Zgłaszam w tmobile problem z internetem bo od 3 dni nie działa tak jak powien więc sie spytałam w rozmowie telefonicznej czy to przekroczpny limit ,odpowiedzieli mi,że faktura jest opłacona więc zaraz będzie możliwość puszczenia nowego transferu. Co się okazało internet nie działa... zgłaszałam to jeszcze raz dostawałam tylko wiadomości,że problem będzie rozwiązany ale jest o charakterze globalnym... no to czekam dalej... dzisiaj zadzwoniłam powiedziano mi że jednak limit przekroczyłam a żadnych zgloszeń nie było.. skoro mają rozmowy nagrywane to czemu okłamują człowieka że rozmów nie było... skoro limit był przekroczony to czemu mi nie powiedziano tego podczas pierwszej rozmowy,a dostawałam smsy że to problem o charakterze globalnym ? Na całe szczęście właśnie skończyła mi się umowa i pierwszy i ostatni raz wybrałam tego operatora.ZaletyBrak
WadyPrędkośc intertetu,problem z zasięgiem , brak komunikatywności przy rozmowie telefoniczej oraz brak przyjmowania zgłoszeń