strona 117 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »
-
~Góral / 2018-04-13 16:23
T-mobile proponuje ofertę transmisji danych LTE bez limitu za 10 zł miesięcznie jako dodatek do zwykłej taryfy internetu . Niestety jest to naciąganie klientów , ponieważ w rozmowie telefonicznej pracownicy firmy zapewniają iż oferta ta nie ma żadnych ograniczeń , a faktycznie okazuje się iż po przekroczeniu 100 GB miesięcznie internet zwalnia do 2 MB (czyli praktycznie nie da się z niego korzystać ) . Przy reklamacji pracownicy twierdzą iż w ofercie nie ma limitu ściągania danych lecz tylko ograniczenie prędkości . Jest to jawna kpina z klientów firmy ( spróbujcie ściągać dane z prędkością 2MB -powodzenia ) .
Ostrzegam przed T-mobile i jej praktykami !!! -
-
~silwester 1 / 2018-04-13 14:40
Najgorsza sieć .Z daleka od takiej firmy ,która nie honoruje własnych dokumentów tworzonych przez własnych pracowników.Jak to dziś usłyszałem mam rację w 100% ale tofirmy nie interesuje i na uruchomienie nr.telefonu na kartę mam czekać następne 24h.Na pytanie kto pokryje moje straty usłyszałem to nas nie obchodzi.Także z daleka od Nich i w miarę ostrzegać znajomych.silwester1 -
~Bea / 2018-04-12 07:57
Najgorsza sieć w Polsce. Totalni kłamcy przy zawieraniu umow. Brak poszanowania klienta,pieknie tylko w reklamie. Nie polecam.Przyłączenie do sieci 0 zł w fakturze 50 zł. Placi się za telewizyjne reklamy a nie jakość usług. ZaletyBrak zalet.WadyKlauzulę abuzywne w umowach.Ukryte opłaty. -
~Zbigniew / 2018-04-05 13:59
T- Mobile to najgorszy operator sieci komórkowych pod słońcem jaki może być, nie wywiązują się z umowy, ponieważ mam rodzinę za granicą w Szwajcarii,i nie tylko, i nie mogę wysyłać do nich sms-ów, ze Szwajcarii ( dziwne to ) dochodzą a ode mnie do Szwajcarii nie,wszędzie mogę wysyłać do całej Europy oprócz Szwajcarii,a miesiąc wstecz dochodziły,( jeszcze dziwniejsze ) na zgłaszany problem reagują bardzo ale to bardzo opieszale nie powiadamiając klienta, płacę systematycznie a ze strony T-Mobile spotyka nas klientów takie niespodzianki. Reklamy mają w telewizji na swój temat cudowne a okazuje się że jest to jedno wielkie bagno. Ostrzegam nowo wstępujących klientów żeby omijali tą sieć z daleka, bo są dużo lepsze sieci.Ja już jestem klientem od samego początku, jeszcze jak była stara Era to wszystko było OK. A teraz dno! ZaletyŻadnychWady100% wad -
~zbigniew / 2018-04-04 06:27
oferty tylko na papierze reklamowym. a jak się podpisze umowę to już niema nic.słaby internet, w punktach t-mobile okłamują ,żeby naciągać klienta na jak najwyższe koszta, a w zamian dać mu jak najmniej. Podejście do klienta to my mamy rację a nie klient ZaletybrakWadynic dla stałych klientów tylko płać -
~Ddz / 2018-03-31 10:24
T mobile to bagno najgorsza siec jak jest na rynku..to co oni wyprawiaja w glowie sie nie miesci i zawsze jedna odpowiedz ..problem globalny.. przestrzegam wszystkich ZaletyZeroWadyWszystkie mozliwe -
~Andrzej K. / 2018-03-29 19:01
Postanowiłem przenieść 2 numery na kartę z Play do T-mobile. Są mi ważne bo używam ich ok. 10 lat.
Na stronie internetowej T-mobile zachęcają "Przenieś numer do T-Mobile, zobacz jakie to proste"
Wypełniłem formularze do każdego z numerów osobno, wysłałem i po dwóch dniach kurier dostarczył papiery do podpisu i dwie nowe karty sim.
16 marca miałem być już w T-mobile. Tak jednak się nie stało.
Poszedłem więc do "Salonu T-mobile" wyjaśnić sprawę. Pokazałem papiery. W salonie dowiedziałem się, że kurier jeszcze nie dostarczył dokumentów (PO 2 TYGODNIACH.) Kazali napisać jeszcze raz przeniesienie, że niby jutro już będą numery przeniesione. Nie zostały przeniesione.
Po dwóch dniach zachodzę do "Salonu" z prośbą o wyjaśnienie. Wzruszają ramionami i "Napiszemy jeszcze raz" jutro już numery zostaną przeniesione. Nie zostały przeniesione. Po dwóch dniach poszedłem ponownie. Ta sama "bajka"
Poszedłem po raz czwarty. Chcieli zrobić to samo ale tym razem zapytałem ich czy robią sobie ze mnie kpiny?
Odpowiedzieli mi, że coś w systemie się zawiesiło i to ja ponoszę winę bo to ja załatwiałem przez internet, a potem przez "salon"
Z bardziej arogancką bezczelnością chyba jeszcze się nie spotkałem. W końcu dotarło do mnie, że to nie są uczciwi doradcy tylko dobrze wyszkoleni naciągacze.
Do dziś numery nie zostały przeniesione. Rozważam możliwość rezygnacji z ich "usług"
Numery chciałem przenieść ze względu na zasięg. W moim miejscu zamieszkania T-mobile ma o wiele lepsze LTE.ZaletyzasięgWadynierzetelne informacje -
~Hela / 2018-03-29 00:53
Ciągłe problemy z zasięgiem. Brak odpowiedzi na wiadomości od prawie tygodnia, mało korzystna oferta, olewanie klienta na każdym kroku - to tylko kilka czynników nakłaniających do przejścia do innej sieci. Totalnie nie polecam. ZaletyBrak -
-
~kimas / 2018-03-21 17:14
Koszmarny zasięg. W reklamach chwala sie że maja najleoszy zasieg a to nieprawda. W miescie Gdańsk mam 1- max 2 kreski. Podczas gdy w tym samym telefonie u innego operatora mam 3-4. Załosne. Internet LTE ok 15 mbps a u konkurenta 31... Wadyzasięg -
~Klient bzh / 2018-03-19 21:19
Po doładowaniu konta usługa nie została przedłużona . Co więcej dali mi super ofertę 120Mb !!!! Za 9 zł. Bez mojej zgody. Konsultant był nie miły i twierdzi no go samo się pani wklikalo. Naprawdę szkoda mi firmy ze ma takich beznadziejnych konsultantów którzy na pytanie co teraz możemy zrobić - odpowiadają to proszę zmienić sobie sieć . Daleka z nimi pójdziecie!!! Żenada a nie firma -
~Halina / 2018-03-19 19:19
Zadzwonił do mnie pan z nową ofertą przedłużenia umowy. Oferta była dość dobra więc zgodziłam się na podpisanie nowej umowy. Po rozłączeniu rozmowy sprawdziłam zaoferowany telefon i okazało się że parametry podane przez konsultanta są niezgodne z rzeczywistymi parametrami tego telefonu. Odrazy zadzwoniłam do konsultanta i poinformowałam o zaistniałej sytuacji i mojej rezygnacji z przedłużenia umowy. Wysyłka miała być wstrzymana, miał do mnie zadzwonić z wyjaśnieniami konsultant z którym ustalałam warunki. Konsultant nie zadzwonił za to dostałam wiadomość o idącej do mnie przesyłce.Zadzwoniłam ponownie na co usłyszałam żeby paczki nie odbierać słowa przepraszam nie usłyszałam. Nie polecam kontaktów z konsultantami tej firmy rzetelność i profesjonalizm na bardzo niskim poziomie. -
~Precz z t-mobile / 2018-03-19 16:28
Najgorsza firma w Polsce! Od kilku miesięcy są z nimi same problemy! Żadnych umów przez telefon - dzwonią, ustalam z nimi nową umowę i nowy telefon, który wcale do mnie nie doszedł. Ustaliłem więc nową umowę bez telefonu, która jak się potem okazało z niewiadomych przyczyn wcale niezostała wprowadzona!Przyznali mi 50 za to zł reklamacji, której jeszcze nie uwzględnili w fakturach! Przy nowej umowie okazuję się, że płacę 35 zł więcej (choć pytałem się czterokrotnie i w działach obsługi i telefonicznie ile dokładnie będę płacił), która ponoć wynika z jakiejś umowy lojalnościowej. Rzekomo miałem zawartą w poprzedniej umowie i której nie wypowiedziałem (bo nie miałem pojęcia, że muszę zrobić coś takiego). Gdy to zrobiłem obowiązuje mi okres 2 miesięcy do rozwiązania, w reklamacji oczywiście niejasna, z niczego nie wynikająca odpowiedź. Mają stałego klienta, który jest z nimi 17 lat w głębokim poważaniu, oszukują na każdym kroku, trzeba uważnie śledzić każdy fragment faktury. Nie poleciłbym ich nawet najgorszemu wrogowi, uciekajcie od nich jak najdalej! ZaletybrakWadyoszustwo, niekompetentna obsługa, brak wprowadzanych umów, lekceważenie stałego klienta, wciskanie ludziom kiczowatych ofert na każdym kroku -
~Rydrych / 2018-03-18 22:01
Nachalne oferty mailowe - drogie, mierne pakiety usług.
Mój syn zachwalał T-Mobile pod niebiosa usiłując przekonać mnie do zmiany operatora, a po dwóch
okresach abonamentu nie chcielibyście (dla zdrowia własnych uszu)słuchać jego opinii
A te reklamy telewizyjne T-Mobile - miodzio....od razu rzuca się w oczy "gruba sprawa"
....trochę zdrowej samooceny w pogoni za mamoną....(jak będę miał lat 70+ na pewno nie odwiedzę plaży nudystów)....chyba, że w tym show chodzi o "wypasione oferty"Zaletyotrzymane oferty - zeroWadyotrzymane oferty - drogo za mirnotę -
~Voyager / 2018-03-17 17:05
Mój błąd.Telefon na firmę jako jedyny do kontaktu z klientami.Na wizytówkach,reklamach itd.Niestety nie da się dodzwonić na mój nr.Dział techniczny nie potrafi rozwiązać problemu,firma codziennie przynosi z tego tytułu straty nie wspomnę już o reputacji.Ja dzwonić mogę,do mnie nawet nie wybierze numeru. ZaletyBrakWadyNie świadczą usług za które się płaci -
~jagbog / 2018-03-16 15:39
Byłem od początku w Era gdy przejeła nas T-mobile zaceło się dziać tylko pdwyżki.Ostatnio tak mnie wkurzyła pani z T-mobile chcąc na siłę wciśnąć następną powyżkę,że postanowiłem zrezygnować.Mimo,że ostatnia faktura wynosi-10,80 do chwili obecnej (5-miesiąc) nie zwrócili kasy.Nie mówię już o trudnościach z przeniesieniem nr.do innej sieci,w której nie mamlimitu.mam internet i płacę mniej za dwa telefony. -
~stanley / 2018-03-10 18:22
W Kaliszu Tęcza, katastrofalna obsługa oczekuje się od 1 do 1,5 godz. A po za tym wulgarni i kłótliwi pracownicy wręcz wulgarni. Gdy się zwróci uwagę??? Odpowiedz jest? za mało płacą nam tutaj. Oni mają dochód ze sprzedaży telefonów dlatego mają ludzi gdzieś. Po za tym nie przyjmują reklamacji. Porażka Niemieckiej Firmy która weszła na nasz rynek z telefonem gwarancją trzeba samemu biegać i szukać. Nie polecam i nie chcę więcej, dobrze że mam jeszcze umowę na dwa miesiące. WadySame wady, zostałem oszukany,łącza nie najlepsze. Nigdy więcej nie polecam -
-
~NIGDY WIĘCEJ Z TYMI ZŁODZIEJAMI / 2018-03-06 15:16
A i też dodam opinię bo mi się rzygać chce jak tylko myślę o tym że w mojej firmie jeszcze muszę do czerwca korzystać z tej żałosnej sieci T-Mobile.
Zero zasięgu na wioskach internet w mieście też działa jak chce.
Generalnie pełna porażka tracę co dzień kasę przez to że nikt się do nas dodzwonić nie morz!!!
Ale szczyt złodziejstwa jest naliczenie 30PLN NETTO za zablokowanie połączeń wychodzących od telefony bo przez weekend przelane nie zaksięgowało się, w efekcie telefony wyłączyli w poniedziałek o 8.30 a włączyli o 9:00 i to kosztowało już 30PLN Netto od telefonu.
Zero reakcji na reklamację obsługa kłamie, oszukuje i robi wszystko aby zyskać na czasie i wysłać kolejne fakturę!!!
Iiiii dla tego rzygać mi się chce jak widzę te reklamy na mieście czy w TV jak to niby wszyscy są zadowoleni z tej sieci. BEEE przekłamane 1 z dziesięciu jest zadowolony o ile nie musi dzwonić i korzystać z neta!!!
Przekłamana reklama jak ta cała sieć
NIE POLECAM
PRZESTRZEGAM PRZED TĄ SIECIĄ
MIJAĆ TO JAK NAJDALEJ BOKIEM
Jeszcze 3 miesiące i nigdy więcej z tą ŻAŁOSNĄ SIECIĄZaletyBRAKWadyT_MOBILE I WSZYSTKO CO Z TYM ZWIĄZANE -
~Adam / 2018-03-06 14:18
Kilka lat w T-Mobile, ale to już koniec. Podpisujesz umowę na określony abonament, a oni sami go zmieniają na dwukrotnie wyższy, bo zmienili taryfy. -
~jastanek / 2018-03-03 20:49
Zawsze jestem zadowolony z usług T mobile z ,których korzystam począwszy od ery do dzisiaj. Zaletyrzetelność, korzystne oferty ,profesjonalizm .Wadybrak -
~Dora / 2018-02-25 20:28
Salon w Wysokiem Mazowieckie to porazka. Niedouczona laska + zapatrzony w siebie bufon. Bylam tam juz 3 razy i za kazdym razem jest problem i skwaszona mina. Łaskę zrobią ze klienta obsluga, jeszcze z nadęta mina. Gosc zapomnial ze tam pracuje!!!! Chcialam rozwiazac umowe to mnie odeslal do salonu bo tam jest tylko punkt sprzedazy, po prostu nie chce sie pracowac! Ale wskazalam w umowie paragraf, ze maja taki obowiazek i dalo sie zrobic! Naprawde odezwa do T-mobile- pora na powiew swiezosci- trzeba zmienic pracownika, ktory odstrasza klientow!!!! Chcialabym teraz wymienic telefon i do Wysokiego mam najblizej ale zeby z tego bufoa nie prosic o pomoc (nie zadawac mu pytan bo to problem) to musze jechac do Bialegostoku! No to jest po prostu porazka T-mobile. Moze zmienie siec! WadySame wady.
strona 117 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- nastepna »