strona 110 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~glytnh / 2019-05-27 17:07
Nie polecam zostalem oszukany pani przez telefon zaproponowala mi umowe na dwa lata i telefon a w umowie jaka dostalem abonament byl na trzy lata i wiekszy abonament nie przyjolem kuriera probowalem skontaktowac sie z ta pania ale bezskutecznie rezgygnuje ztej firmy -
-
~Helena / 2019-05-23 20:10
W T-Mobile jestem już od dawna, a ostatniego czasu nawet wzięłam od nich internet. Wszystko super do pierwszego miesiąca, w drugim miesiącu internet dużo zwolnił zasięg nie był tak rewelacyjny jak wcześniej a to dziwne ponieważ mieszkań w mieście i tu z zasięgiem nie ma problemu, ale mniejsza z tym... Kolejny miesiąc dramat. Ruter z dnia na dzień przestał działać okazało się że router ma usterkę. Ok rozumiem. W zamian za modem dostałam sprzęt zastępczy który jak się później okazało niestety nie działał, oczywiście mam mnóstwo czasu codziennie mogę robić sobie spacery do punktu T-Mobile, tak więc poszłam dostałam kolejny sprzęt zastępczy i co on niestety łapie sieć 2g. Proszę sobie za tem wyobrazić, że osoba pracująca cały czas na komputerze, ma w jakis magiczny sposób dalej pracować z takim internetem... Ppan z punktu uprzedził mnie że w razie gdyby ten internet nie działał to żebym już nie przychodziła ponieważ on ma urlop. Super traktowanie klienta. Płacę za coś co nie działa. Dostaje szajs za takie pieniądze! Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia! Nie polecam i nikomu nigdy nie polecę tylko zrezygnuje. ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo, zaczynając od samej góry -
~Joanna / 2019-05-23 14:39
Po wypowiedzeniu umowy w styczniu 2019 i po odczekaniu 2 miesięcy karencji (?) ciągle ( 3 faktury) naliczają abonament. Konsultant oczywiście nie wie dlaczego w systemie nie ma umowy a każą płacić?
Nie pierwszy raz mnie naciągnęli - ale ostatni przeniosłam już prawie wszystkie telefony i czekam na koniec ostatniej umowy. Byłam ich klientem nieprzerwanie przez około 20 lat i ciągle trzeba było pisać pisma i prosić o wyjaśnienia niezgodności oferty z fakturami. Dość -
~Huawei / 2019-05-20 20:45
Nie da się korzystac z tego domowego „ internetu” to jest jakiś żart a nie sieć. W okresie próbnym prędkość ponad 20mb po okresie próbnym ciagle mniej niż 1mb non stop przy pełny zasięgu. Po kilku miesiach caly czas problem z predkoscia. Non stop poniżej 1mb. Kupa nerwów nie da sie korzystać rachunki płacone przed czasem. Zrywam umowe zaplace ta kare odradzam juz w wszystkim znajomym i nie tylko. Nigdy wiecej czego kolwiek z T-Mobile. ZaletyŻadnychWadyCały czas problem z predkościa. W okresie próbnym oczywiście zasięg pełny. -
~kolo / 2019-05-18 11:30
Beznadziejna strona internetowa, nieczytelna, nie ma na niej np. kodu ułatwiającego sprawdzenie salda konta na kartę, kody z wyborem pakietu działają dopiero po 50 minutach i to nierzadko trzeba dzwonić do operatora by ten uruchomił ofertę, obsługa telefoniczna klienta to wybieranie przez 10 minut kodów, (połączenie 29 gr za minutę). Brak czytelnej informacji o stanie konta w smsach od operatora. Wadyczasami wolno działa internet -
~Dębe / 2019-05-16 14:37
Od razu Pani Zuzanna Wójcik która nie potrafi złożyć zamówienia, dziękuję jej w sumie bo w zimę przenoszę numer do Play! -
~Mówię jak jest / 2019-05-05 23:34
Internet nie spełnia swoich wymagań działa bardzo wolno ping sięga w momentach do 1000 ms a stałe jest 100-200
skontaktowanie się z pracownikiem nic nie pomogło nie polecam tej firmyZaletyNie ma zaletWadySłaba obsługa
Wolny internet
Wysokie ceny za słaby internet -
~Joanna / 2019-05-04 21:28
Naciągali moją ponad 70-letnią mamę na kiepskie maksymalne kontrakty, wiedząc, że rozmawia 30-60 w miesiącu + kiepski telefon! Za te kilkanaście minut mama płaciła 90 zł miesięcznie!!. Rok temu mama miała ciężki wylew, przestała w ogóle korzystać z telefonu. Ledwo mówi, i niestety ma problemy z ogarnianiem rzeczywistości. Umowa kończyła się 22 kwietnia. W lutym już zadzwonili i wcisnęli mamie następny telefon i umowę na 60 zł miesięcznie. Dobrze, że akurat przyszłam do niej tuż po tej rozmowie i mama jeszcze pamiętała i mi powiedziała. Zadzwoniłam, pan się tłumaczył, ze nie zorientował się, ze to starsza osoba. Umowę umiłował. Już wtedy mówiłam, że nie chcę przedłużać umowy, ktora kończy się 22 kwietnia. Pan poinformował mnie, że na na parę dni przed upływem miesiąca robi ojca umowy powinnam wysłać pismo. Wysłałam 17 marca. Do pisma połączyłam mamy notarialne pełnomocnictwo na wszelkie finansowe czynności. Otrzymałam maila potwierdzającego otrzymanie przez T-mobile pisma. Mieszkam za granicą i w trochę innej rzeczywistości, więc myślałam, ze wszystko ok. Kiedy odwiedziłam mamę na początku kwietnia, zadzwoniłam do nich. Okazało się, ze mimo pełnomocnictwa, musi być podpis mojej mamy! Pani mówi, zeby się nie martwić, jest 3 kwietnia, do 4 kolejnego miesiąca jest okres rozliczeniowy, więc i tak umowa skończy sie 4 maja. Ok, napisałam odręcznie, mama podpisała, wysłałam. Załatwiłam przeniesienie numeru do nju na karte. W nju wszystko i sprawnie. Teraz już tylko czekać aż skończy się umowa z T-Mobile. Nie ma mnie w Polsce. Dzisiaj poprosiłam muzykę, zeby poszła do mamy wymienić kartę na tą od nowego operatora. Okazało się, ze T-mobile zaksięgował moje pismo z 17 marca, przesłane ponownie 3 kwietnia...na 5 kwietnia...1-szy dzień nowego okresu rozliczeniowego!!! Czyli kontrakt dobiegnie końca dopiero 4 czerwca zamiast 4 maja!!!Czyli kolejne 90 zlotych trzeba zapłacić! Ewidentne naciągnięcie. Nie wystarczyło s*k*n#y$ok 1000 zł za nic ostatni rok..musieli jeszcze ostanie 90 zł wycisnąć ze schorowanej staruszki ZaletyNi znamWadyZlodziejskie praktyki, bezwzględni naciągacze -
-
~Nabity / 2019-04-29 23:53
Podobnie jak u innych. Nagroda za 6 lat. Zaproponowane warunki telefonicznie nie poparte fakturą. Po rezygnacji z nowych warunków skrajnie różnych od przedstawianych, oraz po powrocie do poprzednich odbija się czkawką. Przychodzą kosmiczne faktury a za zwrócone telefony, kwota w cołosci nie zwròcona. Telefonicznie wyjaśnione że uregulowawne zostanieo w nastepnym okresie ale niestety nic z tego.
Dość zdzierstwa po raz ostatni.
Nawet Virgin byle nie era co wciąż zdziera.ZaletyBrakWadyNaciąganie -
~Matthew / 2019-04-28 20:21
Sama oferta wydaje się nawet niezła: pobieranie - 60mbps / wysyłanie - 20mbps / ping - niby 30 ms. Tylko szkoda, że w rzeczywistości tak nie jest. Żadna z podanych prędkości nie jest stabilne, ani trochę. Pobieranie waha się sobie od 60 do 40, co jest nawet znośne, zaś wysyłanie i ping już nie. Te pierwsze potrafi potrzymać te swoje 20mbps, ale bywają momenty, kiedy od tak sobie spadnie do 7, a przesyłanie filmików które ważą po 10-15gb na YouTube z taką prędkością, nie jest komfortowe. I najgorsza sprawa: ping. Tutaj to jest porażka totalna. Osobiście lubię sobie pograć w np. CS'a czy LoL'a, ale kiedy opóźnienie wariuje od 50 do 120 (bez przerwy), to pograć nie idzie ni jak. Dzwoniłem już przynajmniej z 5 razy, no i najlepsze jest to, że faktycznie przyznają się do awarii i po jej naprawieniu wysyłają SMS, w którym informują, iż problem był globalny, ale został już naprawiony... nic bardziej mylnego. Po kolejnej rozmowie zaniemówiłem. Powiedzieli mi, że może ktoś akurat korzysta z nadajnika, który znajduje się w moim zasięgu i dlatego są owe spadki. Może i bym uwierzył, ale przy zakupie internetu i pierwszych miesiącach wszystko działało tak jak powinno. Ping nie wzrastał nawet o 1ms w czasie burz i deszczów. Poza tym, naprawdę nie wydaje mi się, żeby ktoś "używał" nadajnika nawet o 4 w nocy, bo nawet jak próbuję sobie pograć o tej godzinie, to jest tak samo niestabilnie jak zawsze. Zgaduje, że przy następnej rozmowie będę miał dane usłyszeć: "Prawdopodobnie znajduje się pan poza zasięgiem", kiedy przed podpisaniem kontraktu wyraźnie powiedziano mi, że z zasięgiem kłopotów najmniejszych nie ma. Jeśli potrzebujecie internetu, który działa dobrze na początku umowy, to kupcie; jeżeli chcecie w pełni działający internet przez całą umowę, to odradzam. Zalety-działa dobrze na początku umowyWady-działa okropnie po jakimś czasie od rozpoczęcia umowy
-obsługa jest zabawna i co telefon znajdują lepsze historyjki -
~Feth / 2019-04-19 02:24
Zdecydowanie NIE POLECAM korzystania z usług T-Mobile.
Jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości, to można jeszcze przeżyć. Co prawda nie mają ogromnych ilości darmowych SMSów jak niektóre inne sieci, ale to można jakoś przeboleć.
Niestety, wszystko to przyćmiewa bardzo zawodna sieć, podejrzane praktyki (które mogą skutkować dla nas dotkliwymi karami umownymi!) i fatalna obsługa klienta.
Miałem nieprzyjemność przez prawie miesiąc tkwić bez internetu, a to z powodu zawodności systemów T-Mobile. Dopiero za którąś wizytą u konsultanta udało się znaleźć rozwiązanie problemu – ludzie z obsługi klienta nie wiedzieli, o co chodzi.
Co więcej, przebywając za granicą dowiedziałem się, że na moją skrzynkę przyszło żądanie ogromnej kary umownej za jakiś kruczek w umowie. Cud, że się o tym dowiedziałem. W korespondencji e-mailowej ludzie z T-Mobile byli opryskliwi i mało pomocni. Dopiero za którymś lakonicznym e-mailem dowiedziałem się, ile pieniędzy właściwie ode mnie żądają.
Z T-Mobile trudno również wyjść, nawet jeśli człowiek chce. Automatycznie przedłużają umowę – żeby tego uniknąć, trzeba wysłać do nich specjalne pismo (które z pewnością możecie znaleźć w Internecie – nie tylko ja jeden miałem ten problem).ZaletyZnośny stosunek jakość-cena w planie za 25 złWadyPodejrzane praktyki, dotkliwe kary umowne
Tragiczna obsługa klienta
Zawodna sieć -
~Onufry / 2019-04-15 18:20
Bardzo dobra jest oferta MIX 25 bez telefonu, należy zadzwonić do konsultanta/sklepu 22 4136996 i zapytać o tę ofertę.
Dostaniemy nielimitowane minuty na kom. i stac., sms-y, mms-y i 10GB w cenie 25 zł
Polega to na tym, że na przykład jeżeli podpiszemy umowę 5 dnia miesiąca do musimy doładować telefon kwotą 25zł do 5. każdego miesiąca bo wtedy zaczyna się nowy cykl rozliczeniowy, ważne żeby doładować przed piątym następnego miesiąca.
Doładowanie musi być okrągłą kwotą 25zł, nie raz 20 a potem 5, równo 25 i trzeba zaczekać aż system pobierze nam tę kwotę z konta.
Umowa jest podpisywana na 24 doładowania, jednak jeżeli doładujemy konto 2 razy w ciągu jednego cyklu rozliczeniowego to umowa skraca się o miesiąc, doładujemy 3 razy po 25 w ciągu cyklu to skrócui się o 2 miesiące.
Jeżeli chcemy mieć środki na koncie na swoje sprawy, rozrywki etc, doładowujemy kwotami niepełnymi, 5, 10, 20 etc., pobiera tylko przy jednorazowym doładowaniu 25 zł !ZaletyTaniej niż na zwykłą kartę a do tego dostajemy nielimitowane MMS-yWadyCzasami trzeba czekać kilka godzin na zaksięgowanie doładowania przez system, ale problemu nie ma bo po zadzwonieniu do konsultanta który widzi datę doładowania i zaksięguje ręcznie. -
~Dede / 2019-04-12 19:33
Większego kitu nie słyszałem. Jeszcze jakiś czas temu gdy t mobile miało kilka milionów użytkowników i miało wszystkich w dup@€, usłyszałem od konsultanta ze to nie możliwe, ze to tylko dla nowych klikentow. Ja kilku letni ich użytkownik miałem mieć gorsze warunki niż nowy. Bzdura. A teraz jakie maja reklamy ze nowy ma nawet zniżki w trakcie trwania umowy. No ale nie od dzisiaj wiadomo ze t mobile to dni ludzie od nich uciekają jak tylko mogą. A tonący brzytwy się chwyta. Strzeżcie się t mobile -
~grazia / 2019-04-11 12:28
mam telefon na karte ,po wykorzystaniu czas na rozmowy wychodzace mam jeszcze 1-mc na przychodzace ale juz po kilku dniach dostaje sms-a ze jezeli w ciagu 12 dni nie doladuje (mimo ze mam miesiac )strace obecny stan konta
PROSZE O WYJASNIENIE CO TO MA BYC !!! -
~Gzyms / 2019-04-07 10:34
Korzystam z internetu T-mobile na ogródkach działkowych im. Rydygiera w Chełmnie (przy Frybie - od ul. Panieńskiej).
Mam wykupione dwie karty internetowe po 25 GB każda. Gdy wybierałem operatora pare lat temu wyszło na T-mobile. Wybrałem swiadomie robiąc testy na kartach różnych operatorów. Wybrałem T-mobile, któremu lecz nie zawsze dorównywał Plus. Byłem zadowolony przez parę lat. W tym roku coś sie popsuło. Praktycznie w ciagu dnia siła sygnału jest niemierzalna. W nocy natomiast można oglądac filmy. Nie jest to więc wina karty czy komputera. Zresztą karta chodzi w sposób zadawalajacy w Bydgoszczy. W okolicach Rybaków w Chełmnie natomiast nie ma żadnego porównnania z Plusem, u którego mam telefony. Czekam na koniec abonamentu i przechodzę do Plusa. -
~Jacek / 2019-04-04 17:37
Masakra, chciałem przenieść numer do T-Mobile 2 razy, za pierwszym razem z telefonem Galaxy S10+ w przedpremierowej sprzedaży, telefonów nie mieli na stanie, a jak już dostali po ponad tygodniu i wysłali to ukradli w transporcie ale fakturę mam do zapłacenia do dzisiaj a to było w lutym. Postanowiłem podejść do tematu drugi raz tym tazem z Huawei P30 Pro również w przedsprzedaży, co się okazało, na dzień dzisiejszy telefonów nie ma na stanie w t-mobile i może będą za tydzień ale czy z gratisami przedsprzedaży tego nikt nie wie, NIE POLECAM!!!!! ZaletyZeroWadyBrak fizyczny prduktów mimo distępności na stronie -
-
~Majster / 2019-03-31 00:13
Najgorszy operatr w. Polsce zgłaszam awarie sieci a oni mi wciskają kolejną oferte nigdy użyciu T-Mobile najgorszy operatot WadySłaby internrt i telefonia -
~Andziolina / 2019-03-27 17:08
Ludzie nigdy nie decydujcie się T-mobile to oszuści jakich mało placw za internet domowy 60Mbps a oni dają mi w porywach do 5 mbps. Po 6 reklamacji Pani telefonicznie stwierdziła ze nie muszę mieć 60 gdyz oni oferują do 60Mbps w umowie jak wół jest napisane 60. NIGDY T-mobile NIGDY !!! ZaletyZeroWadySame -
~LegendaPPPP / 2019-03-24 13:06
Firma gwarantowała że internet będzie bez limitu , po jakimś czasie okazało się , że jest 60 GB internetu czyli z limitem internetu. Od kilku miesięcy idzie pobieranie poniżej 1mb/s ale jednak w tym miesiącu internet nawet nie przekracza 10kb/s a ping powyżej 20 tysięcy przekracza , filmy na YouTube nie działają , a jak zadziałają po 2-3 minutach to idzie 144p i po 10 sekundach następne ładowanie. Ta firma robi sobie jaja , są to zwykli oszuści . Kompletnie nic nie chce działać 2kb/s i 20 tysięcy pingu , nigdy więcej T-mobile , nie polecam. Wady2kb/s pobierania , 20 tysięcy pingu , oszuści -
~andrzej / 2019-03-23 22:54
To jakieś kpiny tej firmy.Po raz piąty albo szósty podczas umowy telefon zostaje mi zablokowany po doładowaniu.Nie można się połączyć nawet z konsultantem.Musiałem skontaktować się w celu zgłoszenia poprzez czat z komputera stacjonarnego. Konsultantka na czacie zadawała dużo niepotrzebnych głupich pytań typu czy jestem w Polsce,gdzie mieszkam,o której były połączenia,adres,pesel i wiele innych,pomimo iż miała moje dane po numerze telefonu. Na koniec napisała że zgłosiła to gdzieś i do 60 GODZIN !!! spróbują rozwiązać ten problem.KPINA!!!.
60 GODZIN BEZ TELEFONU KIEDY MUSZĘ MIEĆ CAŁY CZAS KONTAKT TELEFONICZNY Z CHORĄ OSOBA.
strona 110 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »