Tragedia żałuję że przeniosłam numer. Na samym początku nie aktywowali mi numerów. Teraz co miesiac prawie mi blokują numer bo twierdzą że jestem oszustka. Tragedia....
ZaletyBrak
WadyBrak
~Zdzisław / 2019-07-21 01:32
Ocena: 2.00 / 5
Nie polaczono mnie z numerem UE,pomimo waznego pakietu rozmow.Nie odbieraja telefonu trzy godziny,bo nie wiedzą co mają powiedzieć.
WadyNie szanują klijenta
~Pikachara / 2019-07-20 23:35
Ocena: 1.00 / 5
nieda sie kożystać z internetu
kabel do podłączenia nic niedaje
o 19 to wogóle niedziała tylko o godzinie 23:50 albo o 00:00 działa normalnie i moge załatwić sprawy ALE CO Z TEGO JAK NIEŚPIE PRAWIE CAŁĄ NOC ŻEBY NP NAPISAĆ DO PRZYJACIELA EMAIL Z PLIKIEM ALBO TYM CO CHCIAŁ ALBO ROZMOWA PRZEZ DISCORD, SKYPE NIC NIEDZIAŁA
musze kożystać z internetu orange na karcie w telefonie by np powiedzieć że wyśle mu to o pierszej w nocy
niepolecam....
a i to są oszuści bo miało być 200 mb/s a jest 100kbs
q w nocy to 3/4
Zaletychyba żartujesz że to ma zalety
a ma nagrzewa sie i można sie ogrzać lol
Wadywszystko co ma to wady
~art123 / 2019-07-18 01:00
Ocena: 3.00 / 5
Nie jest źle, ale szału też nie ma. Cena średnio korzystna, mogło być zdecydowanie lepiej pod tym względem. Grunt, że sieć ma względnie dobry zasięg, internet działa na ogół bez zarzutów. Zaznaczam, że byłem wcześniej wieloletnim klientem Play-a, więc mogę mieć zaburzony obraz rzeczywistości.
ZaletyDobry zasięg
WadyMało atrakcyjna cena usługi
~Władek_T / 2019-07-14 14:19
Ocena: 2.25 / 5
Witam. Niecały miesiąc temu żona w związku z kłopotami z połączeniami telefonicznymi zgłosiła się do punktu T-Mobile. Ku mojemu zaskoczeniu powróciła z podpisanymi dla siebie i dla mnie nowymi umowami typu Frii Mix w zastępstwie poprzednich, których okres ważności dobiegał końca. Dopiero w domu wspólnie stwierdziliśmy, że są one w porównaniu z poprzednimi bardzo niekorzystne. Za 25 miesięcznych doładowań po 25 PLN mamy obecnie nielimitowane rozmowy tylko do sieci T-Mobile i Heyah, do pozostałych sieci jedynie 200 min. rozmów i tylko 2 GB Internetu. Poprzednio przy tych samych kwotach doładowań nie było żadnych ograniczeń czasu rozmów dla wszystkich sieci i mieliśmy 10 GB Internetu.
Zauważyliśmy ponadto, że na stronie internetowej T-Mobile analogiczna oferta Frii Mix wymaga tylko 18-tu miesięcznych doładowań po 20 PLN. W tej kwestii skontaktowałem się telefonicznie z konsultantem T-Mobile. Otrzymałem odpowiedź, że wzmiankowana oferta jest już nieaktualna! Co ciekawe, oferta ta nazajutrz zniknęła ze strony T-Mobile a później pojawiła się ponownie. Naszym zdaniem zawarte umowy to zwykłe oszustwo ze strony pracownika T-Mobile w stosunku do stałych klientów, tolerowane lub nawet popierane przez jego przełożonych. W opisanej sprawie złożyliśmy reklamację do T-Mobile i czekamy na jej rezultat.
ZaletyNiezły standard połączeń telefonicznych i internetowych
WadyWyłudzanie zawierania niekorzystnych umów od klientów
MiejscowośćGdańsk
~Macias / 2019-07-10 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta wprowadza w błąd, brak pewności co do stabilności usług. Nie polecam.
ZaletyHi
~Waluś / 2019-07-09 08:30
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Chciałem przenieść numer na kartę. Pani salonie nie słuchając mojej prośby, podstawiła mi umowę mix 25. Odrazu mówię, że nie brałem żadnych urządzeń. Spieszyło mi się podpisałem, z roztargnienia nie czytając. Wróciłem, chciałem odkręcić, Pani mnie zbyła. Rzecznik praw konsumenta, rozprawił się z nimi, anulowali umowę. Nigdy więcej tego czegoś. Oszustwo i sto kilo mułu.
Zaletyżadnych
Wadywszystko
~Władysław / 2019-07-08 21:48
Ocena: 1.00 / 5
"Likwidujemy nonsensy" Tylko czyje ...klientów???? Pół godziny słuchania wkur...ej muzyki na boa i wysiadłem. Dostawałem smsa z kwotą i numerem faktury, a teraz tylko link do strony gdzie mogę zapłacić,oczywiście odpłatnie.
Paranoja.... Tak właśnie traci się klientów.No proszę po akcji dostałem smsa z saldem konta.... Noż motyla noga gratuluję podejścia do klienta....
ZaletyŻadnych
Wady20 lat w T mobile i tylko w dół
~Abonent / 2019-07-07 13:09
Ocena: 5.00 / 5
Przeglądasz sobie neta i nagle dostajesz smsa ,że masz dostęp do czegoś czego nie chciałaś i nie masz pojęcia co to jest . W nic nie kliknąłeś i nagle z konta znika Ci 26 zł . Reklamacja nie wchodzi w grę bo firma ma pewnie siedzibę za granicą a T-mobile umywa od tego ręce. Skoro pozwalają zewnętrznym firmom okradać abonentów to biorą za to pełną odpowiedzialność. Nikt nie ma prawa zabrać mi nawet 1 grosza jeżeli ja nie wyrażę na to zgody . Skoro pozwalają okradać abonentów wiedząc jak działa ten mechanizm to tym samym biorą czynny udział w tym przestępczym procederze .
~Angelika / 2019-07-07 08:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Myślałam że plus to tragedia ale co tu się wyprawia to sie w głowie nie mieści rachunki nie wiadomo skąd płacić trzeba za to czego się nie ma nic nie idzie się dowiedzieć reklamację na które nikt nie odpisuje. Jak najdalej od nich!
~Patka / 2019-06-27 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to najgorsza sieć jaka istnieje. Nie dość że jest słaby zasięg, ani Internetu nigdzie nie łapie. To jeszcze oszukują w sprawie trwania abonamentu. Wzięłam abonament rzekomo na 3 lata. Po 2 latach przez miesiąc dzwonili do mnie o przedłużenie umowy. Bo rzekomo się kończy. Sama byłam zdziwiona gdyż byłam pewna że jest na 3 lata. Pani z infolini jednak zapewniła mnie, że abonament mam tylko I wyłącznie na 2 lata. Nawet na aplikacji my tmobile pisało że faktycznie 2 lata. Więc poprosiliśmy o miesiąc wypowiedzenia gdyż I tak nie byłam zadowolona z ich usług,A znalazłam lepsza ofertę w innej sieci. Za miesiąc wypowiedzenia zapłaciłam 45 zł. Po czym nagle zaczęły mi przychodzić różne wiadomości na email A po pewnym czasie listy z grozbami sądowymi o zapłatę 45 zł. Jak się okazało abonament był faktycznie na 2 lata ale rata za telefon na 3. Rata za telefon która na początku wynosiła tylko 25 zł wzrosła do 45. Nikt nie raczył mnie o tym poinformować. Bardzo przykro mi w tym momencie gdyż sama mówiłam pani na infolini że z pewnością braliśmy umowe na 3 lata A nie 2 Ale jak widać nie chciało jej się dokładnie tego sprawdzić I mnie poinformować o tych ratach. W tym momencie nie dość że muszę płacić za swój teraźniejszy abonament 50 zł, z którego jestem bardzo zadowolona to jest przez kolejny rok 45 zł czyli prawie 100 zł miesięcznie gdzie akurat dla mnie to dużo. Gdybym od razu została poinformowana że tak to wygląda, to zostałabym jeszcze rok przy tym telefonie I abonamencie w T-mobile aby to zakończyć bez dodatkowych kosztów. Po prostu to jest jakaś kpina. Brak mi słów co do tej sieci. Nie dość że wydzwaniaja przed zakończeniem umowy po kilka razy dziennie to jak my chcemy zadzwonić na infolinię to trzeba czekać. A taka reklamę fajna zrobili, że niby od razu odbierają. Szkoda tylko że nie zastosowali tego do prawdziwego życia. Pozdrawiam bardzo serdecznie. Sieci T-mobile serdecznie nie polecam. Zastanówcie się tysiąc razy zanim wezmiecie coś z tej sieci.
A jeszcze jedna sytuacja to Internet. Po prostu nie wiem skąd oni to biorą że jest taki zły ale nie możliwie wszystko się zacinalo I nigdzie nie mogłam złapać zasięgu. Nawet w domu w centrum miasta musiałam chodzić z okna do okna. Na wakacjach na granicą gdzie jako jedyna miałam telefon z T-mobile nie miałam zasięgu. Wszystcu inni znajomi mieli zasięg I Internet w pakiecie roamingu, ja chociaż też to miałam w umowie to niestety nie mogłam z tego skorzystać.
ZaletyBrak
WadySłaby zasięg
Słaby Internet
Słaba obsługa
Oszukują ludzi
~M / 2019-06-26 19:27
Ocena: 1.00 / 5
Usługi premium naliczane bez zgody klienta, umywanie rąk przez osoby na infolinii, świadczenie usług internetowych - dramat.
~vecino / 2019-06-24 18:50
Ocena: 1.00 / 5
Diabli mnie podkusili, że po wielu latach korzystania na kartę wszedłem w Mix. Teraz jestem w "okresie wygasania umowy", który trwa 90 dni. Nie mam pakietu i za każdy telefon muszę bulić, jak głupi.
Pakiet oferowany abonentom, którzy rozwiązali umowę po zrealizowaniu wymaganej liczby doładowań (Mix) i chcą zachować posiadany numer tj. „Bez limitu za 1 zł dziennie” plus 1 GB internetu, jest najgorszy z możliwych, a przepis o 90-dniowym, przymusowym okresie „wygasania umowy” nosi cechy klauzuli abuzywnej.
Działanie operatora ma charakter dyskryminacyjny i retorsyjny, a także w sposób bezzasadny ogranicza prawa konsumenta.
Z tego względu kwalifikuje się do wystąpienia ze skargą do UOKiK.
A ja coż, daję dyla do Play. Mam ich gdzieś.
~Dariusz Fatyga / 2019-06-22 15:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć nie polecam najgorsze oferty i telefony . Przestarzale telefony i wadliwe .
ZaletyZero
WadyWolę pley
~st77 / 2019-06-22 13:16
Ocena: 5.00 / 5
Opcja na tzw. "kartę" (wiem, wiem-kiedyś to się tak nazywało, gdy kupywało się karty zdrapki) za 25zł/mies. super. 10GB internetu, nielimitowane rozmowy i smsy. Owszem-czasem ujawnia się brak zasięgu jeżdżąc po pustkowiach i lasach ale ogólnie jest ok!
ZaletyNiedroga, dobrze skonstruowana oferta.
WadyCzasem brak zasięgu ale bez efektów ubocznych.
~Magdalena / 2019-06-21 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Historia wypowiedzenia umowy: jestem u nich w sieci już prawie 20 lat. Jakiś czas temu (grudzień 2018) przestał działać mój telefon stacjonarny i internet stacjonarny (wina infrastruktury - stare kable położone w ulicy po prostu ze starości przestały działać o czym T mobile wie doskonale). Za namową konsultanta wzięłam u nich internet radiowy (na marginesie - porażka, są dni że w ogóle nie działa), wypowiedziałam umowę na telefon domowy w styczniu 2019 r. Przez kolejne miesiące naliczali mi abonament na ten telefon na fakturach. Po kilku telefonach i godzinach wyjaśnień zwrócili nienależnie pobraną opłatę. Później zorientowałam się, że nadal naliczają mi internet stacjonarny, bez awantur wypowiedziałam osobno ten internet 30 kwietnia 2019 r. Pierwsze wypowiedzenie wysłane mailem (mam potwierdzenie odbioru przez nich tego pisma) jak mi powiedziano na infolinii, nie dotarło do nich bo mieli awarię systemu. Ponownie przesłałam im całą korespondencję 4 czerwca 2019 r. Około 18 czerwca dostałam list drogą tradycyjną, że niestety nie mogą przyjąć mojego wypowiedzenia Z DNIA 4 CZERWCA 2019 bo powinny być dane osoby która wypowiada umowę, numer telefonu i podpis osoby upoważnionej.Oczywiście moje pierwsze pismo zawierało te wszystkie dane oprócz numeru telefonu (stacjonarnego numeru nie mam od stycznia). Na infolinii podane mi dwa numery, jeden przypisany do numeru stacjonarnego (jakiego, żadnego nie mam?) a drugi do internetu, o których pierwszy raz słyszałam. Podobno były nadane przy zawieraniu umowy (umowa była zawierana 20 lat temu). Cy naprawdę tak trudno sprawdzić dane abonenta, który ma przypisany do siebie 1 internet stacjonarny i dojść do tego o jaką umowę chodzi? Nikt się ze mną nie kontaktował ani telefonicznie ani mailowo w tej sprawie. Sieć robi wszystko aby jak najdłużej ciągnąć ile się da od klienta (płacę dwa abonamenty za stacjonarny internet i za radiowy), przedłuża ile się da, udają że nic nie mogą załatwić bo to moja wina (źle napisane pismo). Jak widzę ich reklamę w telewizji jak to dobrze traktują starych klientów to otwiera mi się nóż w kieszeni. Jak tak dalej pójdzie to przenoszę się do innej sieci ze wszystkimi numerami telefonów i internetem. Nie rozumiem polityki tej firmy - kasowanie klienta na wszystkim i ile się da jest strategią krótkoterminową, klient nie jest taki głupi, szczególnie, że w dzisiejszych czasach mamy taki wybór operatorów na rynku. Na razie przeżywam załamanie nerwowe, przede mną pewnie godziny wyjaśniania sytuacji na infolinii i z pół roku płacenia za nic. Nie polecam tej sieci.
Zaletynie ma
Wadyzłe traktowanie klientów
~Wojciech / 2019-06-15 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na aktywację karty internetowej już 6 dni i dalej nic. Jak dzwonie na infolinię to słyszę że problemy z systemem itp. Dzisiaj Pan z biura obsługi powiedział że nie chce kłamać i niewiedomo ile to potrwa może dżien może 2 a może 2 lata ???? ZŁODZIEJE
~Anna / 2019-06-13 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Uciekajcie jak najdalej od tej sieci! Banda oszustów i złodziei!
~niezadowolona / 2019-06-06 11:27
Ocena: 2.67 / 5
Pani zadzwoniła z "super ofertą" jakoby umowa kończyła mi się w sierpniu. Po powrocie do domu sprawdziłam - umowę mam do grudnia!! NIE PODPISUJĘ WIĘC !! zadzwoniła następnego dnia, poinformowałam ją że wprowadza klientów w błąd i że mam jeszcze czas na analizę ofert na przedłużenie umowy. Słysząc to wyraziła swoje niezadowolenie i ROZŁĄCZYŁA SIĘ!!! baaaardzo profesjonalna obsługa klienta ;) Ja już dziękuję.
~Robert 251076 / 2019-05-29 18:42
Ocena: 2.67 / 5
Do bani, dlaczego po wykorzystaniu internetu co oferują w abonamencie internet zwalnia do takiego stopnia że nie można nic oglądać, byłem w Orange dziesięć lat i nie było takiego problemu nawet po wykorzystaniu internetu można było wszystko oglądać a w t-mobile karzą sobie płacić za dodatkowy internet jedno wielkie oszustwo i naciagactwo. Napewno wrócę do poprzedniej sieci a im podziękuję. Powiedzcie gdzie oni mają najlepszy internet. Oszuści i naciagacze na kasę.......