WadyBrak profesjonalnosci
strona 8 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Mariusz / 2022-03-13 19:53
Mieliśmy okazję być na wyjezdzie z Rainbow w Kenii z rodziną 3-osobową w hotelu Neptune Village Resort&Spa. W pierwszy dzień kiedy wprowadziliśmy się do pokoju miałem zamknięty sejf do którego chciałem schować wszystkie wartościowe rzeczy i portfel w który miałem pieniądze. Miałem zadzwonić na recepcję ale pojawiła się obsługa i Pan jak się tytułował manager od spraw sprzątania otworzył mi sejf kodem serwisowym więc umieściłem wszystko do sejfu podając swój własny kod. W drugo dzień po południu kiedy brałem pieniądze z sejfu zauważyłem brak 100 USD i 4000 tyś szylingów, zgłupiałem sądziłem że będąc zmęczony po podróży i wymieniając kasę w kantorze na lotnisku prawdopodobnie zostałem oszukany, nie ukrywam ze nie policzyłem dokładnie pieniędzy. Minęło kilka dni łącznie 5 wcześniej nie zaglądałem do sejfu do momentu kiedy mieliśmy jechać na safari po otwarciu sejfu byłem przerażony w portfelu brakowało łącznie 900 USD i 100 EUR nie mogłem w to uwierzyć była to kasa do zapłacenia za dwie rodziny za safari. Zadzwoniłem do kolegi który mieszkał z rodziną obok w pokoju żeby sprawdził swój sejf brakowało 500 USD i 10 tyś szylingów. NIe wspomnę że informacją o kradzieży rozniosła się szybko i nie tylko my byliśmy ofiarami złodziejstwa w tym hotelu. Kasę skradziono Polakom na dzień przed wylotem. My byliśmy tam 2 tygodnie. Oczywiście wezwaliśmy Policję i rozpoczęło się śledztwo które do niczego nie doprowadziło. Hotel umył ręce zwlekał z informacjami postępowania, twierdził że dostaniemy oświadczenia z Policji za kilka dni, zwlekali do czasu wyjazdu. Finał był taki że sami pojechaliśmy na Policję i odebraliśmy dokument potwierdzający kradzież. Jeśli chodzi o rezydenta nie zrobił w tym kierunku z zasadzie nic gdyby nie nasza determinacja próbował by wszystko zamieść pod stół, jak manager hotelu. Zgłosiliśmy całe zajście firmie Rainbow po 2 tygodniach dostaliśmy pismo od firmy że generalnie umywają ręce i nie czują się zobowiązani do rozpatrzenia sprawy pozytywnie. Oczywiście pismo jest długie informujące że rekomendują umieszczanie pieniędzy i rzeczy wartościowych do sejfu ale nie mogą ponosić odpowiedzialności za hotel, również nie mogą potwierdzić faktu kwoty jaka znajdowała się w sejfie. Jesteśmy oburzeni sprawdzaliśmy czy takie sytuacje się zdarzały oczywiście że tak i nie byliśmy pierwsi gdzie Rainbow twierdzi że nie było takich zajść. Podobnie mówił rezydent i kiedy pokazaliśmy mu wpisy zdarzeń w tym hotelu zmienił swoje zadanie twierdząc że to było ale już jakiś czas temu. To skandal, podejście do klienta firmy Rainbow, to ostatnio nasz wyjazd z tą firmą ! Nie polecamy !!! -
-
~Martin / 2023-08-22 18:08
Jeszcze nie wyleciałem termin na grudzień 2023 a już trzy krotnie zmienili termin wylotu. Kontakt z nimi utrudniony- mailowo, za każdym razem inna osoba i każdej trzeba tłumaczyć od początku historię chociaż wszystko jest zapisane w korespondencji mailowej- jak widać nie czytają. Serdecznie odradzam podróże z tym biurem. Mój pierwszy i ostatni wyjazd chociaż nie wiadomo czy pierwszy, jeszcze nie poleciałem. ZaletyBrakWadyKontakt, zmiana oferty -
~Michal / 2023-07-06 03:18
FATALNA organizacja wylotu. Po pierwszej wielokrotnie zmieniali godzine wylotu tak ze na koncu mozna bylo sie pogubic. Najgorsze jednak RAINBOW zostawil na koniec. Wylot o 6:30 do Katowic a hotelu zabrali nas o 1:40. Dodam, ze droga na lotnisko to 20minut. Doszl do tego ze nie ochrona lotniska nie chciala nas wpuscic do srodka no i 4 h oczekiwania na wylot zamiast spokojnego snu w hotelu -
~Mordka / 2021-07-09 08:41
Beznadzieja... Infolinia od kilku miesięcy przeciążona, panie na infolinię ZERO szacunku do klienta, traktują ludzi jak towar i nie liczą się z nimi.
Kontakt z opiekunem wycieczki.... Praktycznie brak - żadnych odpowiedzi na maila.. Dosyła tylko umowy jak trzeba podpisać zmiany ( covid, testy etc)
Najgorsze co mnie spotkało, to właśnie wasze biuro i ludzie w nim pracujący.WadyInfolinia, podejście do ludzi zero kontaktu... -
~Osttrry / 2025-02-08 06:30
Wybrałem wycieczkę w Azji / Indie „Dzikie i zmysłowe” . Można wiele powiedzieć o tym co było nie tak. Lecz zacznę od „dzikie” - to były hotele które w tej cenie nie wiem czy dochodziły do dwóch gwiazdek. Patrząc na brudne pokoje. Karaluszek w restauracji i pokojach to nic strasznego, człowiek mógł się spodziewać wszystkiego. Dziki był też plan, kilka rzeczy było na szybko a potem zbędne przestoje po 40 min. Na masaże bo zwykłej kawy człowiek tam na parkingach nie uraczy i stoi i czeka w wybieranych parkingach gdzie wszystko jest dość wysokich cenach do zakupu. Przypadek? Hmm ? nie sądzę!
„Zmysłowe” był jeden park bo tylko to zobaczyliśmy niby dzikie a jednak sądzę że tamtejsze sarenki, antylopy i kopytne aż takie
dzikie nie są. O Tygrysie można zapomnieć chyba ze się zagubi bo jak 4 grupy w innym kierunku go nie widziały to znaczy że po większym zainteresowaniu dowiadujemy się że jeździ się do granic tego dzikiego parku bo dalej nie można wjechać ???? „Zmysłowa” była podróż pociągiem gdzie wyjazd był opóźniony o 5 godzin chyba a jazda pociągiem który miał dojechać w godzinach porannych dojechał po 16 godzinach i na stacji był 19.30. Bez jedzenia od 16 wyjazd z hotelu dzień wcześniej ????
Objazdówka dla wytrwałych ????ZaletyPilot miał wiedzę o miastach, świątyniach. Wiedza o Indiach i kulturze na prawdę wielka.WadyLogistyka zawiodła w ostatnim dniu czas na zakupy a wszystko zamknięte przez wybory. W trakcie za dużo nie można było kupić bo był lot wewnętrzny z Varsnasi do New Dhali. -
~RAFAŁ / 2021-09-05 22:17
Sycylia - wyspa niezwykła. Wycieczka objazdowa okazała się klapą. Hotel na tzw. zadupiu. Brak rozliczenia zebranych pieniędzy na wstępy (240 €).
Pilotka - dramat. Wyuczone teksty z Intetnetu, przerywane stękaniem lub mlaskaniem. Niekompetentna i niedbająca o dobre samopoczucie grupy. Najczęstsza odpowiedź: Nie wiem.
To byla moja ostatnia wycieczka z Rainbow.
Jeszcze niesamowita praktyka podwyżs?ania ceny w miarę zbliżania się terminu wyjazdu. Zapłaciłam o 1000 zł wiecej niz inni uczestnicy. Przykre, co to biuro zrobiło ze swoją dobrą marką.ZaletyBrakWadyJak wyżej, ale głównie zla pilotka. -
~Syf rainbow, więźniowie głupiej decyzj / 2022-08-29 03:56
Przed chwilą na granicy Słowacji jako wracających do Polski zostaliśmy poinformowani o powrocie do Budapesztu 140 km, podobno zespół się jeden z autokarów. Rainbow ma w nosie wracające osoby. Warto wszystkich wykorzystać, aby wyjść na swoje. Ludzie to plotki, R to syf biorący ludzi powierzających swój los za niewolników czy więźniów. Czy nie stać ich na wynajęcie autokaru dla podróżujących zepsutym. Czy nie jest to firma szanująca ludzi i ich czas. SYF rainbow !!!! Uważajcie na takie przypadki. Rainbow - Syf. ZaletyProgram ok, ale ...WadyPotraktowanie dojeżdżających do polskiej granicy poniżej krytyki . Syf -
~Sylwia / 2023-09-06 09:25
Wakacje z biurem rainbow w hotelu Metropol. Biuro opisuje że jest klimatyzacja centrala co jest błędnym stwierdzeniem bo nawiewy niby zimnego powietrza( nie dało się tego zimna odczuć) to nie klimatyzacja. Zgłosiliśmy to do biura i otrzymaliśmy informację że dla naszego dobra i naszego zdrowia temperatura nie mogła być za niska (w pokoju ok 30 stopni). Drugą rzeczą jest zapis plaża prywatną, też może być to inaczej niż w rzeczywistości zrozumiałe gdyż nie jest to plaża tylko dla gości hotelowych ale dla tłumów ludzi którzy przyjeżdżali i niby płacili za leżak(8osob na jednym zestawie leżaków) też poprosiliśmy biuro żeby zmienili ten zapis bo czym różni się od plaży publicznej nie wiem. Dostaliśmy odpowiedź że nie mają na to wpływu bo to hotelu plaża,ale mogli nie wprowadzać w błąd w opisie bo dla tej prywatnej plaży między innymi wybraliśmy ten hotel.
Biuro musi pisać ofertę zgodna z prawdą bo na tej podstawie ludzie dobierają hotele,plażę i rejon a w tym biurze niestety tak nie jest. Też zapłaciliśmy za 15dni a na miejscu byliśmy o 22 ,więc jeden dzień na wstępie przepadł.ZaletyMiła Pani rezerwując nam wczasy,WadyBrak rzetelnych informacji o ofercie, które zgodne z prawdą mogły by zmienić wybór oferty
Cena powinna uwzględniać faktyczną ilość dni pobytu -
-
~Włodzimierz / 2021-03-27 13:08
Wycieczki realizowane zgodnie z opisem. "Kwiatki" wychodzą na miejscu: kiepskie wyzywienie, średnia opieka rezydenta, brak kontaktu z niektórymi rezydentami. Telefon oczywiście podany ale nic poza tym. Równie dobrze mógłby być podany adres "Berdyczów 13". Nie dotyczy to oczywiście wszystkich rezydentów. Jak zauważyłem niektórzy dostęp do Whats App i są strasznie zapracowani, inni włączają japoński olewator na tranzystorach. Próbowałem złozyć reklamację tak jak to sugerowano na adres e-mail szkolenia@akademiarainbow.pl. To jeden z adresów typu "Bardyczów 13". Brak jakiejkolwiek odpowiedzi od 21.03.2021. Polecam desperatom ! ZaletyZgodność oferty z opisem, umiarkowana cena.WadyOferta jednak nie do końca zgodna z opisem (wyżywienie poniżej krytyki - to nie tylko moje odczucia). Kiepska opieka rezydenta, brak kontaktu z rezydentem. -
~Zawidziony / 2022-10-21 08:06
Z końcem marca 2022 zakupiliśmy wycieczkę do Tajlandii z rabatem 43 %. W październiku otrzymujemy info że impreza odwołana. Wybieramy imprezę Tajlandia/Kambodża/Wietnam która w porównywalnych terminach jest o 1500-1700 zł tańsza. Rainbow utrzymuje nam 43% rabat ale cenę finalna daje o 6 tys. zł wyższą na dwóch osobach!!!!
To biuro uważa, że ludzie nie umieją liczyć i za wszelką cenę pojadą na wymarzone wakacje!!!Omijajcie ich szerokim łukiem!ZaletybrakWadyobsługa klienta
naciągane ceny -
~Zbyszek / 2023-08-20 15:38
Porażka miała być niespodzianka na 40 rocznicę a wyszedł dramat ZaletyPołożenie obsługa hotelu Silver beach na kosWadyPokój śmierdzi kanalizacją osziso parę razy brk ciepłej wody obsługa hotelu cabana -
~Aneta / 2021-09-17 11:48
Wracamy z wycieczki po Grecji + 1 dzień Macedonia ( po zmianie programu) od 04-17.09.2021. Wycieczka wydawała się ciekawa, niestety fatalnie przeprowadzona przez pilotkę p.Edytę. Zupełnie nie poczuliśmy klimatu Grecji(jedzenie w pośpiechu w knajpach wskazanych przez przewodnika), informacje podawane z internetu bez polotu i zaangażowania. Miałam wrażenie, że jedziemy z wycieczką zoologów gdyż najważniejsze obiekty, na które p. Edyta zwracała nam uwagę to napotkane po drodze zwierzęta...no i jeszcze tory kolejowe...Jednym słowem żenada. Wyżywienie monotonne, ale adekwatne do ceny, którą płaciliśmy. Pokoje bardzo zróżnicowane. Na Zakyntos część grupy była zakwaterowana w nowym ośrodku przy basenie, a część w nie do końca wykończonych apartamentach bez windy i klimatyzacji, gdzie podczas burzy woda lała się do pokoi drzwiami, oknami( jeżeli ktoś je miał) oraz gniazdkami elektrycznymi. Grupa nie otrzymała żadnej pomocy ani wsparcia od pilotki, która nie chciała podać nawet telefonu do rezydenta. Jej arogancja, buta i lekceważenie uczestników przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Z wymianą pokoi np.pomogły nam panie recepcjonistki. Grecja z p. Edytą to ogólnie dramat! Nie polecam nikomu. Do tego dochodzą późne powroty do hoteli, po bezsensownych długich przystankach po drodze i zmianie planów wycieczki w ramach tzw. bonusów, o które nikt nie prosił. Skutkowało to brakiem możliwości zrealizowania wycieczek fakultatywnych, na które już nie mieliśmy nawet ochoty. Tę wycieczkę uratowała jedynie Macedonia. Co prawda to tylko jeden dzień, ale wrażeń więcej jak w poprzednie kilka. Rewelacyjny przewodnik Dawid-pomocny, zaangażowany z olbrzymią wiedzą i pasją. Hotel w Skopje też najlepszy z dotychczasowych. ZaletyZdecydowanie Macedonia i fantastyczny przewodnik DawidWadyFatalny przewodnik p.Edyta. Zero zainteresowania grupą i pomocy w najdrobniejszych sprawach, aż nie chciało się brać fakultetów. Ludzie, jeżeli mogli bez utraty pieniędzy,rezygnowali z tych, na które zapisali się pierwszego dnia. -
~Dominika / 2024-12-12 15:10
Wycieczka objazdowa - Cesarskie miasta -po Maroku 1-8 listopada 2024. Pierwszy dzień to totalna porażka: jadąc do hotelu w Agadirze z lotniska okazało się, że brakuje nam jednej uczestniczki w autokarze i po godzinnej podróży z lotniska wracaliśmy po tą osobę. Okazało się też, że jesteśmy rozlokowani w 5 hotelach i uczestników naszego autokaru ,trzeba rozwieść do ich miejsc rezerwacji. Podjeżdżaliśmy pod kolejne hotele; gdzie pilot wysiadał z kilkoma uczestnikami, a my czekaliśmy w autokarze. Tak trwało przy kolejnych hotelach -2,3,4 pilot wysiadał z kilkoma osobami, pozostawiając nas w autokarze. Przy piątym hotelu kierowca nie mógł znaleźć adresu - błądziliśmy po mieście, rozpytując o wskazany hotel. Po godzinie 18,00 dojechałyśmy do swojego miejsca zameldowania - zmęczone, brudne i spragnione. Pragnę nadmienić, że to plan organizatora przewidywał , pierwszego dnia - dojazd do hotelu, wypoczynek po podróży i aklimatyzacje. No niestety nic z tego nie doświadczyliśmy. Wydawałoby się, że biuro podróży, które działa na rynku polskim od lat; radzi sobie lepiej z planowaniem i logistyką. Polacy lecący do Maroka stanowią naprawdę dużą grupę zwiedzających. Czy nie można było inaczej rozlokować uczestników ?( z nami z lotniska wyruszały jeszcze 2 autokary Polaków). Płaciliśmy za pierwszy dzień, a nic z niego nie zostało w mojej głowie - tylko ciągnąca się wielogodzinna podróż i zmęczenia. A wiadomo jak wyglądają dni na wycieczce objazdowej. Kolejna uwaga to pilot - niekompetentny, nieprzygotowany , który czytał z kartki informacje oraz przewodnicy, którzy znali tylko język angielski i w tym języku przekazywali nam informacje o zabytkach. Będę się długo zastanawiać nad kolejnymi podróżami z biurem Rainbow. -
~Ewa / 2025-02-14 00:42
Wczasy Kenia hotel Diamonds Malindi luty 2025r. Oferta podaje nieprawdziwe dane o odległości od lotniska w Mombasie. Hotel jest odległy nie o 120 km i 2,5 godziny drogi, a o 160 km i 4 godziny drogi. Biuro na tej trasie organizuje transfer małym, ciasnym, afrykańskim busikiem bez klimatyzacji, w którym bagaże jadą na dachu lub wewnątrz pojazdu na kolanach lub pod nogami pasażerów. Auto było w środku brudne. Przewiew powietrza przez otwarte okna spowodował schorzenia zatok i katar. Oferta opisuje plażę hotelową jako piękną i posprzątaną, ale nie wspomina o plaży nad oceanem, która znajduje się poniżej hotelowej i jest pełna wodorostów nanoszonych przez pływy. Ocean w tym miejscu nie nadaje się do kąpieli z uwagi na naturalnie zanieczyszczoną wodę przez glony, wodorosty i muł rzeczny (nieopodal mają ujście 2 rzeki). Oferta sama w sobie zachęca opisem hotelu, ale w realiach okazuje się bardzo męcząca z wyżej wymienionych powodów. Osoby wyjeżdżające do Keni pierwszy raz nie znają realiów dróg w tym państwie. 120 km można przejechać np. w Turcji w 2 godziny. W Keni będą to 4 godziny. Czuję się oszukana z powodu na brak rzetelnych danych podczas zakupu tej oferty. Teraz wiem, że trzeba czytać opinie a nie ofertę. ZaletyTylko hotel był dobry i zgodny z opisem w ofercie.WadyKłamstwo na temat odległości (hotel oddalony o 40 km w Watamu też ma podaną odległość od lotniska 120 km), czasu przejazdu, najgorszy z możliwych środek lokomocji podczas transferu lotniskowego w obie strony oraz na safari. Brak informacji o specyfice zanieczyszczenia plaży i wód oceanicznych w tym rejonie. Zakup ofert tego biura wymaga przeczytania wszystkich opinii na różnych dostępnych stronach, żeby poznać prawdę na temat gdzie się wybieramy. Czemy więc służy oferta i zawarty w niej opis atrakcji? -
~FABIAN / 2023-08-18 13:53
Oferta przekoloryzowana,miejsce fajne czego nie można powiedzieć o hotelu!.3* to zdecydowanie za dużo,poobdzierane ściany,skrzypiące drzwi,itp.Dziennie "rezerwacje leżaków od godzin porannych przy basenach...porażka".Jedzenie niewspółmierne do opini które czytaliśmy...dziennie to samo,odgrzewana fasolka z rana na obiad,sztuczne ciastka ,itp....nic ciekawego,więc udaliśmy się do pobliskich restauracji na konkretne posiłki.Oczywiście all inclusive ????????????????,co sporo podniosło koszt wczasów. ZaletyWidoki,i miejsceWadyHotel,jedzenie -
~Feliks / 2023-04-19 16:42
Od 9.04 do `13.04 wrobiłem się w wycieczkę lotniczą do Paryża. Załatwiałem internetowo. Umowa wróciła z miej więcej takim wpisem: "Twoja wycieczka została opłacona, z ubezpieczeniem zalecanym". PO przylocie, w hotelu pilot ogłosił zbieranie dodatkowo ponad 250 euro, praktycznie bez KP - na listę, do ręki {nie uprzedzono mnie o tym haraczu przed wyjazdem}. Opłacona faktura za wycieczkę, to ponad 2500zł. Komentarz pomijam. Hotel, znajdował się na peryferiach, ok 1km od najbliższej stacji metra. Wędrówki po metrze (przesiadki) + zwiedzanie, to średnio od10 -15 km dziennie {włączyłem krokomierz}. W tym czasie, wynajęty autobus stał pod hotelem. W muzeach, {Luwr, Orsay} chodziliśmy bez przewodnika. Zamki nad LOarą to jeden dzień w podróży autobusem. Jak ktoś coś takiego lubi? Ja już nigdy na tą firmę się nie zdecyduję ZaletyParyżWadyNa granicy wydolności fizycznej, zwłaszcza dla osób starszych -
-
~Henryka / 2021-01-08 08:05
Biuro w momencie pandemii zostawiło swoich klientów. Brak kompetencji pracowników, kłamstwa od samego początku po odwołaniu wycieczki z powodu pandemii. Termin wycieczki to 13.03.2020 a do tej pory nie odzyskałam pieniedzy, Biuro jest niewiarygodne. ZaletyW czasie zakupu wycieczki wszystko przebiega bez zarzutu. Dobra organizacja, miła obsługa.WadyOkres pandemii uniemożliwił wyjazd do Kenii. Koszt wycieczki ok. 6000zl. Dzień przed wyjazdem o godz. 19,00 biuro odwołało wyjazd. I zaczęło się. Najpierw czekałam 194 dni na wypłatę pieniędzy. Biuro tak długo zwlekało z wypłatą, aż Fundusz Gwarancyjny przejął zadłużenia. 1.10.2020 złożyłam wniosek do Funduszu o zwrot kosztów. Mój wniosek "dotarł" do Funduszu w listopadzie. Rainbow w swoim wniosku popełnił błędy a wpłatę 7,5% na rzecz Funduszu uiścił dopiero w grudniu. 30 grudnia do Funduszu dotarł też drugi ( wypełniony przed Swietam przez mnie) wniosek. Te wszystkie błędy "kosztują" kolejne 30 dni zwłoki w oczekiwaniu na zwrot. Ze strony Biura nie usłyszałam słowa przepraszam. Pracownicy wykazali się totalnym brakiem kompetencji,malo tego kłamali od samego początku, zapewniając, że BIURO robi wszystko, żeby pomóc. Ta pomoc skutkuje tym, że do tej pory, czyli 8.01.2021 dalej nie mam pieniedzy. Czekam na nie od 13.03.2020. Kiedy wszystko przebiega bez problemów, jest dobrze, ale w momencie wystąpienia kłopotów, Biuro pokazuje klientom środkowy palec. Brak pieniędzy, brak winnych. -
~Jan / 2023-01-03 19:24
Po zakupie wczasów po kilku dniach kazali nam dopłacać bo sprzedali nam pokój którego nie mają. -
~Juliusz / 2023-10-02 14:23
Bułgaria - Od gór do morza, po Złote Piaski
Opinia dotycząca wycieczki objazdowej Od gór do morza po Złote Piaski w dniach 8.09.-15.09.2023r. Objazd oceniam negatywnie. Pierwszy dzień przyjazd do Warny. Nocleg w hotelu Adamo. Odległość od centrum Warny ponad 4 km. W pierwszym dniu nie miał znaczenia, ale w ostatnim już tak. Ostatni dzień. Po śniadaniu czas wolny do godz. 16:40 bo wtedy przyjeżdża autobus i zawozi na lotnisko. Wybraliśmy się pieszo do centrum Warny.( razem ok. 10 km.)Zwiedziliśmy miejsca które nie udało się zrealizować w programie poprzedniego dnia. W Warnie najważniejszym punktem powinno być zwiedzenie mauzoleum króla Władysława Warneńczyka. W programie nie było – dlaczego. W programie zwiedziliśmy Muzeum Archeologiczne przez ok. 50 min. Pilotka polska p. Paulina –bardzo miła sympatyczna osoba. Pilotka Bułgarka ( emerytka mogłaby zakończyć pracę jako pilotka)bardzo słaba organizacyjnie. Dodatkowa nasza pilotka tłumaczyła z bułgarskiego na polski. Pilotka Bułgarka za dużo czasu poświęcała na opowiadaniu zwiedzanych obiektów. Warna Muzeum Archeologiczne 50-min. Sofia sobór Aleksandra Newskiego ok. 35-40 min. Monastyr Baczkowski ok.40 min. Monastyr Rylski ok.40 min. Melnik najważniejsze degustacja win bułgarskich za 30 euro. Czasu na spacer po pięknym górskim miasteczku nie było. Wielkie Tyrnowo wieczór bułgarski 45 euro. 75 euro za te dwie imprezy stanowczo za drogo.( ok.140 lewa) Nie bardzo rozumiem na co poszło 156 euro na wstępy. Bułgaria jest stosunkowo tania. Bilety wstępu grupowe po 5 lewa, a pilotka zebrała od osoby prawie 300 lewa. Hotele dobre tylko w dwóch nie było wind. W jednym było 15 stopni aby dotrzeć do recepcji. W drugim była załatwiona osoba do przenoszenia bagaży. Transport bez zastrzeżeń. Śniadania serwowane. Po 3 plasterki żółtego sera i 3 plasterki kiełbasy. Tylko w dwóch – trzech hotelach szwedzki stół. Przejazd do Rylskiego Monastyru. Po drodze zatrzymujemy się aby zamówić obiad. Po zwiedzeniu Monastyru wracamy na obiad. My nie korzystamy z obiadu. Siedzimy przy stoliku na dworze. Podchodzi pilotka bułgarska i twierdzi ,że nie możemy tu siedzieć – bardzo niegrzeczna. Przychodzi kelnerka i pyta czy coś zamawiamy. Odpowiadamy że nie. Kelnerce nie przeszkadza że siedzimy przy stoliku.Strata czasu ok.1,5 godz. Później przejazd do Sofii. Bardzo mało czasu wolnego. Przecież obiad można było zjeść w Sofii i byłoby więcej czasu wolnego.
Do pandemii kilkanaście razy byłem na wycieczkach z Rainbow Tours i nie miałem zastrzeżeń odnośnie wyjazdów. Po pandemii zmieniło się diametralnie na niekorzyść biura podróży. Poszli na ilość a nie na jakość.
-
~Kajka / 2022-07-12 20:54
Nigdy więcej Rainbow. Ostatnio Dominikana (koszt ok 11000) nie byle jaki hotel wróciłam chora (zgłoszone potwierdzone wizytą lekarską) ze względu na bród w pokojach, a szczególnie w łazience i jeszcze kilka niedociągłości. Reklamacja nieuznana... teraz Madera (hotel5*) zajechaliśmy, a okazało się, że nie ma naszej rezerwacji, bo jak twierdził rezydent za późno kupiliśmy wycieczkę!!!Gdyby nie znajomość języka i przyjazność hotelu, to w lobby chyba byśmy czekali do dziś, bo rezydent nic nie potrafił załatwić, a z powrotem nie było dla nas transferu...nikt nas nie poinformował gdzie i kiedy mamy czekać. Po moich kilku interwencjach i z łaską pani napisała ok 16, że nastepnego dnia rano o 8:50 mamy transfer. Trzy dni nerwówki- niezłe wczasy!!! Do tego kilka niedociagłosci. WadyNiekompetentni rezydenci
strona 8 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »