ZaletyBrak
strona 6 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Marcela / 2023-07-31 19:19
Zniszczono bagaż, przewoźnik nie odpowiada, biuro umywa ręce -
-
~Darek / 2023-07-29 11:09
Naigirsze biuro Nie wywiezie się z umowy nie sprawdzą iakosci które oferuje ZaletyZadnychWadyNie kontroluje swoich pracownikow -
~Elzbieta / 2023-07-27 10:10
Odradzam Rainbow , Gruzja Batumi - Hotel White Sails Residential
Odradzam . Strata pieniedzy i zmarnowany urlop . Polozenie przy placach budowy ( caly obszar w rozbudowie) - halas i kurz od rana do wieczora. Czeste braki w dostawie wody i pradu. Nawet powyzej 10 godzin. Obsluga ignoruje gosci hotelowych , nie moglam sie doprosic o papier toaletowy , posciel czy reczniki. Bark pradu , to brak klimatyzacji. Jedno sprzatanie na tydzien , sama smieci wynosilam. Brak internetu w pokojach, jedynie slaby i wolny internet przy recepcji. Jedznie nie dobre , male ilosci , szybko sie konczace. Za mala ilosc lezakow do opalania przy basenie i brak parasoli. W czasie goracych dni bylo to uciazliwe , nigdzie cienia. Basen maly , jak na taki kompleks - 4 budynki z pokojami pod wynajem. Daleko do centrum , plaza kamienista bez lezakow i parasoli. Odbiorniki Tv w pokojach, ale nie mozna obejrzec zadnego kanalu . A najgorsze , to ze personel ignoruje gosci, nie wywiazuje sie ze swoich obowiazkow ( prosba o papier toaletowy , czyste reczniki czy pomoc z internetem w pokoju). Bardzo droga cena za pobyt w stosunku do jakosci.Zaletynie maWadydrogo, niski standrd ,czeste braki w dostawie pradu i wody ; brak internetu i tv ; zdjecia nastronie poprzerabiane - wielkosc basenu na zdjeciach i w rzeczywistosci nie pokrywa sie. To sa apartamenty pod wynajem a nie hotel -
~Adam / 2023-07-25 13:06
Rodos miał to być kierunek moich wakacji w tym roku. Wyjazd za dwa tygodnie. MSZ i MSiT oraz ambasada RP w Atenach odradza podróży na wyspę bo w najbliższych tygodniach pogoda ma się nie poprawić przez co szalejące pożary nadal będą zagrażały życiu i zdrowiu turystów i lokalnym mieszkańcom Rodos. W swojej rezygnacji powołałem się na art. 47 ust. 4 ustawy o imprezach turystycznych biuro to zlekceważyło i chce obciążyć mnie 70% całkowitych kosztów wycieczki. Swoją sprawę skierowałem do Rzecznika Praw Konsumenta i idę z biurem na bitwę. Na infolinii nie można liczyć na zrozumienie ze strony pracowników Rainbow Tours. Nikomu nie zalecam dalszej współpracy z nimi. ZaletyBrakWadyTraktowanie klienta jak krowę do dojenia. Może i krowa jest lepiej traktowana -
~Jarosław / 2023-07-25 09:26
Kasa,kasa czy podczas kleski pożarów na Rodos musi ktoś zginąć żeby się opamiętali? Zaklinają rzeczywistość że jest bezpieczne a MSZ rekomenduje wstrzymanie się z podróżą. ZaletyNie dostrzegamWadySame, chciwość i brak empatii. -
~Kate / 2023-07-24 12:01
Biuro to tragedia. Przy ewakuacji na Rodos, gdzie za plecami szalał nam pożar robiliśmy to na własną rękę. Potem noc na plaży, dzień w obcym hotelu na leżakach przy basenie, dzień w szkole na dmuchanych materacach a dalej nie wiem co będzie. Nikt nie sprawdził listy gości aż do pobytu w zastępczym hotelu, więc jakby ktoś zginął na plaży, w trakcie ucieczki z hotelu nawet nikt by nie wiedział.
Dramat to mało powiedziane.
Brak odpowedzialniści za życie i zdrowie ludziZaletyBrakWadySame wady -
~Joanna / 2023-07-24 10:53
Dramat. Pan Borys (pilot) był niemiły i kilka razy wprowadził nas w błąd (odnośnie sklepów, cen, miejsc w okolicy). Ostatniego dnia przeniesiono nas z pięknego hotelu z nasenem do domu parafialnego (!) bez klimatyzacji, z jajecznica z 3 jajek jako śniadanie dla 6 osób. Ostatniego dnia p. Borys nie wiedział co ma z nami zrobić (był wcześniej nieprzemyślany do końca i pozmieniany plan), więc zostawił nas na 5 godzin w mieście, w którym wszystko było zamknięte... Było mało czasu wolnego w ważnych miejscach (po godzinie w Splicie i Dubrowniku), przez co ludzie wszystko robili w biegu. Za to innego dnia, w bajeczny sposób opisana w ofercie wyprawa do Naretwy, wyglądała tak, że siedzielismy 5,5 godziny w restauracji i nie wiedzieliśmy, co ze sobą zrobić. Ostatniego dnia, po dojechaniu do Moszczyc, koordynator tak rozplanował podróże, że ludzie z Trójmiasta pojechali jako ostatni (bo jeden autokar z ludźmi z Gdańska się spóźniał). Wysłano wcześniej jeden autokar na północ, ale zamiast dołączyć do niego gdańszczan (będących już dobę poza hotelem), dołączyli ludzi z Katowic... Jakakolwiek próba uzmysłowienia koordynatorowi, że jest to nieprzemyślane i do końca w porządku, kończyła się podnoszeniem na nas głosu i obciążeniem nas wina o wszelkie opóźnienia. 21 godzin po opuszczeniu hotelu siedzieliśmy przez 5 godzin na pustkowiu, w deszczu, w miejscu gdzie nawet klienci przydrożnej karczmy nie mogą za darmo skorzystać z toalety... ZaletyKilka ładnych miejsc w ofercieWadyZmiana hotelu na gorszy, zmiana planu na gorszy, odwiedzanie zamkniętych miejsc, niekompetentny pilot, problemy z transportem -
~Sewa / 2023-07-24 10:16
Dlaczego wysyłacie klientów mimo pożarów na Rodos? Wyspa jest mała, a sytuacja jest dynamiczna, chaos panuje wszędzie a wakacje będą mocno ograniczone. Obecnie nie ma możliwości spędzenia tam wakacji w sposób zadowalający i 100% bezpieczny. Bezwzględne podejście! -
-
~Katarzyna / 2023-07-23 13:46
Byłam na trasie Chorwacja polako polako w czerwcu 2023 r. Dziękuję za bardzo dobrą opiekę podczas wycieczki i pełen profesjonalizm pilotki Pani Elżbiety Kwiatkowskiej. Jestem osobą niewidomą więc dziękuję za dodatkowe zaangażowanie i pomoc w tym żebym jak najwięcej skorzystała z wszystkich propozycji.
Katarzyna Nowak z Wrocławia -
~Krzysztof K. / 2023-07-22 07:19
Znakomita wycieczka do Korei Południowej. Perfekcyjna organizacja oraz wyborne hotele. Przewodnik o znakomitej wiedzy i umiejętności organizacji swojej pracy. Kolejna podróż z Rainbow, która była bardzo dobra beż najmniejszych problemów. ZaletyOrganizacją, hotele, jedzenie.WadyNic -
~Aga / 2023-07-19 15:44
MonteCarlo Lungomare Albania Vlora.
Pobyt w tym roku w czerwcu. Hotel opisany jako 4gwaizdkowy. Niestety z niczym się to ma. Epoka PRL-u totalnie. Obiecano nam basen gdzie na miejscu okazało się, że tak naprawdę go nie było w tym hotelu. Owszem był w drugim hotelu tzw "Hotel Matka Monte Carlo", lecz co do basenu to za dużo powiedziane, jakieś 4x3m. Powiedziano nam, że możemy tam chodzić i korzystać z basenu i wszelkich udogodnień typ bar itp. Droga do hotelu to jakieś 1,5 km. Na miejscu jednak okazało się, że w barze musimy płacić za każde piwo, wino bo tylko to jest do dyspozycji.Wracając do hotelu, o którym mowa to w żadnym stopniu nie był przygotowany na gości(działa pierwszy sezon) już pierwszego dnia brakowało piwa, jedzenie żaden wybór, codziennie jajka sadzone, ryż, kurczak i od czasu do czasu ryba. To co widać w ofercie na zdjęciach niestety również chyba fotki nie z tego hotelu, krzesła i stoły jakieś drewniaki, a stół pokryty ceratą. My trafiliśmy na ładny pokój, ale nie wszyscy mięli takie szczęście. Ludzie dostawali pokoje na tyłach hotelu dopiero dla nich przygotowywane, odgradzane płotkiem na biegu od drogi. Niby polski rozumieją, ale co do czego to nie za bardzo. Kanapki i woda na drogę, dobrze, że poszłam i powiedziałam, że mają tak napisane w ofercie wymeldowania bo byśmy też nie dostali. Oj dużo by pisać. -
~wisiu11 / 2023-07-19 14:13
Ja z Rainbow byłem w zeszłym roku w Turcji i w tym roku w Albanii dla mnie wszystko było tak jak w opisach i ze strony hoteli (Kemal Bay Turcja i Fafa One Albania) płakaliśmy w samolocie że trzeba wracać dziewczyny rezydentki super zwłaszcza na wycieczkach ja jestem na tak. Byłem z innych biur w Bułgarii czy Grecji i Rainbow wygrywa. ZaletyObsługa jakiej się spodziewałemWadydla mnie żadnych -
~seba / 2023-07-19 09:50
Wyjazd czerwiec 2023.hotel alexander house . sam hotel i obsługa na 5 .natomiast pani rezydent pobiera pieniadze na wycieczki ( santorini) ale na tym kończy się opieka. po powrocie z wycieczki bus którym mieliśmy wrócić do hotelu odjechał bez 3 osob.mimo wielokrotnych prób dzwonienia pani rezydent nie odbierała. powrót taksówką. Zaletyhotel i obsługa.szczególnie menadżer hoteluWadypani rezydent. -
~Maniek / 2023-07-18 18:21
Wczoraj wróciliśmy z Albani, będę pisał krótko, też napisałem reklamację tej wycieczki. Na miejscu po przybyciu nikogo nie było z rezydentów firmy Rinbow brak opieki,brak obiadokolacji , jedzenie codziennie to samo na śniadanie i obiadokolacje,wycieczki fakultatywne zawyżone ceny do opisu i atrakcji, nawet rezydenci mawiają turystów aby dawali napiwki kierowcom autobusów gdzie Oni mają płacone i to nie tak mało za pracę,i Albania nie jest tania. -
~Monika w / 2023-07-16 06:37
Wycieczka objazdowa po Włoszech !Miała byc spełniam marzeń! jak sie okazlo byliśmy w obskurnych brudnych hotelach zlokalizowanych na slamsach, jak sie udało ze 40 stopniowym miec hotel z klimatyzacja to trzeba było za nia dodatkówo dopłacać!!Zwiedzanie to Wstawanie o 5 rano zeby byc w hotelu o 16 ????????♀️ Bzura totalna - hotel to remontu nie widziały od 50 lat !!! I sprzątaczki tez zreszta ! A na koniec wisienka na torcie transfer na lotnisko 9 godzin przed wylotem bo im tak pasuje???? ZaletyBrakWadySame wady
Brud smord -
~Piotrek / 2023-07-15 23:23
Udałem się do Włoszech zero klimatyzacji w hotelach okropnie ZaletyŻadnychWadyBrak klimatyzacji, wifi, hotele oddalone, hotele okropne, obrzydliwe ubikacja. -
-
~Anna / 2023-07-13 16:37
Wyjazd czerwiec 2023 Turcja hotel4 gwiazdkowy- Micador Cleopatra 7 dni, w rzeczywistości 6 dni Rainbow skraca pobyt /nocne wyloty/, mimo atrakcyjnej lokalizacji w centrum Alanyi hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, brak darmowego W - Fi, niedoprane ręczniki, tragiczna kawa i herbata tylko z automatu, bar w hotelu czynny do 21 ZaletyPolozenieWadyBrak W Fi, brudne ręczniki i posciel -
~Halina / 2023-07-13 00:23
Grecja. Kreta 2.07- 9.07.2023 Hotel Aleksander Haus****. Wszystko przebiegało zgodnie z planem. Tylko pierwsza noc była w fatalnym pokoju, a już następnego dnia dostaliśmy (4 osoby) piękny apartament z widokiem na morze, co dzięki Pani Rezydent zostało nam zrekompensowane. Rezydentki wspaniałe. Lot bez zastrzeżeń.
Jestem stałym klientem od wielu lat.ZaletyKreta. Piękny zakątek świata. Panie rezydentki- kompetentne, miłe i życzliwe. Reagowały na każdą naszą skargę. Postarały się o rekompensatę za pierwszą noc w kiepskich warunkach. Dbały o interesy turystów. Były wsparciem. "Kobiety do rany przyłóż" :))WadyJedyna uwaga do biura REINBOW - wycieczka do Santorini zbyt droga. Absolutnie nie warta 170 euro. Piękna wyspa, ale cena z kosmosu. -
~Marek / 2023-07-09 21:36
Wyspa Kos.24.6 - 1.7.23. Przyjazd do hotelu "Silver Beach" o 1. w nocy. Po wykupieniu dostępu do klimatyzacji okazało się, że klimatyzator zepsuty. Dopiero następnego dnia elektryk naprawia - zatem pierwsza noc w pokoju - saunie. Pomieszczenie niewielkie (50% powierzchni przewidzianej w umowie. Łazienka mikroskopijna - obijanie o ściany podczas prysznica gwarantowane. Podczas posiłków do wyboru 4-5 potraw (w umowie all inclusive!!!), a kto nie zdążył - zastawał puste półmiski. Dopiero interwencje uczestników nieco polepszyły sytuację. Z balkonu widok na ruchliwą uliczkę i sąsiedni hotel (w umowie: widok na ogród). Telewizor - atrapa: nie działa. Sejfu brak (w umowie). Nigdy więcej z "Rainbow"!!! (nic tam tęczowego). Punktacja: 0/10 -
~Eugeniusz / 2023-07-09 16:08
Że wszech miar odradzam biuro Rainbow. Byłem z nimi pierwszy raz we Włoszech w 1993 r. Pomyłka.
W 2016 - w nadziei, że poprawili jakosc- wybrałem się na wycieczkę objazdowa do Włoch. Program wydawał się ciekawy. W rzeczywistości przejazd przez Neapol, Rzym, Florencja, Wenecję i ok 14 zjazd do hoteli oddalonych od cywilizacji. Nie bylo mozliwosci indywidualnego zwiedzania ww. Miast. Generalnie było zdecydowanie gorzej niż w 93.
strona 6 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »