C:UsersPiotr>ping -t www.google.pl
Pinging www.google.pl [216.58.215.99] with 32 bytes of data:
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=16ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=3021ms TTL=118
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Przy takich przerwach często urządzenia podłączane po Wifi jak np. drukarka (a mam bardzo dobrą) mają później problem żeby pracować poprawnie. Drukarkę trzeba restartować. Żeby sobie wszystko ustawiła znów poprawnie....
Inny objaw to spowolnienie łącza. Trzeba restartować router (czyli wyłączyć i włączyć) żeby zaczęło znowu działać dobrze. Bywały miesiące że musiałem to robić co kilka dni. Ostatnio fakt - żadziej ale i tak 2-3 razy w miesiącu.
Wiem że naprawiali te problemy kilkukrotnie (były informacje na stronie że w mojej okolicy są problemy i pracują nad tym). Nie rozumiem jednak jak można coś naprawiać tyle razy i żeby wciąż były problemy. Ktoś nie wyciąga właściwych wniosków. Brak profesjonalizmu albo ktoś źle tym zarządza serwisem w tym rejonie. Słabe to jest.
Składałem reklamacje gdzie zgadzali się nie pobierać opłat za dany dzień kiedy była awaria. Polecam tą opcję wszystkim którzy będą mieli podobne problemy. Jednak wpływ finansowy to chyba najskuteczniejsza metoda wywierania wpływu.
Przyglądam się jakości łącza do końca okresu umowy i rozważam przejście do innego dostawcy. Mam to szczęście że taki jest tylko czy będzie lepiej?
Szkoda bo w upc zakres usług jest ciekawy i pracują nad ofertą, niestety są braki w podstawach. Może mam niefart do lokalizacji. Może po prostu sekcja serwisowa obsługująca pruszków jest słaba i sobie nie radzi.
Smutne przy tym jest to że na stronie upc poziom zadowolenia klientów jest wielki, szkoda tylko że nie ma miejsca na komentarze.
Miejscowośćpruszków