od początku byłem w tej firmie teraz mam dość
strona 119 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »
-
~NIE T-mobile / 2017-10-10 12:35
Niestety firma t-mobile to naciągacze i oszuści. Korzystałem przez wiele lat z ich usług czego żałuję. Umowy i komunikaty są tak ułożone żeby oszukać i naciągnąć. Nie polecam nikomu takiej nieprzyjemności. -
-
~luco / 2017-10-06 13:26
Czekam na kuriera z telefonem ponad tydzień ! Zero informacji i robienie z klienta debila przy abonamencie za 150 pln Nowogard -
~Tomas / 2017-09-29 09:05
NIE POLECAM!!! Płacę za telefon którego nie mam ,gdyż jest w naprawie w serwisie T-mobile dodam że od prawie 2 miesięcy. Porażka... Jezdzę na szwajcarie i jakimś dziwnym trafem wydzwaniają do mnie jakieś dziwne numery akurat wtedy gdy tam jestem(dodam że nigdy nie korzystam w Szwajcarii z telefonu)Ale miałem nie wyłączoną pocztę i się włączała i oczywiscie były naliczane opłaty mimo mojej woli 4.95zł za połączenie. Mało tego , na ostatnim rachunku miałem doliczone sms premium ,które mam od dłuższego czasu zablokowane(podobno) ZŁODZIEJSTWO LEGALNE. Nie polecam
!!!ZaletyPomniejszanie moich finansów.WadySame wady..Jestem klientem od 14 lat.Telefon:samsung,Lg. -
~Monika / 2017-09-25 08:14
Opijajcie T-Mobile szerokim łukiem, oszuści, opłaty z księżyca, pobierają niesłusznie pieniądze z konta za usługi internetowe, bezpodstawnie blokują telefon, czas , aby Rzecznik Praw Konsumenta sprawdził te sieć!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadymilion samo ich istnienie to jedna wielka wada2 lata -
~Nika / 2017-09-24 18:25
Omijajcie szerokim łukiem! Dwa razy składałam zamówienie przez internet, w salonie okazało się, że nie ma go nawet w systemie i w dodatku nikt nic nie wie. Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałam! Bardzo nieuprzejmy facet z drwiącym uśmieszkiem ciągle pytał czy na pewno złożyłam zamówienie i czy na pewno w tym salonie i właściwie dlaczego chcę odebrać w salonie, a nie od kuriera (czy przy płatności kartą też pytacie klientów dlaczego właściwie nie chcą płacić gotówką?). Po tym wszystkim usiłował mi jeszcze wcisnąć inną ofertę, mimo że mówiłam, że jestem zainteresowana tą konkretną, którą zamawiałam (2 razy!). Na każdym kroku próbował mi udowodnić, że nie wiem o czym mówię, mimo,że sam nie znał dokładnie oferty i musiał ją sprawdzać przy mnie! Pierwszy raz spotykam się z tak protekcjonalnym i, szczerze mówiąc, bezczelnym potraktowaniem przez sprzedawcę, który teoretycznie jest tam,żeby pomóc klientowi! Nie polecam, można sobie tylko zszargać nerwy i stracić czas. Ja już nigdy nic u nich nie zamówię i będę ostrzegać wszystkich znajomych! ZaletybrakWadytragiczna obsługa klienta! -
~Robson123456 / 2017-09-15 17:09
Wyłączają telefon z ich winy -problemy techniczne a żądają dokonywania opłat, nawet gdy telefon nie działa.
Wpisują na wewnętrzną bazę dłużników, co uniemożliwia zakup telefonu u wszystkich operatorów TC, zaciągnięcie kredytu itd.
Lepiej mieć się na baczności i wybrać innego operatora. -
~Hanna / 2017-09-12 16:03
Chciałabym dac zero gwiazdek, ale się chyba nie da.
uważajcie przy podpisywaniu cesji, umów, sprzedawcy nie pwoiedzą wam jakie są stawki tego, musicie sami wszystko dokładnie przeczytać, nawet jakby za wami stało 30 osób w kolejce, trzeba wszystko dokładnie przeczytać, nie dajdzie się oszukiwać.WarszawaTelefon:Nokia -
~Jacek / 2017-09-11 19:20
Złodziejska firma.Konsultanci oszukują. Przed podpisaniem umowy trzeba czytać dokładnie umowy.Ja nie przeczytałem dokładnie umowy i narazili mnie na koszty prawie 1300 zł. Oni uważają że to nie ich wina że trzeba czytać dokładnie umowy.Najlepiej też nagrywać rozmowy z nimi.Gorąco nie polecam tej firmy. -
-
~maria / 2017-09-09 12:47
jestem w t.mobile od 10 lat oddałam telefon na ubezpieczenie za które płace kiedy upłynoł miesiąc poszłam do salonu dowiedzieć się co dzieję się z moim telefonem usłyszałam tam że serwis ma nieograniczone serwisowanie i to nie jest ich sprawa dlaczego serwis trzyma tak długo telefon wspomne tylko ze padł mi głosnik a telefon to i phone 5s po 1,5 miesiaca walki z tym pseudo salonem odebrałam tel. ponoć nowy tylko ze działał w trybie awaryjnym i cały czas się wyłanczał oddałam go znów tym razem na gwarancje w salonie totalne hamstwo pomylili e- maila zaczeła się walka rachunki przysyłają kolosalnie zawyrzone dzwoniac do biura osługi z jakimś problemem zlewają cię i traktują jak pajaca w salonie to samo także 4 miesiące walcze o odzyskanie telefonu rachunki opłacam bo zaraz by mi kare naliczyli żadnej pomocy nie uzysałam z ich strony zasięg fatalny odradzam wszystkim ta sieć Zaletyżadnych zaletWadycała ta sieć to wada -
~Tosiencja / 2017-08-29 21:27
Zasięg - tragedia!. I taka ciekawostka kiedyś rpzeniosłam numer z t-mobile do innej sieci i po dwóch latach od tego wydarzenia dzwoni do mnie pan z t-mobile, ze mają dla mnie, jako swojej klientki super ofertę :-) ZaletybrakWadyfatalny zasięg, nidoinformowana obsługa klientaw dość którtkim czasie udowodnili mi, że nie chcę mieć u nich numeru :-) -
~Aleksander / 2017-08-19 22:32
T mobile szasta moimi danymi osobowymi na prawo i lewo pomimo mojej niezgody. ZaletyBrakWadyBrak zalet2017 -
~mateusz / 2017-08-16 14:05
Przez wiele lat miałem problemy z tą siecią telefonii komórkowej, teraz w końcu zmieniłem operatora i jestem bardzo zadowolony. WadyKiepskie umowy, kiepski internet, słaba obsługa klienta, problemy techniczne -
~Dawid / 2017-07-10 18:32
Odradzam, nie polecam, nie odbierajcie telefonu a jak odbierzecie to uprzedźcie, że nie wyrażanie zgody na nagrywanie :) dzwonią i obiecują złote góry, nawigacje do samochodu, poczym się okazuje, że nawigacja o której pani zapewniała że to jest nawigacja do auta i jest to dodatek do telefonu okazała się zwykłą badziewną aplikacją :D brawo Wy :D Mam nadzieje, że ta sieć skończy bardzo szybko swą karierę przez takie robienie ludzi w bambuko :D Pzdr. ZaletyBardzo miła Pani w obsłudze, która podaje nr konta na który należy wpłacać karę umowną :)WadyUmowy wprowadzające klientów w błąd, telefony niesprawnie technicznie, nie działający internet,Telefon:Polecam plusa :) -
~roman / 2017-07-02 19:44
t-mobile nie polecam oszuści...jestem z nimi od prawie 20 lat kończy mi się poprzednia umowa i zadzwoniła do mnie pani z infolinii obiecując darmowy telefon przy abonamencie nie wyższym niż poprzedni ,warunek to umowa na 36 miesięcy
zgodziłem się.na drugi otrzymałem telefon przesyłką kurierską i fakturę na spłatę telefonu w wysokości 700 zł z hakiem rozbitą w ratach na 36 miesięcy....Uważajcie na nich !!!aleksandrów łódzki -
~ryszard / 2017-07-02 13:34
po wielu latach współpracy z t-mobile zamierzam zrezygnować z ich usług ,za brak notoryczny brak dostępu do internetu ,zdarzały się przypadki gdy nie mogłem się dodzwonic do nikogo ani odbierać wiadomosci ,co ich dyskwalifikuje kompletnie ,pozatym niekompetencja placówek t-mobile w mojej miejscowośći które są tylko od sprzedaży ,a nie informacji , natomiast dodzwonienie się na znajomych aby unikali tą firmę. -
~Zbyszek / 2017-06-28 11:36
Zdaję sobie sprawę z tego, że w takich miejscach jak to udzielają się głównie krytycy, ale to nie powstrzymuje mnie przed wyrażeniem opinii, która może innych uchroni przed nieprzyjemnościami. Na początek opis dosyć banalnej sytuacji - przedłużenie i małe zmiany w umowie na dostawę internetu mobilnego skutkują błędnie wystawioną fakturą. Interwencja na infolinii i uzgodnienie - faktura jest błędna, wystawiona będzie korekta, nie wiadomo ile za dany okres rozliczeniowy w rzeczywistości trzeba zapłacić, więc doradca proponuje - zamrażam płatność na miesiąc, w kolejnym okresie rozliczeniowym będzie płatność za dwa miesiące. Spokojnie czekam i ..... po trzech tygodniach na ekranie komputerów w moim domu pojawia się monit - nie zapłaciłeś za fakturę, zrób to teraz, albo za trzy dni odcinamy internet. Żona pyta się, czy zbankrutowałem skoro nawet osiemdziesięciu kilku złotych nie mam? A może to już początki starczej demencji?Tego samego dnia przychodzi faktura korygująca z inną kwotą należności niż była we wspomnianym ostrzeżeniu. Kolejna rozmowa z infolinią i mały szok - kwotę do zapłaty powinienem sobie sam wyliczyć na podstawie odejmowania kwot z obu faktur, a ustalenie o zamrożeniu płatności są gówno warte i nie wiadomo dlaczego zostało mi zaproponowane. Potem kolejny szok - na fakturze za następny okres rozliczeniowy są karne odsetki za okres zamrożenia płatności. Teraz wysyłam reklamację do zarządu T-Mobile (bo na infolinii nie można skontaktować się z nikim poza doradcami). Dzisiaj dostałem odpowiedź i tu jest największy szok. Z odpowiedzi wynika bowiem, że w T-Mobile zamrożenie płatności nie wstrzymuje płatności, za okres zamrożenia naliczane są karne odsetki, faktury korygujące bez wyliczonej nowej kwoty do zapłaty to standard, a samopoczucie klienta to dla firmy jakaś abstrakcja. Tak więc drogi internauto - zamiast wylewać swoje żale w Sieci, przed podpisaniem umowy z T-Mobile kup sobie młotek i walnij się w głupi łeb. Chyba, że lubisz, gdy z byle powodu traktują cię jak oszusta chcącego wyłudzić bezpłatne usługi. Chyba, że lubisz firmy, które wykorzystają każdą okazję, by wyrwać ci nawet 1 grosz (tyle wyniosły karne odsetki za okres zamrożenia płatności). Chyba, że lubisz doradców partaczy i zarząd mający pojedynczego klienta głęboko w ... poważaniu. Wtedy polecam T-Mobile. Biłgoraj -
-
~Afendico / 2017-06-13 18:44
tmobile to banda złodziei oszustów .. okradają abonentów w biały dzień , będąc za granica zakupiłem pakiet TRAVEL SURF czyli bezpłatny internet bez limitu , a ci złodzieje i tak naliczyli mi ponad 200 zł ? banda rabusiów .. maja ludzi za idiotów ..
ZaletyZalety ? są mili dopóki nie podpiszesz umowy , najlepiej na 2 lata , a potem to już cie maja .. głęboko w poważaniuWadyWady ? zawyżają faktury , kombinują z rozliczeniami , wciskają nie chciane produkty na siłę .. do BOA tmobile w żaden sposób nie masz szans się dodzwonić ..mój rekord to : 59 minut 59 sekund ,potem serwer tmobile zerwał połączenie ..
mam u nich dwa abonamenty , i niech ich diabli wezmą ..nie boję się ich wyzywać gdyż mam pełną dokumentację na ich przekręty.... są bardzo nie uczciwi , robią co innego , mówią co innego .. a jeszcze co innego piszą , -
~pjjp / 2017-06-13 13:01
Polecam punkt T-mobile w galerii OSTROVIA w Ostrowie wlkp ,fachowa obsługa i porada. Natomiast na ul. Raszkowskiej 44a ten punkt to jakaś pomyłka. -
~Andy / 2017-06-09 14:55
Działania T-mobile są poniżej krytyki. Nie potrafili dokonać naprawy telefonu w serwisie SONY bo ktoś w T-mobile nie potrafił przeczytać maila z serwisu i na niego odpowiedzieć. W sumie telefon wrócił nie naprawiony. A T-mobile milczy i udaje że się nić nie stało o każdą rzecz trzeba walczyć w serwisie i wskazywać, że żądało się naprawy poszczególnych rzeczy z winy T-mobile. Cóż nauka czytania ze zrozumieniem powinna być wymagana od pracowników tej firmy. Zalety- brakWady- brak zachowania standardóww T-mobile od kilkunastu lat.Telefon:SONY Xperia T LT30p -
~Ewelina / 2017-05-12 13:43
Wystawiam negatywną opinię. Zamówiłam telefonicznie abonament z telefonem Samsung Galaxy S7 Edge. Przysłali inny model telefonu niż ustalony (tańszy), a rachunek za abonament wystawili na kwotę 10 zł wyższą niż ustalona. Uznali reklamację, po czym stwierdzili że telefon był użytkowany (co jest nieprawdą) i próbowali go odsylać. Sprawa jest wciąż w toku. Polecam trzymać się z daleka od tej firmy!
strona 119 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »