strona 115 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Alwin / 2018-08-30 00:24
Naciąganie,płatne "granie na czekanie" ustawione z automatu, zawyżają rachunki, płatne serwisy internetowe, żenada ogólnie. Dobrze, że to już koniec umowy ! -
-
~ewa / 2018-08-28 16:10
Bezustanny problem z płynną aktywacją pakietu Nielimitowane rozmowy, sms-y i 1GB internetu.. Bardzo długi czas oczekiwania po doładowaniu na aktywację pakietów.. Słaby zasięg... Zupełny brak kontaktu z BOK... I nagminne błędy w naliczaniu opłat, zawyżane FR-y... ODRADZAM !!!!!! ZaletyBRAKWadyZAWYŻANIE RACHUNKÓW - KRADZIEŻ !!! Bardzo długi czas aktywacji usług..BRAK KONTAKTU Z BOK.. Serwis ciągle niedostępny lub awaria -
~Eduard / 2018-08-27 22:01
Co dwa tygodnie problem z internetem... oferta internet domowy bez ograniczen - predkosc 60mb/s... ograniczony jestem co 5minut przez ping 400ms na grze a predkosc tak na prawde maximalnie do 15mb/s. Po kontakcie z obsluga klienta sie dowiedzialem swietna informacje ze predkosc 60mb/s jest DO ale w umowie tak na prawde nie mam informacji ze nebedzie naprz. 5mb/s. Nie polecam. WadyPredkosc
Stabilnosc
Obsluga klienta
Ping milion -
~mati / 2018-08-22 23:20
ja tez jestem ofiarą płace t mobile normalnie abonament internet i internet z telefonem a tu sie okazuje ze mam do zapłacenia 1407,34 zł wyobrazacie se ja normalnie płace mówie im zeby wydrukowali mi internet i telefon i numer internetowy co mam w routerze to już skandal najgorsza droga siec nie radze bo tak samo wy skonczycie -
~Agnieszka / 2018-08-22 18:36
DNO
przez 2 miesiące nie mozna przenieść numeru. mój pesel zniknął z bazy danych.ZaletybrakWadyuff -
~Xx / 2018-08-20 16:14
Beznadziejna sieć nie polecam już nigdy nie podpisze z nimi umowy od polroku praktycznie co miesiąc coś jest nie tak i musze chodzić do salonu gdzie niekoniecznie problem odrazu jest rozwiazywany tylko muszę czekać np 2 tyg. Min wśród problemów był fakt tego że pobierano mi opłatę z konta za usługę która powinnam mieć a jej nie miałam naprawienie tego zajęło im 3 miesiące WadyJestem wiele lat klientem tmobile brak kompetencji zaangażowania świadczy o tym że nie dbają oni o stałych klientów gdyż problem się powtarza są też inne proboemy -
~Marek / 2018-08-16 16:52
Wykupiłem u nich drogi abonament na nielimitowane rozmowy za granica w czasie gdy obawiazywał jeszcze roaming.
Dzisiaj ustanowili mi limit 500 minut a placić muszę dalej 120pln ...
Czyli mam mniej niż ludzie którzy skorzystali ze zniesienia roamingu za cztery razy drożej.
Po 12 latach w sieci. -
~Oszukany / 2018-08-15 20:19
Konsultanci nie kompetentni . Nie ma z kim rozmawiać. Kierownicy konsultantów nie mają ochoty rozmawiać. Zabrali mi 50 zl z karty za usługę na miesiąc A po 4 dniach wyłączyli ją i konsultant powiedział że nie ma kompetencji do załatwienia tej sprawy. ZaletyBrakWadyKiepskie połączenia. Przerywają rozmowy zmniejszają zasięg. Nie ma z kim załatwić jeśli jest problem. -
-
~ślązak zabrze / 2018-08-12 14:36
Postawiłem na karte u nich...t-mobile na karte skuszony ofertą full wypas za pakiet 25zł no limit...niby...doładowałem za 30zł ok...zostało 5 złociszy na koncie ...posłałem pare fotek mms...wchodze na konto wtf? stan konta 36 groszy...a tu sie okazuje że cena wysłania MMS wynosi 89gr !!! niecałą złotówkę...granda w biały dzień !!!! przechodze po tym niemiłym nieporozumieniu do plusa tam jest pakiet za 25złociszy z darmowymi MMS.ami....aha nie wspomne juz o bombardowaniu mnie spamem 1 raz dziennie przynajmniej z sms typu...sprzedaj swoją prywatnośc tzn.zgody marketingowe a dami ci za free 10zl !!! na tyle jest wyceniony spokój obywatela... odradzam T-mobile. ZaletybrakWadydrożyzna, niedopowiedziane kruczki w cennikach -
~XXX / 2018-08-08 18:25
Jestem w T-mobile już wiele lat i nic się nie zmienili, przynajmniej w tych salonach które odwiedzam. Obsługa nie potrafi dobrać odpowiedniej oferty do potrzeb klienta oraz obsługa jest bardzo natrętna, uparta i kłamliwa. Najpierw mówią ,że wszystko będzie za darmo a następnie nie wiadomo skąd przysyłają raty na cały rok. Jedna z gorszych sieci jaką znam! NIE POLECAM A WRĘCZ ODRADZAM. ZaletyDobry zasięg podczas rozmów.WadyObsługa klienta.
Złe oferty. -
~Danuta / 2018-08-08 17:33
Miałam problem z tabletem Pani Karolina Ostrowska /Galeria Baltycka w Gdańsku / rozwiązała mój problem ekspresowo. Jest bardzo sympatyczna i miła. Również ukłony dla Pana Adam który również w naprawę w profesjonalny sposób zaangażował się w rozwiązanie problemu. Bardzo polecam ten salon. ZaletyProfesjonalizm. Zaangażowanie.uprzejmosc Przesymatyczna atmosferaWadyBrak -
~obywatel Monte / 2018-08-05 20:42
Nie chcą zwrócić nadpłaty po zmarłym abonencie !!!
Dają formularz zwrotu w którym mają wyraźnie trzy możliwości wyboru.
Zwrot nadpłaty na konto, zwrot nadpłaty w salonie wybranym przez abonenta oraz zwrot za pomocą przekazu pocztowego.
Została wybrana opcja zwrotu w salonie.
Poszedłem do salonu, to skierowali mnie do innego - (gdzie mogłem sam wybrać gdzie chcę odebrać nadpłatę)
Poszedłem do wskazanego przez nich salonu - tam dowiedziałem się, że nie oddadzą mi zwrotu, gdyż oni chcą zwrotu dokonać tylko przelewem bankowym.
To jest jawna kpina i cyrk !!!
Czy tak traktuje się klientów ??!?!?
Po co są formularze i opcje do wyboru, jeśli i tak one wcale nie obowiązują ?!??!!
To jest po prostu złodziejstwo !!! Kradzież !!!
Jeśli mam do wyboru opcje to w takim razie żądam żeby ta wybrana przeze mnie została wykonana bez dyskusji !!!
A najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt z tym nic nie zrobi i nie weźmie moich wypocin na poważnie i nadal a firemka będzie dalej lansować się na najlepszą sieć w Polsce...
Żenada...ZaletyżadnychWadyOszustwa administracyjne i nieprzestrzeganie zasad obsługi klienta. -
~Pancus / 2018-08-05 16:34
Internet Domowy. Tragedia, wyłudzanie pieniędzy, przez 2-tygodnie testowania, gdzie jest możliwe odstąpienie od umowy rewelacja, później tragedia. Kontakt z działem technicznym tragedia, obiecują usunięcie usterki i na tym się kończy. Posiadam 7 miesięcy i nie jestem w stanie normalnie korzystać. ODRADZAM KAŻDEMU !!! ZaletyAtrakcyjna oferta, tylko w reklamieWadyInternet z którego nie możesz korzystać -
~melisa / 2018-08-04 16:25
W telefonie od 8-miu lat włączyli mi bez jakiejkolwiek konsultacji ze mną t-mobile mix z koniecznością doładowywania konta najpierw 3 x w mcu po 10 zł, a potem co tydzień po 10zł. Mimo nagromadzonych w ten sposób pieniędzy na koncie tel wkoło był blokowany. Po okresie wypowiedzenia umowy, którą zawarli sobie podobno ze mną miałam od nowa przejść na kartę, okazało się jednak, że karta to obowiązkowe ładowanie 3x w mcu po 10 zł, czyli tyle co abonament. Na próbę wyjaśnienia kłamstw i kolejnych klientów zgłaszających problem, pracownicy T-Mobile (Elbląg, ul Stary Rynek, również salon przy ul. Hetmańskiej) zareagowali chichotem. Po wniesieniu reklamacji zablokowano mi numer. -
~T-Mobile to shit / 2018-08-03 19:50
Najgorsze gówno jakie widziałem internet jest wolniejszy niż w latach 90. Walić ich nie polecam. ZaletyŻadne .WadyWszystko co się da. -
~paweł / 2018-07-27 07:28
przedłużałem umowę przez konsultanta i mnie oszukał. Celują tak, by podpisać umowę pm okresami rozliczeniowymi, po 2 tyg dopiero dostajesz fakturę i jesteś w siwej...... Mailujesz, wyjasniasz, kicha, podpisaleś wielostronicową umowę której nie miałeś szans przeczytać przy kurierze, zaufałeś miłej pani/u że jest to, co uzgodniliście. nie dawajcie się nabrać. Zaletynie maWadyBardzo wolny internet,zrywanie połączenia 2razy zgłaszane nic nie zrobili -
-
~TOMASZ / 2018-07-16 21:50
połazenie z konsultantem trzeba czekać nie raz długo lepiej wysłaać wiadomośc zeby odzdzwonili abonament jest najgorszy.
plus jest taki że internet w telefonie jest na dobrym poziomieZaletyzasięg i dobry internetWadyza wysokie abonament kiedy chcie się dobrac telefon to abonamentu -
~agga / 2018-07-16 21:18
Przestrzegam,przed zawieraniem jakichkolwiek umów przez telefon w firmie T-mobile,konsultanci są tak wytrenowani we wciskaniu ludziom nie prawdy,oszukują w rozmowie na temat oferowanej umowy,gdy chcesz odsłuchać swojej rozmowy z konsultantem to nie możesz,bo wgląd do tych rozmów ma tylko T-mobile.Jestem klientką T-mobile od 10 lat i nie spodziewałam się że w ostatnim roku zostanę oszukana i wyzyskana przez tą firmę.W listopadzie kończy mi się umowa i przechodzę,do innego operatora nie chcę mieć do czynienia ze złodziejami(tak niestety)i dawać im zarabiać na mnie.Zastanówcie się Państwo jeśli będziecie podpisywać umowę,dokładnie czytać!!!!!nawet będąc w punkcie T-mobile i rozmawiamy z pracownikiem,zadawajmy setki pytań,bo i tam potrafią oszukać prosto w oczy. ZaletyżadnychWadycwaniactwo,krętactwo,oszustwo psychologiczne -
~ARTUR / 2018-07-12 20:16
ostrzegam wszystkich przed tymi oszustami,przez dwa tygodnie testowania prędkość 20 m/s,tydzień po spada od 5 do 0,5 m/s totalni oszuści t mobile domowy bez limitu ZaletyżadnychWadywszystkie -
~RP / 2018-07-11 15:30
Nielimitowany internet w TMobile to ściema obsługa abonenta to jakaś pomyłka
Mimo oferty No limit blokują prędkość usługi w trakcie okresu rozliczeniowego powołując się na zapisy o bezpieczeństwie sieciWadyOszukują klientów zapisami w regulaminach ograniczając usługę bezprawnie nie polecam bo Biuro Obsługi Klienta ma klientan głęboko w D
strona 115 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »