Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2693 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aha / 2019-09-09 10:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Rok temu skończyła mi się umowa i przeszła na czas nieokreślony. Od tego momentu ZERO kontaktu ze strony T-Mobile z nowymi propozycjami, oferty na stronie bardzo niekorzystne, że od roku nie ma co wybrać. Natomiast dla innego numeru, który posiadam (zarejestrowanego na tą samą osobę) znalazła się oferta z nowym telefonem i dodatkową kartą z 20 GB internetu. Raz telefonicznie konsultant tak kierował rozmowę, że nieświadomie zawarłam umowę, inny - gdy powiedziałam mu o tym zdarzeniu i że telefonicznie nie chcę niczego załatwiać, tylko pójdę do salonu - był wręcz chamski, że coś takiego nie mogło się wydarzyć. Na zasięg raczej nie narzekam.
    Wadykiepska oferta
    nieuczciwi konsultanci BOK
  • ~Radek / 2019-09-06 10:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje doświadczenia z T-Mobile są bardzo pozytywne. Zawsze dostaje dobre umowy na przedłużenie, mam dobry zasięg, no wszytsko ok. Jak tylko pójdę do salonu to jestm miło odbierrany i nie czuje się jak wróg. Dla siebie mam abonament z telefonem, dla dziecka SuperNet Video, a dla domu światło z Netflixem.
    Zaletywszytsko
    Wadybrak
  • ~Robert / 2019-09-04 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mobilny Internet na Firmę (Tylko taki wchodził w rachubę - miejscowość leśna). Przez pierwszy miesiąc jak można było zrezygnować wszystko ok, zasięg i prędkość. Po tym okresie tragedia, wydzwanianie do BOK, pomoc na chwilę i znowu to samo. W końcu ze względu na potrzebę pracy inny stabilny internet (PLAY - to nie reklama, jestem zadowolony w mojej okolicy daje radę - rok wcześniej nie dawał, ale powiększyli zasięg, dlatego T-Mobile na początku).
    Od półtora roku płacę 80 zł miesięcznie za usługę z której nie korzystam (i nie mogę się wycofać) i za urządzenie które w sklepie można kupić za 400 zł (w T-Mobile !!! 1500 !!! - 28 rat po 60 zł).
    Dałem się zrobić we frajera - nie miałem innej opcji - zostało mi jeszcze 6 x po 60 zł i kończę definitywnie z tymi oszustami.
    Szkoda zdrowia na taki burdel.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co kojarzy się z koszmarem
  • ~jAnUsZ_Ze / 2019-09-02 23:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Korzystam z usług T-Mobile dawniej ERA GSM od 2004r. Posiadam trzy usługi i jak dotąd nie miałem większych problemów z operatorem, zdarzyło mi się co prawda mieć zawyżone opłaty głównie w usłudze internet domowy, nie zablokowałem usługi premium ale jeżeli chodzi o zasięg i jakość usług nie narzekam. Nadmienię że z usług w/w operatora korzystam głównie na terenie południowo-zachodniej Polski. Co do kontaktu, kontaktuję się sporadycznie z BOK. Wszystkim malkontentom proponuje czytać umowy i nie tylko, i pytać w BOK.

    Co do awarii. Nikt i nic nie jest doskonałe.
    Zaletyzasięg
    Wadynieraz trzeba przystopować telefonujących nachalnych konsultantów
  • ~manfred / 2019-08-30 19:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Wyłudzacze sprawdzajcie dokładnie każdą fakturę bo mogą czegoś nie doliczyć a potem bez informacji i monitu z ich strony nakaz zapłaty z sądu elektronicznego w lublinie a jak można za coś płacić skoro nie ma tego na fakturze
  • ~Iza / 2019-08-27 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat po 10 miesiącach wzrósł mi abonament o 10zl .pan twierdzi że podpisał umowę że pierwsze 10 misiecy płacę 60 zł bo sprzedali mi ofertę której już nie było .A pozostałe 14 już 70zł .MASAKRA ZŁodziejstwo.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Karol / 2019-08-27 14:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Korzystam z internetu LTE gdyż poza nim mam dostęp tylko do neostrady, a jego oferta wydawała się lepsza niż wcześniej wspomniany kabel. 60mb/s to maksymalna prędkość, a uzyskuję jedynie od 0.5mb/s do 5 mb/s. Gdy do nich dzwonię, mówią, że to naprawią, ale problem pojawia sie znów po kilku dniach. Nie polecam.
    ZaletyDobrze wciskają kit
    WadyWciskają kit.
  • ~Anna / 2019-08-26 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyludzaja pieniądze. Burdel nie firma a może robią to specjalnie żeby zwalac winę jedni na drugich a odpowiedzialnych za błędy brak. Na infolinii stwierdzili że kierownictwa nie ma w pracy ze nikt nimi nie zarządza, nie dziwię się że taki Burdel skoro nikt tego nie pilnuje. Szok. Ludzie uciekajcie!!!! A przede wszystkim pilnujcie dokumentów szczególnie wypowiedzenia umowy, bo im masowo giną a oni dalej naliczaja koszty!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca żeby wypisać, złodzieje, naciągane, oszuści, brak zasięgu, wypowiedziała umowę po 2latach.niby zgubił wypowiedzenie, kasę naliczali sądem i KRS straszył. Na szczęście wypowiedzenie zachowała, przesłałam ale mimo to nekali mnie miesiącami. Zmarnowali mi zdrowie, uciekać o tych naciagaczy!!!!!!!
  • ~Kazo / 2019-08-24 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć,zgłosisz awarię i cisza. Brak usługi a musisz płacić tak jak by wszystko było sprawne. Jeśli nie chcesz płacić to musisz napisać do nich pismo z prośbą o nie naliczanie kosztów i nie wiesz czy łaskawie ci to uwzględnią. W salonie nic nie załatwisz bo oni nic nie wiedzą,nawet nie zadzwonisz, a za każde połączenie do Dz.Obsługi klienta płacisz i to nie mało. W salonie przeskanują ci tylko osobiście napisane pismo. Brak zasięgu chodzisz po domu i szukasz. Ochrona i bezpieczeństwo danych osobowych
    BRAK. Zero zaiteresowania z ich strony,tylko kasa sie dla nich liczy. a u klijenta liczy sie tylko u nich niewiedza,głupota i jego pieniądze
    ZaletyBrak Brak Brak
    WadyBrak zasięgu,ochrony,zainteresowanja podczas trwania umowy ale jak sie juz zbliża koniec umowy to wtedy dzwonią abyś znów dał sie nabrać,znów miał problem z zasięgiem,produktem z nimi.
  • ~Bodło / 2019-08-21 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kilku miesiącach wciąż nieustanne problemy z predkoscia. Nie pomaga dołaczanie dodatkowych anten, resetowanie,przemieszczanie routera w inne miejsca. W okresie próbnym „do 14 dni” internet chodził idealnie. (Wiadomo). A żeby rozwiązac umowe trzeba zapłacić „kare” ( za coś co nie działa) okolo 1000zl. To jawna knipa.
    ZaletyKpina.
    WadyCały czas predkosc poniżej 1mb. Nie do użytku. Moi znajomi też mają tak samo.
  • ~panama99 / 2019-08-20 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Ponad 20 lat korzystam i nie zamierzam zmienić sieci T-mobile. Najlepsze ceny telefonów, konkurencyjne ceny abonamentów, świetna i profesjonalna obsługa klienta i dbanie o stałych klientów za pomocą dużo korzystniejszej oferty indywidualnej. Gorąco polecam, nigdy się nie zawiodłem.
    ZaletySame zalety
    WadyBrak
  • ~Iwa / 2019-08-20 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują ludzi starszych, niedosłyszących,nie mających wiedzy .Tak oszukali mojego ojca któremu zwiększyli 3krotnie abonament wykorzystując jego niewiedzę i to że niedosłyszy. Boże chroń nas przed t.-mobile
  • ~Zenek / 2019-08-19 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Lubisz biegać za zasięgiem?
    T mobile ci to zapewni!!!
    Sieć problemów i beznadzieja.
    Pomyślcie zanim dolaczycie.
    WadyOd groma
  • ~M / 2019-08-18 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg który obiecują nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Prędkość internetu z przed pół wieku. Pomimo skarg i zgłaszania problemów do działu technicznego problem nadal się pojawia. Wysyłają tylko sms'y o rozwiązaniu problemu wcale go nie rozwiązując?
  • ~As / 2019-08-14 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia po okresie wypowiedzenia abonamentu wyłączyli numer nie jak w Plusie że automatycznie staje się na kartę przez 30 dni. Pracownicy głupa rżną że nie wiedzą co się stało i czekać 60 godzin.... tragedia
    ZaletyBrak
    WadyNie starczy miejsca
  • ~KW / 2019-08-12 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni pracownicy, firma nierzetelna, nalicza za wysokie faktury, wyłącza usługi niezgodnie z umową, po czym każdy udaje, że nic się nie stało. Człowiek traci nie tylko pieniądze, ale coś cenniejszego - czas, którego nikt nie zwróci i nerwy. Nie polecam nikomu, nawet największemu wrogowi.
    ZaletyŻADNYCH
  • ~Catherine / 2019-08-10 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprzyjemna obsluga w salonie t mobile stary browar w poznaniu, Pani opryskliwa, nie udzielila zadnych informacj, pytanie do kierownictwa za co ta Pani dostaje wyplate???
    ZaletyZadnych
  • ~Dżeremy / 2019-08-08 18:13
    Ocena: 4.00 / 5
    Albo jacyś ludzie z konkurencji wypisują tutaj różne obelgi albo nie potrafiący obsługiwać telefonu komórkowego, na każdym opiniuj są jakieś straszne problemy, ja akurat jestem w T-Mobile MIX i nie mam żadnych problemów, ani z zasięgiem ani z internetem w telefonie ani z internetem domowym 20 Mb/s..
    Wszedłem z ciekawości na opinie o Orange, Play, Plus i normalnie wylewa się fala zdesperowanych postulatów i gróźb, gdzieście się uchowali bo ani ja, ani żaden z moich znajomych i znajomy znajomych nigdy z żadną siecią/operatorem problemów nie mieli.. tu jest kurna jakiś matrix albo wrota do równoległego wszechświata :) Może powinienem zacząć dawać korepetycje z użytkowania urządzeń mobilnych..hmm.
    ZaletyNiska cena i swoboda doładowań
    Wadybrak
  • ~Karlis / 2019-08-07 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy się tak nie nacielam Nich nawet nie próbują przedłużać umowy bo to pieniądze w błoto wyrzucone wszystkie połączenia płatne SMS płatny i przez 3 lata 69.90 A tak miał być bez ograniczeń w plusie mam wszystko .Ciągle dostaje na ten nr jakieś dziwne sam-y,że komornik,że długi. To millenium to mBank to Jeszce jakieś banki nigdy w życiu nie miałam do czynienia. z tymi bankami a o długach nie wspomnę nawet kredytu nie brałam. Mam nr z plusa na kartę od 15 lat i takich SMS-ów nie dostaje
    ZaletyBrak
  • ~RD / 2019-08-07 13:53
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem 4 numery do sieci T-mobile z PLAY. Wszystko było cy dobrze gdyby nie fakt nie dotrzymania słowa przez Panią z punktu T-mobile w Poznaniu w CH M1. Obiecywano mi , że nie zostaną naliczone opłaty za podłączenie do sieci. Na fakturze jednak się pojawiły. Ponadto nie zamawiałem usługi sms i mms nielimitowane w T-mobile, za które również naliczono mi opłaty. Działanie serwisu internetowego jest fatalne. Jak tylko skończy się umowa rezygnuję z tej obsługi.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187