Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ba / 2019-01-10 00:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam telefon na kartę. Dziś poszłam zawrzeć nową umowę, bo chcę za 25 zł miesięcznie jakąś swobodę, żebym nie musiała ciągle doładowywać telefonu. Umowa jest na 2 lata i mogę trochę więcej dzwonić niż przy standardowym doładowaniu na kartę. W salonie obsługa fatalna. Pani chciała mi wcisnąć nowy telefon, nowy numer, bo za wszystko ma dodatkową kasę, ale ja mam dwa telefony i po co mi jeszcze trzeci. Kobieta była niemiła i mnie poganiała, bo nic finansowo nie zyskała na mojej wizycie. Najpierw wyłączyli mi telefon po zawarciu nowej umowy i po dacie migracji doładowałam telefon i nadal mam wyłączony. Bałagan jest u tego operatora. To już nie ten sam t-mobile, ale jakaś prowizorka nastawiona na łupienie klienta. Mają gdzieś lojalność klienta i liczy się tylko nowy klient, bo im się statystki poprawiają. Moje pytanie, kiedy włączycie mi mój doładowany telefon, bo teraz łamiecie umowę zawartą ze mną.
    ZaletyBrak ich
    WadyBałagan, pośpiech, brak informacji i czasy "króla ćwieczka"
  • ~Malina / 2019-01-07 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie drobna rzecz ale takie drobne rzeczy świadczą i jakości i klasie firmy. 14 grudnia przedłużałem umowę na 3 numery w salonie T-Mobile w Złotych Tarasach w Warszawie. Dostałem Samsunga A7 i dodatkowo kupiłem etui do niego za 59 zł. Przy zakupie pytałem się specjalnie czy jak nie będzie się podobać to czy mogę zwrócić. Tak-mam na to dwa tygodnie. Wracam ze świątecznego wyjazdu i idę zwrócić etui 28 grudnia. Pan Robert, który podpisywał ze mna umowę coś grzebie w kompie i twierdzi, że nie może bo jego szefowej nie ma i nie ma autoryzacji do zwrotu. Bierze mój telefon i mówi, że idzie na urlop ale przekaże sprawę szefowej aby załatwiła jak ona wróci z urlopu. Czekam....
    31 grudnia dostaje SMS przez samym zamknięciem salonu abym nie zdążył nic zrobić....
    "...Witam. Robert T-mobile Złote Tarasy.
    Rozmawiałem z kierowniczka w sprawie zwrotu etui. Niestety nie będzie to możliwe ze względu na zbyt długi czas od czasu sprzedaży . Mineło więcej niż 2 tygodnie.
    A poza tym życzę Panu wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam...."

    Idę dziś do salonu aby wyjasnić sprawę...Pana Roberta nie ma a kierowniczka do której poszedł wyjaśnić sprawę na zaplecze inny pracownik nawet nie wyszła do mnie powiedzieć przepraszam i po prostu mnie zlała. Najpierw twierdziła, że etui nie można zwrócić, po tym, że minęło ponad 2 tygodnie a na końcu, że zamknęli już zeszły rok i nie wiedzą dlaczego Pan Robert wprowadził mnie w błąd i mam z nim załatwiać sprawe...w skrócie oszuści i krętacze...

    Kasy nie zwrócili...i zachowali sie jak dziady. Życzę prezesom T-Mobile więcej takich pracowników...mam u nich 6 numerów...będę po kolei przenosił je do innego operatora...

    Pozdrawiam wszystkich oszukanych...
    ZaletyBrak
    WadyOszukują
  • ~Waldemar / 2019-01-04 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy telekomunikacyjnej nikomu nawet Panu Prezesowi .Prawnicy T-Mobile tak pisza umowe dla klijenta aby sie nie zorietowal ze podpisuje na siebie pewne kary jakie wynikaja na koncu umowy.Dzialaja jak zorganizowana grupa przestepcz w swietle prawa. Nie dajcie sie wiecej oszukiwac.
  • ~RYCHO / 2019-01-02 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    To złodzieje oszusty i kanciarze telefon złożyłem do reklamacji w czerwcu tamtego roku kasował mi numery nowy
    teraz dostałem pismo że to uszkodzenie z mojej winy a jeszcze pobili wyświetlacz i zwalają na mnie DNO NIE FIRMA
  • ~Skryty / 2018-12-31 14:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostatnio dostalem rachunek 200 zl ktory rozlozylem a 4 raty konsultant powiedzial ze nastepna faktura bedzie kolo 140 zl odebralem dzis fakture a oni nie dość że podwyszyli kwotę a karty już od miesiąca nie używam to jeszcze przyszło że mam zapłacić całość tego rachunku który a raty był rozłożony miałem dobrą opinie o t mobile ale teraz wiem że zacierają z ludzi pijawki
    ZaletyŁatwa obsluga
    WadyKanciarstwo
  • ~Anonim / 2018-12-30 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pewnego dnia miałem bardzo dobrą opinię na temat sieci t mobile.Podpisalem nawet umowę na dwa numery z tym operatorem, namowilem znajomych na ta siec, jednak wszystko się zmieniło po wizycie w salonie t mobile w galerii w Kędzierzynie Koźlu. Została mi przedstawiona oferta gdzie sprzedawca informując mnie o nowej kwocie abonamentu nie poinformował mnie ze mówi o wartości netto mimo że występuje jako klient prywatny. Dlaczego tak mi to zostało przedstawione? Dlatego że w późniejszej rozmowie jak dzwoniłem z pretensjami powiedział że dobrze wiedział że jakby mi to przedstawił uczciwie czyli poinformował o cenie bez vat to ja bym tego nie wziął.Jeszcze dodał ze to jest taka polityka firmy i to klient ma być czujny na takie haczyki. Jak wcześniej wspomniałem jest to moja kolejna umowa licząc w tej sieci i innych i jeszcze nigdy nie zostałem tak nieuczciwie potraktowany. Jeszcze od żadnego konsultanta nie słyszałem takiego tłumaczenia ze wszystkie oferty są podawane w netto a jeśli klient zażąda to dopiero wtedy oblicza się cenę brutto. Totalna bzdura tyle razy odwiedziłem sieci różnych operatorów ale pierwszy raz słyszę takie kłamstwo. Jak można tak kłamać ludzi. Do samej sieci nie mam nic tylko ostrzegam uważajcie przed takimi naciagaczami bo ja się wkopałem na 3 lata i albo płacić albo kara. Jeszcze mam nadzieje na pozytywną odp. z działu reklamacji. Pozdrawiam
  • ~BARTAS / 2018-12-27 17:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści jakich mało.
    Biorąc umowę na 24 msc Pani zapewniała, że jest w tym telefon i usługa. Po 24 msc okazuje się( nie przedłużyłem umowy), że muszę płacić za telefon jeszcze przez rok i to po 95zl, gdzie wcześniej za telefon i usługe płaciłem 99zl, także oszustwo planowane od samego początku!
    A Pani w w biurze tylko z uśmiechem wciska umowę i tu "Podpisać". Szczerze odradzam, bo podzielcie mój los płacąc za telefon 3tys, który przy podpisywaniu umowy wart byl ok 1600 :)
    Zaletyinternet nigdy nie zawiódł.
    WadyWszystko oprocz internetu.
  • ~Zly klient / 2018-12-27 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    UCIEKAJMY Z TEJ CHUJNI
    Nie ogarniaja, klient wie wiecej niz oni, niedouki na infolini pracuja
    ZaletyNie na nie bylo i nie bedzie
    Wadywszystko
  • ~endriuj23 / 2018-12-18 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    kryminaliści i oszuści .
    od 2 miesięcy naliczają mi podwyższone koszty połączeń za coś czego nie aktywowałem ,nie zamawiałem czyli za bzdurne smsy
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
  • ~Okradziony / 2018-12-18 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    T-mobile to złodzaieje!!! Przez tych niedouczonych debili mam problemy z Komornikiem bo jakaś idiotka z windykacji pomyliła mnie z jakimś inym klientem. Takie pomyłki są NIEDOPUSZCZALNE!!! Ludzie uciekajcie z tej sieci jak najszybciej bo i Was okradną!!! Odkręcania mam teraz na długie tygodnie bo ich windykacja przyjmuje wyłącznie zgłoszenia mailowe - ciemnogród!!!!
    Jaki ja byłem głupi, że z tą firmą podpisałem jakąkolwiek umowę!
    ZaletyZalety??? Jakie Zalety?
    WadyTo co się u nich dzieje to "takie rzeczy tylko w T-mobile"!
  • ~Toma / 2018-12-17 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra w uj... Weryfikacja przebiega bardzo wolno, u mnie to zajęło 5 dni, a na koncy wyszło ze nie czytelne zdjęcia dostali. Nie polecam. Katastrofa
    ZaletyNie ma zalet z obslugi
    WadyBrak słów. Zbyt wiele
  • ~Były stały klient / 2018-12-17 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje przez duże Z !!!!!
    Nie ma mnie w tej sieci od 3 lat, a przysyłają jakieś zaległości o których nie było mowy.
    Naliczanie do faktur kwot z których sami nie są w stanie się wytłumaczyć.
    A jak już się chce potwierdzenie zapłaty wszystkiego, odsyłają do Warszawy albo do wysłania pisma na które nie odpowiadają.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje w biały dzień !!!!
  • ~krisss / 2018-12-16 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polsecam tej firmy zbyt wiele nerwow i pieniędzy już stracilem przez T-mobile
    Zaletyczy ta siec ma zalety? jak dotad nie zauważyłem żadnych
    Wadyjeśli chodzi o Wady to nie mam czasu aby opisywac wszystkie już dość czasu i nerwow stracilem czas najwyższy zakonczyc z nimi wspólprace jak wiekszosc klientów
  • ~T-mobile zrób mi loda / 2018-12-15 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć dno konsultanci nie doszkoleni . Rozwiązując z nimi umowę na abonament I przejścia na kartę robią problemy naliczana extra dni nawet gdy jest już koniec nigdy więcej wracam z moim nr do PLUSA
    ZaletyBrak hujowa sieć
    WadyNie mili konsultanci nie znających się na swojej pracy nie douczeni tłumany .
  • ~Arkadiusz / 2018-12-12 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak na razie to te mobile wygrywają w rankingu najgorszej sieci z jaką miałem do czynienia do tej pory, całe szczęście, że nie dałem się namówić na ofertę abonamentową w trakcie przenoszenia numeru, więc mam szansę szybko się wymiksować z tej "cudownej" sieci. Dlaczego taka ocena sieci: 1. Wprowadzacie w błąd przyszłych klientów informując o promocji które w rzeczywistości nie istniej. 2. Po włączeniu Pakietu nielimitowane połączenia i wyświetleniu informacji o włączeniu Pakietu nadal pobierane są opłaty. 3. Została pobrana opłata za sms na numer do UK chociaż nic nie wysyłałem i odbierałem z tego numeru - od kierownika zmiany w Dziale Obsługi Klienta dowiedziałem się że takie opłaty są dwa razy w roku, niestety nie dowiedziałem się za co. Z informacji w necie dowiedziałem się że są osoby którym naliczano takie opłaty nawet kilka razy dziennie. 4. Przeszedłem do sieci te mobile tylko ze względu na usługę połączeń konferencyjnych i oczekujących które miały funkcjonować w ofercie na kartę, I co? I nie działają? A przy próbie włączenia połączeń oczekujących kodem dostaję informację o nieznanym błędzie 4. Przy tych poważnych zarzutach drobiazgiem jest że telefoniczny dział obsługi klienta kieruje do salonu aby podpisać umowę i przenieść numer na kartę a w salonie informują że podpisują tylko umowy na abonament i mix. Cytując klasyka: "NIEZŁY MACIE BUBEL W TYM-IMOBAL, SIOSTRY".
    Zalety- bogate bajkopisarstwo i oratorstwo w przypadku oferty i usług t-ego-mobila, mam zamiar szybko się ewakuować z tej sieci więc o innych zaletach już się raczej nie dowiem
    Wady- promocje które w rzeczywistości nie funkcjonują
    - nie działające usługi
    - dodatkowe opłaty niewiadomego pochodzenia ( BOK nie potrafi odpowiedzieć dlaczego opłata została naliczona)
    - sprzeczne informacje uzyskane w BOK i Salonie
  • ~Ulka / 2018-12-12 13:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Dla mnie jest to śmieszne ze kobieta ktora reguralnie wplaca rachunki i juz jest w tej sieci ze dwa lata maila 8 groszy nie uregulowane nie mogli jej umoey pszedluzyc
    ZaletyNie ma tylko w mixie ile doladujesz tyle masz
  • ~grosman / 2018-12-10 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem starter + 50zł doładowanie t mobile na kartę "bez limitów" (grudzień 2018. Zdawałem sobie wcześniej sprawę co znaczy bez limitów,owszem widziałem całą masę negatywnych opinii na temat t- mobile. Pomyślałem sobie spróbuję, "Video Bez Limitu Dany" okey ! oferta 5 zł na pięć dni. Testowałem dwa dni co się okazało miałem tam 1GB na internet.wystartowałem tak, Youtube- wchodziłem na adres serwisu czy też serwer, pilnowałem aktualizacji i możliwych wycieków GB, i lipa!!! żarło neta, oglądałem youtuba gdzie poszło około 1GB sprawdzam przez mój mobile apk patrzę 1 Mbajt zużyło dwa trzy razy odświeżałem okey dobra, wyłączyłem sieć- dual sim w smartfonie. Na drugi dzień sprawdzam zostało mi 13 Mb(i nie płacz proszę " tylko doładuj frajerze") z 1GB. TAKIE JEST VIDEO "BEZ LIMITÓW T MOBILE" !! przez noc i przy wyłączonej sieci wyparował mi 1GB, JEŚLI MYŚLICIE że będziecie korzystać z serwisów takich jak youtube (kilkanaście zresztą) bez limitu danych to zapomnijcie, na pewno nie z tą złodziejską firmą odradzam wszystkim, wykorzystam środki i karta wyląduje w kiblu,
    z poważaniem
    Zaletyoferta dobra tylko na papierze
  • ~Ala / 2018-12-09 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problem z internetem. Gówno straszne. Nie polecam. My na pewno zmienimy operatora w 2019 roku.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2018-12-06 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Naliczanie oplaty przy dzwonieniu do dzialu technicznego i ewidentne naciąganie na długą rozmowe przez celową niekompetencję obslugi. Nigdy wiecej!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyMasakra
  • ~Wściekła / 2018-11-29 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu!!!!! Już wielokrotnie się zawiodłam na firmie T-Mobile. Jeszcze do nich nie przystąpiłam dobrze i już mi wlepili karę kilkaset złotych za nieopłacenie faktury. A nie wykonałam jeszcze ani jednego telefonu na tym numerze T-Mobile!!!! Druga sprawa całkiem nowa - włączyli mi "sami" jakaś usługę premium która mnie kosztowała 100zł w miesiącu i mi wmawiają że sama ja aktywowałem poprzez wysłanie smsa lub przypadkowe kliknięcie w jakaś reklamę?! Od kiedy to taka usługi się włącza bez zgody abonenta i bez podawania haseł, peseli i niczego?!!! Po prostu anonimowo???
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa
    Wysoki abonament
    Błędy systemowe za które płaci abonent
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186