strona 101 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Paweł łapucha / 2020-03-08 20:03
Moja mama opłaciła Internet a internetu nie ma #dno -
-
~uzytkowniczka / 2020-03-05 12:20
Tego już za wiele....niekompetentni konsultanci, przy przedłużeniu umowy o raz pierwszy dostałam 2gb netu zamiast 15gb tak jak się umawiałam telefonicznie. Przy drugim podejściu, zmieniono mi abonament, na inny się umawiałam, inny przesłano, trzeci raz...wysłano mi obcą fakturę innego klienta na mój adres mailowy mimo iż moje faktury wszystkie były opłacone! dostałam za pierwszym razem lakoniczna odpowiedź, dopiero jak ponowiłam maila, że żądam wyjaśnienia faktury, dopiero poszukali przyczyny. Zaletytrudno jest ich się dopatrzeć...Wadybałagan, niekompetentni konsultanci. -
~B.... / 2020-03-04 20:46
Również poraz kolejny zostałam oszukana jeżeli chodzi o doładowania.... Zamiast miesięcznie doładowywać konto za 35 złoty to muszę znów doładować za 35 łączna kwota miesięczna 70 ZaletyBrakWadyT-mobile -
~Facet z klasą / 2020-03-04 18:39
Mam to badziewie na kartę - od jakiś 2-3 lat zauważyłem, że zaraz po wpłacie 25 zł - na drugi dzień brak środków!!!!.
Sprawdziłem bilingi - pozycja "Pobranie" bez numeru tego co "pobrał".
To mój trzeci telefon stricte prywatny stąd tak późno zauważyłem że kradną mi środki z doładowań. Nie będę kopał się ze złodziejem i wywalam kartę do koperty dla prokuratora "tak na wszelki wypadek" - gdyby złodziej zgłosił jakieś "pretensje". Oceniam, że orżnęli mnie przez 4 lata w sumie na jakieś 1,500.ZaletyMoże zasięg.....WadyBezwstydnie kradną doładowania i wysyłają monity o ponowne doładowanie - bez żenady! -
~Polak / 2020-03-04 17:24
Obsluga klenta zero, totalna dno, zero wiedzy i kompetencji, nikt nie chce ci pomoc, wziasc na siebie odpowiedzialnosci, tylko odsylaja i przelaczaja tel do innych konsultantow. Oszukuja klientow w bialych rekawiczkach, podpisujesz umowy a pozniej faktury sa o niebo wyzsze. Reklamacje, nikt nie uwzglednia. Nie polecam !!!
Nigdy wiecej T-mobile !!! Ogolna ocena beznadzieja. -
~Jerzy Ząbek / 2020-03-03 15:25
Jestem klientem biznesowym T-Mobile, mam kilkadziesiąt aktywnych numerów w tej sieci. Mam nawet opiekuna biznesowego, który pozbawił moją firmę kontaktu ze światem przez 6 dni blokując dwa główne numery stacjonarne w firmie.
Od 35 dni oczekuję na zmianę opiekuna biznesowego T-Mobile. Moje rozmowy telefoniczne jak i e-maile pozostają bez żadnych działań ze strony T-Mobile. Wyczerpuję już możliwości porozumienia się z T-Mobile.
Zaczynam przygotowywać się do zmiany operatora. Oczywiście opinia jaką mam na temat T-Mobile może być tylko jedna.Nie pozostaje mi nic innego jak powszechnie dzielić się negatywną opinią na temat obsługi klientów biznesowych przez T-Mobile. Mogę sobie tylko wyobrazić jak T-Mobile traktuje klientów z jednym numerem, skoro stosunek do klientów biznesowych jest jednoznacznie negatywny i bardzo wrogi.ZaletyCiekawa ofertaWadyBardzo złe traktowanie klientów biznesowych -
~Konsument / 2020-03-02 21:48
Złodzieje k**** i oszuści!
O wszystko się trzeba prosić!ZaletyHAHAHAHWady... -
~Ja71 / 2020-03-02 21:16
Ostatnio jak chciałem zmienić sieć,chciałem najpierw sprawdzić zasięg T-mobile czy rzeczywiście jest tak dobry jak go reklamują. Kupując karte startową T-mobile i rejstrując ją włozylem ją do telefonu i jak zobaczyłem jaki zasieg ma T-mobile to myślałem że się roześmieję do łez.Zasięg u nich na LTE to jest taki jakby co 30km mieli nadajnik LTE i wiekszośc chodzi na 3G. Do tego jeszcze nigdy nie spotkałem czegoś takiego żeby chodząc z telefonem po ponad 50tys miescie(Wejherowo)co chwilę mieć dziury w zasięgu. Jadnak prawdą jest to że T-mobile jest liderem ale w najlepiej zbajerowanych reklamach o najlepszym zasięgu w Polsce. Już Play miał dużo silniejszy zasieg i nie było ani razu momentu żeby zasięg zgubił. ZaletyBrakWadyZasięg,słaby zasięg,bardzo słaby zasięg,brak zasięgu. -
-
~Angelika / 2020-03-02 11:20
6 mcy nie był płacony abonament, bo moja pracownica poszła na macierzyński i szczerze zapomniałam przy ilości telefonów w firmie. Dołożyli mi do natychmiastowej zapłaty abonament do przodu na resztę miesięcy i karę 2300!!! Razem ponad 5 tys. Napisałam pismo o rozłożenie na raty, w odpowiedzi otrzymałam informacje, że mam się kontaktować z komornikiem. Tyle. W mojej opinii nigdy więcej ta firma! -
~dinopl / 2020-03-01 20:04
Unikajcie ich jak ognia, oszuści, doliczają różne operacje premium bez wiedzy właściciela!!!!, trzeba wszystkiego pilnować i z każdym rachunkiem latać do obsługo klienta bo infolinia ma wszystko w du.pie. Chory operator, każdy ma wady i zalety ale T-mobile nie powinien istnieć. Banda OSZUSTÓW !!!!!!
Zastanówcie się milion razy zanim cokolwiek z nimi podpiszecie po potem będzie płacz.ZaletybrAKWadyDOLICZANIE OPŁAT, SŁABY ZASIĘG -
~Irena / 2020-03-01 12:01
Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem 59 min i na razie wciąż czekam
Oddana klientka ( 15 lat z T-Mobile plus 3 nr tel ) pozdrawiam -
~Xd / 2020-03-01 01:51
Jestem abonentem siei T-Mobile od dwóch lat a cały czas kłamią ludzi ze wszystko działa a zamiast LTE jest 3G T-Mobile jest najgorszym operatorem w Polsce T-Mobile to złodzieje i oszusty i kłamcy WadyWszystkie nadajniki T-Mobile są wadliwe -
~WYKORZYTANA / 2020-02-29 02:06
Zmanipulowano mnie dziś w Punkcie Obsługi na KEN 98. Umowa cesji plus zakup telefonu. Calość zajęło ok, 2 godziny.Konsultantka przyniosła dwa pudelka, jedno z telefonem, drugie niewiadome. Po chwili powiedziała,że oferują nam router za 9 zl.
Routeru nie potrzebowałam, ale bylam mile zaskoczona ofertą.
Pani fakturę za router wydrukowała i nie pokazując mi jej, schowała do teczki.
Po powrocie okazało się, że jest to stawka miesięczna , a calość ceny za badziewny router to 318,96 brutto.
Czuję się zmanipulowan, wykorzystana i oszukana.WadyManipulacje, brak pelnej informacji, wykorzystywanie luk w prawie, premedytacja -
~agar6 / 2020-02-28 19:53
Negatywna, a po co to komu potrzebne i tak to nie jest poważnie nie jest traktowane. Zaletybrak zainteresowania i brak szacunku dla klijęntaWadytotalna porażka -
~Paweł / 2020-02-28 10:05
Zachodniopomorskie bardzo słaby zasięg telefoniczny w trakcie rozmów przerywa i to nie wina telefonu bo sprawdziłem na innych telefonach wina t-mobile słaby zasięg. Wadyslaby zasięg -
~nabityprzeztmobile / 2020-02-27 23:37
T-Mobile oraz tajemniczy Direct Billing. Na moim rachunku, tak jak u wielu innych osób pojawiły się tajemnicze opłaty związane z usługą Direct Billing. Podczas próby złożenia reklamacji poprzez infolinię okazało się, iż nie mogę tego uczynić i należy napisać do jakiejś tajemniczej firmy Direct Virgin – bezpośrednio. No coż – rachunek i numer rachunku bankowego są T-Mobile to dlaczego mam kogoś szukać i pisać skoro nie od niego dostałem obciążenie. Zacząłem szukać w internecie i okazuje się, iż nie jestem pierwszą, nie setną i zapewne nie tysięczną ofiarą oszustwa tej firmy oraz w tym konkretnym przypadku złodziejskich usług premium. Posty sięgają lat wstecz i okazuje się, iż T-Mobile zdaje sobie z tego sprawę, a także jak napisane jest na jednej ze stron z linkiem do T-Mobile, operator musi mieć umowę na takie usługi z tą firmą, aby móc przekazywać jej pieniądze “Przystąpienie do usług direct billing”. Wobec tego konkluzje/możliwości dla mnie są 2 – albo
T-Mobile robi to w pełni świadomie czerpiąc korzyści z naciągania swoich abonentów, albo jest tam taki bałagan, iż nie potrafią zablokować takich scammerów przez dłługi czas.
Sytuacja z nabiciem mojego rachunku tak jak wielu innych osób jak
czytam związana jest z jakąś podróżą (w moim przypadku do Krynicy).
Kolejną rzeczą to jest to jak złodzieje podchodzą do ustawionego limitu 31 PLN przez T-Mobile – robią obciążenie tuż poniżej granicy limitu 28 PLN (2 smsy po 14 pln), wobec tego jak dla mnie robią to w pełni świadomie i zapewne oczekując, iż wiele osób machnie ręką i zablokuje na przyszłość premium.
Zaznaczając od razu. Nie wysyłałem żadnych smsów o godzinie 6.40 rano (w tym czasie raczej śpię zwłaszcza na wyjeździe) i nie oglądałem żadnych dziwnych bądź nawet bardzo mało dziwnych stron.
Nie mam Google Play ani żadnej gry zainstalowanej na iphone.
Może T-Mobile kiedyś odpowie dlaczego taka sytuacja trwa od bardzo długiego czasu, z takimi samymi scammerami i
dlaczego posiadając taką wiedzę przynajmniej nie blokuje ich. Dla mnie jest to niedopuszczalna sytuacja, że operator nie dba i nie chroni swoich abonentów. Niestety – dopiero co przeniosłem numer do tej sieci i na sam początek takie sytuacje…Zaletyróżowy kolorWadypozostałe -
-
~Blankka / 2020-02-27 16:36
Uwagę na niemiła panią pracująca w T-mobile ze Skoczowa która nie potrafi rozmawiać z klientem!!
Krzyczy, unosi się, i jeszcze się rozłącza.
Taka osoba wogole nie powinna siedzieć w takim miejscu. -
~Zakochany w T-Mobile / 2020-02-27 07:18
Radzę unikać ta firmę z daleka. T-Mobile korpo przez duże K, gdzie klienta mają głęboko w d..... .
Omyłkowo załadowałem telefon kwota 500zl zamiast 50. Po szybkiej interwencji na infolinii dostałem potwierdzenie, ze operacja jest do cofnięcia. Po złożeniu wniosku mailowo itd odpowiedz cyt „Informuję, że doładowanie zostało wykonane i technicznie nie jest możliwy zwrot środków.” Poprosiłem o wyjaśnienie, jaka jest podstawa odmowy, na co dostaje odpowiedz,która cytuje:
„ Ponownie wyjaśniam, że nie mamy możliwości zwrotu kwoty.
Doładowanie zostaje zlecone technicznie.
Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. „
Rozmowa jak z debilem.
Dziękuje za takie podejście do klienta. Przestrzegam przed bandyckimi praktykami tej pseudo firmy. Jezeli macie alternatywę, nie bierzcie tego badziewia. Ostrzegam!ZaletyMożna się pośmiać z podejścia do klientaWadySam ocen po wpisie -
~niezadowolony / 2020-02-26 15:29
W wyniku błędu w ich systemie księgowym, nie zaksięgowali dokonanej płatności za fakturę i bez ostrzeżenia wyłączyli telefony w firmie. Obsługa telefoniczna fatalna! Najpierw wiszenie na linii, po czym konsultantka stwierdza pouczającym tonem, że "należy płacić faktury w terminie" sic! Zamiast od ręki naprawić błąd, poinformowano mnie, abym przesłał potwierdzenie przelewu i czekał 4 godziny! Każdy wie, co znaczą 4 godziny dla firmy bez telefonów.
Bezczelność i nikt nad tym nie panuje!
Absolutnie nie polecam!ZaletybrakWadysame -
~Danek / 2020-02-26 01:24
Dziady, wciskają Seniorom najgorszy szajs w pierwszym roku 20 zeta w drugim 40, chyba, ze sie zorientowałes, to mozesz przedłuzyc o kolejne 2 lata po 20 zeta /miesiąc. Po pół miesiąca zdycha sms, nie wspominajac o limitach rozmów. Senor - 90 lat. Firma/padalce, co na nie wiedzy starszych zeruje, tworzy takie oferty i szkoli swoich pracowników do tak nieetycznych zachowań sprzedażowych. Zaletydiabli wiedzaWadypazernosc i brak etyki biznesowej
strona 101 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »