Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cosmisia 0707 / 2023-05-08 15:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Byliśmy na grupowym wyjeździe na Korfu pt. "Spiesz się powoli", określanym jako wycieczka objazdowa. To był najgorszy wyjazd w naszym życiu. Czujemy się oszukani, żeby nie powiedzieć, że okradzeni. Wyjazd był załatwiany w październiku, a warunkiem jego zakupu (jechało ponad 50 osób), był wylot z Gdańska. Każdy wpłacił zaliczkę 1000 zł (wyjazd kosztował 3500 od osoby plus 62 euro na miejscu),a resztę kwoty należało uiścić do 28 lutego. Wkrótce po tym jak wszyscy zapłacili cała sumę Rainbow przysłał informację, że wylotu z Gdańska nie będzie. Jakby tego było mało podzieli nas na dwie grupy z czego każda wylatywała z innego miasta (Poznań i Warszawa). Tłumaczenie biura było takie, że nie zebrali dostatecznej ilości osób na wylot z Gdańska. I to by się dało przełknąć, gdyby nas o tym poinformowali w grudniu, bo już wtedy wiedzieli, że lotu z Trójmiasta nie będzie. Wymusiliśmy w Rainbow transfer do Poznania i Warszawy, tłukąc się po 5, 5 godziny w jedną stronę, żeby lecieć 2 godziny. Prawdziwy koszmar zaczął się na miejscu. Hotel Royal Grand, w który nas zakwaterowano to coś strasznego. Wystawiłam opinię w google więc nie będę się tu powtarzać i przejdę do panów pilotów, którzy nie robili kompletnie nic, zachowując się jakby to on i byli na wczasach. Jeśli o coś się poprosiło wykonywali to z tzw. łaską na zasadzie "serio? muszę?". Jak napisałam na początku wycieczka miała być objazdowa za co musieliśmy dopłacić po 62 euro. ten "objazd" był przez 3 dni i wyglądał w ten sposób, że o 9:30 wyjeżdżaliśmy z koszmarnego hoteliku a o 15:00 byliśmy z powrotem. Nie zobaczyliśmy praktycznie nic oprócz zatoczek, które ogląda się bezpłatnie. Jedyne płatne rzeczy na jakie nas zabrano to rejs łódkami za 5 euro i wejście do pałacu gubernatora za 4 euro. Kierowca autokaru ani razu nie stawał na płatnym parkingu. Właściwie cały ten "objazd" polegał na wożeniu nas do sklepików zaprzyjaźnionych z pilotem przedsiębiorców i czasie wolnym. W stolicy spacer z przewodniczką trwał 20 minut, nie pokazano nam niczego, czego nie widzieliśmy sami z daleka i nigdzie nas nie zabrano. Od pani przewodnik usłyszeliśmy, że do twierdzy nie pójdziemy, bo jej zwiedzanie trwa godzinę i padał deszcz więc jest ślisko. Zatem twierdzę i inne obiekty każdy zwiedził sam, we własnym zakresie za dodatkowe pieniądze. Uważam, że biuro Rainbow zachowało się nieuczciwie. Zostaliśmy od początku do końca oszukani. Doskonale wiedzieli, że gdyby w grudniu poinformowali nas o tym, że lotu z Gdańska nie będzie wszyscy by zrezygnowali.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Feliks / 2023-04-19 16:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 9.04 do `13.04 wrobiłem się w wycieczkę lotniczą do Paryża. Załatwiałem internetowo. Umowa wróciła z miej więcej takim wpisem: "Twoja wycieczka została opłacona, z ubezpieczeniem zalecanym". PO przylocie, w hotelu pilot ogłosił zbieranie dodatkowo ponad 250 euro, praktycznie bez KP - na listę, do ręki {nie uprzedzono mnie o tym haraczu przed wyjazdem}. Opłacona faktura za wycieczkę, to ponad 2500zł. Komentarz pomijam. Hotel, znajdował się na peryferiach, ok 1km od najbliższej stacji metra. Wędrówki po metrze (przesiadki) + zwiedzanie, to średnio od10 -15 km dziennie {włączyłem krokomierz}. W tym czasie, wynajęty autobus stał pod hotelem. W muzeach, {Luwr, Orsay} chodziliśmy bez przewodnika. Zamki nad LOarą to jeden dzień w podróży autobusem. Jak ktoś coś takiego lubi? Ja już nigdy na tą firmę się nie zdecyduję
    ZaletyParyż
    WadyNa granicy wydolności fizycznej, zwłaszcza dla osób starszych
  • ~Kuba / 2023-04-03 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!!
    Brak jakiejkolwiek odpowiedzialności, za niewywiązanie się z umowy. Pomimo iż w świetle ustawy odpowiadają za całość sprzedanej imprezy. Biorą ogromne pieniądze za sprzedaz wycieczek,a pozniej splawiaja klientow. Trzeba dochodzic swoich praw na deodze sadowej. Jest wiele kancelarii, ktore zajmuje sie odszkodowaniami za zmarnowany urlop.
  • ~gucci / 2023-03-29 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, biuro odwołuje wycieczkę miesiąc przed wylotem nie dając przy tym żadnej rekompensaty. Przy dokonywaniu rezerwacji doradca klienta nie poinformował w żaden sposób, że może dojść do takiej sytuacji. W umowie również nie było informacji o możliwości anulowania wycieczki.
  • ~Tadeusz / 2023-03-28 10:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Najbardziej niezapomniana podróż: Madagaskar marzec 2023 . Dlaczego niezapomniana bo: Jeździliśmy autobusem, który w ogóle nie jest przystosowany do jazdy po 12-14 godzin ( rekordem było 17 godzin) po fatalnych drogach na których z jednego kilometra robi się trzy bo kierowca musi omijać dziury na drodze i jeździ "zygzakiem ". W pierwszym dniu dostaliśmy autobus, który był chyba przystosowany do przewozu dzieci szkolnych bo tak wąskie były siedzenia, że osoba, która siedziała "w przejściu" spadała z siedzenia. Na moją interwencję dostaliśmy wyżej wymieniony "autobus". W nowym autobusie nie było klimatyzacji ( bo jak mi pilot powiedział "bo jej nie nie nabili " okien nie otwieraliśmy bo za bardzo wiało tym, którzy siedzieli z tyłu, nie działało nagłośnienie więc wstawiono głośnik o wymiarach 50/50/100, który stał w wyjściu z autobusu i jak wychodziliśmy z autobusu kierowca wysiadał aby go wystawić i dopiero wtedy mogliśmy z niego wysiąść. W samym autobusie nie było żadnych półek na położenie podręcznego bagażu, które musieliśmy kłaść na podłodze lub trzymać na kolanach.Ten " autobus" po paru dniach zaczął się psuć za pierwszym razem wytrysnął olej i pochlapał tych, którzy siedzieli blisko kierowcy, następnym razem silnik się "zagotował" i tym razem woda ich opryskała. Za każdym razem czekaliśmy na ulicy parę godzin na zastępczy autobus a i w tym wypadku pilot powiedział, że i tak mamy szczęście bo inna grupa kiedyś czekała aż 5 godzin.Pilot wszystkie uniedogodnienia "spychał"na kontrachenta, czego ja nie rozumię bo my mieliśmy umowę z firmą Rainbow a nie z kontrachentem firmy Rainbow, która to wszystko powinna najpierw zweryfikować zanim przyśle tutaj swoich turystów.Bylem kiedyś na podobnej wycieczce , w której codziennie zmienialiśmy miejsce w autobusie, aby każda para chociaż raz siedziała z przodu autobusu, u nas nie bo wg. pilota to jest niemożliwe. Spotkaliśmy inna wycieczkę , też z Rainbow, w której to było praktykowane, ciekawe !!!! Mieliśmy ciekawy przypadek : normalnie w każdym hotelu na śniadanie były podawane jajka w różnej postaci , w jednym z hoteli pilot zapowiedział że w tym hotelu nie będzie jajek na śniadanie. Rano okazuje się że możemy też je zamówić, na wieczór wiadomość od pilota, że musimy zwrócić kontrachentowi za te jajka! A'propos kontrachenta : wspaniały człowiek o imieniu Joe, który starał się aby wszystko było w porządku ( czapkę z głowy przed tym człowiekiem ) W czasie podróży z A do B można było by się zatrzymać aby więcej zobaczyć lub porobić zdjęcia ale niestety nie było to możliwe bo " musieliśmy zdążyć na kolację" lub, że niektóre drogi wieczorami były " kontrolowane" przez tamtejsze ludy i wtedy potrzebna była policyjna eskorta.Niektóre hotele miały nawet baseny ale aby z nich skorzystać powinno się być tam o godzinie 15-16 a myśmy przyjeżdżali praktycznie na kolację i nocleg. W niektórych hotelach prąd w pokoju był od - do. WiFi przeważnie tylko przy recepcji.
    Pobudka prawie codziennie o 5:30 i o szóstej w drogę. W pierwszej części wycieczki jedziesz 5-6 godzin wysiadasz i zaczyna się polowanie na lemury, które kryły się przed nami wysoko na drzewach i po godzinie " polowania" z powrotem do autobusu i następne 6 godzin jazdy do hotelu.W drugiej części wycieczki ( chyba ostatnie 5 dni) było już o lepiej bo lemury i inne zwierzątka były na wyciągnięcie ręki.
    Pilot wycieczki ułatwił sobie sprawę bo czytał co jakiś czas informacje ( parę razy powtarzał się) o Madagaskarze autorów książek, którzy opisali swoje spostrzeżenia o tej wyspie w swoich książkach.
    Moim zdaniem nasza grupa (16 osób) powinna być podzielona na 3 grupy na auta terenowe, które były przystosowane do tamtejszych dróg i są wygodniejsze.
    ZaletyBrak
  • ~Dariusz / 2023-03-27 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    omijajcie jak najdalej, to biuro to oszuści i złodzieje.
    grudzień 2022 - podróż do Kenii. Rainbow wynajmuje czeskie linie lotnicze SmartWings. 10 godzin lotu w bardzo ciasnym i niekomfortowym samolociku, a posiłek to zupka chińska. ale nie to jest "najlepsze"
    w trakcie startu z Katowic, samolot zawrócił na terminal, ponieważ pękła szyba!
    na nowy wybitny czeski sprzęt czekaliśmy ponad 6 godzin.
    zgodnie z Dyrektywą UE należy się odszkodowanie za opóźniony lot.
    skarga/zgłoszenie zostało wysłane poprzez stronę linii 2-krotnie, oraz 3-krotnie na maila do przedstawiciela linii w PL @anna.mryc.
    od ponad 2 msc nie ma absolutnie żadnej informacji zwrotnej.
    Na moją skargę - biuro Rainbow - odpowiedziało pisemnie, że to nie ich sprawa ponieważ temat ma już ponad 30 dni. więc jest przeterminowany. poza tym sam mam dochodzić swoich praw od Linii SmartWings. POMIMO że nie jestem stroną dla linii (co pokazuje ich zachowanie), bo to nie my kupujemy bilety, tylko Rainbow. a linia SmartWings jest ich podwykonawcą.
    REASUMUJĄC dla tego biura jesteście wielkim g, nie szanują własnego klienta, mimo że nawet prawo lotnicze UE wymaga interwncji.
  • ~Tadeusz / 2023-03-26 11:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Najbardziej niezapomniana podróż: Madagaskar marzec 2023 . Dlaczego niezapomniana bo: Jeździliśmy autobusem, który w ogóle nie jest przystosowany do jazdy po 12-14 godzin ( rekordem było 17 godzin) po fatalnych drogach na których z jednego kilometra robi się trzy bo kierowca musi omijać dziury na drodze i jeździ "zygzakiem ". W pierwszym dniu dostaliśmy autobus, który był chyba przystosowany do przewozu dzieci szkolnych bo tak wąskie były siedzenia, że osoba, która siedziała "w przejściu" spadała z siedzenia. Na moją interwencję dostaliśmy wyżej wymieniony "autobus". W nowym autobusie nie było klimatyzacji ( bo jak mi pilot powiedział "bo jej nie nie nabili " okien nie otwieraliśmy bo za bardzo wiało tym, którzy siedzieli z tyłu, nie działało nagłośnienie więc wstawiono głośnik o wymiarach 50/50/100, który stał w wyjściu z autobusu i jak wychodziliśmy z autobusu kierowca wysiadał aby go wystawić i dopiero wtedy mogliśmy z niego wysiąść. W samym autobusie nie było żadnych półek na położenie podręcznego bagażu, które musieliśmy kłaść na podłodze lub trzymać na kolanach.Ten " autobus" po paru dniach zaczął się psuć za pierwszym razem wytrysnął olej i pochlapał tych, którzy siedzieli blisko kierowcy, następnym razem silnik się "zagotował" i tym razem woda ich opryskała. Za każdym razem czekaliśmy na ulicy parę godzin na zastępczy autobus a i w tym wypadku pilot powiedział, że i tak mamy szczęście bo inna grupa kiedyś czekała aż 5 godzin.Pilot wszystkie uniedogodnienia "spychał"na kontrachenta, czego ja nie rozumię bo my mieliśmy umowę z firmą Rainbow a nie z kontrachentem firmy Rainbow, która to wszystko powinna najpierw zweryfikować zanim przyśle tutaj swoich turystów.Bylem kiedyś na podobnej wycieczce , w której codziennie zmienialiśmy miejsce w autobusie, aby każda para chociaż raz siedziała z przodu autobusu, u nas nie bo wg. pilota to jest niemożliwe. Spotkaliśmy inna wycieczkę , też z Rainbow, w której to było praktykowane, ciekawe !!!! Mieliśmy ciekawy przypadek : normalnie w każdym hotelu na śniadanie były podawane jajka w różnej postaci , w jednym z hoteli pilot zapowiedział że w tym hotelu nie będzie jajek na śniadanie. Rano okazuje się że możemy też je zamówić, na wieczór wiadomość od pilota, że musimy zwrócić kontrachentowi za te jajka! A'propos kontrachenta : wspaniały człowiek o imieniu Joe, który starał się aby wszystko było w porządku ( czapkę z głowy przed tym człowiekiem ) W czasie podróży z A do B można było by się zatrzymać aby więcej zobaczyć lub porobić zdjęcia ale niestety nie było to możliwe bo " musieliśmy zdążyć na kolację" lub, że niektóre drogi wieczorami były " kontrolowane" przez tamtejsze ludy i wtedy potrzebna była policyjna eskorta.Niektóre hotele miały nawet baseny ale aby z nich skorzystać powinno się być tam o godzinie 15-16 a myśmy przyjeżdżali praktycznie na kolację i nocleg. W niektórych hotelach prąd w pokoju był od - do. WiFi przeważnie tylko przy recepcji.
    Pobudka prawie codziennie o 5:30 i o szóstej w drogę. W pierwszej części wycieczki jedziesz 5-6 godzin wysiadasz i zaczyna się polowanie na lemury, które kryły się przed nami wysoko na drzewach i po godzinie " polowania" z powrotem do autobusu i następne 6 godzin jazdy do hotelu.W drugiej części wycieczki ( chyba ostatnie 5 dni) było już o lepiej bo lemury i inne zwierzątka były na wyciągnięcie ręki.
    Pilot wycieczki ułatwił sobie sprawę bo czytał co jakiś czas informacje ( parę razy powtarzał się) o Madagaskarze autorów książek, którzy opisali swoje spostrzeżenia o tej wyspie w swoich książkach.
    Moim zdaniem nasza grupa (16 osób) powinna być podzielona na 3 grupy na auta terenowe, które były przystosowane do tamtejszych dróg i są wygodniejsze.
  • ~Ewa / 2023-03-20 17:05
    Ocena: 4.67 / 5
    Zależy kto czego i za ile oczekuje. Moim zdaniem Rainbow Tours ma niezła ofertę za rozsądne pieniądze. Byłam z Rainbow'em chyba 30 razy na wszystkich kontynentach ( głównie wycieczki objazdowe, ale gdy syn był mały także na pobytowych).
    Na objazdach są to skromne ( zwykle 2-3*) hotele- bardziej lub mniej czyste w zalezności od destynacji. Piloci są lepsi i gorsi - jak w każdym zawodzie. Ja trafiłam chyba na 4 złych, kilku przeciętnych, poprawnych, a ze zdecydowanej większości jestem zadowolona.
    Programy ciekawe, choć objazdówki bywają męczące. I to trzeba brać pod uwagę.
    Autokary ( miejscowe, bo zawsze dolatuję do miejsca docelowego) bez zastrzeżeń.
    Samoloty takie jak wszędzie - jeśli są to tanie linie nie mozna wymagac cudów.
    Trzeba sobie zadać pytanie w jakim celu jedzie sie na wakacje. Jeśli chce się coś zobaczyć, pozwiedzać, poznawać wszystkimi zmysłami wybrany kierunek to Rainbow Tours jest dobrym wyborem.
    Jeśli chce się pławić w luksusie to jest opcja organizowanie wyjazdu we własnym zakresie. Dużo drożej.
    ZaletyCiekawa oferta za rozsądne pieniądze.
    WadyZawsze może być lepiej.
  • ~Marek / 2023-03-18 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Rainbow nie jest biurem podróży tylko pośrednikiem między touroperatorem a turystami.Po przerwie covidowej chcą natychmiast odrobić straty. Ceny są zabójcze, a mamy za to delikatnie mówiąc słabe jedzenie - ryż,makaron, jajko na twardo. Hotele - bez okien, zepsutą klimatyzacja, niedoprana pościel na peryferiach miast.Kazdy dzień objazdu to empirium, sklep czas wolny i czasami jakiś punkt programu. Po 14latach i ponad 20 wycieczkach podróżowania z firmą kończę i postaram się sam dla siebie być touroperatorem, Wygląda na to, że będzie dużo taniej, spokojniej i nikt nie będzie mnie wręcz nakłanial do zakupów w zaprzyjaźnionych sklepach
    ZaletyKiedyś przynajmniej odpowiadali na uwagi. Teraz mają to gdzieś
    WadyCena, piloci, zysk za wszelką cenę
  • ~Damian / 2023-03-16 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    kłamcy i naciągacze, nie doszło do wycieszki a wolne z pracy wykorzystane, oszuści i tyle
  • ~kasia / 2023-03-13 23:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z przedmówcami pięknie jest dopóki nie zapłacimy.
    Później wola nieba
  • ~Dominik / 2023-03-07 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się naciąć na First Minute, dwukrotnie mnie już oszukali, to jest dla nich darmowa pożyczka, człowiek bierze urlop, przygotowuje się, a oni w ostatniej chwile odwołują wycieczkę lub jak ostatnio zaproponowali dopłatę 8 tys.
    Zaletyżądna
    Wadysame
  • ~Arek / 2023-03-07 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    kłamcy i naciągacze, proszę darować sobie kupowanie czegokolwiek i nie dać się mamić tekstami typu mamy już ostatnie miejsca, biznes w polsce polega na dymaniu klienta i to własnie robi rawinbow
    ostatni raz cokolwiek tam kupiłem
    Zaletybrak
    Wadyjakie tylko są możliwe
  • ~Marcin / 2023-03-06 12:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,
    właśnie wróciłem wraz z rodzina z ,,wymarzonej'' wycieczki do Kenii - Powitanie z afryką/hotel Neptun Paradise i pragnę przestrzec przyszłych klijentów biura Reinbow.
    Ogólnie to bardzo bardzo fajna wycieczka i niezły hotel (Neptun Paradaise) ale organizacja, lub raczej jej brak i problemy jakie napotkaliśmy podczas wycieczki zniechęcają do polecenia tego biura podróży.
    Zalety- hotel Neptun Paradise bardzo fajny, cichy i z ,,klimatem''.
    Dokładnie to są połączone 3 hotele grupy Neptun (Paradise, Village i Palm). Można korzystać ze stołówek i atrakcji hoteli Paradise i Village, Palm jest wyższej klasy i można go tylko zwiedzać/ewentualnie skorzystać z basenów ale nie barów i restauracji. Ładna plaża z dużymi pływami. warto wybrać się na wycieczkę na pobliską wysepkę Robinson Island (za 45usd indywidualny rejsik z lokalnym przewodnikiem dla całej 5 osobowej rodziny, czas około 2.5h, organizowane na plaży-łódka Sea Hors, przewodnik Lorenzo - polecam).
    Przy hotelu są stragany z lokalnymi wyrobami, koniecznie trzeba sie targować bo ceny na początku z kosmosu - przykład: kapelusz na safarii pierwsza cena 20usd, po wytargowaniu 8usd.... na stacji benzynowej podczas drogi na safari taki sam ...5usd i można płacić karta. Lepiej płacić lokalną walutą niż usd! na straganach przelicznik 1usd-100szylingów, aktualny kurs 1usd-126szylingów.
    Hotel bardzo przyjemny, niezłe jedzenie, bardzo słabe animacje.
    Możliwość zamówienia wczesnego śniadania albo lunchboxow przed wyjazdem na safarii (wyjazd 04:30) i tu przestroga! nie zamawiać wczesnego śniadania bo mimo zamówienia dzień wcześniej nic nie było przygotowane a dodatkowo nie ma już wtedy opcji otrzymania lunchboxa!!!
    - safarii
    Super przeżycie ale z pewnymi niedociągnięciami. Piękne widoki szczególnie w parku Tsawo West/fajnie położony hotel-Lounge z widokiem na wodopój - piękny widok na słonie, bawoły, pawiany i ...wieczorne karmienie lamparta!
    Wady- długa droga z lotniska do hotelu i konieczność przeprawy promowej co zależności od ruchu może ją jeszcze bardziej wydłużyć... Lądowaliśmy w Mombasie 17.02.2023 20:50 a do hotelu dotarliśmy 01:00 18.02.2023
    - W wycieczce powinny być 3 dni safari a w praktyce są 2 a na trzeci dzień tylko wyjazd z parku Tsavo West do wioski Masajów (która jest po drodze do Mombasy przy autostradzie). Dodatkowo tego dnia nie ma gwarantowanego lunchu tylko opcja dokupienia za 10usd - odradzam, jedzenie beznadziejne nie warte tej kwoty, lepiej już przeczekać i kupić coś w hotelu (przyjazd do hotelu Reef około godziny 16tej)
    - ciągłe postoje przy sklepikach z pamiątkami opóźniające przyjazd do hoteli (układ z lokalnymi sprzedawcami....)
    W pierwszym parku Amboseli tylko 1h na rozpakowanie/lunch i ewentualna kąpiel w basenie. Niestety tutaj napotkaliśmy na problemy i przestroga! w parku Amboseli w Lounge sa domki i różnego standardu namioty.
    My otrzymaliśmy kiepski namiot (czym większa cyfra namiotu tym gorszy standard), my mieliśmy 72 i 74 na obrzeżach bez drzwi tylko z suwakami, bez moskitier, z dziurami i zamykany na zwykłą kłódkę... z 1h na ogarniecie sie zmarnowaliśmy 30minut na walk e z niedziałającą kłódką... ostatecznie obsługa otworzyła kłódkę po 40minutach rozwalając ja kamieniem.... na nowa kłódkę czekaliśmy następne 15 minut i cały czas na ewentualny odpoczynek/prysznic/kąpiel w basenie został zmarnowany.
    - rezydenci/piloci z Reinbow
    Kompletny brak zainteresowania i bałagan.
    Busy z hotelu Neptun na safari (9sztuk) przyjechały bez żadnego pilota /rezydenta i bez przygotowanych list pasażerów. Rodziny zostały porozdzielane do innych busów bez możliwości siedzenia razem? reorganizacja dopiero po 2 godzinach na stacji benzynowej gdzie zjawiła się rezydentka Reinbow zdziwiona ze kierowcy nie mieli aktualnych list pasażerów przydzielonych do konkretnych busów... straszne zamieszanie.
    Dodatkowo nie organizują pokoi obok siebie dla jednej rezerwacji. Pomimo jednej rezerwacji (2 pokoje 2 i 3 osobowy) pokoje przydzielone losowo w dwóch różnych częściach hotelu pomimo dostępności pokoi obok siebie.
    - hotel Reef w Mombasie. KATASTROFA.
    nie winie tu samego hotelu tylko bałagan w Reinbow!!!! Okazało się że dla pasażerów z ostatnich 3 busów (wszystkich było 9) zabrakło pokoi!!! i otrzymaliśmy pokój ruinę w części hotelu przeznaczonej do remontu kompletnie nie nadający się do użytkowania!!! Zagwarantowane mieliśmy 2 pokoje (2 i 3 osobowe) w 3*standardzie, skromne, czyste i przytulne według Reibow a otrzymaliśmy 2x2osobowe nienadające się do używania poniżej jakiejkolwiek klasy hotelowej (może w standardzie najtańszego motelu) - nie działająca spłuczka WC i lejąca się wodą do sypialni, pozrywana podłoga, brud, zepsuty zamek do drzwi, brak moskitier, gniazdo szerszeni.... Przestroga!!! pokoje z oznaczeniem literami na początku nie nadają sie do zamieszkania (B...,C...,D....). Na terenie hotelu/restauracji nawet nie wiedzieli co to za pokoje....
    Z braku wolnych pokoi nie było możliwości zmiany na ,,normalny,, standard. Wygląda na to że Reinbow nie jest w stanie nawet zarezerwować odpowiedniej liczby pokoi dla swoich wycieczek....Tragedia.
  • ~Tadek / 2023-03-03 11:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem ostatnio Brazyli i Argetyne zapomniał rezydent że przyleclismy, biuro schodzi na psy i mają cie gdzieś głęboko w d.... e
    WadyTylko licz na siebie przewodnik zero
  • ~Piotr / 2023-03-02 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    super wakacje z rainbow https://youtu.be/4503lBvSWKA
  • ~tt / 2023-02-27 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bylismy w sierpniu na zorganizowanym przez biuro rainbow wypoczynku w Grecji.Na poczatek 1.)biuro zarezerwowalo nam hotel przy lotnisku ale z data przyjazdu 2022.08.21 a data wyjazdu 2022.08.20!!! za kwote 800PLN takze w ulewie musielismy za kolejna pieniadze zalatwiac nastepny hotel
    2.)po dotarciu na miejce okazalo sie ze hotel nasz a takze inne hotele operatora prowadzi firma bedaca na skraju bankructwa.
    3.)Sniadania i obiadokolacje byly w standardzie dla bydla nie ludzi.Na stolówce serwetki w wiekszosci uzywane!!!Czesc jedzenia bylo zepsute bo nikt nie chciał tego jesc.
    4.)Zaplacony pokoj z widokiem na morze w hotelu cztero gwiazdkowym w realu to klitka z widokiem na sciane sasiedniego budynku.Z powodu zle wykonanej kanalizacji wode z syfonu wysysało i cale zakazone powietrze i fetor waliło do srodka!!!
    5.)Reklamacje u rezydentki nie przynosily skutku.
    6.)Reklamacje u organizatora bezposrednio w biurze rainbow byly takie ze my jestesmy winni ze wybralismy ze strony R.pl dany hotel i to nie wina organizatora ze stracilismy 16500PLN i z dojazdami 10 dni zycia.
    Podsumowujac nasza ocena biur rainbow to banda oszustow którzy aby utrzymac sie przy zyciu organizuja wakacje u firm na skraju bankructwa i setek tysiacom uczciwie pracujacym ludziom zamieniaja wakacje w koszmar.Przestrzegamy przed tym touroperatorem lepiej czas i pieniadze przeznaczyc na pomoc potrzebujacym.Na nasze uwagi to jasniepansko zaproponowalo biuro ze skoro zaplacilismy za hotel dwa razy to za jeden nam oddadzo w zamian za ugode.Na taka ugode sie nie zgadzamy gdyz nie bedziemy mogli o złodziejskich praktykach wlasciciela biura r.pl ostrzegac innych a sprawa znajdzie finał w instytucjach.....
    Wadywszystkie jakie ma firma na skraju bankructwa
  • ~Gizela. / 2023-02-26 08:58
    Ocena: 4.33 / 5
    Rejs Zjednoczone Emiraty Arabskie,Katar i Oman w dniach 3-11 luty 2023r. Polecam. Głównie za sprawą pilota
    pana Roberta Kuchara, który był jak siedmiogwiazdkowy hotel Burj Al.Arab w Dubaju. Pełen profesjonalizm.
    Pomimo licznej grupy - 46 osób- wszystko było świetnie zorganizowane, pełna informacja, dużo wiadomości i ciekawostek uzyskanych podczas wycieczek fakultatywnych. Polecam.



  • ~Marek / 2023-02-23 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Starają się o klienta dopóki nie zapłaci, potem czar pryska, tydzień prosiłem o numer rezerwacji lotu bym mógł odprawić się on line mają mnie w... nosie. Ludzie w komentarzach podają nazwiska nieudaczników pilotów by innych ostrzec - jeszcze się nie zdążyło by ktoś odpowiedział na takie komentarze, a dowiedzieć się o to kto będzie pilotem zapłaconej wycieczki tuż przed wyjazdem, jak twierdzą operatorzy, jest niemożliwe
    ZaletyKiedyś były
    Wady Po wpłacie pieniędzy mają nas już w " poważaniu "
  • ~Beata / 2023-02-17 07:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Rezydent Aleksandra na spotkaniu zaprezentowała żenujące zachowanie. Zarówno jej ton jak i charakter wypowiedzi były conajmniej niegrzeczne i prostackie. Z jej informacji nie dowiedzielismy się nic, ani jak się poruszać , ani co zobaczyc. Nic poza swoją oferta nie polecała. Jej zachowanie pokazywało , że ma nas gdzieś. Nie czułam się klientem, a Ona robiła wszystko z łaski.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902