Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2524 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zażenowana / 2018-10-10 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć jedną wielka żenada jakby tam osoby naćpane pracowały!!! Mąż przeniósł nr z Play do T mobile i okazało się co? Raz, inne kwoty na fakturze przez co była zgłaszana reklamacja oczywiście uwzględniona a dwa,nr w ogóle nie został przeniesiony bo t mobile nie powiadomiło innej sieci o przejęciu numeru, złożona zatem kolejną reklamacja w toku!!! Paranoja!!! Co za ludzie tam pracują? Brak kompetencji!!! Problemów z nimi tyle że to jakieś nieporozumienie!!!
    ZaletySame wady
    WadyJeszcze raz wady
  • ~Tt / 2018-10-10 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć. Ciągłe awarie i problemy. Nie polecam
  • ~andzi / 2018-10-05 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam!!! otóż, pierwszy raz miałem z nimi styczność jak mi wcisnęli tablet i do tego ruter . za 60 zł miesięcznie na 2 lata. Okazało się że ruter zasięg miał do 2 metrów a zaś tablet to złom, bateria trzymała tylko 3 godziny. Ale to było i minęło.Pewnego razu zadzwonili do mnie ( na komórkę w orang) z propozycją , to Ja ładnie ich obstawiłem za tamtą ofertę, to mi powiedzieli że to była taka partia i powiedzieli że ten telefon jest bardzo dobry i nowoczesny i za 30 zł miesięcznie. Ok. namuli mi na to na 2 lata. Do telefonu nie miałem zastrzeżeń, tyle że to model przed pól roku.Płaciłem co miesiąc po 30zł aż do kiedy wyjechałem za granice. Okazało się że nie zapłacone zostały 2 miesiące , więc zapłaciłem na zapas 150 zł a telefon był nadał wyłączony na wychodzące . kiedy zadzwoniłem na linie ,to wiadomość (nie dopłata) a wiadomości o nie dopłaty nie dało się uzyskać . I znowu na drugi miesiąc 100zł itd. 3 razy i brak odpowiedzi .Wreszcie dałem spokój , bo przecież już koniec 2 letniego okresu. Teraz dostałem od sądu z Lublina o zerwanie umowy i zapłacenia 1238 Zł za straty + 280 kosztów sądowych bez żadnego powiadomienia. Mam pytanie, czy ktś miał podobną sytuację ?.
    Zaletydobra namowa
    Wadybardzo dużo
  • ~Z / 2018-10-02 08:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilometr od Wrocławia i praktycznie brak zasięgu. Zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku. I to nie LTE tylko podstawowej usługi.
    WadySłaby zasięg
  • ~aga / 2018-09-30 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczaja jakies wysokie oplaty do abonamentu za internet.ostatnio kazą mi dodatkowo placic 3razy w tygodniu po 13.20zl zlodziejstwo,nie korzystam z zadnych uslug platnych.W salonach oszukuja ostatnio podpisalam umowe niby tel.na karte mial byc bez abonamentu a okazalo sie ze 24 doladowania sa obowiazkowe.Odradzam wszystkim!!!
    Zaletyzadne
    Wadynaciagacze
  • ~Leszek / 2018-09-27 08:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeżeli nie musicie, to unikajcie 'paskudztwa' jak możecie. Operatora interesuje tylko złapanie klienta, potem to szukajcie wiatru w polu, arogancja i ściema. a oferta-podobna jak u konkurencji-żadna rewelacja. Skorzystałem i mam dwa lata na głowie. Nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wadyignorancja
  • ~XXX / 2018-09-24 12:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystam z t mobile od lat,ale ostatnio tragedia,mieszkam w okolicach Nadarzyna k Warszawy,brak zasięgu w domu praktycznie nie da się rozmawiać,na zewnątrz niewiele lepiej,smsy przychodzą po kilku godzinach,rekord to sms wysłany do żony we wtorek o 11 doszedł we środę po 23!.To samo tyczy się powiadomień o nieodebranych połączeniach,przychodzą po kilku godzinach albo na następny dzień-tak telefonia komórkowa działała 20lat temu.Uciekam od nich do innego operatora!!!
    Zaletyz takim zasięgiem nie ma żadnych
    Wadybrak zasięgu
  • ~artur / 2018-09-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    "kto-tam" 2 w nocy,kto tam 3 w nocy kto tam 4 w nocy i tak na okrągło . nie potrafią ustawić swojej własnej sieci żeby smsy przychodziły od razu jak ktoś dzwoni, ewentualnie celowo gnębią tych co byli na tyle głupi że skorzystali z ich ofert. nie bierzcie abonamentu w tmobile!!!!!
    Wadysame
  • ~Mati / 2018-09-19 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniesie numeru. Kaucja zwrotna 200zl. Najpierw się dowiedziałem, że zwrot pieniędzy będzie od razu, potem, że 30 dni, a dzisiaj, że 6 miesięcy. Każdy z biura obsługi mówi co innego. Mówią, że maile nie przychodzą, a mam potwierdzenie zwrotne od ich firmy. Bałagan.
    ZaletyZasięg
    WadyBrak obsługi
  • ~klientka / 2018-09-18 10:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientem od 18 lat tej sieci. I jako długoletni klient myślałam ,ze można liczyć na jakieś plusy , niestety byłam w wielkim błędzie . Potrafia nawciskać niestworzonych rzeczy do oferty , a potem gdy dostajesz pierwszy rachunek jesteś zaskoczony jego wysokością , ale to już mina ponad miesia od podpisania umowy i nie można z niej już się wycofać . Uważajcie podczas kupowania oferty przez telefon , bo konsultantom nie można ufać.
    Zaletyzależy od oferty
    Wadyzależy co kupimy
  • ~Yaro / 2018-09-17 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta ŻENADA!!!
    Konsultanci to laicy, jakbym zadzwonił do warzywniaka....
    Do tego firma okrada klientów z pieniędzy (podobno wirtualnych jak usłyszałem od konsultanta).
    Na pytanie o pkt regulaminu, który mowi o tym że maja prawo zabrac moje pieniadze pani konsultant
    studiowala regulamin ponad pol godziny po czym... sie juz nie odezwala.
    ŻENADA ŻENADA I JESZCZE RAZ ŻENADA !!!!
  • ~Justyna / 2018-09-09 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na t mobile. Mają pewnie profity od oszustów wysyłających sms subskrypcyjne za 20 zł. Nie wiadomo skąd sms zaczęły przychodzić na telefon. O całej sprawie dowiedziałam się po miesiącu gdy przyszła faktura na kilkaset zł. Jeszcze wystawili fakturę z opóźnieniem więc mieli więcej czasu żeby koszty się naliczały zanim zdążyłam zainterweniować i cały proceder zablokować. Sprawę zgłaszam prokuratury. Na pewno już z usług tej sieci nie skorzystam. Dodatkowo dostałam rachunek za połączenie niby z Ukrainy, choć od granicy była 10 km. Nie dałabym t mobile żadnej gwiazdki. System wymusza choć jedną żeby opinia została przyjęta.
  • ~klient / 2018-09-08 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! Okazyjne oferty okazują się w tej sieci minami, bo przez telefon konsultanci robią wszystko aby wcisnąć klientowi produkt. Nowo aktywowany numer i od razu dziwne sms -y premium, które podnoszą koszty rachunku... w końcu "promocję" trzeba sobie szybko odbić. Gdy masz już ich dosyć i rezygnujesz, na do widzenia zafundują Ci karę za zerwanie umowy. Generalnie w T-Mobile robią wszystko aby na każdym kroku skroić klienta na kasę. Wystarczy spojrzeć ile razy UOKiK nakładało na tę sieć kary bu mieć jasny obraz tego co Was czeka. Jeden wielki SYF... niedomówienia, krętactwo i brak szacunku dla klienta. Takie firmy powinno się rugować z rynku bo NIC dobrego nie oferują.
    Zaletyniezły zasięg
    Wadydługa lista
  • ~Emil / 2018-09-07 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam odkąd dowiedzieli się że nie przedłużam umowy pogorszył mi się zasięg i w dużym mieście na 10pietrze z lte mam ledwo kreskę haha żenada ta sieć nigdy więcej tej sieci:(:(:(
  • ~Ewa / 2018-09-07 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłaszam w tmobile problem z internetem bo od 3 dni nie działa tak jak powien więc sie spytałam w rozmowie telefonicznej czy to przekroczpny limit ,odpowiedzieli mi,że faktura jest opłacona więc zaraz będzie możliwość puszczenia nowego transferu. Co się okazało internet nie działa... zgłaszałam to jeszcze raz dostawałam tylko wiadomości,że problem będzie rozwiązany ale jest o charakterze globalnym... no to czekam dalej... dzisiaj zadzwoniłam powiedziano mi że jednak limit przekroczyłam a żadnych zgloszeń nie było.. skoro mają rozmowy nagrywane to czemu okłamują człowieka że rozmów nie było... skoro limit był przekroczony to czemu mi nie powiedziano tego podczas pierwszej rozmowy,a dostawałam smsy że to problem o charakterze globalnym ? Na całe szczęście właśnie skończyła mi się umowa i pierwszy i ostatni raz wybrałam tego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkośc intertetu,problem z zasięgiem , brak komunikatywności przy rozmowie telefoniczej oraz brak przyjmowania zgłoszeń
  • ~Oszukana klientka. / 2018-09-05 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W T- mobile miałam tablet z kartą na internet, która notabene w żadnym innym urządzeniu nie działa. Spłaciłam sprzęt a kwota do zapłaty na fakturze widnieje taka sama jak z ratą za sprzęt. Chcąc zrezygnować poinformowano mnie, że będę musiała zapłacić jeszcze 2 takie faktury. Nadmieniam też, że zupełnie nie korzystam z tego internetu. Tak naprawdę nie mam pojęcia za co mam płacić. Zwyczajne złodziejstwo. Przez 3 lata umowy tylko raz skontaktował się konsultant i tylko po to żeby znowu wcisnąć mi jakieś raty. Gratulacje za dbałość o klienta.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują klientów, naciągacze
  • ~Cezary / 2018-09-05 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem aby włączyli mi usługę premium. Po 8 telefonie na infolinię nie wytrzymałem i nawrzucałem ostatniemu "konsultantowi" ile wlezie. To są jacyś imbecyle!!! Pierwszy poinformował mnie że włączą za 15 minut; potem 4 godziny; potem 24 godziny; potem,że "kilkadziesiąt godzin" -+ każdy mówi co innego a ja nadal od 2 dni nie mam włączonej tej usługi. Czynność , która powinna być załatwiona prawie automatycznie zabiera tym geniuszom już 2 dni i nie wiadomo jeszcze ile to będzie trwać... Wcześniej też mi podpadli proponując zmianę w abonamencie oczywiście nie informując, że zmiana ta spowoduje nieodwracalną utratę funkcjonalności , która była ważna.
    Ogólnie - czekam tylko do marca kiedy kończy mi się umowa i nie chcę mieć z tymi debilami nic więcej do czynienia.
    Zaletybrak
    Wadykompletny brak organizacji i nieodpowiedzialność ludzi odbierających telefony. Poziom obsługi klienta poniżej poziomu zerowego
  • ~Adam / 2018-09-05 09:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Serdecznie dziekuje za długoletnią współpracę z T-Mobile za która zostałem ukarany 300zł karą za to, że T-mobile nie zapewnił zasiegu w mojej miejscowości
    Zalety-brak
    Wady-brak zasiegu
  • ~ANNA / 2018-09-03 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam kartę w tej właśnie sieci. Usiłuje uruchomić nr; coś okropnego. Połączenia są tylko wychodzące. Połączenia przychodzące tylko z sieci T-mobile. Wykonałam już 9 rozmów z infolinią . Za każdym razem ten sam efekt. Czyli bez efektu :_( Za każdym razem jak dzwonie tłumacząc problem jestem odprawiana z kwitkiem. Zgłoszone jest do działu technicznego proszę czekać.....Straciłam już nie małą sumkę na takie połączenia bo dzwonie z innej sieci. Szkoda tylko czasu , pieniędzy i nerw. Pozostaje mi spróbować u innego operatora. W żadnym wypadku nie polecam kupna u tego operatora nr telefonu, który i tak nie działa.
  • ~Aleksander / 2018-09-02 17:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Internet czasami bardzo dobry czasami bardzo słaby 3g lepsze od lte żenada, chodź jest całkiem niedaleko ich odbiornik to internet jest słaby może czasami na dwa tygodnie jest bardzo dobry, tłumaczyli się że naprawiają odbiorniki i że internet będzie słaby po naprawach się to zmieniło na jakieś dwa miesiące i potem znowu był słaby próbowałem zmieniać z lte na 3g i okazało się że 3g jest lepszy od lte prędkość pobierania 12-14mb, uznałem niech tak będzie i po kilku dniach zmieniałem internet na lte nie zmieniało się. po kilku miesiącach znowu był dobry internet lte i tak się zmieniało to aż do teraz (2.09.2018) lte działa troszeczkę lepiej od 3g. Obsługa klienta jest całkiem ok jak dzwoniłem pomówić o tym jak słaby jest internet to przepraszali i mówili o naprawach odbiorników i że internet będzie słaby. Dałem router do naprawy powiedzieli że router jest sprawny i wina jest po stronie odbiorników. Oferta moim zdaniem dobra ale dałem dwie gwiazdki nie za cenę tylko za jakość bo cena całkiem przyzwoita za internet nielimitowany. Czy bym polecał raczej tak dla mieszkańców miast w którym jest ich salon i odbiornik dla mieszkańców wsi nie, ale jak mieszkają blisko miasta z ich salonem i odbiornikiem to raczej można korzystać. Moja ocena to 6/10 średni internet
    Zaletycena
    obsługa klienta
    oferta
    Wadyinternet
    Odbiorniki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183