strona 101 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Mbs / 2020-07-21 16:05
Nie polecam, niestety bardzo się zawiodłam. Na koniec umowy sieć zaskoczyła mnie dodatkowymi opłatami -
-
~Jaro / 2020-07-21 11:32
Białystok, zanikanie sygnału, brak połączeń, napisałem o problemie do t-mobile, ich odpowiedź u nas wszystko OK.
to są jakieś jaja... mało powiedziane.Zaletyzero zaletWadybiorą kasę nie świadczą usługi, oszuści -
~Norbert / 2020-07-19 13:00
Najlepsza sieć komórkowa co do zasięgu i internetu dałbym więcej gwiazdek . A w Plusie to jedna gwiazdka to też za dużo ZaletyZasięg i połączenie się z biurem obsługi klientaWadyCo do wad to żadnych nie ma . -
~K / 2020-07-18 01:05
Odradzam wszystkim szczerze usługi firmy T-Mobile.
Miałem podpisaną z T-Mobile umowę jako samo-zatrudniony. T-Mobile bez jakiejkolwiek uprzedniego powiadomienia mnie i bez mojej zgody zmienił mi taryfę (czyli typ mojego abonamentu na telefon komórkowy) na inną, bardzo dla mnie niekorzystną – operator naruszył przy tym prawo telekomunikacyjne, jak i swoje wewnętrzne regulacje o nazwie „optymalizacja taryf”, wg których na 40 dni przed planowaną zmianą taryfy klient ma być powiadomiony w formie listownej. Warunki i regulaminy nowego aneksu przedstawiono mi do przeczytania dopiero po 6 dniach od jego wejścia w życie. Próby wyjaśnienia i reklamowania sprawy zakończyły się stwierdzeniem przez dział reklamacji: „to idź pan do sądu, więcej nie odpowiadamy na pańską korespondencję”. Dział reklamacji T-Mobile usilnie i wielokrotnie ignorował moje bezpośrednie prośby o podanie mi podstawy prawnej decyzji T-Mobile, pomimo że nakazuje mu to Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r., w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej, §7, punkt 3.
Przy okazji zmiany abonamentu T-Mobile wystawił mi kilka razy zawyżoną fakturę na nieistniejące usługi, którą kazano mi zapłacić, bo rzekomo niemożliwa była korekta błędnych faktur.
Firma T-Mobile szczyci się „wysoką kulturą korporacyjną”, „etycznym działaniem”, „odpowiedzialnością osobistą”, itp., itd. - to wszystko jest opisane na pełnej patosu stronie T-Mobile, do odszukania w wyszukiwarce po haśle: „Zarządzanie Zgodnością (Compliance) w T-Mobile Polska”. Na tej stronie można zgłosić uchybienia i incydenty dotyczące nieprawidłowości w firmie T-Mobile. Zgłosiłem opisaną powyżej sprawę, ale nikt nigdy mi nie odpisał.
Jak tylko to było możliwe uciekłem od T-Mobile do innego operatora. Szczerze ostrzegam przed T-Mobile i odradzam wszystkim jej usługi.
-
~Zniesmaczony / 2020-07-17 17:05
Internet w telefonie po wykorzystaniu limitu z kosmosu wziętego ( brak poinformowania w momencie zawierania umowy ) staje się prawie nie do użytku. Bezczelna próba drenażu portfela. -
~Dawid / 2020-07-17 09:49
przenieśli mnie do sieci dwa dni pozniej niż przewidywała umowa, po włożeniu nowe karty sieć komórkowa jest niedostępna... i tak zostałem bez możliwości użytkowania telefonu XD porażka. A z konsultantami rozmawiałem 7 razy ;p Zaletybrak jak narazieWadywszystko co może być -
~KasiaK / 2020-07-16 07:14
Zdecydowanie nie polecam. Zaliczają opłaty niewiadomo skąd, niezgodnie z umową. Podczas rozmów na infolinii nikt nic nie wie. Nie można się niczego dowiedzieć. Totalna porażka i nigdy więcej. WadyObsługa, rozliczenia -
~Jarek / 2020-07-13 20:48
Włączają usługi premium bez zgody abonenta i otwierają furtkę oszustom, którzy pobierają wam opłaty za usługi których wcale nie wykupiliście. Umywają ręce i nic nie pomagają WadyPomagają oszustom obierać opłaty od was -
-
~Filip / 2020-07-12 19:54
Internet noe spełnia wymagan jedna osoba moze tylko uzywać ponieważ jak wiecej osob używa to są duże lagi ZaletyNie ma zalet u tych frajerowWadyTen internet jest wadą -
~Juras / 2020-07-12 11:45
Oferta 25 zł na kartę i 30 dni wszystko bez limitu to oszustwo.
Nie wznawiają pakietu od razu po ukończeniu poprzedniego i zawsze wychodzi nawet powyżej 30zł -
~werty / 2020-07-10 23:24
to jest porażka nie sieć wypowiedzieli mi umowe biznesowa z skutkiem natychmiastowym po tygodniu wyjaśnianie i korespondencji nikt nic niewie ponoć przekroczona liczba sms w ofercie wszystko bez limitu to po kiego mi taki telefon z co nie mozna korzystać oszustwo i nic więcej dodać po 22 latach rozstanie papa ZaletyzadneWadybrak poszanowania klijenta -
~Monika / 2020-07-10 08:30
Najgorsza siec w Polsce, odkąd mam umowę w mix wiecznie awarie i zablokowany tel przez wiele wiele dni ! Pomimo regularnych opłat wiecznie mają awarie i trzeba czekać zostawiając człowieka bez możliwości kontaktu !!! ZaletyŻadne -
~qwert1234 / 2020-07-06 23:27
nie skończył mi się pakiet a internet spowolnił do 0.15mb/s nie popełniajcie tego błedu co ja -
~Ewa 83 / 2020-06-30 10:42
Beznadzieja ,nie polecam . Niestety chyba mnie coś zaślepki , mam 3 telefony i internet w tej firmie , 1 miesiąc zapomniałam doładować telefonu ktory jest zadko używany , t mobile zerwalo umowę ze mną i mosialam zapłacić 1600 zł kary . Poza tym zasięg , prędkość netu fatalna , nepewno będę rezygnować z tego dziadostwa . Nie polecam nikomu !!!!!!!! ZaletyBrakWadyZłodzieje , brak zasięgu , prędkość internetu -porazka -
~Rob / 2020-06-26 21:43
Pięknie tylko na reklamie sieci i to wszystko A gdy zgłaszasz problem to zawsze twoja wina nie sieci . Lepiej zmienić sieć bo tu tylko dobrze z konta pobierają!!!!!! ZaletyNie maWadyZasięg tylko na reklamie -
~P3T3R / 2020-06-24 08:35
Lecą w kulki . Pierwsze miesiące spoko wszystko działa internet w telefonie jak i stacjonarny . Po kilku miesiącach urywa łącze na chwile albo jest słaba przepustowość dogadać się z obsługą klienta to jest jakiś koszmar nie polecam do nich pisać lepiej to załatwić bezpośrednio u nich . Całością ich oferty są dobre ale po kilku miesiącach po podpisaniu umowy nic już ich nie obchodzi . ZaletyNie maWadyObsługa klienta
Przepustowość pomimo 4/5 kresek na LTE -
-
~erykos / 2020-06-23 14:43
miało być 30 mb/s tym czasem jest ledwo 10, gdy wlączone są więcej niż 2 urządzenia internet automatycznie zwalnia. ZaletybrakWadyzbyt duza cena, slaba lacznosc i zasieg -
~Tom / 2020-06-22 21:58
Drodzy Państwo, w skrócie, ponieważ już wystarczająco dużo nerwów straciłem na tą śmieszną firmę. Posiadam internet mobilny od T-Mobile. Jakość to po prostu jakiś nieśmieszny dowcip. Reklamują się jako 20 mb/s, ale jest dużo dużo duuuużo gorzej. Nie raz miałem sytuację że prędkość pobierania wynosiła około 100 kb/s. Wysyłałem screeny ze speedtestu to na Facebooku, to na BOK, standardowo otrzymywałęm informację że przyjrzą się temu problemowi, mijał dzień i otrzymywałem informację że problem jest "globalny" i że pracują nad rozwiązaniem problemu. Od listopada 2019r. do dnia dzisiejszego, 22.06.2020 problem rozwiązany nie został, od dłuższego czasu pracuję/oglądam filmy i seriale na internecie z telefonu z Plusha, który ma dużo lepszą prędkość. Dodam, że mieszkam w centrum 50 tys. miasta. Obsługa klienta: beznadziejna. Doszło do tego, że na 3 miesiące przed zakończeniem umowy nie wytrzymałem ciśnienia podpisałem umowę z nowym dostawcą internetu i po prostu przez te 3 miesiące będę płacił tej pseudo firmie za usługę której i tak nie otrzymuję. Proszę bardzo dobrze przemyśleć podpisanie umowy z tą firmą, ponieważ była to moja najgorsza decyzja w życiu w kontekście multimediów. ZaletybrakWadywszystko -
~Bogdan / 2020-06-22 20:47
Łącze 60 MB, w realu 1,06, 0,94, 1,26. Oferta dla firm bez limitu??? Chyba bez limitu i ograniczeń "skrobać" abonentów i bez limitu nic w tej sprawie nie robić, bo przecież w umowie jest napisane"... do 60 MB...", a coś powyżej ZERA to już jest do 60. Brak możliwości bezproblemowego rozwiązania umowy ze zwrotem przywłaszczonych opłat za nierealizowaną usługę!!!
Pozdrawiam
Abonent T-MobileZaletytotalnie brakWadyCałe mnóstwo! -
~Adam555 / 2020-06-22 03:45
Strna internetowa to jakaś porażka. K..rwa czeski film
strona 101 z 135
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »