Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU opinie

Ocena na podstawie 765 opinii

1.45 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.47
  • Cena/Jakość
    1.38

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaker / 2022-06-05 14:22
    Ocena: 1.67 / 5
    PZU nauczyło mnie jak za darmo wyremontować uszkodzony samochód. Należy zaczaić się niedaleko swojego samochodu i zrobić zdjęcie innemu który będzie bardzo blisko Waszego. Potem wystarczy zgłosić na policję że sprawca uciekł i macie remont za darmo. Trzeba tylko na sprawcę wybrać samochód starszy ponieważ taki nie udowodni że nigdy nie miał kolizji bo i tak trochę porysowany a opinia rzekomego sprawcy się nie liczy.
  • ~Krzys / 2023-07-10 11:02
    Ocena: 1.67 / 5
    potwierdzam to co mówicie. walczę z PZU ok kilku miesięcy. i nic.
    ZaletyŻadnych
    Wadyokropna firma
  • ~Krzysztof / 2020-01-04 18:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Szkoda blacharska w samochodzie -ponieważ jestem sprawcą i właścicielem uszkodzonego pojazdu, zdecydowałem o naprawie w oparciu o własne AC. Szkoda zgłoszona do PZU, poinformowałem że ponieważ zależy mi na zachowaniu gwarancji na samochód, naprawy dokona autoryzowany serwis Skody(ten w którym nabyłem auto). Ponieważ uszkodzenie było niewielkie i nie stanowiło problemu w dalszym korzystaniu- postanowiłem naprawę dokonać w terminie gdy samochód będzie mi mniej potrzebny. Po wizycie w salonie Skody, dowiedziałem się że przestał on być autoryzowanym przedstawicielem Skody, a przyszłe losy firmy są jej pracownikom nieznane(POLMOT) Odesłano mnie do nowego autoryzowanego przedstawiciela(dealer innej marki, który przejął autoryzację na obsługę SKODY) . Tam zgłosiłem się i ustaliłem naprawę szkody, podając jej numer nadany przez PZU. Samochód został naprawiony, ale pomimo wysłania faktury do PZU, wykonawca nie otrzymał (pomimo wielokrotnych interwencji) zapłaty do tej chwili . Powód jaki przedstawia PZU to fakt, że osoba odpowiedzialna za obsługę szkody przelała pieniądze(bez faktury!) na konto firmy, którą podałem w chwili zgłoszenia jako planowanego wykonawcę naprawy. Z punktu widzenia PZU szkoda została rozliczona. Żadne tłumaczenia: że podana przeze mnie firma przestała być wpierw autoryzowanym salonem, a następnie prawdopodobnie upadła całkowicie, że naprawy dokonałem w serwisie autoryzowanym zgodnie z moja deklaracją tylko innym ponieważ niezależnie ode mnie nastąpiła jego zmiana; że nie rozumiem jak to jest możliwe, że przelano pieniądze bez faktury, na konto firmy która przestała istnieć, a odmawia się zapłaty firmie która rzeczywiście dokonała naprawy-nie trafiają do PZU. Obecnie wykonawca naprawy zażądał ode mnie pokrycia jej kosztów, na co się nie zgodzę. Sprawa trafi niewątpliwie do sądu. Morał- jeżeli chcecie mieć problemy-korzystajcie z usług PZU
    Zaletynie ma
    Wadyżenujący poziom obsługi szkód, unikanie rozliczenia likwidacji szkody, brak przyznania się do własnej pomyłki i obciążanie kosztami klienta
  • ~Krzysztof / 2022-09-19 21:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra odzyskać własne pieniądze za szkodę trzeba iść do sądu i obsługa bardzo nie miła wręcz arogancką oraz nie kompetentną każdy mówi i piszę co innego.
    WadyChyba wszystko co złego Cię może spotkać podczas szkody i walki o własne pieniądze.
  • ~Łukasz / 2018-12-02 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinie w sytuacji awaryjnej gdzie czas odgrywa kluczowa role
    ZaletyPrzyjazd autolawety we wskazanym czasie
    WadyBrak informacji na j folini
  • ~Maciej / 2022-05-13 11:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Tygodniami nie da się załatwić prostej sprawy, którą broker ubezpieczeniowy załatwia w parę minut. Nie warto! To moloch, w którym podejście do klienta jest urągające!
  • ~Marcin / 2018-02-16 16:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiłem polisę Wojażer.
    Od zgłoszenia mija 1,5 miesiąca i pomimo próśb aby ktoś się ze mną skontaktował brak reakcji. Po 2 tygodniach dostałem pismo że mam przesłać dokumenty które już mają bo wysłałem je przy zgłoszeniu. Podczas jednej z rozmów z infolinią Pani stwierdziła że nie wysyłali do mnie żadnego pisma, a ja to pismo otrzymałem.
    Takiego bałaganu i dziadostwa dawno nie widziałem.
    Jestem ciekaw końca tej historii, bo początek jest genialny.
  • ~Mateusz / 2022-01-18 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiadomość dla kierownictwa PZU jestem wrogiem alkoholu i narkotyków ale po sytuacji w sklepie jak padłem na podłogę i dostałem padaczki pomimo potwierdzenia u mnie tej choroby uznano mnie za alkoholika i ćpuna przez PZU pomimo że nie wykryto u mnie alkoholu ale jestem wkurzony nie wiem czy nie pozwać PZU o pomówienie iż miał bym być dla was alkoholikiem pisałem odwołanie i nic nie dało odpowiedź ta sama nie przysługują się dla mnie pieniądze za pobyt w szpitalu dlatego nie polecam ubezpieczenia w PZU
    ZaletyCo do zalet pracownicy są spoko tylko ci co z nimi rozmawiałem dlatego obsługa klienta daję połowę punktów
    WadyUznawanie człowieka za alkoholika pomimo że nie wykryto u danej osoby sporzywania alkoholu nawet jak jest czarno na białym wypisane
  • ~max / 2019-07-11 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Proponują odszkodowanie gotówkowe w wysokości 10% wartości naprawy samochodu. Skostniały, związany peerelowskimi przepisami, nioreformowalny, nieelastyczny relikt, który transformacja ustrojowa powinna 30 lat temu zmieść z rynku.
    Zaletybrak
    Wadyzaniżanie wysokości odszkodowania
  • ~Michal R / 2023-01-05 17:00
    Ocena: 1.67 / 5
    obsługa klienta to dno, kompletne bordello, jeden proces sie nie zazębia z innymi, miesiac czekam na auto zastępcze, ajkies dodatkowe ciągle dokumenty wymagają, po czym przysyłaja pisemne zapenienie,że maja komplet, i tak od nowa. że ne da.
  • ~Mila / 2022-12-06 11:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Ludzie wykupują assistance na zagranicę, płacąza do PZU grube pieniądze,a jak jest kolizja zostawiają kierowcę w nieogrzanym samochodzie zimą na 2 doby. PZU nie ma zamiaru wykupić miejsca w hotelu pomimo gwaranci w umowie że kierowca ma zapewniony i opłacony hotel. Nie polecam Assistance w PZU, ani żadnego innego ubezpieczenia. Masakra
    ZaletyZadne
    WadyNieodpowiedzialność
  • ~Minikini / 2022-04-22 14:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Musiałam wykupić OC w życiu prywatnym z rozszerzeniem zakresu ubezpieczenia o szkody powstałe w następstwie prac budowlano-montażowych lub remontowych niezbędnych do przystosowania lokalu do stanu użytkowania (lokal od miasta do remontu).
    Została mi wciśnięta zwykłe OC bo agentka twierdziła, że nie ma czegoś takiego. W ofercie ubezpieczenie to zostało mi nie przyjęte. Dostałam numer do u niej agentki która ma wszystko załatwić i nie widzi żadnego problemu.
    Teraz nie mogę rozszerzyc poprzedniej polisy tylko muszę ją wypowiedzieć i wykupić nową.
    Nie można zrobić tego ani poprzez logowanie na moje PZU, ani telefonicznie. Tylko w placówce bądź mailowo.
    Polecam omijać ten cyrk szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
  • ~Neurogin / 2023-05-20 06:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalna infolinia (porównywalna tylko z sieciami telefonicznymi), nic nie wiedzą, stale cię przełączają, niby oddzwonią ale tego nie robią. Wypytują o pesel zanim cokolwiek powiesz. Zainteresowani wyłącznie wcisnieciem ci nowego produktu. A kiedyś była to firma.
  • ~Nick / 2019-05-22 17:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo sie zawiodlam na ofercie OC. Od zawsze bylam w PZU, a w tym roku bez najmniejszego powodu zaproponowano mi stawke o 50% wieksza niz w ubieglym. Najdrozsza oferta na rynku! Momentalnie rozwiazalam umowe. Nie wiem, jak postepuja z nowymi klientami, ale starych klientow chca wykorzystac na maksa
  • ~Ola / 2018-02-01 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie wykupujcie NNW to wyłudzenie pieniedzy!!! Co do wypłaty z NNW to jedna wielka porażka. Mialam wypadek z dwoma ciężarówkami. O bolacej szyji nie wspomnę. Cały czas chodzę na rehabilitację a oni dali mi 25,96zł. Już wolała bym mic nie dostać.
  • ~Oszukany / 2015-10-26 22:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Zlodziejstwo i wykorzystywanie niewiedzy ludzi. Maja kilka rodzaji wypowiedzen oc oznaczone tylko art.28 art.31 itd. W kwietniu wypowiedzialem oc a dzisiaj dostalem do zaplaty 360zl. Platne do 3 dni. Zero wczesniejszych powiadomien lub informacji ze wypowiedzenie nie z tego artykulu. Pan powiedzial ze klient powinien znac co oznaczaja artykuly a pani z dzialu windykacji dala do zrozumienia ze gowno ja to obchodzi. Wiec jak dla mnie oszusci i zlodzieje.
    ZaletyBrak
    WadyWykorzystywanie i legalne okradanie ludzi
    Nie kupie nigdy
  • ~pakiet PZU / 2023-03-13 21:51
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorsza obsługa z jaką kiedykolwiek się spotkałem... korzystam z pakietu od firmy, z którego w zasadzie nie da się skorzystać przez ciągłe problemy z umówieniem wizyty.. dramat
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Rafał / 2018-10-18 08:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam mam ofertę AC partnerskie potrąciłem lisa, zgłosiłem szkodę i wszystko miało być pięknie samochód zastępczy itd jak się okazuje mija drugi tydzień a samochód w warsztacie nawet nie rozebrany PZU dopiero wczoraj zaakceptowalo kosztorys prawie po dwóch tygodniach .... Żadnych informacji nie mogę się dowiedzieć to jakaś paranoja nawet nie ma z kim kompetentnym porozmawiać o zaistniałej sytuacji mam czekać ciekawe ile trwa wymiana zderzaka miesiąc ??! Bez żartów ... Samochód jak dobrze pójdzie wrócić po 3-3.5 tygodniach ...
    WadyNiekompetencja, wprowadzenie w błąd, powolne działanie PZU, po poprzednich sytuacjach zaniżanie kosztorysu naprawy
  • ~Robert3674 / 2023-06-16 10:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Ocena pomocy: 1 na 10 . Jak bym ja tak pracował to po 1 dniu by mnie zwolnili z pracy. Chyba zatrudnię się w PZU :).
    1. Zgłoszona szkoda "Śmierć rodzica" przez mojePZU
    2. Dostałem informację, że mam jeszcze dołączyć skan dowodu osobistego
    3. Na mojePZU nie ma mojego zgłoszenia.
    4. Dzwonię na infolinię wyjaśnić i to KABARET
    rozmowa 1 -- najpierw pani mówi mi, że nie widzę bo uposażona jest inna osoba, moja żona. 10 minut wyjaśniam, że
    pani mi bajki opowiada bo uposażony jest na wypadek śmierci ubezpieczonego i że 2 lata wcześniej nie było
    problemów pani w końcu przyznaje mi racje i przełącza mnie do innej osoby która zajmuje się takimi sprawami
    rozmowa 2 -- pani wysłuchała i twierdzi, że dodzwoniłem się do PZU Zdrowie umawianie wizyt. Proponuje, że mnie
    przełączy do odpowiedniego działu
    rozmowa 3 -- pan mnie przekonuje, że wszystko jest ok i nie widzę szkody bo to jest śmierć. CO PROSZĘ ??? Więc
    tłumaczę, że 3 lata temu miałem podobne zgłoszenie i, że widzę to zgłoszenie do dziś. Pan się konsultuje czekam
    kolejne 3-4 minuty słuchając muzyczki i proponuje że mnie przełączy do działu który "mi pomoże"
    rozmowa 4 - pan wziął ode mnie dane: Imie, Nazwisko, PESEL, adres email - powiedział że wysłał do działu odpowiedzialnego za mojePZU i że mam czekać na kontakt telefoniczny albo mailowy
    ZaletyNie widzę poza tym że jakieś ubezpieczenie trzeba mieć.
    WadyObsługa na bardzo niskim poziomie. Nie wiem czy to ze względu na kiepska organizację czy niskie kompetencje pracowników ale to nie moja sprawa.
  • ~Rom / 2021-11-03 08:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma!
    To cala kwestia zrezygnować z automatycznego przedluzenia!
    Masakra!
    Nienawidzę!
    Zycie tej kompanii najgorzego.
    WadyWypowiedzenie to masakrycznie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.79, ilość opinii: 850
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 765
Link4
Ocena: 1.48, ilość opinii: 632
Warta
Ocena: 1.38, ilość opinii: 478
Uniqua
Ocena: 2.09, ilość opinii: 447
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4868
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4063
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3143