lepiej od 3g. Obsługa klienta jest całkiem ok jak dzwoniłem pomówić o tym jak słaby jest internet to przepraszali i mówili o naprawach odbiorników i że internet będzie słaby. Dałem router do naprawy powiedzieli że router jest sprawny i wina jest po stronie odbiorników. Oferta moim zdaniem dobra ale dałem dwie gwiazdki nie za cenę tylko za jakość bo cena całkiem przyzwoita za internet nielimitowany. Czy bym polecał raczej tak dla mieszkańców miast w którym jest ich salon i odbiornik dla mieszkańców wsi nie, ale jak mieszkają blisko miasta z ich salonem i odbiornikiem to raczej można korzystać. Moja ocena to 6/10 średni internet
    Zaletycena
    obsługa klienta
    oferta
    Wadyinternet
    Odbiorniki
  • ~Alwin / 2018-08-30 00:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Naciąganie,płatne "granie na czekanie" ustawione z automatu, zawyżają rachunki, płatne serwisy internetowe, żenada ogólnie. Dobrze, że to już koniec umowy !
  • ~ewa / 2018-08-28 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezustanny problem z płynną aktywacją pakietu Nielimitowane rozmowy, sms-y i 1GB internetu.. Bardzo długi czas oczekiwania po doładowaniu na aktywację pakietów.. Słaby zasięg... Zupełny brak kontaktu z BOK... I nagminne błędy w naliczaniu opłat, zawyżane FR-y... ODRADZAM !!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZAWYŻANIE RACHUNKÓW - KRADZIEŻ !!! Bardzo długi czas aktywacji usług..BRAK KONTAKTU Z BOK.. Serwis ciągle niedostępny lub awaria
  • ~Eduard / 2018-08-27 22:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Co dwa tygodnie problem z internetem... oferta internet domowy bez ograniczen - predkosc 60mb/s... ograniczony jestem co 5minut przez ping 400ms na grze a predkosc tak na prawde maximalnie do 15mb/s. Po kontakcie z obsluga klienta sie dowiedzialem swietna informacje ze predkosc 60mb/s jest DO ale w umowie tak na prawde nie mam informacji ze nebedzie naprz. 5mb/s. Nie polecam.
    WadyPredkosc
    Stabilnosc
    Obsluga klienta
    Ping milion
  • ~mati / 2018-08-22 23:20
    Ocena: 1.33 / 5
    ja tez jestem ofiarą płace t mobile normalnie abonament internet i internet z telefonem a tu sie okazuje ze mam do zapłacenia 1407,34 zł wyobrazacie se ja normalnie płace mówie im zeby wydrukowali mi internet i telefon i numer internetowy co mam w routerze to już skandal najgorsza droga siec nie radze bo tak samo wy skonczycie
  • ~Agnieszka / 2018-08-22 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO
    przez 2 miesiące nie mozna przenieść numeru. mój pesel zniknął z bazy danych.
    Zaletybrak
    Wadyuff
  • ~Xx / 2018-08-20 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna sieć nie polecam już nigdy nie podpisze z nimi umowy od polroku praktycznie co miesiąc coś jest nie tak i musze chodzić do salonu gdzie niekoniecznie problem odrazu jest rozwiazywany tylko muszę czekać np 2 tyg. Min wśród problemów był fakt tego że pobierano mi opłatę z konta za usługę która powinnam mieć a jej nie miałam naprawienie tego zajęło im 3 miesiące
    WadyJestem wiele lat klientem tmobile brak kompetencji zaangażowania świadczy o tym że nie dbają oni o stałych klientów gdyż problem się powtarza są też inne proboemy
  • ~Marek / 2018-08-16 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem u nich drogi abonament na nielimitowane rozmowy za granica w czasie gdy obawiazywał jeszcze roaming.
    Dzisiaj ustanowili mi limit 500 minut a placić muszę dalej 120pln ...
    Czyli mam mniej niż ludzie którzy skorzystali ze zniesienia roamingu za cztery razy drożej.
    Po 12 latach w sieci.
  • ~Oszukany / 2018-08-15 20:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Konsultanci nie kompetentni . Nie ma z kim rozmawiać. Kierownicy konsultantów nie mają ochoty rozmawiać. Zabrali mi 50 zl z karty za usługę na miesiąc A po 4 dniach wyłączyli ją i konsultant powiedział że nie ma kompetencji do załatwienia tej sprawy.
    ZaletyBrak
    WadyKiepskie połączenia. Przerywają rozmowy zmniejszają zasięg. Nie ma z kim załatwić jeśli jest problem.
  • ~ślązak zabrze / 2018-08-12 14:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Postawiłem na karte u nich...t-mobile na karte skuszony ofertą full wypas za pakiet 25zł no limit...niby...doładowałem za 30zł ok...zostało 5 złociszy na koncie ...posłałem pare fotek mms...wchodze na konto wtf? stan konta 36 groszy...a tu sie okazuje że cena wysłania MMS wynosi 89gr !!! niecałą złotówkę...granda w biały dzień !!!! przechodze po tym niemiłym nieporozumieniu do plusa tam jest pakiet za 25złociszy z darmowymi MMS.ami....aha nie wspomne juz o bombardowaniu mnie spamem 1 raz dziennie przynajmniej z sms typu...sprzedaj swoją prywatnośc tzn.zgody marketingowe a dami ci za free 10zl !!! na tyle jest wyceniony spokój obywatela... odradzam T-mobile.
    Zaletybrak
    Wadydrożyzna, niedopowiedziane kruczki w cennikach
  • ~XXX / 2018-08-08 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w T-mobile już wiele lat i nic się nie zmienili, przynajmniej w tych salonach które odwiedzam. Obsługa nie potrafi dobrać odpowiedniej oferty do potrzeb klienta oraz obsługa jest bardzo natrętna, uparta i kłamliwa. Najpierw mówią ,że wszystko będzie za darmo a następnie nie wiadomo skąd przysyłają raty na cały rok. Jedna z gorszych sieci jaką znam! NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM.
    ZaletyDobry zasięg podczas rozmów.
    WadyObsługa klienta.
    Złe oferty.
  • ~Danuta / 2018-08-08 17:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam problem z tabletem Pani Karolina Ostrowska /Galeria Baltycka w Gdańsku / rozwiązała mój problem ekspresowo. Jest bardzo sympatyczna i miła. Również ukłony dla Pana Adam który również w naprawę w profesjonalny sposób zaangażował się w rozwiązanie problemu. Bardzo polecam ten salon.
    ZaletyProfesjonalizm. Zaangażowanie.uprzejmosc Przesymatyczna atmosfera
    WadyBrak
  • ~obywatel Monte / 2018-08-05 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chcą zwrócić nadpłaty po zmarłym abonencie !!!

    Dają formularz zwrotu w którym mają wyraźnie trzy możliwości wyboru.
    Zwrot nadpłaty na konto, zwrot nadpłaty w salonie wybranym przez abonenta oraz zwrot za pomocą przekazu pocztowego.

    Została wybrana opcja zwrotu w salonie.

    Poszedłem do salonu, to skierowali mnie do innego - (gdzie mogłem sam wybrać gdzie chcę odebrać nadpłatę)

    Poszedłem do wskazanego przez nich salonu - tam dowiedziałem się, że nie oddadzą mi zwrotu, gdyż oni chcą zwrotu dokonać tylko przelewem bankowym.


    To jest jawna kpina i cyrk !!!

    Czy tak traktuje się klientów ??!?!?

    Po co są formularze i opcje do wyboru, jeśli i tak one wcale nie obowiązują ?!??!!

    To jest po prostu złodziejstwo !!! Kradzież !!!

    Jeśli mam do wyboru opcje to w takim razie żądam żeby ta wybrana przeze mnie została wykonana bez dyskusji !!!


    A najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt z tym nic nie zrobi i nie weźmie moich wypocin na poważnie i nadal a firemka będzie dalej lansować się na najlepszą sieć w Polsce...

    Żenada...
    Zaletyżadnych
    WadyOszustwa administracyjne i nieprzestrzeganie zasad obsługi klienta.
  • ~Pancus / 2018-08-05 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet Domowy. Tragedia, wyłudzanie pieniędzy, przez 2-tygodnie testowania, gdzie jest możliwe odstąpienie od umowy rewelacja, później tragedia. Kontakt z działem technicznym tragedia, obiecują usunięcie usterki i na tym się kończy. Posiadam 7 miesięcy i nie jestem w stanie normalnie korzystać. ODRADZAM KAŻDEMU !!!
    ZaletyAtrakcyjna oferta, tylko w reklamie
    WadyInternet z którego nie możesz korzystać
  • ~melisa / 2018-08-04 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    W telefonie od 8-miu lat włączyli mi bez jakiejkolwiek konsultacji ze mną t-mobile mix z koniecznością doładowywania konta najpierw 3 x w mcu po 10 zł, a potem co tydzień po 10zł. Mimo nagromadzonych w ten sposób pieniędzy na koncie tel wkoło był blokowany. Po okresie wypowiedzenia umowy, którą zawarli sobie podobno ze mną miałam od nowa przejść na kartę, okazało się jednak, że karta to obowiązkowe ładowanie 3x w mcu po 10 zł, czyli tyle co abonament. Na próbę wyjaśnienia kłamstw i kolejnych klientów zgłaszających problem, pracownicy T-Mobile (Elbląg, ul Stary Rynek, również salon przy ul. Hetmańskiej) zareagowali chichotem. Po wniesieniu reklamacji zablokowano mi numer.
  • ~T-Mobile to shit / 2018-08-03 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno jakie widziałem internet jest wolniejszy niż w latach 90. Walić ich nie polecam.
    ZaletyŻadne .
    WadyWszystko co się da.
  • ~paweł / 2018-07-27 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    przedłużałem umowę przez konsultanta i mnie oszukał. Celują tak, by podpisać umowę pm okresami rozliczeniowymi, po 2 tyg dopiero dostajesz fakturę i jesteś w siwej...... Mailujesz, wyjasniasz, kicha, podpisaleś wielostronicową umowę której nie miałeś szans przeczytać przy kurierze, zaufałeś miłej pani/u że jest to, co uzgodniliście. nie dawajcie się nabrać.
    Zaletynie ma
    WadyBardzo wolny internet,zrywanie połączenia 2razy zgłaszane nic nie zrobili
  • ~TOMASZ / 2018-07-16 21:50
    Ocena: 1.33 / 5
    połazenie z konsultantem trzeba czekać nie raz długo lepiej wysłaać wiadomośc zeby odzdzwonili abonament jest najgorszy.
    plus jest taki że internet w telefonie jest na dobrym poziomie
    Zaletyzasięg i dobry internet
    Wadyza wysokie abonament kiedy chcie się dobrac telefon to abonamentu
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186