Wadyniekompetentna obsługa, brak zainteresowania klientem.
strona 111 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~fanzloh / 2019-03-19 14:40
po przeniesieniu numeru z sieci play, telefony numery zostały zablokowane przez 5 dni dzwoniłem do działu obsługi z problemem, każdy konsultant mówił co innego,ponoć była jakaś "blokada numeru" po 5 telefonie dopiero zgłoszenie zostało przekazane do realizacji. -
-
~marek / 2019-03-16 19:26
oszuści wcisneli mi telefonicznie badziew w postaci pseudo rutera alcatel link zone i stwierdzili,że nie przysługuje mi prawo odstąpienia od umowy gdyż numer jest na firmę gratuluję porozmawiamy za 2 lata wspomnę tylko że 5 ostatnich lat moja miesięczna faktura wynosiła minimum 160 PLN a opłata za ten szmelc 24 x 7 PLN i cikawe kto w końcu wygra na razie jest 1 do 0 dla t-mobile jeden z abonamentów kończy się już za 4 miesiące konsultant twierdzi że firma jest przyjazna dla firm nie polecam Zaletydobry zasięgWadynieuczciwość i pazernść -
~mariusz / 2019-03-14 09:31
Konsultanci oferują świetne promocje . Ja dostalem darmową karte z 20 GB i muszę płacić 20 zł dodatkowo co miesiąc + router ktory był na stronie za 9 zł dostałem za 49 zł .Oczywiście dzial obslugi teraz twierdzi ze takiej rozmowy nie bylo .Szczerze polecam jak ktos ma sporo wolnego czasu i czuje potrzebe zeby udowodnic konsultantom ze nie jest koniem . Ja po 16 latach podziekuje, sa to moje ostatnie umowy z tym operatorem . ZaletybrakWadyOszukują przy przedłużaniu umowy przez telefon ! -
~Mark / 2019-03-12 13:35
Oszuści. Czekam tylko aż skończę umowę. W lutym br. zaproponowano mi przedłużenie umowy na internet. Wyraziłem zgodę jednocześnie wybierając nowy router.Abonament wynosił i wynosi 39,99 zł, a dodatkowa opłata jednorazowa wyniosła 9 zł. Po przysłaniu mi tego routera rozmyśliłem się i odesłałem go wracając do poprzednich warunków. Jakie było moje zdziwienie gdy otrzymałem fakturę do zapłaty 64,64 zł. pomimo moich zgłoszeń, że coś jest nie tak, korekty faktury nie otrzymałem. To są oszuści jeszcze dwa miesiące i żegnam tych oszustów. ZaletybrakWadyzłodzieje obciążają klienta chociaż to z niczego nie wynika. -
~Pablo / 2019-03-10 18:37
Tragednia błędnie księgowanie, Obsługa klienta nie wie o czym mówi wymyśla bajki
Odradzam!!!! po skończeniu umowy robie BYE BYE !!!!!!!
|I NIGDY WIĘCEJ !!!!WadyBłędne księgowanie pieniądze znikają -
~Piotr / 2019-03-07 11:25
Zdecydowanie odradzam tą firmę.W czasie wizyty w salonie w Galerii Jurajskej w Częstochowie zostałem potraktowany w sposób niedopuszczalny w stosunku do klienta.Pracownik salonu pan Łukasz w sposób bezczelny i arogancki monosylabami odpowiadał na moje zastrzeżenia co do działania oferty,za którą zapłaciłem, a tego nr telefonu używam ponad 20 lat.Nadmienię to kolejna moja wizyta w celu rozwiązania problemu. Na prośbę o podanie imienia i nazwiska w celu kontaktu z przełożonym, pan Łukasz odpowiedział:" tu jest napisane" i wskazał plakietkę na koszuli. Nie chciało mu się również zadbać o pieniądze w celu wydania reszty przy zakupie doładowania. Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne i w dobie ogromnej konkurencji utwierdza mnie w przekonaniu o zmianie operatora. WadyPracownik do wymiany -
~Anna / 2019-03-05 12:47
Nikomu nie polecam tej firmy jestem w niej już około 5lat ale teraz przerośli siebie samych. Zaoferowali mi nową umowę na kartę, z nowym telefonem i tańszą opłatą, wszytko było realizowane przez telefon więc czekałam na przesyłkę. Dostałam telefon szybko było by w miare wszytko ok, odebrałam paczkę oraz oświadczenie z moimi danymi oraz ze stronką podaną na której powinna być umowa oraz wnosek do zapłaty 1zł. Usiadłam spokojnie patrze na wszytko ale na stronce która była podana nie było umowy wcale, więc dzwoniłam do tej osoby która zaproponowała mi ten telefon odzywa się jakiś facet on mówi że to numer prywatny, że nie pracuje w T-Mobile, więc zadzwoniłam na infolinie z T-Mobile przedstawiłam cała sytuację, i z umowy zrezygnowałam natycmiast, i dnia kolejnego odesłałam telefon oraz wniosek o zwrot za koszty przesyłki, po dwuch dniach ten sam facet do mnie dzwoni i chciał jeszcze raz zaproponować mi ten telefon i że wyślą mi umowę, odmuwiłam a ten facet do mnie z tekstem co z teraz zrobię a ja że to moja sprawa. Wszytkie papiery wysłałam meilem do działu reklamaci dnia 15.01.2019r. i czekałam na zwrot kosztów wysyłki. Po wielokrotnym dzwonieniu co udają konsultacji zaskoczenia, po kolejnych wiadomościach do działu reklamacyjnego nadal nie dostałam odpowiedzi żadnej. Jak dalej się to potoczy to narazie nie wiem ale im tego na pewno nie podaruje. Więc nikomu tej firmy nie polecam. ZaletyRewelacyjnie umiecie naciągać ludzi.WadyBrak jakiego kolwiek kontaktu z biurem Reklamacji, oraz po wielokrotnym dzwonieniu każdy kosultat mówi co innego i żaden nie wie co powiedzieć. -
~Artur / 2019-02-27 19:16
Uwaga na praktyki T-mobile wystarczy kliknąć przypadkiem na reklamę i płacimy 31zl więcej co miesiąc do abonamentu ( nie wiadomo za co ) oczywiście sms-y premium były zablokowane no ale jakimś cudem się odblokowały same. Pan na infolinii jeszcze bezczelnie pyta czy przedłużam umowę oczywiście ze nie i nigdy więcej do was nie wrócę plugawi złodzieje A i mam nadzieję że za takie praktyki zapłacicie w końcu surową kare. Przestrzegam przed tym operatorem. ZaletyBrakWadySms-y premium same się włączają faktura nigdy nie przychodzi taka jaka ma byc zawsze wyższa -
-
~Magdalena / 2019-02-26 18:32
Z mojego doświadczenia wynika, że nie należy podpisywać umów w T-Mobile. Po śmierci mamy dostałam informację, że jedynym wyjściem, aby przepisać telefony na mój abonament jest przeniesienie ich na kartę, nie dość, że był to długi proces to 1 z 3 telefonów został włączony do puli numerów, przez błąd obsługi klienta, co może nastąpić przynajmniej po roku odstąpienia od umowy, od której w rzeczywistości nie odstąpiłam. Numer ten został przekazany komuś innemu i nie mam możliwości jego odzyskania, a jest mi niezbędny. Komplikacje nie tylko dotyczą obsługi klienta, ale także czasu realizacji wszystkich możliwych działań. W punkcie znajdującym się w moim mieście słyszałam informacje zupełnie inne od tych, które dostałam na infolinii. Odradzam jakiegokolwiek podejmowania działań, jeżeli chodzi o tę firmę, bo nie spotkałam się jeszcze z takim zawodem i komplikacjami. Wadyniezrozumiała oferta proponowana przez obsługę klienta, długie oczekiwanie na przeniesienie telefonów na abonament, fatalne podejście obsługi klienta na infolinii -
~Agnieszka / 2019-02-26 15:48
Obsługi klienta brak. Niezrozumiała taryfa dla zwykłego człowieka . ZaletybrakWadyniejasny sposób naliczania opłat raty, abonament nie wiadomo za co człowiek płaci -
~Paweł / 2019-02-21 20:57
Mam dość internetu domowego na kartę w wydaniu T-Mobile. To jakś porażka jest
http://www.speedtest.pl/test/202413224 -
~Ewa / 2019-02-20 18:33
Jakieś licho podkusiło mnie,żeby przenieść numer do T-mobile.Po włożeniu do telefonu karta sim T-mobile uparcie wymusza cofnięcie telefonu do ustawień fabrycznych, o czym nikt wcześniej nie informował.Druga sprawa : rzekoma taryfa z internetem bez limitu okazała się fikcją, bo tak naprawdę jest 10 Gb, o czym nie ma słowa w umowie, nikt też nie informował w trakcie zawierania umowy o tym fakcie. Regulamin dostałam na e-maila dopiero po podpisaniu umowy ! Udałam się więc do punktu T-mobile w Galerii Krakowskiej po pomoc i poradę w kwestii karty.Pierwszy pan konsultant w sposób bardzo obcesowy "spuścił mnie po brzytwie" wmawiając,że wina leży po stronie telefonu.Odesłał mnie do salonu Samsunga. Oczywiście okazało się,że karta w każdym innym aparacie wymusza całkowite wykasowanie zawartości telefonu, więc to ona jest przyczyną problemu .Inny pan konsultant, o dziwo grzeczny jak nie z T-mobile próbował pomóc, ale bez skutku.W trakcie mojego dość długiego pobytu w punkcie T-mobile przewinęło się sporo starszych ludzi, którzy zdenerwowani prosili np. o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy warunkami podpisanej umowy a stanem faktycznym rachunków.Powiem tylko,że wychodzili ze łzami.Pani,która nieopatrzenie włączyła sobie Talk Backa na samsungu została odesłana, a jakże, do sklepu firmowego Samsunga.Widocznie jedno dotknięcie w celu wyłączenia tej usługi było poniżej godności pana konsultanta w T- Mobile.Ten sam pan mnie także odesłał do Samsunga nie zadając sobie trudu, żeby zapoznać się z problemem !!!
Reasumując: polityka firmy T-Mobile pozostawia wiele do życzenia pod względem przejrzystości i uczciwości ofert a niektórzy pracownicy salonu, no cóż, dostosowują się do poziomu swojej firmy.ZaletyNa razie brak.WadyWprowadzanie klientów w błąd, co do oferty ( treść umowy niezgodna z regulaminem a regulamin otrzymany na e-maila po podpisaniu umowy).Nowa karta sim T-Mobie wymuszająca wykasowanie wszystkich danych w telefonie, powrót do ustawień fabrycznych,bez uprzedzenia, czyli utrata danych !!! -
~Kinga / 2019-02-18 21:36
Odradzam te sieć!! Przeniosłam ostatnio drugi numer. W związku z tym pan w salonie zaproponował mi telefon za złotówkę,abonament za 60zl i zmniejszenie za pierwszy numer abonamentu o 10zl. Przyszła faktura A w niej abonament za 60zl plus 20zl za telefon i abonament za pierwszy numer nie pomniejszony. Sieć nie odpowiada za niekompetencje pracowników. I będę tak płacić przez 3 lata. Biedna pani Dorota Welman, nie wie kogo reklamuje. Byle do końca umowy. Całemu światu odradzam! ZaletyBrak -
~Marcin / 2019-02-11 10:01
TRAGEDIA. Wasz interenet DOMOWY To Tragednia... piszę po raz kolejny. Bo czekanie na załadowanie maila czasem 5 minut na teranie Warszawy to PORAŻKA.. I Odpisywanie typu prędkość może być zmienna.... Interesuje was tylko swoje dobro. Umowy nie można rozwiązać i znaleść innego operatora który ma tutaj zasięg. Ponieważ PAństwo nie wyrażają zgody na rozwiązanie umowy. -
~Kropa / 2019-02-10 13:52
Z mojego doświadczenia wynika,że nie należy robić interesów z T-Mobile. Telefon otrzymałam w innym kolorze niż zamawiałam. Ponieważ jest na firmę nie mogę go wymienić, złożyłam reklamację która ma być rozpatrywana przez 30 dni!
Po 2 tyg. od podpisania aneksu do umowy okazało się , że internet z 12 G spadł do 2 o czym oczywiście nie było mowy przez telefon. Przez dwa lata będę płaciła "frycowe" ale po wygaśnięciu umowy na pewno zrezygnuję z tej firmy bo rozumiem , że firma aprobuje metody sprzedaży stosowane przez swoich konsultantów. Konsultanci T-Mobile to żenada- każdy mówi co innego a zdarzają się aroganccy.
Podsumowując :nigdy więcej T-MobileZaletyoferta taka sama jak u innychWadyArogancja i brak kompetencji, agresywna sprzedaż -
~oberiba / 2019-02-05 22:16
Wystrzegajcie się przedłużania lub zawierania umowy z handlowcem przez telefon. Ja dałem się wrobić. Nowa oferta MIX na kartę z telefonem nie miała się podobno różnić, od poprzedniej za wyjątkiem zwiększenia ilości doładowań. Przez dwa miesiące nie mogłem zalogować się na konto, aby to sprawdzić. Jak już się zalogowałem po 2 miesiącach to okazało się, że ilość doładowań wzrosła o 20 (zamiast6), darmowe minuty i SMS zniknęły(pojawiły się limity). Strona się zawiesza, zero kontaktu elektronicznego, mail, czat. Byłem wcześniej klientem Ery i T-mobile, ale takiego dzadostwa jak obecnie to nie spotkałem. -
-
~Jan Poszkodowany SKOCZÓW / 2019-02-05 22:04
NIE ŻYCZĘ NIKOMU! Sytuacja Salony w SKOCZOWIE.
Obsługa nie powiem, może i miła. Ale na tym kończą się pozytywne strony i aspekty mojej współpracy z tym operatorem.
Obiecywane były w razie słabego zasięgu dodatkowe wzmacniacze, jak również wiele innych obietnic, które miałyby gwarantować najlepsze usługi wśród operatorów.
Po przeniesieniu ok 20 numerów z Playa do T-mobile, po miesiącu rozpoczął się dramat z zasięgiem (jego prawie całkowitym brakiem), wielokrotne interwencje u przedstawiciela kończyły się bezradnym rozkładaniem rąk "Nic nie możemy zrobić...".
Czujemy się całkowicie oszukani, ignorowani i lekceważeni.
Mimo bardzo złego poziomu usług, nie ma możliwości zerwania umowy z operatorem.
W salonie zostaliśmy poinformowani, że mają tak skonstruowane umowy, że klient nie ma żadnej możliwości walki o swoje, żadnego prawa dyskusji czy reklamacji.
OSTRZEGAMY WSZYSTKICH! My w miarę możliwości uciekamy z powrotem do PLAYa.ZaletyMiła dla oka obsługa.WadyDuże obietnice i zapewnienia - bez pokrycia,
poziom świadczonych usług ( brak zasięgu)
podejście do klienta, brak możliwości dyskusji i reklamacji -
~gość / 2019-02-05 14:23
Jeśli chodzi o obsługę klienta to porażka... Brak informowania podczas podpisywania umowy o wszystkich szczegółach oferty, dopiero w trakcie korzystania z usług okazuje się, iż jest zupełnie inaczej niż to co usłyszeliśmy w salonie. Poziom obsługi telefonicznej poniżej poziomu, 4 na 5 konsultantów w żaden sposób nie umie udzielić wyczerpującej odpowiedzi na zadawane pytania, jedynie wymijająco udziela ogólnych informacji próbując wprowadzić w błąd. Nie wiem czy to celowe zagranie czy po prostu niewiedza a raczej głupota osób tam pracujących. Ogólnie porażka. Z niecierpliwością oczekuję na koniec umowy. A odnośnie możliwości korzystania z ich serwisu internetowego nie będę się wypowiadać. Błąd wczytywania strony przy 90% prób zalogowania się, a pozostałe 10% i tak w trakcie korzystania kończą się fiaskiem. Ogólnie nie polecam! -
~rzymia / 2019-02-02 09:59
Awaria 2019. Podają w komunikaci że mogą występować utrudnienia w dostępie do Internetu, przesyłania SMS, itp. a ja jestem bombardowany SPAM SMS. To jak to jest z tą łącznością w T-Mobile?. Po 20 latach powiem NIE!!!. By by WadyTylko liczy się pieniądz -
~rys / 2019-02-01 09:09
próbują wyłudzić pieniądze wystawiając zawyżone faktury.Konsultanci mili ale efektów żadnych.Nie polecam Zaletybrak
strona 111 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »