Z początku byliśmy bardzo zadowoleni zarówno ceną, jak i jakością internetu. Jednak dokładnie po roku od podpisania umowy, oferta Tmobile stała sie porownywalna z każdą inna oferta internetu na rynku... Dobrze jest na początku, później juz coraz gorzej...
ZaletyPierwszy rok umowy (umowa na dwa lata) internet działał płynnie, szybko.
Cena przystepna (ok 50zl) za wystarczający pakiet internetu (do przegladania, ogladania tv internetowej, Netflixa).
WadyOd połowy trwania umowy internet spowolnil, nie łączy sie z urzadzeniami (wszystkie kreski)
~Jolka / 2019-11-06 15:16
Ocena: 2.00 / 5
Reklamacja rozpoczęła się w pierwszej połowie września. W pierwszej połowie października uznanie reklamacji i decyzja o wymianie aparatu. Dziś 6 listopada - minęło 27 dni od decyzji, a wymiana nadal nie doszła do skutku. Przedstawiciel sieci twierdzi, że nie ma terminu do którego ma być dokończony proces reklamacyjny. Ktoś powiedział, że to NONSENS?
Dobiega końca mój długoletni związek z siecią T-Mobile (wcześniej była to ERA). Mam u nich trzy numery telefonów i jeden Internet na tablecie. Przez te wszystkie lata trzy razy byłam zmuszona reklamować aparat (na różnych numerach). Za pierwszym razem (w latach dziewięćdziesiątych) znikający obraz z wyświetlacza nie był usterką (usterki nie stwierdzono) więc kupiłam na rynku nowy telefon by dotrwać do następnej umowy. Za drugim razem wyświetlacz miał wadę fabryczną więc producent wymieniał usterkę kompleksowo. Tym razem nieoczekiwane wyłączanie się telefonu przy naładowanej baterii i problem z ponownym uruchomieniem nie jest usterką (usterki nie stwierdzono). Wymiana aparatu na podstawie jakiegoś błędu proceduralnego, którego dopatrzył się sam operator sieci gdy reklamowałam reklamację. Niby nie ma znaczenia z jakiego powodu być może (w bliżej nieokreślonej przyszłości) będę miała sprawny telefon, jednak taki proces reklamacji zakłada, że to ja próbuje coś wyłudzić, a nie serwis czegoś nie dopatrzył. Ma to znaczenie dla mojego komfortu.
Istotna informacja o której wcześniej nie wiedziałam: mojego iPhone nie naprawiał autoryzowany serwis Apple, tylko serwis z którym ma umowę T-Mobile.
ZaletyObsługa klienta mocno uprzejma. Każdy ruch zakończony ankietą badającą stopień zadowolenia klienta.
WadyUprzejmość obsługi nic nie wnosi, a badania satysfakcji z obsługi nie przynoszą wymiernego efektu.
~Jurek / 2019-11-04 00:42
Ocena: 1.00 / 5
Mam w tej sieci 5 numerów.przenosili mnie pół roku to był koszmar nie chce mi się o tym mowic.Chcę ostrzec tych klientów którzy spędzają urlop na mierzei wiślanej szczególnie za Krynicą Morską tam będziecie pozostawieni na pastwę losu totalny brak zasiegu.Jezdze tam od 10 lat tam jest zawsze horror z zasięgiem ale ostatnio musiałem zapłacić duży roming (dużo kasy) mimo że mam cały czas ustawioną sieć macierzystą płaciłem za roming nie opuszczałem kraju do granicy daleko były reklamacje nic nie pomogło nikt się tym nie przejął musiałem zapłacić jeszcze będę próbował sądownie zobaczymy co z tego wyjdzie ale nie polecam tej sieci bo poprzez nieudolność i brak zasięgu klient musi za wszystko zapłacić zwalają winę na wszystko tylko nie na siebie.Przez większość urlopu jestem poza zasięgiem (i nie tylko ja bo większość ludzi ma z tym problem ) .A tam przyjeżdżają tysiące ludzi .Rosyjska sieć jest w przewadze a jesteśmy w swoim kraju oni nie mogą się dogadać a my musimy za to płacić moi znajomi też mają z tym problem i płacą.Za to co ja przeszedłem w tej sieci to powinienem mieć abonament za darmo nawet ich konsultanci mi współczuli.Wstyd i hańba dla T-Mobile z serca nie polecam.Nie piszę tego żeby im zaszkodzić bo tam pracują normalni ludzie konsultanci którzy nic nie mogą robią dobrą minę do złej gry a sieć robi to co chce .Osobiście odradzam ta sieć kierujcie sie rozumem i opiniami zanim zdecydujecie nad wyborem sieci .Przepraszam jeżeli kogoś znudziłem moim wywodem na ten temat serdecznie Pozdrawiam
ZaletyMalo
WadyDuzo
~Krzysztof / 2019-11-02 14:23
Ocena: 1.33 / 5
W tej sieci zawsze coś nie działa. Podobno kiedyś był taki dzień, że wszystkie usługi działały prawidłowo ale to tylko teoria.
Zaletybrak
WadyZa dużo by pisac.
~Marek / 2019-11-01 08:47
Ocena: 1.00 / 5
NIEPOWAŻNA FIRMA, UWAGA NA OSZUSTÓW!!!
przeniesienie numeru z abonamentu do oferty na karte miało trwać 5 dni roboczych, w tej chwili trwa 8dni i Pani na infolinii powiedziała że sprawa zostanie załatwiona za kolejne 4-5 dni
to jest kpina, dobrze ze zrezygnowałem z abonamentu a teraz jeszcze przeniose numer do innej sieci
TOTALNE DNO!
ZaletyŻADNE
WadyNIEPOMPETENCJA
~Karol / 2019-10-31 08:20
Ocena: 1.33 / 5
Stanowczo nie polecam oszustów!!! Za polskie rozmowy np. z telefonem stacjonarnym w Polsce 99 złotych za 5 minut połączenia. Twierdzą, że to przez ruskie przekaźniki, które się włączają na północy Polski a oni "biedni" są zobligowani przepisami i muszą takie sumy naliczać. Złodziejstwo i jednoosobowa reklamacja.Ta sama kobita rozpatruje reklamacje trzystopniowo i otwiera listy nie zaadresowane do niej. Pewnie już tam nikt nie chce pracować uczciwy.A ona wali sztampowo
" zrobiliśmy co trzeba zgodnie z przepisami". Zabieram telefon swój i żony do innego operatora!
I WSZYSTKIM RADZĘ SIĘ ZABIERAĆ OD TEJ FIRMY!
ZaletyŻadnych zalet, bo ich reklama o "nonsensach" dotyczy ich nonsensownej działalności i indolencji
~Patryk / 2019-10-30 10:53
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza sieć, żebym nie mógł wysyłać smsów mając poniżej 1zł na koncie...
~Patryk / 2019-10-30 10:53
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza sieć, żebym nie mógł wysyłać smsów mając poniżej 1zł na koncie...
~Roger / 2019-10-29 21:25
Ocena: 2.67 / 5
Wszystko fajnie z dwa miesiąca od podpisania umowy na internet stacjonarny - a potem dno totalne dno przepustowość na poziomie 1 mb
Zaletynie widzę
Wadyprzepustowość , skomplikowana aplikacja na androida
~Yakuza94 / 2019-10-29 01:56
Ocena: 1.00 / 5
Niestety zasięg sieci strasznie się pogorszył i pisze to na podstawie zasięgu w domu i w miejscu pracy (10 km dalej) gdzie zawsze miałem Lte a teraz lipa. Jeśli się nie polepszy niestety zmieniam operatora
~x / 2019-10-24 12:17
Ocena: 1.00 / 5
xd nic sie nie da robic na ich internecie wyrzuccie to scierwo
~Klient / 2019-10-23 12:21
Ocena: 2.33 / 5
Lekceważą klienta.Ich niesprawność można im wskazywać tysiąc razy, a oni i tak z tym nic nie robią! Nagrywają rozmowy z konsultantami,ale tylko do własnych wybranych celów. Rozmów reklamacyjnych, prawdopodobnie wogóle nie odsłuchują. Gdyby to robili,nie byłoby tych wszystkich bubli, w sieci T-mobile. Dla nich (Deutsche Telekom) ważny jest tylko geld,geld,geld! Nie zasługują nawet na trzy gwiazdki. W obsłudze, mojego numeru telefonu, są ciągłe problemy! Mam nadzieję, że "Era" wróci w polskie ręce. Mam nadzieję, że napisałem jasno i konkretnie,no i bez błędów.Co to,za ostrzeżenia? Może chcecie, usuwać wpisy za interpunkcje! Co???
ZaletyJutub bez ograniczeń.
WadyDziałanie aplikacji, "Mój T-mobile" pod tzw psem. Obsługa klienta przez konsultantów,którzy nic nie mogą! Znikająca kasa z konta,i znikające Gigabajty internetu!!!!
~Hmm... / 2019-10-20 20:46
Ocena: 1.67 / 5
Internet wymieniam, ponieważ on nie działa wogule. Wymieniam na orange. Ceny w tmobile są zawyżone w poruwnaniu np. z Orange.
ZaletyNothing
WadyBrak dobrego internetu!
~An / 2019-10-20 13:56
Ocena: 1.33 / 5
Od tego roku jakość usług oferowanych przez T-mobilne spadła ogromnie. internet praktycznie nie działa lub działa sporadycznie. Nie wiem co tam się dzieje ale wygląda na to że firma idzie na dno. Mam 4 abonamenty telefoniczne i 2 internetowe (tzw. Internet domowy). Stwierdzam, że jestem zmuszona przenieść wszystko do innego operatora. To jak usługa działała w tamtym roku a jak działa teraz to po prostu szok tak się pogorszyła. Jestem bardzo zawiedziona, no ale w końcu jak to w reklamie tmobile ‚sieć zerowych możliwości’. Wysłanie tej opinii zajęło sporo czasu, gdyż sieć niewielkich możliwości ma problem z obsłużenie prostej strony formularza.
ZaletyBrak
WadyInternet no limit, praktycznie nie działa, echo w rozmowach
~Justyna / 2019-10-17 08:07
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nawet na kartę nie idzie nawet włączyć interesującągo cię pakietu ;(
~oszukana / 2019-10-16 16:59
Ocena: 1.00 / 5
To moja ostatnia podpisana umowa z nimi. Wciskają dodatkową kartę kłamiąc, że do jednorazowego wykorzystania po czym okazuje się, że płacisz przez dwa lata. Raz się złapałam, ale pierwszy i ostatni. Niech się udławią tymi 480 zł. Teraz wszystkich przestrzegam nie podpisujcie z nimi umów w punktach tylko telefonicznie, bo rozmowa jest nagrywana i zawsze możecie się do niej odwołać, a tak słowo przeciwko słowu. Zakłamani sprzedawcy wypierają się wszystkiego. A najlepiej skorzystajcie z innego operatora.
~Kot Tragedia / 2019-10-15 22:21
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia jakaś ten internet, ja myślałem że Orange to badziew ale to przesada. Od kilkunastu godzin internet jest tak słaby że nawet strony internetowej nie idzie otworzyć. Ogólnie to nie polecam. Mam internet na kablu a pobieranie 1GB pokazuje 99+ godzin.
~Ilona / 2019-10-12 10:21
Ocena: 2.33 / 5
Dziadostwo, sprzedawcy ukeywaja minusy ofert, klient dopiero po jakims czasie orientuje sie, ze dal sie oszukac
ZaletyObsluga klienta jest ok
WadySprzedawcy ukrywaja minusy ofert, klient po jakims czasie orientuje sie, ze dal sie nabrac
~Arkanien / 2019-10-09 14:20
Ocena: 3.33 / 5
Sieć ogólnie działa bardzo dobrze ale to co się dzieje w biurze osbługi abonenta to określę cytatem:
''Ja tu widzę siostry, że wy niezły burdel macie w tym swoim Archeo!'' (J.Machulski - Seksmisja 1984)
ZaletySzybko można się dodzwonić i są uprzejmi
Wadyale jeden nie wie co robi drugi i tak wkółko w tym BOA
~Jarek / 2019-10-09 11:19
Ocena: 1.67 / 5
T-mobile
Uważajcie na konsultantów w salonie. Przed zawarciem jakiejkolwiek umowy dokładnie sprawdźcie oferty w internecie, dzwońcie do konsultantów na infolinię, popytajcie w innych salonach. Konsultanci w salonach potrafią podać niepełną ofertę wybierając dla ciebie tylko tą droższą twierdząc że innej nie ma. To jest oszustwo. W salonie podpisując umowę nie można zmienić już oferty na tańszą. Nie pomaga też wielokrotna reklamacja. Prawdopodobnie na etapie szkolenia uczą ich jak wcisnąć osobom starszym i niezorientowanym klientom oferty jak najdroższe twierdząc że innych nie ma. Takie działania nadają się tylko do zgłoszenia w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Rozmowy w salonie nie są nagrywane więc lepiej przyjść z drugą osobą jako świadkiem. Poza tym najlepiej jest zamówić usługę telefonicznie lub internet bo można zrezygnować w ciągu 14 dni. Uważajcie !!!!!!!!!!! nie dajcie się oszukać.