strona 118 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »
-
~hk / 2018-02-22 09:18
Personel salonu w Galerii Piastów w Legnicy to DRAMAT. Starszy człowiek będący laikiem w dziedzinie telefonii nie ma szans zrozumieć bełkotu niekompetentnego personelu tego salonu, który nie umie kompetentnie przedstawić posiadanej oferty. O wszystko trzeba pytać samemu i "ciągnąć pracownika za język". Jednak "system rozwali" pan w okularach i irokezie na głowie mówiąc, podczas obecności klientów w salonie, do koleżanek "dziewczynki idę do sklepu, chcecie coś do jedzenia?". Żenada -
-
~CK-Dezerter / 2018-02-20 20:04
T-Mobile weźmie Twoje pieniądze, da,Ci za nie 10% tego co Ci naobiecywali. Jak będziesz niezadowolony to co 30 dni odpowiedzą na Twoją reklamację tekstem, którego nie da się zacytować z powodu jego głupoty. Jak się postawisz to może i wygrasz sprawę w sądzie ale oni mają w dupie wyroki. Będziesz musiał dopłacić do komornika aby się zajął egzekwowaniem wyroku. Potem usłyszysz że nie da się wyegzekwować. Jedyne co możesz na prawdę zrobić i to odniesie skutek to zrezygnować z tego operatora, namówić każdego znajomego i rodzinę aby nie współpracowali z T-Mobile i być może kiedyś będziesz miał satysfakcję że nie będziesz miał z nimi do czynienia bo ich nie będzie. Utrata 25% umów oraz brak perspektyw na zawieranie nowych przy ich przymusie inwestowania w przestarzałą infrastrukturę może ich zmieść jako firmę. Szkoda tylko że konkurencji tak mało bo pewnie staną się kiedyś tacy sami jak T-Mobile. A może nie....może jednak tak dramatucznie to już u innych operatorów nie będzie... ZaletyTo że kiedyś byli ERAWadyT-Mobile jest jedną wielką wadą biznesu. -
~Robert / 2018-02-18 19:16
Mam kilka telefonów. Wszystkie z T-Mobile. Kiedyś próbowałem przejść na inne ale wróciłem tak szybko jak to było możliwe. ZaletyZasięg. Obsługa klienta (odbijasz się od infolinii, ale wcześniej czy później wszystko załatwią jak trzeba). Uwzględniają nawet nietypowe prośby. Kiedyś prosiłem o przedterminowe rozwiązanie umowy - zgodzili się. Może dlatego, że jestem z nimi od 20 lat ;)WadyCena zero zł była by lepsza niż 25 zł brutto za nielimitowane rozmowy, SMSy i trochę internetu. -
~Paweł / 2018-01-31 20:33
Obsługa beznadziejna brak kompetencji ze strony obsługi nie umieją odpowiedzieć na pytanie ZaletyBrakWadyOlewanie klienta -
~Padree / 2018-01-19 01:00
Ten internet to porażka i oszustwo. Dobre parametry ma podczas okresu próbnego, potem wszystko spada. Bywa ze prędkość jest poniżej 1MB. Kluczowym jest zapis w regulaminie ze prędkości są do 20MB i 60MB ale uwaga w przypadku kiedy sieć nie współdzieli zbyt wielu użytkowników. To bardzo istotne bo jeśli jest wielu użytkowników to zapomnijcie o prędkościach reklamowanych. Oczywiście reklamacje nie są uwzględniane bo wszystko jest zgodne z regulaminem. Często bywa tak ze szybciej działa 10MB po kablu od Orange niż zapowiadane 60MB w TMobile bo takich prędkości nie zobaczysz, a już na pewno zapomnij o dobrym działaniu usługi po okresie próbnym. Prawdopodobnie celowo żeby nie zrezygnować. ZaletyBrakWadySpadajacy transfer nawet do poziomu uwaga 100KB -
~Kris1982 / 2018-01-14 11:11
Witam,
Przestrzegam wszystkich przed zawieraniem umowy abonamentowej z TMOBILE!!
Na przestrzeni kilkunastu lat „przetestowalem” wszystkie najwieksze polskie sieci komorkowe i tmobile jest w moim prywatnym rankingu na samym dnie.
Zacznijmy od tego, ze potencjalny abonent przed podpisaniem umowy POWINIEN (i to bez wyjatkow) przeczytac i zrozumiec kazdy jeden punkt umowy, takze polecam udać się do salonu tmobile z prawnikiem.
Ja wstępnie zawarlem umowe „na odleglość”, ze sklepem internetowym tmobile (umowa byla pozornie najbardziej korzystna).
Po podpisaniu umowy zaczely sie problemy, otóż:
Obiecano mi m.in.
5gb internetu do wykorzystania w Unii Europejskiej
Nielimitowane polaczenia telefoniczne w Polsce i w Roamingu.
Tyle teorii... W praktyce mam 1,5gb internetu do wykorzystania w Unii, natomiast co do połączeń tzw. Międzynarodowych (z terytorium Polski na zagraniczne numery unijne), oplata za polaczenie wynosi 2zl/min, a to w trakcie rozmowy z konsultantką sklepu internetowego ustalone zostało jako darmowe. I tak zostalo mi pewnego miesiąca naliczone dodatkowe 45zł.
Tak sie sklada, ze nagralem rozmowę z konsultantką sklepu internetowego, po przeslaniu nagrania do centrali tmobile, zostala mi udzielona odpowiedz iz moje nagranie jest „nieczytelne” :D
Na moją prośbę o odsluchanie oryginalnej rozmowy nagranej przez tmobile otrzymalem odpowiedz, ze centrala nie ma takiej mozliwosci, jako ze umowa zostala zawarta na odleglość...
Odwolanie do Prezesa UKE nic nie dalo, poniewaz TMOBILE NIE WYRAZA ZGODY NA TAKIE POSTEPOWANIE. Jedyne co wchodzi w grę, to postępowanie sądowe...
UKE rozlożyło ręce...
Umowy z duzymi operatorami sieci komorkowych sa obecnie pozornie atrakcyjne dla osób chcących miec nowy telefon, radze jednak zastanowic sie i przeliczyc wszystko 10 krotnie, najczesciej taniej wychodzi zakup telefonu na raty i oferta sieci komorkowej na karte (nawet gdy przez 6 miesiecy mamy oplate 1zł w abonamencie, tak jak w moim przypadku)
Natomiast osobom chcącym „zarobic” na zawarciu umowy abonamentowej (przez sprzedaz telefonu) proponowalbym przeanalizowac rynek, ktory jest zalany takimi telefonami. Ja swój z sieci tmobile sprzedalem 400zl ponizej oczekiwań...
Totalnie odradzam umowy abonamentowe w tym wypadku z tmobile, nie wyjdziecie na tym dobrze.
Na koniec dodam, ze internet w mojej ofercie T3 bez limitów rowniez mial byc nielimitowany.
Tak sie sklada, ze ostatnim razem wykorzystalem 20gb z pakietu i za uzytkowanie internetu z 10krotnie mniejsza predkoscią naliczono mi oplatę 15.99...
Reasumując – tmobile oszukuje ludzi!
Dziekuje i nie polecam!
-
~Slawek / 2018-01-04 21:57
Dzisiaj próbowałem wyjaśnić niezrozumiała fakturę z dodatkowym obciążeniem za pakiet internetu, którego nie zamawiałem. Miałem w abonamencie, w tamtym okresie. Czekałem na połączenie z konsultantem przez 50 min i 47 sekund po czym połączenie zostało przerwane. Ponowne połączenie i po 30 min oczekiwania odpuściłem. Na szczęście już zrezygnowałem z T-Mobile, a byłem klientem jeszcze Ery od 1998 roku. Obecnie jest to firma nastawiona łupienie klientów, bez doceniania stałych, wieloletnich klientów.Nie polecam !!! ZaletyBrakWadyWysokie ceny w stosunku do jakości usług i zawartości pakietów w abonamentach. 1,5 godziny oczekiwania na połączenie z konsultantem, to ogromna przesada i brak dbałości o klienta. -
~Mariusz / 2017-12-29 09:56
Firma T-Mobile,to najgorsza firma z jaka miałem do tej pory do czynienia,jestem systematycznie okradany przez zawyzone faktury,wciskaja mi jakies pakiety twierdzac ze sa gratis poczym kaza sobie za nie placic,kolsuntanci to jedna wielka porazka,brak jakiejkolwiek wiedzy na temat firmy w której pracują jednym zdaniem MAFIA zajmujaca sie oszustwami. ZaletyBrakWadyJedna wielka porazka -
-
~Mariusz72 / 2017-12-16 20:18
Pamiëtam sieć ERA GSM, jestem z nią od 1998 roku, pamiętam jak musiałem rozwiązać umowę ze względu że straciłem pracę, miałem abonament jak ktoś pamięta był biały niebieski błękitny może coś podkręciłem. Pani z z BOK była bardzo uprzejma chciała znaleźdź wyjście żebym był dalej w sieci nawet to żebym zapłacił po terminie. Miałem nawet tematy sporne , sprawa email ewentualnie telefonów robi swoje. Polecam sieć. Jeżeli chcesz mieć inny telefon i inny abonament trzeba zadzwonić do biura obsługi abonenta i jak macie dar przekonywania cel jest osiągnięty.
-
~max26 / 2017-12-13 20:29
Porażka kolejny raz . Nie polecam . Dziś byłem w salonie i jak zawsze przedstawili ofertę a po 15 minutach usłyszałem system nie działa. Zrozumiał bym gdyby było to pierwszy raz ale jest to kolejny raz . Telefony są na firmę żony, a małżonka jest w ciąży i ciągać jej po salonach nie będę . NIE POLECAM . -
~Marsel / 2017-12-04 10:50
T-mobile i usługi biznesowe to dwa słowa z całkowicie różnych biegunów. Firma niekompetentna, w której słowo termin realizacji znaczy tyle co prognoza pogody w Zimbabwe dla Polaków. Jesteśmy firmą, która obsługuje setki klientów i jako operatora internetowego wybraliśmy T-mobile już jakiś czas temu, terminy podłączenia, przełączenia od dotychczasowego operatora były przekładane kilka razy z powodu niedotrzymania terminów przez tą firmę, po tej sytuacji zerwaliśmy umowę. Po kilku latach daliśmy im drugą szansę, która również była bez skutku, lecz tym razem usługa została zrealizowana po kilku miesiącach zwłoki. Kolejnym tematem dla tej firmy miało być przejęcie telefonów stacjonarnych, które mieliśmy u innego operatora. Termin realizacji i wypowiedzenia dotychczasowych umów u starego operatora widniał na 01.12.2017 czyli w ostatni piątek. W tym czasie nie pojawił się nikt. Dziś gdy wszyscy chcieli zacząć pracować okazało się, że nie działają telefony, bo t-mobile zapomniał lub jak stwierdził to kierownik regionalny uznał, że to po prostu pech, że nasza firma spotyka się z taką nieterminowością ze strony T-mobile. Ku przestrodze dla innych przedsiębiorców, unikajcie ich jak ognia WadyNieterminowość, brak profesjonalizmu -
~dorina / 2017-11-22 18:19
Witam. W t-mobile jestem od lat 15. Oto co mnie spotkało po tylu latach. W dniu 27.09.27r. przekazałam do naprawy telefon Lenovo P2. "W tym dniu w godzinach rannych telefon Lenovo P2, który w tym czasie nie był użytkowany nagle zaczął sam pękać. Pojawiające się samoistnie pajączki powstały w okolicach przycisku HOME. W salonie T- Mobile słychać było jeszcze postępujące pęknięcia. Po kilku dniach otrzymałam od państwa informację o nieuznaniu gwarancji ze względu na uszkodzenie mechaniczne. Po przeprowadzonych rozmowach telefonicznych i wymianie maili wyraziłam zgodę na naprawę telefonu przez serwis CTDI PL za gotówkę. Po dwóch miesiącach w rozmowie telefonicznej, konsultant serwisu w bezczelny sposób poinformował mnie, że nie są zobowiązani naprawiać telefonu
w żadnym konkretnym terminie i naprawa może zostać zrobiona nawet za rok.
Poza tym skoro uszkodzeniu mechanicznemu uległ wyświetlacz to dlaczego informują mnie
o tym, że: „urządzenie zdiagnozowane, konieczne było zamówienie dodatkowych części do naprawy, czekamy na dostawę”? Pytanie jakich części?
Dzisiaj dowiaduję się od serwisu producenta, że telefon z uwagi na niedostępność jakiś bliżej nieokreślonych części, nieposiadanych przez producenta????? nie zostanie naprawiony. Czyli po trzech miesiącach mam informację, że uszkodzeniu uległy jakieś bliżej nieokreślone części, naprawy nie będzie a sprzedawca nie czuje odpowiedzialności za sprzedany uszkodzony, tygodniowy sprzęt. Nie polecam...zresztą cisną się na usta gorsze określenia niz tylko ...nie polecam. -
~RaDul34 / 2017-11-19 01:47
Witam. Zasięg tej sieci to jakaś porażka. Żeby porozmawiać przez telefon muszę wychodzić z domu. Na szczęście jeszcze tylko kilka miesięcy i koniec umowy. nie polecam nikomu tej sieci. Wadygłównie brak zasięgu. cena za usługę która nie działa w moim domu. -
~Tosiencja / 2017-11-13 18:37
Fatalny zasięg, brak salonu w najbliższym miasteczku (czyli utrudniony dostęp do oferty i podpisywania umów), bałagan w informacjach o numerach. ZaletybrakWadyzbyt wiele, by brać tego operatora pod uwagę -
~Karolina / 2017-11-11 10:36
Najgorsza sieć że wszystkich. Beznadziejna obsługa klienta. Miałam już różnych operatorów ale żaden nie był tak tragiczny! ZaletyBrakWadyNaciągane klienta
Gdy masz jakieś pytanie dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem -
~Darek / 2017-11-10 12:35
Totalne dno, nikomu nie polecam, same problemy z tą siecią!!!!!!!!! Zaletyżadnych zaletWadysame wady, nieprofesjonalność, słaby zasięg, nieprzejrzysta oferta, wiele by wymieniać -
-
~Paulina / 2017-11-09 16:27
T-mobile-nie polecam. Brałam udział w konkursie właśnie t-mobile, gdzie nagrodą był tablet Lenovo Tab3 8. Ok, pani z t-mobile zadzowniła, oznajmiła że wygrałam tableta. Szkoda tylko, że nie wspomniała, że jedynie raty na tego tableta. 40 zł miesiąc w miesiąc przez 3 lata. Suuuper nagroda. Zawiodłam się bardzo, a już tak się cieszyłam jak laptop miał przyjść pocztą. Czułam się wtedy jak wygrana. Niestety teraz czuje się baaardzo zgorszona, rozczarowana i przegrana. Nagroda chyba im się udała, ale jednak nie taka jaka powinna być. Przegam przed tą firmą. Konsultanci też niczego sobie... Na opowiedzeniu mojej historii dostałam odpowiedź: "no bo wie pani, w tych czasach nie ma nic za darmo" -g*no prawda. Zostałam oszukana. -
~Piotr W. / 2017-11-07 15:16
Pragnę podzielić się pozytywną opinią NT. Biura obsługi klienta T-Mobile tel.na kartę Zostałem szybko i profesjonalnie obsłużony. Polecam wszystkim firmę t-mobile. Dzięki i pozdrawiam Pana Ryszarda. -
~Janusz / 2017-10-27 16:03
Naciagania nie ma końca, przedłużałem umowę przez telefon i niestety. Okazało się że ponoć zawarłem umowę na jakieś bzdurne ubezpieczenie.
. Czuję się naciągany przez pracowników i wciskanie czegoś czego potencjalny klient nie chce.
Rozmawiając z pracownicą wyraźnie podkreslałem,że z uwagi na dwa telefony nie stać mnie na dużo wyższe rachunki i nie chcę nic zmieniać.
Jestem Klientem T-mobile wiele lat, ale to co się obecnie dzieje wykracza wszelkie znamiona normalnego traktowania stałego klienta.Konin -
~Waszka / 2017-10-24 16:57
Myślałam że jestem odosobnionym przypadkiem, a tu takich jak ja na pęczki. T-mobile, to totalna porażka. Jestem u nich blisko 17 lat
Nigdy nie było tak TRAGICZNIE!!!! Nie mam netu, zgłosiłem i czekam... Połączenia z UE pod psem (nie obrazajac psa). Zglosilam, czekam. Oni mają czas... Generalnie, to strzelają sobie w kolano, bo kto zechce mieć z nimi "przyjemność".WadyCała sieć to porażka.
strona 118 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »