Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

T-Mobile opinie

Ocena na podstawie 2722 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61
  • Cena/Jakość
    1.48
  • Niezawodność
    4.00
  • Parametry
    4.00
  • Cena
    1.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Era gsm / 2020-07-27 15:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Zglosilem się do punktu t-mobile zerejestrować starter.. po 4 dniach i kiku rozmowach telefonicznych z punktem rejestracji i bok w końcu udało się. Mialem kiedyś u nich numer w erze... bylo super, jak wszedł t mobile-dno i wodorosty......z przykrością stwierdzam źe przez kilkanaście lat nic się w t mobile nie zmieniło, poraźka na całej lini, mój nowy numer długo u nich nie pobędzie.........
    ZaletyDawniej i obecnie brak
    WadyJak w temacie
  • ~Boss / 2020-07-27 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam moja opina to doładowałem za 25 zł i zawsze ma być 10 GB za darmo po do ładowaniu nie mam nic
    ZaletyOkłamowanie ludzi którzy kożystają z Timobile
  • ~Jus / 2020-07-27 05:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w każdym dziale to porażka. Brak kompetencji, zero zaangażowania, mam za każdym razem ochotę zapytać czy pracują tu za karę a jeśli nie to czy są dumni z tego że pracują dla oszustów i czy wśród znajomych chwalą się tym gdzie pracują bo ja na ich miejscu bym się wstydził.
    Ostatnio byłem włożyć zażalenie ponieważ wzięli mi ponad trzydzieści złotych, pytam za co? Nie potrafi mi odpowiedzieć. To żenada. Skoro zabrali mi pieniądze muszą do cholery jasnej na każde moje pytanie odpowiedzieć za co. Wiem że z nimi nie wygram ale będę pisać gdzie się da, będę każdemu mówił żeby nie zawierali z nimi umowy i blokujcie usługi premium bo jest przepis który pozwala oskubać Was na około trzydzieści złotych bez żadnych konsekwencji. Złodzieje i tyle
  • ~Ka4il / 2020-07-26 12:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Zostało mi 1,2 GB z 10 GB po doładowaniu mam jeszcze kolejne 10 GB z pakietu. Internet chodzi OKROPNIE.
  • ~Marek / 2020-07-25 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem perfidnie oszukany dokupując internet do umowy podsunięto mi umowę na kolejne 3 lata płacę stawkę 5 razy wyższą niż nowi klienci.To skandal i oszustwo przestrzegam przed nimi- perfidia.
  • ~Marcin / 2020-07-24 03:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsza umowa super. Chwalilem wszystkim... mamy z ŻONA 3 numery. Przy drugiej umowie jasno i wyraźnie. Powtarzałem na czym i zależy... Pani odpowiadała że rozumie i oczywiście że tak będzie. Abonament większy o 20 zł za każdy numer i co.. G.. no prawda . Zostaliśmy perfidnie oszukani A wszyscy do których chodziłem i dzwoniłem mówię że umowa podpisana... Pani która mi wyjaśniala warunki stwierdziła że nigdy nie będzie tak samo jak za pierwszym razem. Szkoda że przy podpisywaniu umowy się tego nie dowiedziałem. Moja opinia... BANDA KLAMCOW I OSZUSTOW. Z DALA OD T MOBAIL... RADA
  • ~Tmobile mnie okrada zobacz jak / 2020-07-23 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    T mobile obiecuje dobry internet i niezawodność tymczasem u mnie nie ma internetu od 2 dni ponad a jak jest to bardzo słaby. Człowiek płaci za ofertę z której nie są w stanie się wywiązać. Umowa jedno a fakty drugie. Częste problemy z ich siecią dzięki której na speed testach internetu wyskakuje mi 99999ms 0,1ms pobierania i wysyłu. Natomiast firma sama w sobie nieda o poprawienie zasięgu w mojej okolicę. Firma niedba o klientów oraz podpisane z nimi umowy. Jedynie co umią to dawać puste obietnice których nie są w stanie dotrzymać. Ten skandal powinien być karalny
    ZaletyPołączenia telefoniczne
    WadyInternet oraz oferty dość drogie za które człowiek płaci a nie dopełniają swojej części umowy.
  • ~Zdenerwowany klient / 2020-07-23 14:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Kompletnie nie zorganizowany zespół. Wykupiłam nielimitowany internet, miał on się pojawić do 48 godzin od podpisania umowy, minął tydzień - internetu brak. Jestem już po dwóch rozmowach telefonicznych z pracownikami t - mobile, niestety to nic nie poskutkowało. Bardzo nie polecam.
    Wadyniesłowność, zbywanie klienta
  • ~Ola / 2020-07-22 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas naprawy skasowano mi zawartość danych w komórce. Kontakty mogę odtworzyć, lecz pozostałe zapisy i zdjęcia, które miały dla mnie ogromną wartość, są nie do odzyskania. Gdyby poinformowano mnie o takiej sytuacji, w jakiś możliwy sposób zabezpieczyła bym te dokumenty.
    Podałam numer telefonu do mnie i był on dostępny 24 godziny na dobę. Była możliwość skontaktowania się ze mną.
    W takiej sytuacji bardziej zależało mi na zawartości w telefonie, niż na jego szybkiej naprawie.

    WadyNiepoinformowanie o przebiegu naprawy.
  • ~Ziemniaki / 2020-07-21 23:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem nie zadowolony ponieważ internet jak i szybkość jest jakąś kpiną, nic mi się nie włącza.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Mbs / 2020-07-21 16:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam, niestety bardzo się zawiodłam. Na koniec umowy sieć zaskoczyła mnie dodatkowymi opłatami
  • ~Jaro / 2020-07-21 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Białystok, zanikanie sygnału, brak połączeń, napisałem o problemie do t-mobile, ich odpowiedź u nas wszystko OK.
    to są jakieś jaja... mało powiedziane.
    Zaletyzero zalet
    Wadybiorą kasę nie świadczą usługi, oszuści
  • ~Norbert / 2020-07-19 13:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza sieć komórkowa co do zasięgu i internetu dałbym więcej gwiazdek . A w Plusie to jedna gwiazdka to też za dużo
    ZaletyZasięg i połączenie się z biurem obsługi klienta
    WadyCo do wad to żadnych nie ma .
  • ~K / 2020-07-18 01:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim szczerze usługi firmy T-Mobile.

    Miałem podpisaną z T-Mobile umowę jako samo-zatrudniony. T-Mobile bez jakiejkolwiek uprzedniego powiadomienia mnie i bez mojej zgody zmienił mi taryfę (czyli typ mojego abonamentu na telefon komórkowy) na inną, bardzo dla mnie niekorzystną – operator naruszył przy tym prawo telekomunikacyjne, jak i swoje wewnętrzne regulacje o nazwie „optymalizacja taryf”, wg których na 40 dni przed planowaną zmianą taryfy klient ma być powiadomiony w formie listownej. Warunki i regulaminy nowego aneksu przedstawiono mi do przeczytania dopiero po 6 dniach od jego wejścia w życie. Próby wyjaśnienia i reklamowania sprawy zakończyły się stwierdzeniem przez dział reklamacji: „to idź pan do sądu, więcej nie odpowiadamy na pańską korespondencję”. Dział reklamacji T-Mobile usilnie i wielokrotnie ignorował moje bezpośrednie prośby o podanie mi podstawy prawnej decyzji T-Mobile, pomimo że nakazuje mu to Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r., w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej, §7, punkt 3.

    Przy okazji zmiany abonamentu T-Mobile wystawił mi kilka razy zawyżoną fakturę na nieistniejące usługi, którą kazano mi zapłacić, bo rzekomo niemożliwa była korekta błędnych faktur.

    Firma T-Mobile szczyci się „wysoką kulturą korporacyjną”, „etycznym działaniem”, „odpowiedzialnością osobistą”, itp., itd. - to wszystko jest opisane na pełnej patosu stronie T-Mobile, do odszukania w wyszukiwarce po haśle: „Zarządzanie Zgodnością (Compliance) w T-Mobile Polska”. Na tej stronie można zgłosić uchybienia i incydenty dotyczące nieprawidłowości w firmie T-Mobile. Zgłosiłem opisaną powyżej sprawę, ale nikt nigdy mi nie odpisał.

    Jak tylko to było możliwe uciekłem od T-Mobile do innego operatora. Szczerze ostrzegam przed T-Mobile i odradzam wszystkim jej usługi.
  • ~Zniesmaczony / 2020-07-17 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w telefonie po wykorzystaniu limitu z kosmosu wziętego ( brak poinformowania w momencie zawierania umowy ) staje się prawie nie do użytku. Bezczelna próba drenażu portfela.
  • ~Dawid / 2020-07-17 09:49
    Ocena: 1.33 / 5
    przenieśli mnie do sieci dwa dni pozniej niż przewidywała umowa, po włożeniu nowe karty sieć komórkowa jest niedostępna... i tak zostałem bez możliwości użytkowania telefonu XD porażka. A z konsultantami rozmawiałem 7 razy ;p
    Zaletybrak jak narazie
    Wadywszystko co może być
  • ~KasiaK / 2020-07-16 07:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Zaliczają opłaty niewiadomo skąd, niezgodnie z umową. Podczas rozmów na infolinii nikt nic nie wie. Nie można się niczego dowiedzieć. Totalna porażka i nigdy więcej.
    WadyObsługa, rozliczenia
  • ~Jarek / 2020-07-13 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Włączają usługi premium bez zgody abonenta i otwierają furtkę oszustom, którzy pobierają wam opłaty za usługi których wcale nie wykupiliście. Umywają ręce i nic nie pomagają
    WadyPomagają oszustom obierać opłaty od was
  • ~Filip / 2020-07-12 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet noe spełnia wymagan jedna osoba moze tylko uzywać ponieważ jak wiecej osob używa to są duże lagi
    ZaletyNie ma zalet u tych frajerow
    WadyTen internet jest wadą
  • ~Juras / 2020-07-12 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta 25 zł na kartę i 30 dni wszystko bez limitu to oszustwo.
    Nie wznawiają pakietu od razu po ukończeniu poprzedniego i zawsze wychodzi nawet powyżej 30zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4956
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4102
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3184
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2722
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1351
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2071
INEA
Ocena: 2.17, ilość opinii: 1192