Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2692 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~scott / 2020-02-13 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam przed tą firmą ...wszystko co oferują to jedno wielkie kłamstwo ...jeszcze się z takim czymś nie spotkałem...ja miałem płacić za telefon 60 zł netto czyli 73,80 zł brutto w tym nie określone połączenia do całej UE...faktury przychodziły w kwocie 100 zł brutto ...po mojej reklamacji przyznali mi rację i zredukowali abonament ...ale bez mojej wiedzy wyłączyli mi usługę bez limitowane dzwonienie do UE...dostałem fakturę na 1000 zł do zapłacenia...którą po długich kłótniach zapłaciłem bo mi chcieli kartę zablokować którą potrzebuję na rozmowy z klientami...usługę którą mi bez mojej wiedzy wyłączyli znowu aktywowałem i myślałem że będę płacił 100 zł brutto...i znowu mnie okradli bo płacę 140 zł brutto ( nie wiem dlaczego oprócz że t-Mobile to największe złodzieje na świecie )
    oprócz tego dali mi internet LTE do umowy którą podpisałem na 2 lata...wczoraj się dowiedziałem że umowa na internet jest zawarta na 3 lata i muszę następny rok 30 zł płacić ...nie rozumiem dlaczego Państwo nas nie broni przed takimi przestępcami jak T-Mobile i ostrzegam wszystkich żeby z nimi nie podpisywać umowy bo was też okradną
  • ~AnB / 2020-02-12 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisuje się pod wszystkimi negatywnymi opiniami- internet -żenada, a chwalili się ze maja najlepsza sieć nadajników potwierdzona CERTYFIKATEM. U mnie ta sieć wyciąga 2-3 Mb / s, a wieczorami i w weekendy 0,6. Przelewu nie mogę zrobić bo połączenie się zrywa. Reklamacje nie maja sensu. Ukryte koszty w umowie - abonament oczywiście wyższy od tego, co było umówione. Byłam klientem tej sieci od lat, ale teraz trzeba się od nich trzymać z daleka.
  • ~~ / 2020-02-11 20:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet do 60mb/s, na infolinii mówią że powinno być minimum 16mb/s a dostaje się nawet nie 0,60mb/s (taki internet może być nawet do 1:00). Tak jest już od jakiś 2 lat jak nie więcej (nie mam wpływu na zmianę operatora). Krótko mówiąc cała ta sieć to oszusci. Nikomu bym nie polecił tej sieci, nawet największemu wrogowi, a ziemia nawet gdyby była płaska to by takiego wyniku nie było.
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie tej sieci
  • ~DarkAngel / 2020-02-11 13:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem w tej sieci kilka lat. Nigdy wcześniej nie miałam żadnych problemów doteraz. Przy przedłużaniu internetu mówiona była inna kwota za abonament a przy opłacaniu jest inna dużo większą oraz abonament za internet sieć sama automatycznie przedłużyła mi umowę bez żadnej konsultacji ze mną teraz nie mogę jej rozwiać bo so ogromne problemy ze strony sieci. Druga sytuacja chciałam rozdzielić dwa numery w sieci za co zapłaciłam bardzo duża kwotę i numer nie zostały rozdzielone a Przeciez taką funkcja jest zupełnie darmowa. I ostatnia rzecz od zawsze przy abonamencie komurkowym mam zablokowane usługi premium teraz okazuje się że sieć z automatu doliczyła mi większą kwotę do rachunku za właśnie usługi premium. Nie rozumiem tej sieci. A co do zasięgu to jest jakaś porażka...Nikomu nie polecam tej sieci. Tam są złodzieje oszuści i naciągacze. Omijajcie ta sieć szerokim łukiem. Naprawdę. Czekam do końca umowy za te dwa abonamenty i idę stmatad. Nikt nie będzie mnie naciągał bez mojej zgody. Myślę że bez sądu się nie obejdzie ponieważ sieć nie idę na ugodę.
  • ~Semenxxx / 2020-02-10 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zakończeniu umowy, przedłużyli na czas nieokreślony i mimo, że raty za sprzęt juz nie ma, faktury za wyższą kwotę ciągle wystawiaja.Naciagacze
    WadyNaciągaja
  • ~Marta / 2020-02-09 19:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaby Internet, słaby zasięg.... porażka, nie mogę się doczekać końca umowy
    ZaletyBrak
    WadyKoszmarny Internet ... mam LTE bez limitu, po kilku dniach od rozpoczęcia nowego miesiąca, problem z ladowaniem stron i zasięgiem...
  • ~Wioletta / 2020-02-09 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , mają problemy z aktywacja duplikatu karty , czekam miesiąc czasu i nic się nie dzieje, dzwoniac do obsługi nie potrafia okreslic czasu kiedy zostanie aktywowana tylko ciągle wydłużają terminy. Ludzie którzy tam pracują to nie douczone tluki.
  • ~Kornelia / 2020-02-07 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie informują o zmianie warunków (w tym przypadku wycofanie oferty Rodzina 2000). Klient traci pieniądze. Konsultant nie wie dlaczego klient nie został poinformowany. Nie ma nic do zaproponowania. Obsługa w salonach - trzy minus.
  • ~Jinsoyun / 2020-02-05 01:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Dopóki miałem numer na kartę to wszystko było pięknie, a od kiedy mam abonament to obsługa ma wszystko gdzieś, jeszcze Pani Kinga z biura obsługi (rozmowa 04.02.2020r. 14:14) nie dość że tępa, nie słucha co się do niej mówi to jeszcze się śmieje nie wiadomo z jakiego powodu. Szkoda słów.
    ZaletyTo chyba tylko to że krótko się czeka na połączenie z biurem obsługi.
    WadyTylko po co łączyć jak mają gdzieś co się mówi I tak zero pomocy.
  • ~Grażyna / 2020-02-03 12:32
    Ocena: 1.00 / 5

    Umowa zawarta z wami to narzędzie presji.Nie czuję się klientem lecz niewolnikiem.
    Czy automatyczne przedłużanie umowy jest zgodne z prawem unijnym?
    rt. 12. 1. W razie dokonania nieuczciwej praktyki rynkowej konsument, którego interes został zagrożony lub naruszony, może żądać:  

    Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym art.12 ust.2

    Zaletynie ma
    Wadywymienione w opinii
  • ~Goomis / 2020-02-02 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile to sieć
    Dla... nikogo!!!
    Oby tylko do końca umowy i wont z t mobile - m
    ZaletyNie istnieją
    WadyGalaktyka
  • ~Grażyna / 2020-02-02 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferty, są bardzo złe na abonament, czy bez, to przymus na 2 lata, z którego nie można w każdej chwili zrezygnować,chyba że pod groźbą kary, to jest presją.
    Telefony za tz. 1zł są bardzo niskiej jakości technicznej
    Obsługa klienta, czyli podwładnego firmy, jest natarczywa i często niekompetentna, a nawet oburzona gdy nie chcę skorzystać z oferty do której zachęcają
    ZaletyNie ma
    WadyTe, które wymieniłem w opinii.
  • ~Thefaza / 2020-01-31 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści. Nie przenieśli moich numerów na skutek popełnionych przez siebie błędów. Przyznali mi numery tymczasowe, o które nie prosiłem, a o których dowiedziałem się przy okazji wezwania do zapłaty. Chciałem rozwiązać umowę osobiście i listownie ze skutkiem finansowym mnie obciążającym, bezskutecznie. Każdy podjęty dialog znika w przestrzeni. Szału dostaję z bezsilności. Ponad 2000PLN ukradli z mojego portfela!!!!!!!!!!!!!!
    WadyZłodzieje
  • ~Łukasz / 2020-01-31 21:13
    Ocena: 5.00 / 5
    W T-Mobile jestem zaledwie pół roku i jestem zadowolony z tego operatora, mam super zasięg,szybki internet fajną aplikacje z której mogę opłacać rachunki wiem ile pozostało mi interetu itd polecam T-Mobile
    ZaletyInternet aplikacja zasięg
    WadyBrak
  • ~obywatel swiata / 2020-01-30 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wkrecono mi modem 3 razy drozszy w ratach
    W drobne druki na ktorych sie nie znam nie majac do czynienia z takim zalosnym krajem jak polska
    poprzez kontakt z biurem oblugi klienta:
    - stracilem czas...
    - nerwy
    - pieniadze
    - godnosc
    - tanie niekompetentne k*** na czacie, tel, emailu itd...
    Glosujcie na mnie w wyborach, wypierdole wasze tanie pl k*** na stos i spale jak to sie robilo setki lat temu.
    Co to kur z kraj zlozony z chodzacej obelgi.
    Wszystkie serwisy takie same, ludzie powykrecane lby, co tutaj sie dzieje, dlaczego nikt nie spali tego kraju zywcem.
  • ~Dawid / 2020-01-30 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści !!!!!!!!!!!! wyłudzają pieniądze od klienta a nie daj borze nie chcesz podpisać przedłużenie umowy to potrafią wymyślać historię co nie miały miejsca żeby jeszcze zatrzymać klienta internet tragiczny bezczelni kłamią w żywe oczy nie polecam !!!
    Zaletyżadnych
    Wadykłamią w żywe oczy,bezczelni,wyłudzacze,tragiczna firma
  • ~Przemek / 2020-01-27 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    ostrzegam przed oszustami pod tytułem T-mobile dla osób chcących przedłużyć umowę. Lepiej rozmawiajcie z konkurencją jeżeli chcecie oszczędzić sobie nerwów. Co innego jest uzgadnianie z oszustem przez telefon a co innego otrzymacie na rachunku do zapłaty. Dziadostwo oszustwo i nic poza tym. drugi raz już przy przydłużaniu umowy analogiczna sytuacja ale ostatnia więcej oszustów nie będę dorabiał
    Wadyoszuści, złodzieje
  • ~Zajaks / 2020-01-25 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Je*ał pies całą tą sieć, druga umowa drugi problem z internetem, przy internecie próbnym wszystko działa jak potrzeba po wykupieniu usługi internet działa tak jakby go nie było, zakupione dodatkowe anteny i nic nie pomaga. Druga opcja u znajomej 35GB internetu wyczerpane w dwa dni po obejrzeniu kilku odcinków serialu no tak średnio to wygląda, aplikacja mój t-szmelc to najgorsza aplikacja jaką można pobrać na telefon po próbie zalogowania czy czas wyskakuje jakiś błąd na stronie internetowej wgl nie działa po przyciśnięciu,,zaloguj" nie polecam i ch*j
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co tylko można
  • ~Jolanta / 2020-01-24 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Samo oszustwo i naciągacze ..wpychają tablety z wadą fabryczną a przy reklanacji ...odpisują skontaktujemy się z państwem w ciągu 24 gidzin .W przypadku reklamacji 30 dni.U mnie już mija 5 miesiąc i cisza...Biuro obsługi dno nie posiadają podstawowej wiedzy doradczeji żadnej ..przełanczają od osła do pos£a ...
    ZaletyŻadne
    WadyPełno
  • ~KlientTMobile / 2020-01-24 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Informacja dla osób, które przenoszą numer do T-Mobile na kartę. W przypadku włożenia karty SIM i uruchomienia telefonu (tylko za pierwszym razem) wyświetla się informacja w zależności o telefonu różnie wyświetlona ale przekaz ten sam. Skonfigurować telefon i tu 3 opcje: 1) Z PIN 2) BEZ PINU 3) ENGLISH. Osoba nieświadoma lub mająca mało czasu, wybierze taką opcję jaką miała wcześniej. Po czym telefon uruchomi się ponownie, zostaną przywrócone dane fabryczne i usunięte WSZYSTKIE dane użytkownika. Nie ma żadnego komunikatu o możliwości utraty danych. T-Mobile oczywiście i słusznie do niczego się nie przyznaje i nie wie problemie, chociaż po ponownym uruchomieniu telefonu nagle instalują się aplikacje ... T-Mobile (przypadek). Sytuacja potwierdzona na kilku telefonach (Samsung, OnePlus, Motorola). Obsługa w lokalu na miejscu ok, obsługa telefoniczna i mailowa fatalna. Samo przeniesienie numeru trwało u mnie równy tydzień!
    ZaletyObsługa w salonie
    WadyPotencjalna utrata wszystkich danych, Długi czas przenosin, Fatalna obsługa telefoniczna oraz e-mailowa.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187