strona 112 z 131
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »
-
~manfred / 2019-08-30 19:18
Wyłudzacze sprawdzajcie dokładnie każdą fakturę bo mogą czegoś nie doliczyć a potem bez informacji i monitu z ich strony nakaz zapłaty z sądu elektronicznego w lublinie a jak można za coś płacić skoro nie ma tego na fakturze -
-
~Iza / 2019-08-27 16:32
Dramat po 10 miesiącach wzrósł mi abonament o 10zl .pan twierdzi że podpisał umowę że pierwsze 10 misiecy płacę 60 zł bo sprzedali mi ofertę której już nie było .A pozostałe 14 już 70zł .MASAKRA ZŁodziejstwo. ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe -
~Karol / 2019-08-27 14:33
Korzystam z internetu LTE gdyż poza nim mam dostęp tylko do neostrady, a jego oferta wydawała się lepsza niż wcześniej wspomniany kabel. 60mb/s to maksymalna prędkość, a uzyskuję jedynie od 0.5mb/s do 5 mb/s. Gdy do nich dzwonię, mówią, że to naprawią, ale problem pojawia sie znów po kilku dniach. Nie polecam. ZaletyDobrze wciskają kitWadyWciskają kit. -
~Anna / 2019-08-26 19:13
Wyludzaja pieniądze. Burdel nie firma a może robią to specjalnie żeby zwalac winę jedni na drugich a odpowiedzialnych za błędy brak. Na infolinii stwierdzili że kierownictwa nie ma w pracy ze nikt nimi nie zarządza, nie dziwię się że taki Burdel skoro nikt tego nie pilnuje. Szok. Ludzie uciekajcie!!!! A przede wszystkim pilnujcie dokumentów szczególnie wypowiedzenia umowy, bo im masowo giną a oni dalej naliczaja koszty!!!!!!! ZaletyBrakWadyZa mało miejsca żeby wypisać, złodzieje, naciągane, oszuści, brak zasięgu, wypowiedziała umowę po 2latach.niby zgubił wypowiedzenie, kasę naliczali sądem i KRS straszył. Na szczęście wypowiedzenie zachowała, przesłałam ale mimo to nekali mnie miesiącami. Zmarnowali mi zdrowie, uciekać o tych naciagaczy!!!!!!! -
~Kazo / 2019-08-24 10:09
Najgorsza sieć,zgłosisz awarię i cisza. Brak usługi a musisz płacić tak jak by wszystko było sprawne. Jeśli nie chcesz płacić to musisz napisać do nich pismo z prośbą o nie naliczanie kosztów i nie wiesz czy łaskawie ci to uwzględnią. W salonie nic nie załatwisz bo oni nic nie wiedzą,nawet nie zadzwonisz, a za każde połączenie do Dz.Obsługi klienta płacisz i to nie mało. W salonie przeskanują ci tylko osobiście napisane pismo. Brak zasięgu chodzisz po domu i szukasz. Ochrona i bezpieczeństwo danych osobowych
BRAK. Zero zaiteresowania z ich strony,tylko kasa sie dla nich liczy. a u klijenta liczy sie tylko u nich niewiedza,głupota i jego pieniądzeZaletyBrak Brak BrakWadyBrak zasięgu,ochrony,zainteresowanja podczas trwania umowy ale jak sie juz zbliża koniec umowy to wtedy dzwonią abyś znów dał sie nabrać,znów miał problem z zasięgiem,produktem z nimi. -
~Bodło / 2019-08-21 21:28
Po kilku miesiącach wciąż nieustanne problemy z predkoscia. Nie pomaga dołaczanie dodatkowych anten, resetowanie,przemieszczanie routera w inne miejsca. W okresie próbnym „do 14 dni” internet chodził idealnie. (Wiadomo). A żeby rozwiązac umowe trzeba zapłacić „kare” ( za coś co nie działa) okolo 1000zl. To jawna knipa. ZaletyKpina.WadyCały czas predkosc poniżej 1mb. Nie do użytku. Moi znajomi też mają tak samo. -
~panama99 / 2019-08-20 20:50
Ponad 20 lat korzystam i nie zamierzam zmienić sieci T-mobile. Najlepsze ceny telefonów, konkurencyjne ceny abonamentów, świetna i profesjonalna obsługa klienta i dbanie o stałych klientów za pomocą dużo korzystniejszej oferty indywidualnej. Gorąco polecam, nigdy się nie zawiodłem. ZaletySame zaletyWadyBrak -
~Iwa / 2019-08-20 20:28
Oszukują ludzi starszych, niedosłyszących,nie mających wiedzy .Tak oszukali mojego ojca któremu zwiększyli 3krotnie abonament wykorzystując jego niewiedzę i to że niedosłyszy. Boże chroń nas przed t.-mobile -
-
~Zenek / 2019-08-19 12:40
Lubisz biegać za zasięgiem?
T mobile ci to zapewni!!!
Sieć problemów i beznadzieja.
Pomyślcie zanim dolaczycie.WadyOd groma -
~M / 2019-08-18 14:41
Zasięg który obiecują nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Prędkość internetu z przed pół wieku. Pomimo skarg i zgłaszania problemów do działu technicznego problem nadal się pojawia. Wysyłają tylko sms'y o rozwiązaniu problemu wcale go nie rozwiązując? -
~As / 2019-08-14 08:53
Tragedia po okresie wypowiedzenia abonamentu wyłączyli numer nie jak w Plusie że automatycznie staje się na kartę przez 30 dni. Pracownicy głupa rżną że nie wiedzą co się stało i czekać 60 godzin.... tragedia ZaletyBrakWadyNie starczy miejsca -
~KW / 2019-08-12 16:55
Niekompetentni pracownicy, firma nierzetelna, nalicza za wysokie faktury, wyłącza usługi niezgodnie z umową, po czym każdy udaje, że nic się nie stało. Człowiek traci nie tylko pieniądze, ale coś cenniejszego - czas, którego nikt nie zwróci i nerwy. Nie polecam nikomu, nawet największemu wrogowi. ZaletyŻADNYCH -
~Catherine / 2019-08-10 18:04
Bardzo nieprzyjemna obsluga w salonie t mobile stary browar w poznaniu, Pani opryskliwa, nie udzielila zadnych informacj, pytanie do kierownictwa za co ta Pani dostaje wyplate??? ZaletyZadnych -
~Dżeremy / 2019-08-08 18:13
Albo jacyś ludzie z konkurencji wypisują tutaj różne obelgi albo nie potrafiący obsługiwać telefonu komórkowego, na każdym opiniuj są jakieś straszne problemy, ja akurat jestem w T-Mobile MIX i nie mam żadnych problemów, ani z zasięgiem ani z internetem w telefonie ani z internetem domowym 20 Mb/s..
Wszedłem z ciekawości na opinie o Orange, Play, Plus i normalnie wylewa się fala zdesperowanych postulatów i gróźb, gdzieście się uchowali bo ani ja, ani żaden z moich znajomych i znajomy znajomych nigdy z żadną siecią/operatorem problemów nie mieli.. tu jest kurna jakiś matrix albo wrota do równoległego wszechświata :) Może powinienem zacząć dawać korepetycje z użytkowania urządzeń mobilnych..hmm.ZaletyNiska cena i swoboda doładowańWadybrak -
~Karlis / 2019-08-07 21:43
Nigdy się tak nie nacielam Nich nawet nie próbują przedłużać umowy bo to pieniądze w błoto wyrzucone wszystkie połączenia płatne SMS płatny i przez 3 lata 69.90 A tak miał być bez ograniczeń w plusie mam wszystko .Ciągle dostaje na ten nr jakieś dziwne sam-y,że komornik,że długi. To millenium to mBank to Jeszce jakieś banki nigdy w życiu nie miałam do czynienia. z tymi bankami a o długach nie wspomnę nawet kredytu nie brałam. Mam nr z plusa na kartę od 15 lat i takich SMS-ów nie dostaje ZaletyBrak -
~RD / 2019-08-07 13:53
Przeniosłem 4 numery do sieci T-mobile z PLAY. Wszystko było cy dobrze gdyby nie fakt nie dotrzymania słowa przez Panią z punktu T-mobile w Poznaniu w CH M1. Obiecywano mi , że nie zostaną naliczone opłaty za podłączenie do sieci. Na fakturze jednak się pojawiły. Ponadto nie zamawiałem usługi sms i mms nielimitowane w T-mobile, za które również naliczono mi opłaty. Działanie serwisu internetowego jest fatalne. Jak tylko skończy się umowa rezygnuję z tej obsługi. -
-
~pawel / 2019-08-06 14:22
Sprawa wyglada następująco zamówiłem przez strone internetową t-mobile huawei y5 2019
Nagle zamówienie zostało anulowane bez zadnej informacji nic dlatego przestrzegam ludzi zeby nie zamawiali przez internet a najlepiej do innej sieci bo ta siec to dnoWadyKłamstwa co do klienta -
~Trmati44 / 2019-08-05 17:53
Jest słabo bo niby video bez limitu danych i doładowałem uaknywniłem i oglądam filmy i potem patrze i ne mam neta a nic inego nie robiłem nie polecam tanich doładiwań wugule nie polecam t mobile to są cwele kturzy oszukują i tylko liczą na swoje zyski ZaletyNie maWadyWszystko -
~ariekope / 2019-08-01 22:07
internet spowalnia do 18Kb/s wieczorami od około 16:30 do północy. Dzwoniłem na infolinie i powiedzieli że wyślą techników i postarają się naprawić błąd. Następnego dnia wysłali smsa że wszystko działa jak powinno i że to linie są obciążone i nic z tym nie zrobili. ogólnie nie polecam :) ZaletybrakWadyżenujący internet od 16:30 do 12:00 -
~Paweł / 2019-07-31 22:47
Świadome wprowadzanie w błąd przez konsultantów. Dowiadujemy się, że obejmuje cie dodatkową darkowa promocja. Korzystasz z niej a później placisz. Co na to biuro obsługi klienta (boa)? Uważa,że to ok. Plac kliencie. O szukaliśmy cie i zapłać nam za to!. Przeglądajcie uważnie faktury. Są błędy na niekorzyść klientów. Pieniądze odzyskał za 6 miesięcy,ale trochę to trwalo. Cóż wyłudzenie pieniędzy bez prawnych konsekwencji. ZaletyCiekawe ofertyWadyBrak rzetelnych i prawdziwych informacji z infolinii i biura obsługi klienta. Wgl mnie wyłudzenie pieniędzy(jakn oni omijają prawo???)
strona 112 z 131
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »