Jakieś licho podkusiło mnie,żeby przenieść numer do T-mobile.Po włożeniu do telefonu karta sim T-mobile uparcie wymusza cofnięcie telefonu do ustawień fabrycznych, o czym nikt wcześniej nie informował.Druga sprawa : rzekoma taryfa z internetem bez limitu okazała się fikcją, bo tak naprawdę jest 10 Gb, o czym nie ma słowa w umowie, nikt też nie informował w trakcie zawierania umowy o tym fakcie. Regulamin dostałam na e-maila dopiero po podpisaniu umowy ! Udałam się więc do punktu T-mobile w Galerii Krakowskiej po pomoc i poradę w kwestii karty.Pierwszy pan konsultant w sposób bardzo obcesowy "spuścił mnie po brzytwie" wmawiając,że wina leży po stronie telefonu.Odesłał mnie do salonu Samsunga. Oczywiście okazało się,że karta w każdym innym aparacie wymusza całkowite wykasowanie zawartości telefonu, więc to ona jest przyczyną problemu .Inny pan konsultant, o dziwo grzeczny jak nie z T-mobile próbował pomóc, ale bez skutku.W trakcie mojego dość długiego pobytu w punkcie T-mobile przewinęło się sporo starszych ludzi, którzy zdenerwowani prosili np. o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy warunkami podpisanej umowy a stanem faktycznym rachunków.Powiem tylko,że wychodzili ze łzami.Pani,która nieopatrzenie włączyła sobie Talk Backa na samsungu została odesłana, a jakże, do sklepu firmowego Samsunga.Widocznie jedno dotknięcie w celu wyłączenia tej usługi było poniżej godności pana konsultanta w T- Mobile.Ten sam pan mnie także odesłał do Samsunga nie zadając sobie trudu, żeby zapoznać się z problemem !!!
Reasumując: polityka firmy T-Mobile pozostawia wiele do życzenia pod względem przejrzystości i uczciwości ofert a niektórzy pracownicy salonu, no cóż, dostosowują się do poziomu swojej firmy.ZaletyNa razie brak.
WadyWprowadzanie klientów w błąd, co do oferty ( treść umowy niezgodna z regulaminem a regulamin otrzymany na e-maila po podpisaniu umowy).Nowa karta sim T-Mobie wymuszająca wykasowanie wszystkich danych w telefonie, powrót do ustawień fabrycznych,bez uprzedzenia, czyli utrata danych !!!