Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2524 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~krisss / 2018-12-16 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polsecam tej firmy zbyt wiele nerwow i pieniędzy już stracilem przez T-mobile
    Zaletyczy ta siec ma zalety? jak dotad nie zauważyłem żadnych
    Wadyjeśli chodzi o Wady to nie mam czasu aby opisywac wszystkie już dość czasu i nerwow stracilem czas najwyższy zakonczyc z nimi wspólprace jak wiekszosc klientów
  • ~T-mobile zrób mi loda / 2018-12-15 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć dno konsultanci nie doszkoleni . Rozwiązując z nimi umowę na abonament I przejścia na kartę robią problemy naliczana extra dni nawet gdy jest już koniec nigdy więcej wracam z moim nr do PLUSA
    ZaletyBrak hujowa sieć
    WadyNie mili konsultanci nie znających się na swojej pracy nie douczeni tłumany .
  • ~Arkadiusz / 2018-12-12 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak na razie to te mobile wygrywają w rankingu najgorszej sieci z jaką miałem do czynienia do tej pory, całe szczęście, że nie dałem się namówić na ofertę abonamentową w trakcie przenoszenia numeru, więc mam szansę szybko się wymiksować z tej "cudownej" sieci. Dlaczego taka ocena sieci: 1. Wprowadzacie w błąd przyszłych klientów informując o promocji które w rzeczywistości nie istniej. 2. Po włączeniu Pakietu nielimitowane połączenia i wyświetleniu informacji o włączeniu Pakietu nadal pobierane są opłaty. 3. Została pobrana opłata za sms na numer do UK chociaż nic nie wysyłałem i odbierałem z tego numeru - od kierownika zmiany w Dziale Obsługi Klienta dowiedziałem się że takie opłaty są dwa razy w roku, niestety nie dowiedziałem się za co. Z informacji w necie dowiedziałem się że są osoby którym naliczano takie opłaty nawet kilka razy dziennie. 4. Przeszedłem do sieci te mobile tylko ze względu na usługę połączeń konferencyjnych i oczekujących które miały funkcjonować w ofercie na kartę, I co? I nie działają? A przy próbie włączenia połączeń oczekujących kodem dostaję informację o nieznanym błędzie 4. Przy tych poważnych zarzutach drobiazgiem jest że telefoniczny dział obsługi klienta kieruje do salonu aby podpisać umowę i przenieść numer na kartę a w salonie informują że podpisują tylko umowy na abonament i mix. Cytując klasyka: "NIEZŁY MACIE BUBEL W TYM-IMOBAL, SIOSTRY".
    Zalety- bogate bajkopisarstwo i oratorstwo w przypadku oferty i usług t-ego-mobila, mam zamiar szybko się ewakuować z tej sieci więc o innych zaletach już się raczej nie dowiem
    Wady- promocje które w rzeczywistości nie funkcjonują
    - nie działające usługi
    - dodatkowe opłaty niewiadomego pochodzenia ( BOK nie potrafi odpowiedzieć dlaczego opłata została naliczona)
    - sprzeczne informacje uzyskane w BOK i Salonie
  • ~Ulka / 2018-12-12 13:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Dla mnie jest to śmieszne ze kobieta ktora reguralnie wplaca rachunki i juz jest w tej sieci ze dwa lata maila 8 groszy nie uregulowane nie mogli jej umoey pszedluzyc
    ZaletyNie ma tylko w mixie ile doladujesz tyle masz
  • ~grosman / 2018-12-10 20:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem starter + 50zł doładowanie t mobile na kartę "bez limitów" (grudzień 2018. Zdawałem sobie wcześniej sprawę co znaczy bez limitów,owszem widziałem całą masę negatywnych opinii na temat t- mobile. Pomyślałem sobie spróbuję, "Video Bez Limitu Dany" okey ! oferta 5 zł na pięć dni. Testowałem dwa dni co się okazało miałem tam 1GB na internet.wystartowałem tak, Youtube- wchodziłem na adres serwisu czy też serwer, pilnowałem aktualizacji i możliwych wycieków GB, i lipa!!! żarło neta, oglądałem youtuba gdzie poszło około 1GB sprawdzam przez mój mobile apk patrzę 1 Mbajt zużyło dwa trzy razy odświeżałem okey dobra, wyłączyłem sieć- dual sim w smartfonie. Na drugi dzień sprawdzam zostało mi 13 Mb(i nie płacz proszę " tylko doładuj frajerze") z 1GB. TAKIE JEST VIDEO "BEZ LIMITÓW T MOBILE" !! przez noc i przy wyłączonej sieci wyparował mi 1GB, JEŚLI MYŚLICIE że będziecie korzystać z serwisów takich jak youtube (kilkanaście zresztą) bez limitu danych to zapomnijcie, na pewno nie z tą złodziejską firmą odradzam wszystkim, wykorzystam środki i karta wyląduje w kiblu,
    z poważaniem
    Zaletyoferta dobra tylko na papierze
  • ~Ala / 2018-12-09 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle problem z internetem. Gówno straszne. Nie polecam. My na pewno zmienimy operatora w 2019 roku.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2018-12-06 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Naliczanie oplaty przy dzwonieniu do dzialu technicznego i ewidentne naciąganie na długą rozmowe przez celową niekompetencję obslugi. Nigdy wiecej!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyMasakra
  • ~Wściekła / 2018-11-29 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu!!!!! Już wielokrotnie się zawiodłam na firmie T-Mobile. Jeszcze do nich nie przystąpiłam dobrze i już mi wlepili karę kilkaset złotych za nieopłacenie faktury. A nie wykonałam jeszcze ani jednego telefonu na tym numerze T-Mobile!!!! Druga sprawa całkiem nowa - włączyli mi "sami" jakaś usługę premium która mnie kosztowała 100zł w miesiącu i mi wmawiają że sama ja aktywowałem poprzez wysłanie smsa lub przypadkowe kliknięcie w jakaś reklamę?! Od kiedy to taka usługi się włącza bez zgody abonenta i bez podawania haseł, peseli i niczego?!!! Po prostu anonimowo???
    ZaletyBrak
    WadyKiepska obsługa
    Wysoki abonament
    Błędy systemowe za które płaci abonent
  • ~Maxx / 2018-11-22 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci t mobile jedno oszustwo zasięg beznadziejny obsługa infolini totalnie olewanie człowieka
    ZaletySame wady
    WadyDno t mobike
  • ~Była użytkowniczka nie polecam / 2018-11-20 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kombinują jak się pójdzie do salonu to nie udzielają wyczerpującej informacji
    Napisze się pismo zwlekaj z odpowiedzią każą nie doładować konta a potem rozwiązuja umowę przysylaja tytuł wykonawczy i nasylają komornika nie polecam same problemy

    Nastawieni na więzienie kar umownych i czerpanie korzyści z tego
    ZaletyBRAK
    WadyKłamią, brak szybkiej odpowiedzi na pisma, ludzie na infolinii wygodę nic nie wiedzą brak komunikacji
  • ~Olaf / 2018-11-18 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    KUPIŁEM ,,STARTÓWKE'' W T-MOBILE,W RAMACH PROMOCJI NA START 1GB INTERNETU.INTERNET NIE DZIAŁA. OD TRZECH DNI WYDZWANIAM DO NICH ,MÓWIĄ ZA KAZDYM RAZEM ,ZE JUZ BEDZIE DOBRZE. DZWONIENIE DO NICH JUZ DAWNO PRZEKROCZYŁO WARTOSC ,,STARTÓWKI''. POWINNI ZWRÓCIĆ KASE ALE IM NAWET TO DO GŁOWY NIE PRZYJDZIE. ODRADZAM TĄ SIEĆ.
    Zaletynie ma
    Wadywiele
  • ~Justyna / 2018-11-08 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, co miesiąc ,,zapominają" włączyć odnowę mixa, w punkcie nic nie mogą zrobić, w obsłudze klienta też kiepsko. Cały czas jakieś problemy.
    ZaletyBrak
  • ~Basia / 2018-11-07 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, chciałam się powiedzielic swoją opinią i sytuacja która mnie spotkała. Byłam na wakacjach poza Unia, gdzie po przyjeździe na miejsce napisałam 2 SMS i włączyłam tryb samolotowy, aby nie mieć dodatkowych kosztów. Oczywiście nie dzwoniłam do nikogo. Po czym koszt mojej faktury wynosił 380 zł za połączenia których wgl nie wykonała oraz internet z którego nie korzystalam. Niewiem co mam w tej sytuacji zrobić, reklamacji nie przyjęli, jeszcze zrobili że mnie idiotke. Może ktoś poradzi co zrobić w takiej sytuacji.
    ZaletyBrak
  • ~aleona / 2018-10-31 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne dno nie polecam !Przeniosłam numer z Plusa ale t mobile poniżej dna kupiony mix z telefonem za 40 zł i tu zaczyna się porażka .Brak możliwości kupienia doładowania za tą kwotę w dowolnym punkcie tzn sklep ,kiosk .Dokupiłam doładowanie w salonie t mobile galeria B Biała za 200.00 zł 11.09 2018 za tą kwotę powinno być 5 doładowań a doładowało na 3 miesiące tj do 20.12 18 Dzisiaj 31.10 2018 moje konto zostało zablokowane po interwencji w dziale obsługi klienta dowiedziałam się że aby odblokować numer muszę wykonać kolejne doładowanie ponieważ doładowania są liczone od końca umowy !!!
    ZaletyTotalny brak ,zero angażu pracowników salonu ,wszystko na zasadzie następny klient jakoś to będzie
    WadyJ/W Kilka telefonów do biura obsługi brak informacji o możliwości doładowań
  • ~Anna / 2018-10-28 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj doładowałam 5Gb ,okazało się że nie mam 5Gb tylko 3.Zadzwoniłam do biorą obsługi ,okazało się ze te co mam w abonamecie 2Gb które wykorzystała i po załadowaniu za 10zł powinna mieć 5 g ,tak pisze w aplikacji T- mobile ,a okazuje się ze doladowałam tylko 3 g .Oszustwo i jeszcze raz oszustwo i to w biały dzień .Jestem abonentem od 14 lat ,kończy mi się umowa i długo będę się zastanawiała czy zostać u was w tej sieci ,co rok to gorzej ,oszustwo i jeszcze raz oszustwo .jak można dac na aplikacji żeby doładowac 5g a w rzeczywistości jest 3 g
    WadyKonsultanci są nie rzeczowo i nie dadzą dojść do głosu
  • ~Qwert / 2018-10-26 22:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Przedłużyłem umowę u was bo była najlepsza opcja na internet eu bez limitu na tydzień A 2 miesiące później ta opcja została wycofana i zastąpiona 3gb za 49zl, porażka. Jestem zawiedziony
  • ~Anna / 2018-10-25 21:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłam rozmowę z sklepem internetowym T mobile,pan ze mną rozmawiał jak za karę,nie przedstawił mi żadnej oferty tylko poinformował mnie o cenie telefonu.O wszystko musiałam pytać,po czym że zastanowię się nad daną ofertą pan uniesionym tonem "że skoro zamówiłam rozmowę to myślał że jestem zdecydowana i będziemy podpisywać umowę.Na koniec rzucił słuchawką.Tak już wiem że do Tej mobile nie pójdę.Skoro na dzień dobry odpychają nowych klientów to nie chcę myśleć co by było za 5 lat.
    WadyMasakra obsługa
  • ~Jan / 2018-10-24 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas rozmowy nagrywanej z konsultantem ustaliłem warunki przedłużenia umowy. Jasno i wyraźnie potwierdził on, że nic się nie zmieni w usługach, abonament będzie w tej samej kwocie. Dodatkowo nowy smartfon i umowa na kolejne 24 miesiące. Okazało się, że zostałem perfidnie oszukany, abonament podnieśli o 20,00 zł, internet zmniejszyli, sms/mms płatne. Niestety firma T-Mobile zawiodła mnie, dlaczego oni w ten sposób traktują klientów ?
  • ~MM / 2018-10-20 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem Klientką firmy od ponad 10 lat. Pomimo długiego stażu ceny abonamentu na przedłużenie umowy są po prostu kosmiczne w porównaniu do ofert konkurencji. Poza tym przy przenoszeniu numeru do innej sieci pojawił się problem, po prostu 5 dni przed planowanym przeniesieniem wyrzuciło mnie z sieci tmobile jakby numer nie istniał. Ponadto przy kontakcie telefonicznym z biurem obsługi słychać rozmowy innych konsultantów między sobą na temat parasola "a to Twój parasol taki ładny", śmiech, co to w ogóle jest za poziom obsługi Klienta? Porażka.
    Zaletybrak
    Wadynumer wyrzuciło z sieci jakby nie istniał, obsługa przez telefon żenująca.
  • ~Alek / 2018-10-11 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobić duplikat karty bez Dowodu Osobistego to Dramat.Nie Pomaga także dokument z Gminy o Wyrabianiu nowego Dowodu jak także dokument potwierdzający kradzież Dowodu Osobistego.Jedna z Pań Obsługujących Klienta w Punkcie T-Mobile Oświęcim Galeria Avanti Jest trochę Nieuprzejma....
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183