Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2577 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.60
  • Cena/Jakość
    1.47
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2020-01-31 21:13
    Ocena: 5.00 / 5
    W T-Mobile jestem zaledwie pół roku i jestem zadowolony z tego operatora, mam super zasięg,szybki internet fajną aplikacje z której mogę opłacać rachunki wiem ile pozostało mi interetu itd polecam T-Mobile
    ZaletyInternet aplikacja zasięg
    WadyBrak
  • ~obywatel swiata / 2020-01-30 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Wkrecono mi modem 3 razy drozszy w ratach
    W drobne druki na ktorych sie nie znam nie majac do czynienia z takim zalosnym krajem jak polska
    poprzez kontakt z biurem oblugi klienta:
    - stracilem czas...
    - nerwy
    - pieniadze
    - godnosc
    - tanie niekompetentne k*** na czacie, tel, emailu itd...
    Glosujcie na mnie w wyborach, wypierdole wasze tanie pl k*** na stos i spale jak to sie robilo setki lat temu.
    Co to kur z kraj zlozony z chodzacej obelgi.
    Wszystkie serwisy takie same, ludzie powykrecane lby, co tutaj sie dzieje, dlaczego nikt nie spali tego kraju zywcem.
  • ~Dawid / 2020-01-30 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści !!!!!!!!!!!! wyłudzają pieniądze od klienta a nie daj borze nie chcesz podpisać przedłużenie umowy to potrafią wymyślać historię co nie miały miejsca żeby jeszcze zatrzymać klienta internet tragiczny bezczelni kłamią w żywe oczy nie polecam !!!
    Zaletyżadnych
    Wadykłamią w żywe oczy,bezczelni,wyłudzacze,tragiczna firma
  • ~Przemek / 2020-01-27 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    ostrzegam przed oszustami pod tytułem T-mobile dla osób chcących przedłużyć umowę. Lepiej rozmawiajcie z konkurencją jeżeli chcecie oszczędzić sobie nerwów. Co innego jest uzgadnianie z oszustem przez telefon a co innego otrzymacie na rachunku do zapłaty. Dziadostwo oszustwo i nic poza tym. drugi raz już przy przydłużaniu umowy analogiczna sytuacja ale ostatnia więcej oszustów nie będę dorabiał
    Wadyoszuści, złodzieje
  • ~Zajaks / 2020-01-25 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Je*ał pies całą tą sieć, druga umowa drugi problem z internetem, przy internecie próbnym wszystko działa jak potrzeba po wykupieniu usługi internet działa tak jakby go nie było, zakupione dodatkowe anteny i nic nie pomaga. Druga opcja u znajomej 35GB internetu wyczerpane w dwa dni po obejrzeniu kilku odcinków serialu no tak średnio to wygląda, aplikacja mój t-szmelc to najgorsza aplikacja jaką można pobrać na telefon po próbie zalogowania czy czas wyskakuje jakiś błąd na stronie internetowej wgl nie działa po przyciśnięciu,,zaloguj" nie polecam i ch*j
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co tylko można
  • ~Jolanta / 2020-01-24 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Samo oszustwo i naciągacze ..wpychają tablety z wadą fabryczną a przy reklanacji ...odpisują skontaktujemy się z państwem w ciągu 24 gidzin .W przypadku reklamacji 30 dni.U mnie już mija 5 miesiąc i cisza...Biuro obsługi dno nie posiadają podstawowej wiedzy doradczeji żadnej ..przełanczają od osła do pos£a ...
    ZaletyŻadne
    WadyPełno
  • ~KlientTMobile / 2020-01-24 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Informacja dla osób, które przenoszą numer do T-Mobile na kartę. W przypadku włożenia karty SIM i uruchomienia telefonu (tylko za pierwszym razem) wyświetla się informacja w zależności o telefonu różnie wyświetlona ale przekaz ten sam. Skonfigurować telefon i tu 3 opcje: 1) Z PIN 2) BEZ PINU 3) ENGLISH. Osoba nieświadoma lub mająca mało czasu, wybierze taką opcję jaką miała wcześniej. Po czym telefon uruchomi się ponownie, zostaną przywrócone dane fabryczne i usunięte WSZYSTKIE dane użytkownika. Nie ma żadnego komunikatu o możliwości utraty danych. T-Mobile oczywiście i słusznie do niczego się nie przyznaje i nie wie problemie, chociaż po ponownym uruchomieniu telefonu nagle instalują się aplikacje ... T-Mobile (przypadek). Sytuacja potwierdzona na kilku telefonach (Samsung, OnePlus, Motorola). Obsługa w lokalu na miejscu ok, obsługa telefoniczna i mailowa fatalna. Samo przeniesienie numeru trwało u mnie równy tydzień!
    ZaletyObsługa w salonie
    WadyPotencjalna utrata wszystkich danych, Długi czas przenosin, Fatalna obsługa telefoniczna oraz e-mailowa.
  • ~jarek / 2020-01-23 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    uważam że pobieranie opłat za tak fatalny internet powinno być karane :)
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~latko / 2020-01-23 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oficjalnie to najgorsza sieć w jakiej byłem.

    Doliczają usługi premium do faktury które nie wiadomo skąd się nawet biorą. A spróbujcie uruchomić jakiś pakiet a potem go wyłączyć, to wręcz niewykonalne. Oczywiście przedłuża on się automatycznie co miesiąc. Dodatkowo kompletny brak obsługi, nie ma praktycznie szans aby dostać się do jakiegoś konsultanta żeby wyjaśnić sprawę. Dramat! Bardzo nie polecam tej sieci.
  • ~XYZ / 2020-01-22 16:02
    Ocena: 1.67 / 5
    OSZUŚCI I NACIĄGACZE!!!!Jestem klientem parę dobrych lat-ucinaja wszystko tzn.internet w roamingu i minuty.Po 3 SMS z tą informacją!!Kiedyś miałem abonament w którym było 4 GB internetu, w nowym było już 20 ,ale ja żadnej informacji od sieci nie dostałem dopiero sam musiałem się upomnieć!!Zmierzam do tego że JAK MAJA BRAC TO PO 10 SMSÓW, ALE JAK COS DAC TO ZERO czyli JAK GŁUPI TO NIECH PŁACI!!!!!NIE POLECAM NIKOMU
    ZaletyUMIEJĘTNIE WCISKAJA CO TYLKO MOŻNA!!
    WadyOSZUSCI,ZABIERAJA WSZYSTKO,ALE NIC OD SIEBIE NIE DADZĄ!!!
  • ~Maria / 2020-01-21 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze, bardzo nie jasne umowy pełne haczyków, konsultanci wprowadzają w błąd.
    ZaletyBrak
    WadyUmowa pelna haczyków,
    Brak pomocy ze strony konsultantów
  • ~Maciej / 2020-01-19 02:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 22 latach całkowita ignorancja ze strony T-Mobile . Przykre czas na zmiany .Żegnaj T-Mobile .
    ZaletyOstatnio brak
    WadyBrak zainteresowania starym klientrm .
  • ~Sebastian / 2020-01-16 14:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalne dno,tam pracują same debile i oszuści nie polecam i tyle..
    ZaletyCzasem cos darmo
    WadyWszsytko w sumie zawsze jakis błąd raz na tydzien musi byc -..-
  • ~Figa / 2020-01-16 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Załaduje konto na 100 zł i nie wykorzystam tego w miesiąc to blokują konto i zmuszają do kolejnego doładowania. Nie polecam,zmieniam operatora!
    ZaletyŻadne
    WadyBlokowanie środków na kącie
  • ~Ulfr / 2020-01-16 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na złodziejskie praktyki T-Mobile!!!! po spłacie telefonu doliczają kwotę do abonamentu, mimo że już spłaciliście telefon!
    Wadykłamliwi konsultanci, złodziejskie zapisy w umowie
  • ~Nikola / 2020-01-13 20:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści! Konsultantka wmówiła mi że abonament bez zmian przy przedłużeniu umowy i wcisła mi telefon który był był porażką ,umowa przyszła na wyższą kwotę ,odesłałam umowę i telefon i nie mogąc doczekać się na odpowiedz napisałam pierwsza do nich i otrzymałam odpowiedz że obudowa była uszkodzona i spisali przy kurierze protokół ,jestem oburzona bo telefon był prawie nie używany i był w idealnym stanie, dali go do serwisu i mam zapłacić za naprawę !!! oszuści !
  • ~Agata / 2020-01-13 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci T - mobile oszukują ludzi, i nic nie jest z tym robione. Mówią że załatwią wszystko z poprzednim operatorem a potem przychodzą faktury z obu sieci na niesamowite pieniądze. Naciagają ludzi i nic więcej, po nie całym miesiącu wraz z rodziną żałujemy że przeniesliśmy numery do tej sieci ponieważ przez błędy ich konsultatnki musimy załcić ponad 1000 zł za korzystanie przez dwa miesiące z telefonów. To jest kpina a w momencie kiedy składa się reklamację mówią że w zaistniałej sytuacji mogą dać 100 zł netto upustu na najbliższej fakturze
    ZaletyŻADNYCH
    WadyTYLKO WADY!!!!!
  • ~Gall / 2020-01-12 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem u nich pre paid z opcją 25+5. Miało być , rozmowy, sms-y, MMS-y bez limitu oraz Internet 10 GB. A tu proszę jak się klienta w bambuko robi, po 1GB Internet zablokowany, SMS- i MMS zablokowane (wołają dokup pakiet!) Próby kontaktu ze strony T-Mobile spełzają ni niczym, piszą chwilowo nie można się połączyć, spróbuj ponownie, po trzech nieudanych próbach ZABLOKOWALI moje konto z komunikatem "Trzy krotne podanie nieprawidłowego hasła, konto zostało zablokowane. Dobrze, że tylko kupiłem na kartę a nie abonament, te 30 zł przeboleję, karta pod nożyczki i NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE!!!
    LUDZIE NIE DAWAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ.. OMIJAJCIE TEGO OPERATORA..
    ZaletyŻADNE
    WadySAME WADY
  • ~DUDYS / 2020-01-11 21:12
    Ocena: 1.33 / 5
    NAJWIĘKSI OSZUŚCI JAKICH ZNAM BYDŁO DO PODPISANIA UMOWY JEST OK POTEM ZERO KONTAKTU Z PRZEDSTAWICIELEM NOWACKI LESZEK FACET NAWET NIE JEST GŁUPI TYLKO BARDZO GŁUPI UWAŻAJCIE NA BYDLAKA BO WAS WYKIWA
  • ~Janusz / 2020-01-11 19:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Od zawsze jestem w tej sieci.Pierwszy nr telefonu miałem w sieci Era i było ok. Odkąd T-Mobile stało się właścicielem było coraz gorzej . Zasięg beznadziejny, naciąganie klientów i drogo. Ten jeden nr mam w tej już teraz beznadziejnej sieci blisko 30 lat i sposób jak docenia się starych klientów oceniam na słabe 1 w skali od 1-5. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPodają nieprawdziwe info, oszukują i zasięg na 2
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186